Примери коришћења Акционог плана за поглавље на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Ажурирати софтвер тако да одговара и потребама праћења релевантних мера из Акционог плана за поглавље 23.
Одмах након достављања, започето је са израдом Акционог плана за Поглавље 24, на основу препорука датих у Нацрту извештаја.
Представник Републичког јавног тужилаштва иСавета за спровођење Акционог плана за поглавље 23 су такође чланови радне групе.
Циљ експертске мисије односио се на методологију за укључивање цивилног друштва у израду Акционог плана за поглавље 23.
Combinations with other parts of speech
Године Савет за спровођење Акционог плана за Поглавље 23, као радно телоф за пружање стручне подршке преговарачкој групи за Поглавље 23.
Надлежност Координационог тела биће проширена изменом Одлуке о оснивању Координационог тела, како би се њоме обухватило и спровођење Акционог плана за Поглавље 23.- потпоглавље Борба против корупције.
Нацрт ревидираног Акционог плана за Поглавље 23Објављено 11. 02. 2019. Министарство правде објавило је први Нацрт ревидираног Акционог плана за Поглавље 23, који је припремила Преговарачка група за ово поглавље. .
Напомена: Рок за спровођење ове активности требало би да буде III квартал 2016. године, на шта је Агенција за борбу против корупције указала у коментарима достављеним на коначну верзију Акционог плана за поглавље 23.
Реализован је као једна од активности која ће допринети имплементацији Акционог плана за поглавље 23, али и других релевантних стратешких докумената Републике Србије у домену основних права грађана и грађанки.
Постоји кашњење када је у питању проширење надлежности Међуминистарске координационе групе, којом председава премијер, за спровођење националне стратегије за борбу против корупције како би се обухватио релевантни део акционог плана за поглавље 23.
Спроводи се редовни политички и дијалог о политикама како на техничком тако и на политичком нивоу,на основу резултата праћења спровођења акционог плана за поглавље 23, редовних експертских провера, пројеката које финансира ЕУ и ангажмана са међународним организацијама и цивилним друштвом.
II МЕТОДОЛОГИЈА ИЗРАДЕ АКЦИОНОГ ПЛАНА И ЊЕГОВА СТРУКТУРАОдмах након билатералног скрининга,Република Србија започела је са припремним активностима за израду Акционог плана за Поглавље 24( у даљем тексту: АП 24).
Извештај о учешћу организација цивилног друштва у изради другог и трећег нацрта Акционог плана за Поглавље 23 Израда другог и трећег нацрта Акционог плана за Поглавље 23 Министарство правде упутило је Јавни позив за учешће организација цивилног друштва у припреми трећег нацрта Акционог плана за Поглавље 23.
Сврха пројекта јесте јачање капацитета Министарства правде, водеће институције у сектору, како би испунило своју улогу у процесу реформе правосуђа икоординације спровођења мера Акционог плана за Поглавље 23.
АКЦИОНИ ПЛАН ЗА ПОГЛАВЉЕ 23 ИСПОД ОЧЕКИВАНОГ И ПОТРЕБНОГ НИВОА субота, 26 септембар 2015 09: 25 Повереник за информације од јавног значаја изаштиту података о личности оцењује да је и последња верзија Акционог плана за поглавље 23, бар кад је реч о областима слободе приступа информацијама и заштите података о личности, значајно испод потребног и очекиваног нивоа.
Учешће припреми и писању нацрта Акционог плана Министарство правде је у сарадњи са Канцеларијом за сарадњу са цивилним друштвом 30. јула 2014.године упутило Јавни позив за учешће у припреми Акционог плана за поглавље 23.
Додао је да постоји 10 политика,више од 300 страна Акционог плана за поглавље 24, те да је то јако технички процес, у чије спровођење је укључено више од 70 институција, те да постоји неколико инстанци за праћење напретка- унутар преговарачке групе, у влади, у Европској комисији и поменуо да чак и парламенти националних држава имају право да се изјашњавају.
Израда Акционог плана представља мерило за отварање Поглавља 22. Аналитички преглед и оцена усклађености са правним тековинама ЕУ, односно скрининг за Поглавље 22 одржан је 1. и 2. октобра 2014. године, док је билатерални скрининг одржан 28. и 29. јануара 2015. године.Рад на изради Акционог плана за Поглавље 22 организовало је и водило Министарство за европске интеграције.
Све активности дефинисане овим Акционим планом су усклађене са активностима из Акционог плана за поглавље 23 и са важећим стратешким документима као што су Национална стратегија за борбу против корупције, Стратегија за борбу против организованог криминала и Стратегија борбе против трговине људима, Стратегијa интегрисаног управљања границом, Стратегија за управљање миграцијама, Стратегија супротстављања илегалним миграцијама и други релевантни стратешки документи у оквиру поглавља 24.
Све активности дефинисане овим Акционим планом усклађене су са активностима из Акционог плана за Поглавље 23- Правосуђе и основна права и са важећим стратешким документима, као што су Национална стратегија за борбу против корупције, Стратегија за борбу против организованог криминала и Стратегија за превенцију и спречавање трговине људима и заштиту жртава у Републици Србији, Стратегијa интегрисаног управљања границом, Стратегија за управљање миграцијама, Стратегија супротстављања илегалним миграцијама и други релевантни стратешки документи у оквиру Поглавља 24.
Одмах након његовог достављања, започето је са израдом Акционог плана за поглавље 24 на основу препорука које су дате у Нацрту извештаја У просторијама Делегације ЕУ у Београду, 18. јула 2014. године организована је видео конференција са представницима Европске комисије у Бриселу у вези са израдом акционих планова за преговарачка поглавља 23 и 24 на основу препорука из Извештаја о скринингу, на којој је разговарано о свим отвореним питањима.
Изради Акциони план за Поглавље 19, како би се оно ускоро отворило.
Akcioni plan za poglavlje 24 unapređen saradnjom OCD i institucija.
Akcioni plan za poglavlje 24 se sprovodi kao da su pregovori već otvoreni.
Акционим плановима за Поглавља 23.
Акциони план за поглавље 24 ће имати првенство у односу на постојеће стратегије и акционе планове у релевантним областима које обухвата поглавље 24.
Влада је у Акционом плану за Поглавље 23 утврдила да ће нови закон бити донет до краја 2015. године и то на основу Модела који је припремио Повереник.
Акциони план за поглавље 22 представљен је данас члановима Националног конвента у Народној скупштини Републике Србије.
Рок за доношење новог закона о заштити података о личности у Акционом плану за Поглавље 23, неколико година узастопце, више пута је пролонгиран.