Примеры использования
Фискалној стратегији
на Сербском языке и их переводы на Английский язык
{-}
Colloquial
Ecclesiastic
Computer
Latin
Cyrillic
А о фискалној стратегији.
The Report on Fiscal Strategy.
Уштеде од субвенција су, међутим, у Фискалној стратегији приказане једнострано.
The savings arising from subsidies are presented single-sidedly in the Fiscal Strategy.
Локална самоуправа има велике финансијске проблеме који нису препознати у Фискалној стратегији.
Local governments have major financial issues that have not been recognized in the Fiscal Strategy.
План Владе оличен у Фискалној стратегији није довољно добар и уверљив програм за оздрављење јавних финансија.
The Government's plan, embodied in the Fiscal Strategy, is not good or convincing enough a program for public finance recovery.
Влада је исама одустала од прокламованог прилагођавања од 2% БДП-а у 2014, па је у Фискалној стратегији тај циљ свела на 1, 65% БДП-а.
The very Government resigned theproclaimed adjustment of 2% of GDP in 2014 and reduced the objective to 1.65% of GDP in the Fiscal Strategy.
Међутим, у усвојеној Фискалној стратегији није понуђено довољно детаља који би разјаснили смисао и садржај овог новог документа.
However, there is insufficient detail in the adopted Fiscal Strategy to clarify the purpose and content of this new document.
Међутим, код пројекција појединачних буџетских ставки постоје одређене, мање неконзистентности које је потребно да Министарство финансија отклони( или појасни)у ревидираној Фискалној стратегији.
However, in forecasts of individual budget items, there are certain, minor inconsistencies that the Ministry of Finance should rectify(or clarify)in the revised Fiscal Strategy.
Због тога су у Фискалној стратегији предвиђене велике уштеде, нарочито на расходима за запослене и каматама( јер се планира замена дела скупог јавног дуга јефтинијим).
This is why in Fiscal Strategy envisaged big savings, especaially in terms of expenditures for employees and interest rates(since a replacement of an expensive debt with a cheaper one is planned).
Држава је, међутим,не само неефикасна у њиховом спровођењу, већ и не планира њихово повећање до 2018. године- што се може видети у плану Владе представљеном у Фискалној стратегији.
However, the government is not only inefficient in their implementation,it is also not planning to increase them before 2018- as can be seen in the Government's plan presented in the Fiscal Strategy.
МИШЉЕЊЕ НА НАЦРТ ФИСКАЛНЕ СТРАТЕГИЈЕ ЗА 2015. ГОДИНУ СА ПРОЈЕКЦИЈАМА ЗА 2016.ГОДИНУ Резиме Програм представљен у Фискалној стратегији може да доведе до оздрављења јавних финансија, али само уколико се задовоље и додатни услови.
OPINION ON FISCAL STRATEGY DRAFT FOR 2015 WITH PROJECTIONS FOR 2016 AND2017 The programme presented in the Fiscal Strategy could bring about a recovery of public finances, however, only if additional conditions are also met.
Одсуство адекватних информација и резултата у овој( првој) фази буџетског процеса подрива напоре за утвђивањеприоритета у јавној потрошњи, као и кредибилност планова који се касније презентују у Фискалној стратегији.
The absence of adequate information and results in this(first) phase of the budget process undermines the efforts invested in determining the priorities of public spending,as well as the credibility of plans that are presented later in the Fiscal Strategy.
Влада Републике Србије је предложила Народној скупштини за усвајање Закон о буџету Републике Србије за 2012. годину( републички буџет) иревидирани Извештај о фискалној стратегији за 2012. годину са пројекцијама за 2013. и 2014. годину.
The Government of the Republic of Serbia has proposed to the National Assembly the adoption of the Law on the Republic of Serbia 2012 Budget(republic budget) andthe revised Report on Fiscal Strategy for 2012 with the projections for 2013 and 2014.
Међутим, током 2014. године фискалне статистике у преосталим јавним документима Владе Србије и Министарства финансија нису унапређене да прате међународне стандарде иобрачун дефицита који је био најављен у Фискалној стратегији.
However, during 2014, fiscal statistics in other public documents of the Government of Serbia and the Ministry of Finance have not been upgraded to follow international standards anddeficit calculation that was announced in the Fiscal Strategy.
Према пројекцијама изнетим у Фискалној стратегији у 2018. години дефицит консолидованог сектора државе уз примену мера фискалне консолидације износиће 0, 7% БДП, уз додатно смањивање у 2019. и 2020. години, када би износио 0, 5% БДП-а.
According to projections presented in the Fiscal Strategy in 2018, the deficit of the consolidated state sector with the application of fiscal consolidation measures will be 0.7% of the GDP, with additional decreases in 2019 and 2020, when it should be at 0.5% of the GDP.
Фискални савет оцењује да није реалистично да се оствари добар део( оптимистичних)1 прогноза приказаних у Фискалној стратегији, посебно оне које се односе на средњорочни раст привредне активности, кретање курса динара и путању јавног дуга.
The Fiscal Council assesses that it is not probable to have the majority of 1(optimistic)forecasts as presented in the Fiscal Strategy realized, especially the ones referring to the medium-term growth of economic activity, RSD exchange rate trends and the public debt trajectory.
Економска и монетарна политика у 2016. години и у наредном средњерочном периоду Основна начела eкономске политике Владе Републике Србије у 2016. години иу предстојећем средњерочном периоду елаборирана су у Фискалној стратегији за 2016. годину са пројекцијама за 2017. и 2018. годину.
Economic and Monetary Policy in 2016 and for the forthcoming mid-term period Economic policy basic principles of the Government of the Republic of Serbia in 2016 andfor the forthcoming mid-term period was elaborated in the Fiscal Strategy for 2016 with projections for years 2017 and 2018.
Даље, прогнозирани спорији раст учешћа јавног дуга у Фискалној стратегији у односу на пројекције Фискалног савета је последица и, сматрамо неоправдане, претпоставке да ће динар у наредне три године реално да јача у односу на евро.
Additionally, the slower growth of the public debt relative to GDP, which is forecasted in the Fiscal Strategy as compared to the Fiscal Council's projections, is, in our opinion, also a consequence of ungrounded assumption that Dinar will in the next three years realistically grow stronger against Euro.
Међутим, прописани лимити немају обавезујући законски карактер и током протеклих година нису се поштовали у пракси; приликом израде годишњих Закона о буџету,који имају законски обавезујући карактер, многи буџетски корисници добијали су већа средства од прописаних лимита у Фискалној стратегији.
However, the prescribed limits are not legally binding and have not been respected in practice in the past couple of years; during the preparation ofthe annual Budget Laws, which do have a legally binding character, many budget beneficiaries received more funds than the prescribed limits in the Fiscal Strategy.
Одговорно планирање фискалне политике у средњем року би подразумевало и анализу оваквих сценарија у Фискалној стратегији и предлагање условних мера( contingency measures) које би аутоматски ступиле на снагу у случају застоја у спровођењу било које од првобитно планираних мера.
A responsible short-term fiscal policy planning would also imply the analysis of such scenarios in the Fiscal Strategy and suggesting contingency measures which would become automatically effective in case of a deadlock in the implementation of any of the originally planned measures.
Фискални савет, дакле, снажно подржава намеру Владе да у средњем року смањи фискално оптерећење рада, али напомињемо и то да би следећи важан корак требало дабуде да се у ревидираној Фискалној стратегији одреди циљани ниво пореза и доприноса на зараде коме ће се тежити, као и период и динамика прилагођавања у наредним годинама.
The Fiscal Council, therefore, strongly supports the Government's intention to reduce the fiscal burden on labour in the medium term, but we note that the next important step should be to determine the target level of personal income tax andcontributions on salaries in the revised Fiscal Strategy, as well as the period and dynamics of adjustment in the upcoming years.
Четврто, још једном би( након 2013. године) Влада сама погазила принцип иобавезу наведене у Фискалној стратегији- о томе да се, мимо првобитно буџетиране гаранције, неће издавати додатна гаранција за задуживање Србијагаса, што нарушава кредибилитет економске политике и државе на домаћем и међународном финансијском тржишту.
Fourth, once again(after 2013) the Government itself would breach the principle andobligation specified in the Fiscal Strategy, that, apart from the previously budgeted guarantee, it will not issue additional guarantees for borrowings of Srbijagas, which undermines the credibility of the economic policy and the country on the domestic and international financial market.
Према актуелној Фискалној стратегији, пројекција јавног дуга за централни ниво државе за 2020. годину је 50, 3% БДП- рекао је Мали. Министар је истакао да је кључна карактеристика буџетске политике у 2020. години равномерна расподела фискалног простора на повећање животног стандарда, односно на повећање плата и пензија за око 1, 3% БДП, подстицај расту кроз повећање јавних инвестиција, и пореско растерећење рада.
According to the current Fiscal Strategy, the central government debt projection for 2020 is 50.3% of GDP- said Mali. The Minister emphasized that a key feature of the budgetary policy in 2020 was a balanced distribution of fiscal space to increase living standards, i.e. to increase salaries and pensions by about 1.3% of GDP, boost growth through increased public investment, and enable tax relief.
Фискална стратегија требало би да буде најважнији документ за вођење средњорочне фискалне политике.
Fiscal Strategy should be the most important document for the implementation of medium-term fiscal policies.
Фискална стратегија не даје никакав конкретан план и рокове за њихово решавање.
The Fiscal Strategy provides no concrete plan or deadlines for their resolution.
Фискална стратегија за 2015. годину са пројекцијама за 2016. и 2017. годину, Министарство финансија.
Fiscal Strategy for 2015, with Projections for 2016 and 2017, Ministry of Finance.
Пројекцијa кретања јавних прихода из Фискалне стратегије у начелу је добра.
The Fiscal Strategy projection of public revenues trends is generally good.
Фискалном стратегијом не планира се довољан раст јавних инвестиција у средњем року.
The Fiscal Strategy fails to plan for a sufficient increase in public investments in medium term.
Фискална стратегија годинама уназад не испуњава своју основну сврху, тј.
The Fiscal Strategy has been missing its main mark for years i.e.
Фискална стратегија за 2017. годину са пројекцијама за 2018. и 2019. годину1.
Fiscal Strategy for 2017 with Projections for 2018 and 2019I.
English
Српски
Český
Deutsch
Español
Қазақ
عربى
Български
বাংলা
Dansk
Ελληνικά
Suomi
Français
עִברִית
हिंदी
Hrvatski
Magyar
Bahasa indonesia
Italiano
日本語
한국어
മലയാളം
मराठी
Bahasa malay
Nederlands
Norsk
Polski
Português
Română
Slovenský
Slovenski
Svenska
தமிழ்
తెలుగు
ไทย
Tagalog
Turkce
Українська
اردو
Tiếng việt
中文