Tam se Wolfy vyjímečně nezmrzačila o můj míč, přestože jí stál příhodně v cestě.
Takže když dosáhnu tohoto dolního bodu, můj míč se pohybuje mnohem pomaleji, než jsem ho hodil na začátku.
Jak bych se v tomto případě měl zachovat - navrátit můj míč na původní místo na greenu+patovat nebo mohu využít odraz a poděkovat spopluhráči za ušetřenou ránu?
Stalo se mi včera při prvním jarním odpalu v Liberci, že se můj míč ocitl na souběžné ferveji jiné jamky.
Pokud jsem správně pochopil pravidla, spoluhráč je za snahu odměněn dvěmi trestnými ranami (1-2) a můj míč se dropuje tam kde ho chytil (19-1).
Pokud míč letí směrem k jiným hráčům, hlasitě (opravdu hlasitě!) volám FORE, a to i když nejde o můj míč.
Nebyl jsem si jistý zda je to můj míč a proto jsem se k němu sehnul kvůli identifikaci.
Můj míč letí směrem k vodní překážce (a není jisté co se stane, může jí i přeletět).
Spoluhráč si přihrával z místa mimo green a trefil můj míč tak šikovně, že ten zamířil do jamky.
Sražení mého míče do jamky po čipu spoluhráče
chtěl bych se zeptat na řešení kuriózní situace, kdy mi můj míč ležící na greenu srazil spoluhráč do jamky.
English
Český
Deutsch
Polski
Русский
عربى
Български
বাংলা
Dansk
Ελληνικά
Español
Suomi
Français
עִברִית
हिंदी
Hrvatski
Magyar
Bahasa indonesia
Italiano
日本語
Қазақ
한국어
മലയാളം
मराठी
Bahasa malay
Nederlands
Norsk
Português
Română
Slovenský
Slovenski
Svenska
தமிழ்
తెలుగు
ไทย
Tagalog
Turkce
Українська
اردو
Tiếng việt
中文