Esimerkkejä Цјеложивотно käytöstä Serbialainen ja niiden käännökset Englanti
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Цјеложивотно осигурање- Цјелокупна политика живота се сматра трајном заштитом.
Овај модул вам омогућава темељима да постане прилагодљив менаџер отворен за цјеложивотно учење.
Цјеложивотно осигурање- Цјелокупна политика живота се сматра трајном заштитом.
Такође ћете стећи преносиве икогнитивне способности неопходне за цјеложивотно лични и професионални развој.
Стога се мора успоставити образовање и цјеложивотно учење и потрошачима пружити што објективније могуће информације.
Управа институт за развој Сингапур( МДИС), основана 1956,је Сингапур је најстарији не непрофитна професионални институт за цјеложивотно учење.
Пружи студентима са ставовима,вештина и навика за цјеложивотно учење и лидерских улога у глобалној економији;
Склоност да се укључе у цјеложивотно учење и само-развој у својој области као начин доприноса њеном будућем напретку;
Стручни академски програм правног факултета наглашава цјеложивотно учење и стипендију у персонализованом окружењу.
Цјеложивотно осигурање- Политике целог живота комбинују заштиту од штете смрти заједно са готовином или компонентом штедње.
Пружамо иновативну обуку за цјеложивотно учење и успех у пољима у потрази данашње рапидно променљиве технолошке економије.
Предузетништво је један од осам кључних компетенција за цјеложивотно учење, који сви појединци треба да би били успешни у животу.
Конвенције по којем су„ Државе потписнице дужне осигурати инклузивни образовни систем на свим нивоима и цјеложивотно учење".
Такође помаже студентима у њиховој потрази за цјеложивотно учење и професионалне вештине које функционишу као основа за професионалног развоја.
Маура је радио као учитељ у Сент Ангела више од две године,недавно као Интернатионал Студент Тутор у Центру за цјеложивотно учење.
Квалитетно предшколско, основно исредње образовање и цјеложивотно учење и конкурентно образовање Босне и Херцеговине на међународноме плану.
Управа институт за развој Сингапур( МДИС), основана 1956,је Сингапур је најстарији не непрофитна професионални институт за цјеложивотно учење.
Припремамо наше студенте за цјеложивотно учење кроз мајсторство основних вештина, остваривање степени и сертификата, као и остваривању каријере и трансфера путева.
Вреднујемо и ширину и дубину знања, ширење способности размишљања, комуникације и решавања проблема, какобисмо припремили ученике за цјеложивотно учење.
Показују жељу за цјеложивотно учење кроз континуирану техничку обуку и стручно усавршавање изазивајући могућност да постане успешан тецхнопренеурсхип у електричном пољу.
Јачамо способности само-учења наших ученика иподршку Универзитета у Кајзерслаутерн кроз развој модула само-учење на путу ка универзитету за цјеложивотно учење.
Промена Универзитет у образовне установе која пружа образовање" за живот" у институцију води цјеложивотно образовање кроз развој образовних услуга у области" доживотног учења".
Везани за стрес хормона надбубрежне повећати осетљивост вашег тела за складиштење било какве додатне калорије у пределу стомака," каже Џорџи Страх РД,аутор Леан навика за цјеложивотно мршављења.
Наш мото је цјеложивотно образовање те едукацију наших запосленика настављамо и након завршеног формалног образовања јер држимо да су знања и вјештине највеће богатство и запосленика и компаније.
Наш ученик центру приступ се фокусира не само на примени знања у животима наших ученика данас, али и на развој ученика који поседују вештине имотивацију потребне за цјеложивотно учење.
Научни супервизор Програма е-учења Центра за континуирано образовање и цјеложивотно учење Националног и Каподистријског универзитета у Атини је професор економије на Националном и Каподистријском универзитету у Атини, Панагиотис Е.
Пројектом се спроводи и промовише Резолуција Савјета Европске уније о обновљеној европској стратегији за образовање одраслих истицање кључних компетенција за цјеложивотно учење као основе за даљи лични и професионални развој сваког појединца.
Програм МБА предузетништва подржава менаџере илидере који вреднују цјеложивотно учење како би се оспособили за претварање теорије у праксу из критичне и информиране перспективе како би унаприједили ефикасност запослених и конкурентност организација.
Генералне студије Програм пружа могућности за почетак развоја вештине потребне за рјешавање сложених питања, даизгради основну базу знања за цјеложивотно учење, и да гаје ставове који промовишу личне и друштвене добробити и искуствени обогаћивање.
Опште образовање уводи студенте у садржају и методологији главних области знања- комуникације, хуманистичких и ликовне уметности, природних наука, математике идруштвених наука- и помаже им да развију интелектуалне вештине које ће их учинити ефикаснијим цјеложивотно ученици.