Sta znaci na Srpskom JEWISH STUDENTS - prevod na Српском

['dʒuːiʃ 'stjuːdnts]
['dʒuːiʃ 'stjuːdnts]
јеврејске студенте
jewish students
јеврејски студенти
jewish students
јеврејским студенатима
јеврејских ученика

Примери коришћења Jewish students на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
He said it was the Jewish students who were forbidden to be there.
Iz njih se čita da je Židovima zabranjivano školovanje.
As the journalist Klaus Taschwer publicized in 2012, Abel was responsible for the founding of a secret group of 18 professors that sought to frustrate the research and careers of left-wing and Jewish scientists.[5][6]The rise in violence of National Socialist student groups towards Jewish students in 1934 were met with sympathy by Abel.
Као што је новинар Клаус Ташвер објавио 2012. години, Абел је био одговоран за стварање тајне групе од 18 професора, који је покушао да осујети научна истраживања и каријере левице и јеврејских научника.[ 5][ 6] Какоје порасло насиље у национал-социјалистичке групе студената према јеврејским студенатима 1934. години, Абел је то подржавао.
Jewish students were forbidden to study in Romanian schools.
Јеврејским студентима забрањено да студирају на немачким универзитетима.
The rise in violence of National Socialist student groups towards Jewish students in 1934 were met with sympathy by Abel.
Како је порасло насиље у национал-социјалистичке групе студената према јеврејским студенатима 1934. години, Абел је то подржавао.
Jewish students were prohibited from studying at Canadian universities.
Јеврејским студентима забрањено да студирају на немачким универзитетима.
The schools began to impose thinly veiled quotas,rejecting Jewish students on non-academic bases such as lack of moral character or“manly vigor.”.
Школе су почеле да наметну танко закупљене квоте,одбацујући јеврејске студенте на неакадемским основама као што су недостатак моралног карактера или" човекова енергија".
Young Jewish students donning“United Against Hate” T-shirts opened the event with a musical tribute,“A Prayer for Peace” and concluded with“God, Bless America”.
Млади јеврејски студенти су донирали мајице с натписом„ Уједињени против мржње“ којима су отворили догађај музичким прилогом„ Молитва за мир“, а завршили са„ Боже, благослови Америку“.
He attended the renowned Catholic Schottenstift gymnasium,together with Heinrich Friedjung one of the few Jewish students, whereafter he studied chemistry and medicine at the University of Vienna.
Похађао је реномирану католичку гимназију Шотенштифт,заједно са Хајнрихом Фридјунгом, једним од ретких Јевреја међу ученицима. Након гимназије, Виктор је студирао хемију и медицину на Универзитету у Бечу.
In 2009, a number of Jewish students suffered verbal abuse and physical attacks, and a Jewish soldier in the Turkish Army was assaulted.
Године 2009. велики број јеврејских студената је доживјело вербално узнемиравање и психички напад, а јеврејски војник у турској војсци је нападнут.
According to Langer:"Some of our informants knew her during this time andreport that in the student riots Angela defended the Jewish students from attack and on several occasions beat the Aryan students away from the steps of the dining hall with a club.
Лангер о Ангели Хитлер:„ Неки од наших доушника су је познавали током овог времена и извештавају даје Ангела у студентским нередима бранила јеврејске студенте од напада и у неколико наврата је палицом тукла аријевске студенте даље од степеница трпезарије.
Sombart had many Jewish students, most of whom felt moderately positive about him after the war, although he clearly was no hero nor resistance fighter.
Он је имао много, заиста више него што је то било типично, јеврејских ученика, од којих је већина после рата о њему милсила прилично позитивно, иако је јасно да није био никакав херој покрета отпора.
She moved to Vienna after World War I. Walter Langer's wartime report The Mind of Adolf Hitler, an OSS profile of the Hitler family, paints a positive picture of Angela at this period, describing her as"rather a decent and industrious person". It says she became managerof Mensa Academia Judaica, a boarding house for Jewish students, where she once defended those in her care against anti-Semitic rioters.
У Беч се преселила после Првог светског рата. Ратни извештај Валтера Чарлса Лангера The Mind of Adolf Hitler, канцеларије за стратешке услуге профил породице Хитлер, даје позитивну слику Ангеле у овом периоду, описујући је као,, прилично пристојну и марљиву особу".[ 1] У њему се каже даје постала менаџерка пансиона за јеврејске студенте, где је својевремено бранила оне који су под њеном заштитом од антисемитских изгредника.
Back in 2013,a group of Jewish students used French laws to sue Twitter to force it to hand over the identities of anonymous posters of comments deemed anti-Semitic.
Још 2013. године,група јеврејских студената је помоћу француских закона тужила Твитер како би га присилила да објави идентитете анонимних твитераша чији се коментари сматрају као антисемитски.
Like the children of other progressive German-speaking Jews in Prague, Werfel was educated at a Catholic school run by the Piarists,a teaching order that allowed for a rabbi to instruct Jewish students for their Bar Mitzvahs.[1] This, along with his governess's influence, gave Werfel an early interest(and expertise) in Catholicism, which soon branched out to other faiths, including Theosophy and Islam, such that his fiction, as well as his nonfiction, provides some insight into comparative religion.
Као и деца других прогресивних Јевреја који говоре немачки у Прагу, Верфел се школовао у католичкој школи коју су водили пијаристи,ред просветара који су омогућавали рабину да подучава јеврејске ученике за њихове бар мицве.[ 1] Ово је, заједно са утицајем његове гувернанте, дало Верфелу рано интересовање( и стручност) за католицизам, који се убрзо проширио на друге вере, укључујући теозофију и ислам, тако да његова белетристика, као и његова публицистика, пружају известан увид у упоредну религију.
Jewish students in key disciplines including 62.9 percent in stomatology, 34 percent in medical sciences, 29.2 percent in philosophy, 24.9 percent in chemistry and 22.1 percent in law(26 percent by 1929).
Јеврејски студенти су 1923. године чинили 62, 9% свих студената стоматологије, 34% медицинских наука, 29, 2% филозофије, 24, 9% хемије и 22, 1% права( 26% до 1929) на свим пољским универзитетима.
Sombart had many,indeed more than the typical proportion, of Jewish students, most of whom felt moderately positive about him after the war, although he clearly was no hero nor resistance fighter.
Он је имао много, заиста више него штоје то било типично, јеврејских ученика, од којих је већина после рата о њему милсила прилично позитивно, иако је јасно да није био никакав херој покрета отпора.
In 1923 the Jewish students constituted 62.9% of all students of stomatology, 34% of medical sciences, 29.2% of philosophy, 24.9% of chemistry and 22.1% of law(26% by 1929) at all Polish universities.
Јеврејски студенти су 1923. године чинили 62, 9% свих студената стоматологије, 34% медицинских наука, 29, 2% филозофије, 24, 9% хемије и 22, 1% права( 26% до 1929) на свим пољским универзитетима.
Sombart had many,indeed more than proportional, Jewish students, most of which felt after the war moderately positive about him, although he clearly was no hero nor resistance fighter.
Он је имао много, заиста више него штоје то било типично, јеврејских ученика, од којих је већина после рата о њему милсила прилично позитивно, иако је јасно да није био никакав херој покрета отпора.
Although Jewish students tended to switch to studying in Russian as they moved on to secondary and higher education, 55.3 percent of the city's Jewish primary school students attended Yiddish-language schools in 1927.[78] At its peak, the Soviet Yiddish-language school system had 160,000 students in it.
Иако су јеврејски студенти склони да прелазе на студирање на руском језику док су прелазили на средњошколско и високо образовање, 55, 3% градских јеврејских ученика основних школа похађало је школе за јидиш језике 1927.
Further academic harassment, such as the introduction of ghettobenches,which forced Jewish students to sit in sections of the lecture halls reserved exclusively for them, anti-Jewish riots, and semi-official or unofficial quotas(Numerusclausus) introduced in 1937 in some universities, halved the number of Jews in Polish universities between independence(1918) and the late 1930s.
Даље академско узнемиравање, као што је увођење гето клупе,које су присиљавале јеврејске студенте да седе у секцијама предаваоница које су резервисане искључиво за њих, анти-јеврејске нереде, и полу-званичне или незваничне квоте уведене 1937. у неким Универзитетима, су преполовили број Јевреја на пољским универзитетима између независности 1918. и касних 1930-их.
People in the community were so moved by Sendler's story that the school district,which didn't have a single Jewish student, declared an official Irena Sendler Day.
Људи у заједници били су тако похваљени Сендлеровом причом да школски четврт,који није имао једног јеврејског ученика, проглашен је службеним даном Ирене Сендлер.
A wider audience of readers is less aware of the fact that the Superman was created by two Jewish American students in a response to the Nazi concept of the Arian German“superman”(Übermensch).
Широј публици је мање познато да је Супермен креиран од стране двојице америчких студената јеврејског порекла као одговор на нацистички концепт о аријевском немачком” суперчовеку”( Übermensch).
Резултате: 22, Време: 0.0431

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски