Sta znaci na Srpskom NOT AT ALL VERY - prevod na Српском

[nɒt æt ɔːl 'veri]
[nɒt æt ɔːl 'veri]

Примери коришћења Not at all very на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Not at all. Very friendly.
Bili su veoma prijateljski raspoloženi.
It is not at all very easy to afford.
To nije nimalo lako priuštiti.
Not at all Very little To some extent A lot.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста.
Not at all Very little To some extent A lot Paper-based materials Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Материјале у папирном облику предмет 1 menu.
Not at all Very little To some extent A lot Students take tests and assessments Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици раде тестове и оцењују их. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Resources for personalised learning Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста ресурси за персонализовано учење предмет 1 menu.
Not at all Very little To some extent A lot Resources for special needs learners Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста ресурси за ученике са посебним потребама предмет 1 menu.
Not at all Very little To some extent A lot Web-based or computer-based simulations Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста на вебу или рачунару засноване симулације предмет 1 menu.
Not at all Very little To some extent A lot Student make decisions about how they learn Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици доносе одлуке о томе како ће учити. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Students work alone at their own pace Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици раде самостално својим ритмом. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I demonstrate a scientific idea to the whole class Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ја демонстрирам научну идеју целом разреду. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Students work in groups, with well-defined tasks Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици раде у групама, на добро дефинисаним задацима. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I present and explain scientific ideas to the whole class Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ја представљам и објашњавам научне идеје целом разреду. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I give feedback to my students during a learning activity Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ја пружам повратне информације ученицима током активности учења. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Students discuss ideas with other students and the teacher Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици дискутују о идејама са другим ученицима и са наставником. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Students work on exercises or tasks individually at the same time Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици истовремено сами раде на вежбама или задацима. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Students conduct their own scientific study and research activities Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици изводе сопствене научне студије и истраживачке активности. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Resources published by private companies operating in STEM fields Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста ресурси које објављују приватне компаније које раде у областима СТЕМ предмет 1 menu.
Not at all Very little To some extent A lot I use content from different subjects to explain scientific concepts Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Користим садржаје из различитих предмета када објашњавам научне концепте. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Students work collaboratively, working together to find solutions to problems Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Ученици међусобно сарађују, раде заједно да би дошли до решења за проблеме. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Peer teaching(students are provided with opportunities to teach other students). Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Вршњачка настава( ученицима се дају прилике да предају другим ученицима). предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I use different types of materials(visual, audio, written) in my classes Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Користим различите врсте материјала( визуелне, аудио, у писаном облику) на часовима. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I integrate Arts into my STEM teaching to increase student engagement Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Укључујем уметничке предмете у наставу из области СТЕМ да бих повећао ангажовање ученика. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I organise field trips/visits to museums/company visits to contextualise scientific concepts Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Организујем посете музејима/ компанијама у циљу контекстуализације научних концепата. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Teaching with experiments(experiments are used in the classroom to explain the subject matter). Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Настава са експериментима( експерименти се користе у учионици да би се објаснила тема). предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Integrated learning(learning brings together content and skills from more than one subject area). Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Интегрисано учење( током учења се повезују садржај и вештине из више области предмета). предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Inquiry-Based Science Education(students design and conduct their own scientific investigations). Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Образовање у области природних наука засновано на истраживању( ученици осмишљавају и спроводе сопствена научна истраживања). предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot I invite other STEM teachers of different disciplines to coordinate our teaching of certain common topics Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Позивам друге наставнике који предају друге научне дисциплине из области СТЕМ да бисмо координисали наставу одређених заједничких тема. предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Project-/Problem-based approach(students are engaged in learning through the investigation of real-world challenges and problems). Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Приступ заснован на пројекту/ проблему( ученици се ангажују током учења кроз истраживање стварних изазова и проблема). предмет 1.
Not at all Very little To some extent A lot Collaborative learning(students are involved in joint intellectual efforts with their peers or with their teachers and peers). Class 1 menu.
Уопште не Веома мало У одређеној мери Доста Колаборативно учење( ученици су укључени у заједнички интелектуални рад са својим вршњацима или са наставницима и вршњацима). предмет 1.
Резултате: 1089, Време: 0.0363

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски