Примери коришћења Наредном средњорочном на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
У наредном средњорочном периоду учешће осталих пореских прихода се стабилизује.
Најважније структурне реформе предвиђене у наредном средњорочном периоду као подршка процесу фискалне консолидације односе се на: 1.
У наредном средњорочном периоду припремиће се за концесије и други атрактивни потенцијали у овој области.
У оквиру акцизне политике код дуванских производа, у наредном средњорочном периоду очекује се даље постепено усклађивање са директивама ЕУ.
Републику Србију у наредном средњорочном периоду очекује завршетак процеса консолидације и одржавање стабилних јавних финансија.
Кретање учешћа овог јавног прихода у БДП има сличну путању као и кретање учешћа пореза на зараде с обзиром дасу за њихову пројекцију коришћене исте претпоставке о кретању зарада и запослености у наредном средњорочном периоду.
Републику Србију у наредном средњорочном периоду очекује наставак процеса структурних реформи уз одржавање стабилних јавних финансија.
Након краткорочне мере, смањења номиналног износа плата у сектору државе,које је било нужно на почетку фискалне консолидације, у наредном средњорочном периоду акценат је на структурним мерама, које би преко рационализације броја запослених с једне стране, и успостављања новог система плата у сектору државе с друге стране, допринело кретању масе плата ка одрживом нивоу.
Фискална политика у наредном средњорочном периоду биће суочена са строгим буџетским ограничењима као последица досадашње процикличне фискалне политике и светске економске кризе.
Унапређење и заштита животне средине у наредном средњорочном периоду захтеваће пораст издвајања из расположивог бруто домаћег производа у односу на садашње трошкове од 0, 3% БДП.
У наредном средњорочном периоду довршиће се реструктурирање Јавног предузећа" Србијагас" према директивама ЕУ, а обавиће се и приватизација НИС-а на бази Стратегије коју је припремио приватизациони саветник и коју је усвојила Влада.
Најважније структурне реформе предвиђене у наредном средњорочном периоду односе се на: Наставак реформи у области запошљавања, управљања кадровима и система плата у сектору државе.
У наредном средњорочном периоду наставиће се модернизација банкарства на основу донетогЗакона о банкама којим су прихваћена концептуална решења усклађена са директивама ЕУ и стандардима Базелског комитета за надзор банака.
Приоритетне области у реформи сектора државе у наредном средњорочном периоду су реформе пензијског система, реформа система здравства, реформа образовног система, реформа система социјалне помоћи и реформа система субвенција.
У наредном средњорочном периоду, до 2017. године, доћи ће до бржег раста црногорске економије, усљед снажног раста инвестиционе активности и ангажовања домаћих потенцијала, првенствено у секторима грађевинарства и везаним секторима трговина, транспорт, експлоатације руда и камена.
Јавни дуг је од 2016. године на силазној путањи, што је постигнуто годину дана раније него што је предвиђено програмом.Приoритeт у наредном средњорочном периоду je очување дoстигнућa у фискaлнoj oблaсти кoja су пoстигнутa уз вeликe нaпoрe, уз пoдршку инициjaтивaмa кoje би трeбaлo дa пoдстaкну рaст, кao штo je пoвeћaњe jaвних инвeстициja и смaњeњe пoрeскoг oптeрeћeњa зa рaдникe сa ниским нивooм дoхoткa. pdfФискална стратегија за 2018. годину са пројекцијама за 2019. и 2020. годинуСличне теме.
У наредном средњорочном периоду потребно је ускладити национално законодавство у области безбедности и здравља на раду са Директивама ЕУ и Конвенцијама МОР, унапредити систем безбедности и здравља на раду и интензивирати сарадњу са релевантним европским и међународним институцијама.
Безбедност и здравље на раду. У наредном средњорочном периоду потребно је ускладити национално законодавство у области безбедности и здравља на раду са директивама ЕУ и конвенцијама МОР, унапредити систем безбедности и здравља на раду и интензивирати сарадњу са релевантним европским и међународним институцијама.
С тим у вези у наредном средњорочном периоду очекује се наставак раста запослености заснованог пре свега на пројектованом расту БДП и инвестиција, а подржаног реформама из области тржишта рада и образовног система, посебно увођењем система дуалног образовања, којим ће се обезбедити| 16 повезаност квалификоване радне снаге са стварним потребама тржишта рада.
У складу са стратешким развојним оквиром опредељена је економска политика за наредни средњорочни период.
За наредни средњорочни период утврдиће се статус институција од националног значаја и матичних установа и установиће се регионална мрежа институција заштите културне баштине( заводи, музеји, архиви и библиотеке).
За наредни средњорочни период( 2008. до 2010.) утврдиће се статус институција од националног значаја и матичних установа и установиће се регионална мрежа институција заштите културне баштине( заводи, музеји, архиви и библиотеке).
Узимајући у обзир могућност активације наведених ризика и њихов појединачни утицај на остварење макроекономске пројекције за период од 2018-2020.године урађен је алтернативни сценарио са умеренијим привредним растом у односу на приказани основни сценарио за наредни средњорочни период.