Sta znaci na Srpskom MONEY LAUNDERING OR TERRORISM FINANCING - prevod na Српском

['mʌni 'lɔːndəriŋ ɔːr 'terərizəm 'fainænsiŋ]
['mʌni 'lɔːndəriŋ ɔːr 'terərizəm 'fainænsiŋ]
прање новца или финансирање тероризма
money laundering or terrorism financing
прању новца или финансирању тероризма
money laundering or terrorism financing
pranju novca ili finansiranju terorizma
money laundering or terrorism financing
прања новца или финансирања тероризма
money laundering or terrorism financing

Примери коришћења Money laundering or terrorism financing на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Client is very"talkative" about money laundering or terrorism financing matters.
Странка је веома« причљива» у вези са темама које се тичу прања новца или финансирања тероризма.
(2) Provisions of paragraph 1 of this Article and of a regulation made in accordance with Article 4, paragraph 3 of this Law,shall not be applied if there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
( 2) Одредбе става 1. овог члана и прописа донетог на основу члана 4. став 3.овог закона не примењују се ако постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
If the payment service provider establishes that there are no reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing, it shall make a note to be kept according to law.
Уколико пружалац платних услуга утврди да не постоји основ сумње у прање новца или финансирање тероризма, сачињава белешку, коју чува у складу са законом.
(2) Provisions of paragraph 1 of this Article and of a regulation made in accordance with Article 4, paragraph 3 of this Law,shall not be applied if there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
( 2) Odredbe stava 1. ovog lana i propisa donetog na osnovu lana 4. stav 3.ovog zakona ne primenjuju se ako postoje osnovi sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma.
If the money transfer agent establishes that there are no reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing, it shall make a note to be kept according to law.
Уколико посредник у преносу новчаних средстава утврди да не постоји основ сумње у прање новца или финансирање тероризма, сачињава белешку, коју чува у складу са законом.
The payment service provider shall consider whether the lack of accurate and complete data referred to in Article 11,paragraphs 3 to 5 of this Law constitutes reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
Пружалац платних услуга дужан је да размотри да ли недостатак тачних ипотпуних података из члана 11. ст. 3- 5. овог закона представља основ сумње у прање новца или финансирање тероризма.
(4) Where a customer requests advice from the lawyer concerning money laundering or terrorism financing, the lawyer shall report it to the APML promptly and no later than three days after the day when the customer requested the advice.
Advokat i javni bele~nik je du~an da u slu aju kada stranka od njega tra~i savet u vezi sa pranjem novca ili finansiranjem terorizma, o tome odmah obavesti Upravu, a najkasnije u roku od tri dana od dana kada je stranka tra~ila savet.
OBLIGORS Difficulties faced by obligors are related mainly to assessments whether there is reason to suspect money laundering or terrorism financing in a specific case.
Закона, ако у одређеном случају у вези са странком или трансакцијом, постоје разлози за сумњу на прање новца или финансирање тероризма.
The probability that the service is used for money laundering or terrorism financing is higher with services of receiving and transmitting securities trading orders than, for example, with investment advice services or portfolio management services.
У случају пружања услуге пријема и преноса налога за трговање хартијама од вредности вероватноћа да се те услуге користе за прање новца, односно финансирање тероризма су веће него код нпр. услуга инвестиционог саветовања или управљања портфолиом.
If despite undertaking the additional measures from paragraph 3 of this Article the obliged entity still doubts the veracity of the documentation,it shall consider whether there is suspicion of money laundering or terrorism financing.
Ако и поред додатних мера из става 3. овог члана обвезник сумња у веродостојност документације, дужан је даразмотри да ли постоји сумња на прање новца или финансирање тероризма.
If there are suspicions regarding money laundering or terrorism financing, the National Bank of Serbia shall ask for information 9 thereof from the relevant authorities court, prosecutor's office, ministry in charge of internal affairs, the securities market supervisory authority, etc.
У случају постојања сумње у погледу прања новца или финансирања тероризма, Народна банка Србије ће затражити информације у вези с тим од надлежних органа суд, тужилаштво, министарство надлежно за унутрашње послове, орган надзора тржишта хартија од вредности и др.
The Law is based on the assumption that certain customers, business relations, products ortransactions entail higher risk while the other entail lower risk of money laundering or terrorism financing.
Закон полази од основне претпоставке да одређене странке, пословни односи,производи или трансакције представљају веће, а други мање ризике од злоупотребе прања новца или финансирања тероризма.
(2) The obligor shall furnish the APML with the data laiddown in Article 81, paragraph 1 of this Law whenever there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing with respect to a transactionor customer, before the transaction, and shall indicate, in the report, the time when the transaction is to be carried out.
Obveznik je du~an daUpravi dostavi podatke iz lana 81. stav 1. ovog zakona uvek kada u vezi sa transakcijom ili strankom postoje osnovi sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma, i to pre izvraenja transakcije, i da u izveataju navede rok u kome ta transakcija treba da se izvrai.
If the obliged entity cannot establish the identity of the beneficiary of a life insurance policy or the beneficial owner of the beneficiary of the life insurance policy, it shall make an official note in writing, andconsider whether there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
Ако обвезник не може да утврди идентитет корисника осигурања живота, односно стварног власника корисника животног осигурања, дужан је да сачини службену белешку у писменој форми, као и да размотри дали постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
In case referred to in paragraph 2 of this Article,the obliged entity shall consider whether there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing and make an official note which it keeps in accordance with the law.
У случају из става 2. овог чланаобвезник је дужан да размотри да ли постоји основ сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, као и да о томе сачини службену белешку, коју чува у складу са законом.
IV INDICATORS TO RECOGNIZE REASONS FOR SUSPICIONObligation to develop and apply a list of indicators Article 50(1) The obligor and lawyer shall develop a list of indicators to recognize persons andtransactions with respect to which there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
IV INDIKATORI ZA PREPOZNAVANJE OSNOVA SUMNJE Obaveza sastavljanja i primene liste indikatora lan 50 Obveznik i advokat i javni bele~nik du~ni su da izrade listu indikatora za prepoznavanje lica itransakcija za koje postoje osnovi sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma.
(4) An auditing company, licensed auditor or a legal or natural person providing accounting ortax services shall, whenever a customer seeks advice concerning money laundering or terrorism financing, inform the APML promptly, and no later than three days following the day when the customer requested such advice.
Preduzee za reviziju, ovlaaeni revizor i pravno ili fizi ko lice koje pru~a ra unovodstvene usluge ili usluge poreskog savetovanja du~ni su da,u slu aju kada stranka od njih tra~i savet u vezi sa pranjem novca ili finansiranjem terorizma, o tome odmah obaveste Upravu, a najkasnije u roku od tri dana od dana kada je stranka tra~ila savet.
The main goal of the APML is to familiarise the staff who work on cases of detection of money laundering with the competences of the APML, primarily the following: possibility to collect documentation from obliged entities, monitoring of business activities and temporary blocking of a transaction, butonly in cases when there is a suspicion of money laundering or terrorism financing.
Основни циљ Управе је да упозна оне који раде на случајевима откривања прања новца о овлашћењима Управе и то, пре свега о: могућностима за прикупљање документације од обвезника, праћењу финансијског пословања и привременом обустављању трансакције, алисамо у случају да постоји сумња да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
An auditing company and independent auditor, entrepreneur andlegal person providing accounting services and tax advisor shall inform the APML whenever a customer seeks advice concerning money laundering or terrorism financing, promptly and no later than three days following the day when the customer requested such advice.
Друштво за ревизију и самостални ревизор, предузетници и правна лица која се бавепружањем рачуноводствених услуга и порески саветници дужни су да, у случају када странка од њих тражи савет у вези са прањем новца или финансирањем тероризма, о томе одмах обавесте Управу, а најкасније у року од три дана од дана када је странка тражила савет.
(3) If the lawyer is unable act in accordance with paragraph 1 and 2 of this Article, either due to the nature of a transaction, or because a transaction has not been carried out, or for any other justified reasons, he shall send the data to the APML as soon as possible butno later than immediately after he has learned of the reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
Ako advokat i javni bele~nik zbog prirode transakcije ili zbog toga ato transakcija nije izvraena ili iz drugih opravdanih razloga ne mo~e da postupa u skladu sa st. 1. i 2. ovog lana, du~an je da Upravi dostavi podatke im to bude mogue, anajkasnije odmah po saznanju razloga za osnove sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma.
In order to assess risk, a reporting entity should describe all products, services, contractual relations it enters into andto assess the probability whether the customers would abuse the product/service for money laundering or terrorism financing, and to assess the effect of such probability in a way similar to which it assesses the described customer risk.
Да би извршио процену ризика обвезник треба да опише све производе, услуге, уговорне односе које заснива и да процени вероватноћу даће странке злоупотребити тај нпр. производ/ услугу за прање новца или финансирање тероризма, као и да процени и утицај односно дејство такве појаве на сличан начин на који процењује и ризик странке, горе описан.
(2) Professional education, training and improvement shall include familiarizing with the provisions of the Law, regulations drafted based on the Law, and internal documents, reference books on the prevention and detection of money laundering and terrorism financing, including the list of indicators for identifying customers andtransactions in relation to which there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
Stru no obrazovanje, osposobljavanje i usavraavanje odnosi se na upoznavanje sa odredbama zakona i propisa donetih na osnovu njega i internih akata, sa stru nom literaturom o spre avanju i otkrivanju pranja novca i finansiranja terorizma, sa listom indikatora za prepoznavanje stranaka itransakcija za koje postoje osnovi sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma.
If the National Bank of Serbia acquires data revealing facts that are orcould be related to money laundering or terrorism financing, within the meaning of the law governing the prevention of money laundering and terrorism financing, it shall notify the relevant anti-money laundering authority thereof in writing.
Ако Народна банка Србије дође до података који указују на постојање чињеница које јесу илиби могле бити у вези с прањем новца или финансирањем тероризма, у смислу закона којим се уређује 14 спречавање прања новца и финансирања тероризма- о томе писмено обавештава орган управе надлежан за спречавање прања новца, а о поднетом захтеву одлучује у складу са тачком 21. став 5.
The data on the payer shall be collected if the money transfer amounts at the RSD equivalent of EUR 1,000 or more,as well as where there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing, regardless of the amount.
Подаци о платиоцу се прикупљају ако је реч о преносу новчаних средстава у износу од 1. 000 евра или више, у динарској противвредности, као ибез обзира на износ ако постоји основ сумње у прање новца или финансирање тероризма.
In line with the Agreement, the APML and the Ministry will jointly work on developing guidelines andrecommendations for identifying suspicion of money laundering or terrorism financing, based on which the Ministry will inform the APML on any suspicious activity detected in the course of their work, such as issuing construction licenses, legalization of buildings or supervisory inspection.
У складу са Споразумом, Управа И Министарство ће заједнички радити на смерницама Ипрепорукама за препозвање сумње да се ради о прању новца, односно, финансирања тероризма, на основу којих ће Министарство обавештавати Управу о евентуалним сумњама до којих долази у обављању посла из своје надлежности, као што су издавање грађевинских дозвола, озакоњење објеката или инспекцијски надзор.
Application of indicators Suspicious transactions are recognised based on a list of indicators for recognising persons andtransactions with respect to which there are reasons for suspicion on money laundering or terrorism financing(hereinafter referred to as: the list of indicators).
Обавеза састављања и примена листе индикатора У складу са Законом, обвезник мора да изради листу индикатора за препознавање лица итрансакција за које постоје основи сумње да се ради о прању новца или финанисирању тероризма члан 50.
If regulations of a foreign country do not permit the application of actions andmeasures for the prevention and detection of money laundering or terrorism financing to the extent laid down in this Law, the obliged entity shall immediately inform the APML and the state body referred to in Article 104 of this Law thereof, for the purpose of deciding on the appropriate measures to eliminate the risk of money laundering or terrorism financing.
Ако прописима стране државе није допуштено спровођење радњи имера за спречавање и откривање прања новца или финансирања тероризма у обиму прописаном овим законом, обвезник је дужан да о томе одмах обавести Управу и орган из члана 104. овог закона, ради доношења одговарајућих мера за отклањање ризика од прања новца или финансирања тероризма.
(3) The lawyer shall not be obliged to send the data on cash transactions referred to in Article 37, paragraph 1 of this Law to the APML,unless there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing with respect to a person or transaction.
Advokat i javni bele~nik nije du~an da Upravi dostavi podatke o gotovinskim transakcijamaiz lana 37. stav1. ovog zakona, osim ako u vezi sa licem ili transakcijom postoje osnovi sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma.
VBA has set up a special organisational unit whose tasks also include detecting, investigating and documenting ML and TF crimes; this unit receives analytical support from a special VBA's unit. VBA has legal power to apply special procedures and measures for covert collection of data of preventive nature, as well as special investigative techniques in detecting, investigating anddocumenting the crimes of money laundering or terrorism financing, within its limits of its competences.
ВБА је формирала посебну организациону јединицу чији су послови, између осталих и откривање, истраживање идокументовање кривичних дела прање новца и финансирање тероризма, која има аналитичку подршку посебне организационе јединице ВБА. ВБА је законом овлашћена да примењује посебне поступке и мере за тајно прикупљање података превентивног карактера, као и посебнедоказне радње у откривању, истраживању идокументовању кривичних дела прање новца или финансирање тероризма, у границама својенадлежности.
MoreNew ML/TF indicators for accountants, auditors and factoring companiesThursday, 10 January 2019Towards the end of 2018 andin the beginning of 2019 APML has issued new indicators for identifying suspicion of money laundering or terrorism financing for accountants, auditors and factoring companies.
OpširnijeNovi indikatori za računovođe, revizore i faktoringČetvrtak,10 Januar 2019Uprava je krajem prethodne i početkom ove godine donela nove indikatore za prepoznavanje sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma za računovođe, revizore i faktoring društva.
Резултате: 366, Време: 0.0591

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски