Sta znaci na Engleskom ДЕЧИЈЕГ ДОДАТКА - prevod na Енглеском

child allowance
дечијег додатка
дечји додатак

Примери коришћења Дечијег додатка на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Старосна структура корисника дечијег додатка је иста као и претходне године у истом периоду и подудара се са демографском структуром.
The age structure of child allowance beneficiaries is the same as the last year in the same period, and corresponds to the demographic structure.
O Услов поседовања личних документа ипријаве адресе пребивалишта представља препреку за добијање дечијег додатка за децу у ромским насељима, која спадају у социјално најискљученије групе.
O Requirement of identification documents andresidence of stay have been obstacles for receiving child allowance for children in Roma settlements who are most socially excluded groups.
То нас доводи до закључка да програм дечијег додатка не испуњава делотворно своју главну сврху, а то је сузбијање сиромаштва код деце.
This leads to conclusion that the child allowance programme does not meet effectively its main purpose- addressing poverty of poor children..
O Ограничавање права на дечији додатак редом рођења детета уместо бројем деце у породици имало је као последицу нижи обухват деце програмом дечијег додатка по породици.
O Limitation of child allowance by the birth order of the child instead of number of children in the family as a consequence had lower coverage of the children with child allowance program per family.
Ипак, то није једини циљ програма дечијег додатка, па овај програм такође подржава образовање деце, пружа подршку породицама са нижим социо-економским статусом и политици подстицања рађања.
Still this is not exclusive objective of the child allowance programme, it also support education of children, support families of lower socio-economic status, incentive to birth policy.
Пружање помоћи пацијенту и породици у остваривању права у здравственој, социјалној и дечјој заштити( права из радног односа за регулисање пензионо- инвалидског статуса пацијента, остварење туђе неге и помоћи,увећаног дечијег додатка и сл.);
Providing assistance to the patient and the family in exercising the right to health, social and child protection(rights from employment for regulation of pension and disability status of the patient, realization of someone else's care and help,increased child allowance, etc.);
Да би се решили сви изложени недостаци и даби се програм дечијег додатка реализовао делотворније и ефикасније, потребне су измене Закона о финансијској подршци породици са децом.
Addressing all of the presented weaknessesfor more effective and efficient delivery of child allowance program require necessary changes of the Law on Financial Support to Families with Children..
Када је реч о износу дечијег додатка у Србији, он је исти за сву децу, без разликовања по узрасту или реду рођења, што се може видети у многим државама Европске уније.
Regarding the rate of child allowance in Serbia, the amount is set equal for all children, with no differentiation to age or birth order of the child, what can be found in many EU countries.
O Недостатак одговарајућих информација- Лоше администрирање дечијег додатка укључује и лошу националну и локалну политику информисања потенцијалних група клијената о њиховим правима и начинима остваривања права.
O Lack of appropriate information- Poor administering of child allowance also include poor polices, both national and local towards better informing of the potential client groups on their entitlements and the way how to access them.
O Лоше администрирање дечијег додатка- Грешке у одређивању циљне групе и дистрибуцији дечијих додатака широм Србије која се не поклапа са нивоом економске развијености општине/ града могу се објаснити лошим администрирањем ове помоћи у општинским службама.
O Poor administering of child allowance- faults in targeting and disbursements of childallowance across Serbia that does not correspond to the economic development of the municipality/town can be explained by poor administering of the entitlement by the municipal social offices.
У складу са тим, можемо наћи најразвијеније општине у којима је удео корисника дечијег додатка у укупном становништву узраста до 18 година један од највећих( Беочин, са 45, 87%) као и најмање развијене општине чији је удео један од најмањих( Кучево, са само 8, 1%). 28 3. 1. 2.
Consequently, we can find the most developed municipalities with among the highest shares of the child allowance beneficiaries in the total population up to 18(Beocin with 45.87%) and the most underdeveloped municipalities with among the lowest shares(Kucevo with only 8.1%)28.
Подаци о уделу корисникâ дечијег додатка у општој 82 Табела подршке која се обезбеђује деци на локалном нивоу, Мрежа организација за децу Србије. 83 Програм дечијих додатака у Србији: Анализа и предлози за унапређење, Гордана Матковић и Бошко Мијатовић, Центар за либерално-демократске студије, Уницеф, 2012.
Child Allowance Program in Serbia: Analysis and Recommendations for Its Improvement, Gordana Matkovic and Bosko Mijatovic, Centre for Liberal Democratic Studies, UNICEF, 2012 85 Share of the child allowance in the average salary is at 3.8 percent, according to the child allowance rate and average salary in 2011.
Подаци по општинама о уделу корисника дечијег додатка у укупном становништву узраста до 18 година указују на то да се удео не подудара у сваком случају са нивоом економске развијености општина27.
The data on the share of child allowance beneficiaries in the total population up to age of 18 by municipalities shows that it does not correlate in every case to the level of economic development of the municipalities27.
По износу дечијег додатка према стандарду куповне снаге, Србија се налази у групи европских држава са нижим износима дечијег додатка( иако има највиши стандард куповне снаге у тој групи), а по уделу дечијег додатка у просечној заради, Србија припада већини европских држава, у којима је удео у просечној заради од три до четири процента.
The rate of the child allowance set in Serbia, according to the purchasing power standard(PPS) places Serbia in the group of EU countries with lower rates of the child allowance(although with the highest PPS in that group), while according to the share in the average salary Serbia belongs to the majority of EU countries with the range in the average salary being from 3-4 percent.
Удео корисника новчане социјалне помоћи и дечијег додатка релативно је стабилан у целокупном посматраном периоду( 2011- 2016), док су просечне пензије оствариле номинални раст, а расходи за социјалну заштиту по становнику номинални пад.
The share of beneficiaries of financial social assistance and child allowance has been relatively stable throughout the observed period(2011-2016), average pensions have achieved a nominal increase, while per-capita social welfare expenditures have seen a nominal decrease.
У контексту Србије,износ дечијег додатка је скоро једнак износу за дете у оквиру новчане социјалне помоћи, а тај износ је једнак половини износа потребног за дете узраста до 14 година за покривање трошкова минималне потрошачке корпе, дефинисане према граници апсолутног сиромаштва85.
In Serbian context,the rate of the child allowance is almost equal to the amount allocated to the child within the financial social assistance, and this amount is equal to a half of the amount needed for the children aged up to 14 for covering the minimum consumer basket, defined by the absolute poverty line86.
У мају 2013. године је дечији додатак износио 2. 535, 11 динара, док је износ увећаног дечијег додатка био 3. 295, 62 динара. 24 На основу резултата студије( Центар за либерално-демократске студије, 2012), према стандарду куповнеснаге,износ дечијег додатка сврстава Србију у групу земаља ЕУ са малим износима дечијег додатка, а према подацима Организације за европску сарадњу и развој, удео дечијег додатка за једно дете у износу просечне месечне зараде је 3, 8%, што одговара нивоу у скоро половини земаља ЕУ.
In May 2013, the child allowance rate was 2,535.11 RSD and the increased child allowance is 3,295.62RSD24. Based on the study(Centre for Liberal Democratic Studies, 2012), in terms of purchasing power standards(PPS),the child allowance rate places Serbia in the group of EU countries with low child allowance rates and according to OECD data the share of child allowance for one child in the average salary is 3.8%, which corresponds to the level in almost half of EU countries.
Ко има право на дечији додатак пре 18 година живота?
Who is entitled to child allowance before 18 years of age?
Договор такође даје: дечијих додатака, студијске грантове, здравствено осигурање и накнаде за незапослене.
The deal also grants: child allowances, study grants, health insurance and unemployment benefits.
Право на дечији додатак је прописано Законом о финансијској подршци породици са децом, администрирају га општинска службе, а финансијска средства се обезбеђују из републичког буџета.
Child allowance is regulated by the Law on Financial Support to Families with Children, administered by the municipal social offices while the funding is provided by the central budget.
U programu dečijeg dodatka procenu adekvatnosti omogućava stavljanje u odnos iznosa dečijeg dodatka sa odgovarajućim delom praga( rizika) siromaštva koji se odnosi na decu.
In the child allowance scheme, assessment of adequacy enables relating the child allowance amount to the relevant portion of the(at-risk-of-)poverty threshold attributed to children..
Са друге стране, 52,8% деце добијају дечији додатак иако не испуњавају критеријуме( Центар за либерално-демократске студије, 2012).
On the other hand,52.8% of children receive child allowance although they not meet the criteria(Centre for Liberal Democratic Studies, 2012).
У Финској, свака породица, без обзира на њене приходе илисоцио-економски статус, прима дечији додатак за децу са пребивалиштем у Финској, све док деца не напуне 17 година.
In Finland, each family regardless their income orsocio-economic status receives Child allowance for children resident in Finland until the age of 17 years.
То може бити део објашњења зашто оддеце( 0- 18 година) корисника новчане социјалне помоћи, 13, 1% 89 не прима дечији додатак.
This can be part of the explanation that among the children(0-18)beneficiaries of the financial social assistance 13.1% 90do not receive child allowance.
Kristina je čuvala decu tako dasmo živeli samo od socijalne pomoći i dečijeg dodatka.
Kristina was taking care of the children,so we lived on social assistance and child allowance.
Наставиће се са програмима материјалног обезбеђења породице и дечијих додатака и повећати ниво издатака за социјалну помоћ.
The programs of family welfare and child allowances will continue and the level of social welfare benefits will increase.
Према томе, администрирање кључне државне финансијске подршке сиромашнима у надлежности је локалне самоуправе- програм дечијих додатака администрира локална служба/ одељење за бригу о деци и а новчану социјалну помоћ администрирају Центри за социјални рад.
Therefore, administration of the key state financial support to poor is left at the LSG- the child allowance program is administered by the LSG office/department of childcare and financial social assistance by the CSW.
Дечији додатак у Србији, такође, има карактеристике типичног кондиционалног новчаног трансфера, будући да је један од услова за остварење овог права редовно школовање деце/ младих узраста до 19 година( деце са инвалидитетом до 26 година).
In Serbia, child allowance has also characteristics of a typical conditional cash transfer, since one of the eligibility criteria is regular school attendance for children/youth up to age of 19(children with disabilities up to 26).
Za programe koji su usmereni na siromašne i dodeljuju se uz proveru materijalnog stanja najvažniji indikator je stopaobuhvata siromašnih programom( NSP ili dečijeg dodatka). Obuhvat siromašnih omogućava da se oceni horizontalna efikasnost navedenih programa.
For means-tested schemes targeting the poor, the key indicator is the coveragerate of the poorby the scheme(FSA or child allowance) Coverage of the poor enables assessing the horizontal efficiency of these schemes.
Породице које примају новчану социјалну помоћ морају да прикупе иподнесу исту документацију приликом подношења захтева за дечији додатак, па међу децом( 0- 18 година) корисницима новчане социјалне помоћи 13, 1% не прима дечији додатак.
Families receiving financial social assistance need to collect andsubmit the same documentation to apply for child allowance therefore children(0-18) beneficiaries of the financial social assistance 13.1% do not receive child allowance.
Резултате: 30, Време: 0.0208

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески