Sta znaci na Engleskom ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ - prevod na Енглеском

inclusive education
инклузивно образовање
инклузију у образовању
инклузивног образовањаобјављено
inkluzivno skolovanje

Примери коришћења Инклузивно образовање на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Инклузивно образовање.
Oбласт интересовања: Инклузивно образовање.
Field: Inclusive education.
Инклузивно образовање и ИОМ за предшколску дјецу са ХИА.
Inclusive education and IOM for pre-school children with HIA.
ETwinning истакнута група Инклузивно образовање.
The eTwinning Featured Group Inclusive Education.
Инклузивно образовање, једнакост, недискриминација и промоција грађанских компетенција.
Inclusive education, equality, non-discrimination and promotion of civic competences.
Наша школе је модел школа за инклузивно образовање.
The school is a model for providing inclusive education.
Инклузивно образовање, једнакост, недискриминација и промоција грађанских компетенција.
Inclusive education, equality, equity, non-discrimination and the promotion of civic competences.
Ослонци и баријере за инклузивно образовање у србији.
Obstacles and barriers for inclusive education in Lithuania.
Програм који ја заступам подржава неколико организација ради постизања стратешких циљева фокусираних на инклузивно образовање.
The one I represent supports several organizations to achieve strategic goals focused on inclusive education.
Уколико постоје посвећеност и подршка, инклузивно образовање је ефикаснија градња образовних ресурса.
Given commitment and support, inclusive education is a more efficient use of educational resources.
Инклузија или инклузивно образовање није друго име за„ образовање лица са посебним потребама“.
Inclusion or inclusive education is not another name to refer to the integration of students with specific educational support needs.
Уколико постоје посвећеност и подршка, инклузивно образовање је ефикаснија употреба образовних ресурса.
Given an obligation and reinforcement, inclusive education is of a more effective use with education resources.
Због тога ћемо се прикључити овој иницијативи кроз нови пројекат који ће финансирати Светска банка и којим ћемо подржати инклузивно образовање и рани развој деце.”.
That is why we will join this initiative through a new World Bank financed project designed to support inclusive education and early child development.”.
ETwinning истакнута група Инклузивно образовање намењена је едукаторима који раде са ученицима са сметњама у развоју и инвалидитетом, са потешкоћама у учењу, или у неким случајевима са надареним ученицима.
The eTwinning Featured Group Inclusive Education, is aimed at educators that work with students of special needs, learning disabilities, or in some cases gifted students.
Као први корак, Светска банка разматра са Владом Србије пројекат у вредности до 50 милиона долара за инклузивно образовање и рани развој деце у Србији.
As a first step, the Bank is in discussions with the Serbian government about a project of up to $50 million for inclusive education and early childhood development in Serbia in the coming years.
Тиме се са конференције послала снажна порука да инклузивно образовање представља део редовног наставног процеса и обухвата све ученике и ученице, а не само ученике и ученице из осетљивих група.
Thus the conference sent a strong message that inclusive education represents a part of the regular teaching process and covers all students, not only students from vulnerable groups.
Због тога ћемо се прикључити овој иницијативи кроз нови пројекат који ће финансирати Светска банка и којим ћемо подржати инклузивно образовање и рани развој деце", рекао је Вујовић. Цело саопштење прочитајте на сајту Светске банке.
That is why we will join this initiative through a new World Bank financed project designed to support inclusive education and early child development."For more information, please visit.
Директори школа су похађали обуку за инклузивно образовање, а многи њихови послови и њихова руководећа улога дају им веома важну и активну улогу у спровођењу школске политике.
School principals were included in trainings for inclusive education, the multitude of their tasks and their leadership role puts them into a very important and proactive role in implementing school policies.
Мрежа подршке инклузивном образовању на Сајму књига,учила и образовањаОбјављено 28. 10. 2016. Инклузивно образовање и социјална инклузија била је једна од тема на овогодишњем Сајму књига.
Network of Support to Inclusive Education at the Fair of Books, Learning Tools andEducationPublished 28.10.2016. Inclusive education and social inclusion have been one of the subjects of this year's Book Fair.
Посета је била прилика за размену искустава у примени инклузивног образовања, као и за упознавање са улогом родитеља иначином на који се граде компетенције наставника за инклузивно образовање на Новом Зеланду.
The visit was an opportunity to exchange experiences in the application of inclusive education, as well as for an introduction to the role of parents andthe way to build teacher competences for inclusive education in New Zealand.
Она има за циљ интеграцију најбитније истраживања у студијама наставних планова и програма,педагошке психологије, инклузивно образовање, и педагошки лидерских да обезбеди алате за развој образовања..
It aims at integrating the most essential research in curriculum studies,educational psychology, inclusive education, and pedagogical leadership to provide tools for the development of school education..
Учесници су размијенили информације о својим образовним системима иправним оквирима за инклузивно образовање и расправљали о начинима и методама које различите земље користе за прилагођавање инклузивних програма.
Participants exchanged information about their educational systems andlegal frameworks for inclusive education and also discussed the ways and methods that countries use to adapt programs for children with special educational needs.
Ти принципи треба да укључују и то да и Република Српска( РС) и Федерација БиХ( ФБиХ) обезбиједе одговарајућу наставу из националне групе предмета иприпрему наставника за инклузивно образовање у контексту друштвене и културне разноликости.
This should include both the Republika Srpska(RS) and the Federation BiH(FBiH) providing appropriate classes for the National Group of Subjects andfor the preparation of teachers for inclusive education in the context of social and cultural diversity.
Инклузивно образовање, претходних година изузетак, постало је обавезно од школске 2010/ 2011. године, а социјална инклузија као принцип, постаје пракса и у систему социјалне заштите, кроз започет процес деинституционализације и смештаја деце само изузетно у институције.
Inclusive education has become mandatory as of academic year 2010/2011, while social inclusion as a principle, also becomes practice in the social protection system, through the initiated process of de-institutionalization and institutionalization of children only in exceptional cases.
Она је и едукатор на семинарима као члан ове Мреже, активна у колективу школе,у стручном тиму за инклузивно образовање, подршка тиму за заштиту деце од злостављања и занемаривања у области укључивања деце којима је потребна подршка у развоју, у Школском одбору.
She is also an educator in seminars, as a member of this Network, active in the school collective,in the professional team for inclusive education, support for the team for the protection of children from abuse and neglect in the field of the inclusion of children requiring development support, in the School Board.
Тиме се са конференције послала снажна порука да инклузивно образовање представља део редовног наставног процеса и обухвата све ученике и ученице, а не само ученике и ученице из осетљивих група. Посетиоци су могли да се упознају са апликацијом за децу са комуникацијским тешкоћама- Лако с Марком коју су развили запослени у ОШ" Милоје Павловић" из Београда која на једноставан, занимљив и едукативан начин може да упозна децу са ситуацијама из свакодневног живота( вожња аутобусом, прослава рођендана, одлазак у парк…).
Thus the conference sent a strong message that inclusive education represents a part of the regular teaching process and covers all students, not only students from vulnerable groups. Visitors could learn about the application for children with communication impairments- Lako s Markom developed by the staff of PS"Miloje Pavlović" from Belgrade introducing children to everyday situations in a simple, interesting and educational way(riding a bus, celebrating a birthday, going to the park…).
На телефонске позиве родитеља одговараће стручњаци из организације„ Иницијатива за инклузију ВеликиМали“ и пружаће информације о: законским иподзаконским актима која подржавају инклузивно образовање и социјалну инклузију; мерама и активностима које треба да обезбеде квалитетно образовање и васпитање деце/ ученика; мерама додатне подршке за децу/ ученике и породицу и начинима за њихово остваривање; корисној литератури о инклузивном образовању и примерима добре праксе.
The telephone calls placed by parents will be received by experts from the organization"Initiative for Inclusion VelikiMali", who will provide information on: laws andby-laws that support inclusive education and social inclusion; measures and activities that ought to provide quality education and upbringing of children/students; additional measures of support for children/students and families and the ways of achieving them; useful literature on inclusive education and examples of good practice.
Међу најуспешнијим пројектима,Фондација истиче иницијативу" Инклузивно образовање- од праксе ка политици", која је завршена 2011. године и састојала се од прикупљања примера најбоље праксе, израде критеријума и индикатора инклузије у образовању и оснивања Мреже подршке инклузивном образовању..
As some of the most successful projects,OSFS highlights the initiative"Inclusive education- from practice to policy" finalized in 2011 which comprised of collecting best practice examples and developing criteria and indicators of inclusion in education, as well as creating a Support network for inclusive education..
Inkluzivno obrazovanje uz podršku IKT.
Inclusive education and ICT support.
Podrška inkluzivnom obrazovanju u Srbiji.
Promoting inclusive education in Tajikistan.
Резултате: 44, Време: 0.0226

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески