Sta znaci na Engleskom МЕЂУБАНКАРСКЕ НАКНАДЕ - prevod na Енглеском

interchange fees
међубанкарске накнаде
interchange fee
међубанкарске накнаде

Примери коришћења Међубанкарске накнаде на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
У Републици Србији међубанкарске накнаде су тренутно вишеструко више него на тржиштима Европске уније.
The MIFs in the Republic of Serbia are currently several times higher than in the EU markets.
Међубанкарске накнаде су утврђене тако да узму у обзир мрежне ефекте система и да повећају целокупни ефекат система.
Interchange fees are set so to take into account the network system effects and enhance the overall system effects.
Свако коришћење платне картице VISA на продајном месту трговца подлеже плаћању међубанкарске накнаде од стране банке прихватиоца банци издаваоцу.
The multilateral interchange fees(MIFs) are retained for each VISA payment card transaction at the point of sales of merchants, paid by an acquiring bank to an issuing bank.
Међубанкарске накнаде за платне трансакције засноване на картицама у Европској унији регулисане су Уредбом Европског парламента и Савета бр.
The interchange fees for card-based payment transactions are regulated by the Regulation of the European Parliament and of the Council no.
Клијенти Mastercard-а у Републици Србији нису закључили билатералне споразуме о висини међубанкарске накнаде, већ примењују правила прописана од стране Mastercard-а.
Mastercard clients in the Republic of Serbia have not entered into bilateral agreements on the amount of interchange fees but apply Mastercard rules.
Међубанкарске накнаде не представљају продајну цену уcлугe коју пружа Mastercard и Mastercard не остварује приход од међубанкарске накнаде.
Interchange fees do not represent the selling price for services offered by Mastercard, and Mastercard does not yields revenues from interchange fees.
Комисија констатује да је VISA организација доставила податке о висини накнада али није иобразложила структуру међубанкарске накнаде, како је наложено.
The Commission establishes that VISA organization has submitted data on the amount of fees,without providing an explanation to the structure of the interchange fee, as ordered.
Одговарајући ниво међубанкарске накнаде подржава издавање картица, док такође омогућава да прихватиоци/ трговци плате фер цену за услуге од којих имају користи.
An appropriate level of interchange fees favors card issuing, while also enables the acquirers/merchants to pay a fair price for services that benefit them.
Могућности доношења одлука од стране банака су уклоњене а нема ни заједничког интереса између Mastercard-а( и његових акционара) ибанака да одрже међубанкарске накнаде на високом нивоу.
The possibilities of enacting decisions by banks are removed, with no mutual interest between Mastercard(and its shareholders) andbanks to keep interchange fees high.
Одсуство међубанкарске накнаде био би директан губитак за кориснике, који би, у том случају, самостално сносили трошкове еквивалентне таквој категорији накнада..
The absence of an interchange fee would represent a direct loss for users, who would then be individually charged for costs equivalent to said category of fees..
Комисија констатује да Mastercard није образложио иобјективно оправдао висину и структуру међубанкарске накнаде у примени, већ је оправдавао неопходност њеног постојања.
The Commission establishes that Mastercard has not substantiated andobjectively justified the amount and structure of the interchange fees applied, but only justified the necessity of such fees..
Искуство Mastercard-а показује да међубанкарске накнаде представљају најбољи начин расподеле трошкова у вези са функционисањем платних картица и повезаних услуга, између корисника ланца платног система, трговаца и платилаца.
The Mastercard experience shows that interchange fees represent the best manner for distribution of costs of the payment card operations and related services, between the payment card system users, merchants and card-holders.
На основу наведеног,трговци ће имати увид у основне компоненте трговачке накнаде- трошкове међубанкарске накнаде, накнаде картичног система и маргину банке и моћи ће да се упознају с тим које картице им стварају веће трошкове.
Based on the above,merchants will have an insight into main components of merchant service charges- costs of interchange fees, payment card scheme fees and bank margin and will be able to learn which cards generate higher costs.
Уз наведену накнаду, банка трговца плаћа и међубанкарску накнаду, која не може бити већа од 0, 2% износа платне трансакције на продајном месту трговца,што је у овом тренутку повољније од међубанкарске накнаде коју плаћају код картичних плаћања.
In addition to the said fee, the retailer's bank also pays an interchange fee that cannot exceed 0.2% of the amount of the payment transaction at the retailer's point-of-sale,which at this moment is cheaper than the interchange fee paid in case of card payments.
Почев од јула 2009. године ау вези са одлуком Европске комисије, Mastercard је преко-граничне међубанкарске накнаде у европском економском подручју утврдио на нивоу од 0, 2% за дебитне и 0, 3% за кредитне картице.
As of July 2009, in line with EC decision establishing that all debit andcredit card-based payment transactions should be subject to a maximum interchange fee rate, Mastercard has set the debit and credit card-based transactions at 0.2% and 0.3%, respectively, in the whole territory of the European Economic Area.
Раздвајање накнада( енг. unblending) Прихватилац је дужан да трговачке накнаде трговцу нуди и обрачунава појединачно за различите врсте ибрендове платних картица за чију се употребу плаћају различите међубанкарске накнаде и/ или различите накнаде картичних система плаћања.
Unblending Each acquirer shall offer and charge merchant service charges against the merchant individually specifiedfor different categories and brands of payment cards with different multilateral interchange fees and/or different payment card scheme fees..
Сагласно претходним наводима, подносилац иницијативе сматра да је Mastercard одлуком о утврђивању висине међубанкарске накнаде довео до нарушавања конкуренције између банака које прихватају реализацију плаћања картицама, што представља рестриктивни споразум у смислу члана 10. Закона.
In line with the statements presented above, the party believes that Mastercard has caused the infringement of competition between acquiring banks by enacting a decision on the interchange fees, which represents a form of restrictive agreement within the meaning of Article 10 of the Law.
Сва права члана- корисника чланства и лиценце прописана су Основним правилима и VISA правилима о производима и услугама2, које банка члан добија приликом закључења уговора, из којих следи да се VISA правила примењују и обавезујућа су за све учесникеу VISA систему као и да VISA одређује међубанкарске накнаде уз право да исправи неадекватне прерасподеле.
All membership- user rights and licenses under the VISA Core Rules and VISA Product and Service Rules2, granted to a member bank when entering into the agreement indicate that VISA rules are applicable and mandatory for all VISA payment system parties,as well as that VISA is setting the interchange fees with the right to right to rectify the improper allocations.
У одсуству билатералних споразума између банака којима би биле одређене међубанкарске накнаде, VISA организација обавезује све банке укључене у систем VISA картичарске организације да међубанкарске накнаде у прописаним износима примењују по аутоматизму приликом сваког плаћања платним картицама на продајним местима трговца.
In the absence of specific bilateral agreements between banks on interchange fees, VISA payment organization obligates all member banks included in the VISA payment card system to apply MIFs in a set amount by default as fallback to each POS payment card transaction.
Међубанкарске накнаде су у Европској унији прописане Уредбом ЕУ 2015/ 751 о мултилатералним накнадама за плаћања заснована на платним картицама5, којом су међубанкарске накнаде ограничене на 0, 2% вредности трансакције извршене дебитном картицом и 0, 3% вредности трансакције извршене кредитном картицом.
The interchange fees are regulated in the European Union in EU Regulation 2015/751 on interchange fees for card-based payment transactions5, limiting the interchange fees at no more than 0.2% of the annual average transaction value of all domestic debit card transactions within each payment card scheme, and at no more than 0.3% of the value of the transaction for any credit card transaction.
Коначан Предлог обавеза се састоји у томе што би Mastercard организација донела нову одлуку о висини међубанкарске накнаде према којој би применила висину међубанкарске накнаде од 0, 2% вредности извршене трансакције дебитном картицом и 0, 3% вредности извршене трансакције кредитном картицом почев од 17. 12. 2018. године и доставила о томе доказ Комисији.
The final Proposal of Commitments contains a plan stipulating that MasterCard payment organization would enact a new decision on MIF based on which the amount of MIF would be set to 0.2% for debit card transactions and 0.3% for credit card transactions as of December 17, 2018, and would submit to the Commission a proof thereof.
С тренутно просечног 1%,Законом се међубанкарске накнаде ограничавају на ниво на коме су у земљама Европске уније- на 0, 2% за трансакције дебитним картицама и 0, 3% за трансакције кредитним картицама, с прелазним периодом од шест месеци, од 17. децембра 2018. године до 17. јуна 2019. године, када су међубанкарске накнаде ограничене на максималних 0, 5% за дебитне и 0, 6% за кредитне картице.
With the current average of 1%,the Law limits interchange fees to the EU level, that is, to 0.2% for debit card transactions and 0.3% for credit card transactions with a six-month transition period, from 17 December 2018 until 17 June 2019 when interchange fees will be limited to maximum 0.5% for debit and 0.6% for credit cards.
Негирајући интерес у одређивању међубанкарских накнада наводи седа VISA организација нема интерес да накнаде буду" превисоке" или" прениске", већ настоји да стопе по којима се накнаде обрачунавају, процени на нивоу који је оптималан за интересе обе стране, банке издаваоце и банке прихватиоца. Уз то, истакнуто је и да међубанкарске накнаде нису нужно релевантне за све трансакције које се обављају плаћањем платном картицом.
Denying the interest in setting the interchange fees, it is stated that VISA payment organization has no interest in having"too high" or"too low" fees, but strives to set the rates at which related fees are calculated at a level that is optimal for the interests of both sides, issuing and acquiring banks.
У образложењу изнетих ставова Представништва Mastercard-а наводи се да међубанкарске накнаде предвиђају пренос прихода између банке издаваоца и банке прихватиоца у циљу постизања оптималног пружања услуга од стране издаваоца и прихватиоца, трговаца и платилаца будући да веће међубанкарске накнаде стимулишу потражњу платилаца, док ниже стимулишу потражњу трговаца.
In the rationale to its views, Mastercard representative office indicates that interchange fees stipulate a revenue transfer between issuing and acquiring banks to help optimize the utility of the network by issuers and acquirers, merchants and card-holders since higher interchange fees stimulate the demand of card-holders, while lower interchange fees stimulate the demand of merchants.
На основу анализе достављених Глобалних процедура међубанкарских накнада,Комисија је закључила да и регионални извршни директор учествује у одлуци о промени међубанкарске накнаде у једној земљи, а на основу Основних правила компаније VISA и Правила за производе и услуге компаније VISA, Република Србија спада у регион CEMEA1, те је закључено да и VISA CEMEA учествује у одређивању међубанкарских накнада..
Based on the analysis of the submitted Global Procedures of Interchange Fees,the Commission established that the chief regional officer also partakes in the decision on the modification of interchange fees in a country, pursuant to the VISA Core Rules and VISA Product and Service Rules, and that the Republic of Serbia is part of the CEMEA region1, thus is concluded that VISA CEMEA also participates in setting the interchange fees..
Коначно, Представништво Mastercard-а је истакло да акоКомисија сматра другачије Mastercard међубанкарске накнаде, правила и пракса у вези са њима, могла би да се квалификују за појединачно изузеће од забране у складу са чланом 11. и 12. Закона, при чему је изнета аргументација у погледу четири услова из одредбе члана 11. Закона, која је потребно кумулативно испунити да би рестриктивни споразум могао бити изузет од забране.
Finally, Mastercard representative office has underlined that if the Commission believes otherwise,then the Mastercard interchange fees, related rules and practice could qualify for the individual exemption form prohibition within the meaning of Article 11 and 12 of the Law, arguing on the cumulative fulfilment of four requirements laid down in Article 11 of the Law for the exemption of restrictive agreement from prohibition.
Овог члана. Ради примене ограничења из ст. 1. до 4. овог члана, сваки уговорени износ новчаних средстава,укључујући нето накнаду, који има исти предмет и/ или ефекат као међубанкарска накнада, а који издавалац прима од картичних система плаћања, прихватиоца или било ког другог посредника у вези с платним трансакцијама на основу платних картица или повезаним активностима- сматра се делом међубанкарске накнаде.
For the purposes of application of the caps referred to in paragraphs 1- 4 of this Article, any agreed remuneration,including net compensation, with an equivalent object and/or effect of the multilateral interchange fee, received by an issuer from the payment card scheme, acquirer or any other intermediary in relation to card-based payment transactions or related activities, shall be considered a part of the multilateral interchange fee.
Такође, обавезују се да обавесте Комисију о усвајању било које одлуке о износима основне међубанкарске накнаде, укључујући и нови износ међубанкарских накнада који се примењује за потрошачке дебитне и кредитне картице у домаћим трансакција у Републици Србији у року од 15 дана од усвајања такве одлуке током рока извршења.
Also, the companies have committed to inform the Commission on the adoption of any decision on the amounts of fallback interchange fees, including on the new amount of interchange fees relating to debit and credit card transactions, applied in national card-based payment transactions in the Republic of Serbia, no later than 15 days from the date of adoption of such decision(s) during the implementation period.
Према наводима из иницијативе,повреда конкуренције се огледа у томе што је Mastercard одредио минималну висину вишестране међубанкарске накнаде( у даљем тексту: међубанкарска накнада) на прекомерно високом нивоу и, у одсуству билатералних споразума, обавезао све банке укључене у систем Mastercard-а да међубанкарске накнаде у прописаним износима примењују по аутоматизму приликом сваког плаћања платним картицама.
Based on the statements presented in the initiative,the infringement of competition can be seen in the fact that Mastercard sets the fallback multilateral interchange fees(hereinafter, the interchange fee) unjustifiably high and, in the absence of bilateral agreements, obligates all Mastercard member banks to apply interchange fees in the set amount by default as fallback to each POS payment card transaction.
Стога имају интереса да промовишу бренд који на основу међубанкарских накнада доноси највише прихода.
Therefore, they are incited to promote a brand yielding the most revenues from the interchange fees.
Резултате: 70, Време: 0.0379

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески