Sta znaci na Srpskom INTERCHANGE FEES - prevod na Српском

['intətʃeindʒ fiːz]
['intətʃeindʒ fiːz]
међубанкарских накнада
interchange fees

Примери коришћења Interchange fees на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
The bulk of merchant fees(approx. 60-70%)relates to interchange fees.
Највећи део трговачке накнаде( око 60- 70%)чини међубанкарска накнада.
The interchange fees in the Republic of Serbia are currently several times higher than in the EU markets.
У Републици Србији међубанкарске накнаде су тренутно вишеструко више него на тржиштима Европске уније.
Therefore, they are incited to promote a brand yielding the most revenues from the interchange fees.
Стога имају интереса да промовишу бренд који на основу међубанкарских накнада доноси највише прихода.
Interchange fees are set so to take into account the network system effects and enhance the overall system effects.
Међубанкарске накнаде су утврђене тако да узму у обзир мрежне ефекте система и да повећају целокупни ефекат система.
Owing to DinaCard,charging the lowest interchange fees, total costs of card transactions in the market have been reduced.
Захваљујући DinaCard картици,коју карактеришу најниже међубанкарске провизије, снижени су укупни трошкови за картичне трансакције на тржишту.
Interchange fees do not represent the selling price for services offered by Mastercard, and Mastercard does not yields revenues from interchange fees.
Међубанкарске накнаде не представљају продајну цену уcлугe коју пружа Mastercard и Mastercard не остварује приход од међубанкарске накнаде.
Mastercard clients in the Republic of Serbia have not entered into bilateral agreements on the amount of interchange fees but apply Mastercard rules.
Клијенти Mastercard-а у Републици Србији нису закључили билатералне споразуме о висини међубанкарске накнаде, већ примењују правила прописана од стране Mastercard-а.
The interchange fees for card-based payment transactions are regulated by the Regulation of the European Parliament and of the Council no.
Међубанкарске накнаде за платне трансакције засноване на картицама у Европској унији регулисане су Уредбом Европског парламента и Савета бр.
According to the statements presented by the branch, VISA interchange fees are set as"the value transfer between financial institutions" and not as the merchant service charge.
Према наводима огранка VISA међубанкарске стопе се одређују као" пренос вредности између финансијских институција" а не као накнада наплаћена трговцу.
The possibilities of enacting decisions by banks are removed, with no mutual interest between Mastercard(and its shareholders) andbanks to keep interchange fees high.
Могућности доношења одлука од стране банака су уклоњене а нема ни заједничког интереса између Mastercard-а( и његових акционара) ибанака да одрже међубанкарске накнаде на високом нивоу.
An appropriate level of interchange fees favors card issuing, while also enables the acquirers/merchants to pay a fair price for services that benefit them.
Одговарајући ниво међубанкарске накнаде подржава издавање картица, док такође омогућава да прихватиоци/ трговци плате фер цену за услуге од којих имају користи.
The Commission establishes that Mastercard has not substantiated andobjectively justified the amount and structure of the interchange fees applied, but only justified the necessity of such fees..
Комисија констатује да Mastercard није образложио иобјективно оправдао висину и структуру међубанкарске накнаде у примени, већ је оправдавао неопходност њеног постојања.
The higher interchange fees also mean increased revenues for the Mastercard network owner since the success of Mastercard in selling access to the network to banks also depends on the number of banks participating in the system.
Виша међубанкарска накнада такође значи веће приходе за самог власника мреже MasterCard јер пословни успех MasterCard-а у продаји приступа мрежи банкама такође зависи од броја банака које учествују у том систему.
As further evidence, VISA organization"endeavors to evaluate interchange fees at the level that is optimal for the interests of both sides, issuing and acquiring banks.".
У прилог томе је и навод VISA организације да" настоји да процени међубанкарске стопе на нивоу који је оптималан за интересе обе стране: за банке издаваоце и банке прихватиоце".
All membership- user rights and licenses under the VISA Core Rules and VISA Product and Service Rules2, granted to a member bank when entering into the agreement indicate that VISA rules are applicable and mandatory for all VISA payment system parties,as well as that VISA is setting the interchange fees with the right to right to rectify the improper allocations.
Сва права члана- корисника чланства и лиценце прописана су Основним правилима и VISA правилима о производима и услугама2, које банка члан добија приликом закључења уговора, из којих следи да се VISA правила примењују и обавезујућа су за све учесникеу VISA систему као и да VISA одређује међубанкарске накнаде уз право да исправи неадекватне прерасподеле.
The Mastercard experience shows that interchange fees represent the best manner for distribution of costs of the payment card operations and related services, between the payment card system users, merchants and card-holders.
Искуство Mastercard-а показује да међубанкарске накнаде представљају најбољи начин расподеле трошкова у вези са функционисањем платних картица и повезаних услуга, између корисника ланца платног система, трговаца и платилаца.
Based on the above,merchants will have an insight into main components of merchant service charges- costs of interchange fees, payment card scheme fees and bank margin and will be able to learn which cards generate higher costs.
На основу наведеног,трговци ће имати увид у основне компоненте трговачке накнаде- трошкове међубанкарске накнаде, накнаде картичног система и маргину банке и моћи ће да се упознају с тим које картице им стварају веће трошкове.
When deciding andsetting the amount of interchange fees, VISA organization takes into account the interests of member banks of its payment system, adjusting and tailoring them against their business interests, and in that manner creating a community of interests with its members.
Приликом одлучивања иодређивања висине међубанкарских накнада, VISA огранизација води рачуна о интересима банака чланица свог платног система, прилагођавајући их и уклапајући у своје пословне интересе, остварујући на тај начин заједницу интереса са својим члановима.
In line with the statements presented above, the party believes that Mastercard has caused the infringement of competition between acquiring banks by enacting a decision on the interchange fees, which represents a form of restrictive agreement within the meaning of Article 10 of the Law.
Сагласно претходним наводима, подносилац иницијативе сматра да је Mastercard одлуком о утврђивању висине међубанкарске накнаде довео до нарушавања конкуренције између банака које прихватају реализацију плаћања картицама, што представља рестриктивни споразум у смислу члана 10. Закона.
In the absence of specific bilateral agreements between banks on interchange fees, VISA payment organization obligates all member banks included in the VISA payment card system to apply MIFs in a set amount by default as fallback to each POS payment card transaction.
У одсуству билатералних споразума између банака којима би биле одређене међубанкарске накнаде, VISA организација обавезује све банке укључене у систем VISA картичарске организације да међубанкарске накнаде у прописаним износима примењују по аутоматизму приликом сваког плаћања платним картицама на продајним местима трговца.
The interchange fees are regulated in the European Union in EU Regulation 2015/751 on interchange fees for card-based payment transactions5, limiting the interchange fees at no more than 0.2% of the annual average transaction value of all domestic debit card transactions within each payment card scheme, and at no more than 0.3% of the value of the transaction for any credit card transaction.
Међубанкарске накнаде су у Европској унији прописане Уредбом ЕУ 2015/ 751 о мултилатералним накнадама за плаћања заснована на платним картицама5, којом су међубанкарске накнаде ограничене на 0, 2% вредности трансакције извршене дебитном картицом и 0, 3% вредности трансакције извршене кредитном картицом.
Of January 30, 2017",under section"Mandatory" are provided the national interchange fees for POS payment card transactions in the Republic of Serbia, in force from the day of implementation of the Law on Interchange Fees.
Од 30. 01. 2017. године", под ознаком" Обавезно",дате су стопе националних међубанкарских накнада на продајним местима у Републици Србији, које су на снази до почетка примене Закона о међубанкарским накнадама.
With the current average of 1%,the Law limits interchange fees to the EU level, that is, to 0.2% for debit card transactions and 0.3% for credit card transactions with a six-month transition period, from 17 December 2018 until 17 June 2019 when interchange fees will be limited to maximum 0.5% for debit and 0.6% for credit cards.
С тренутно просечног 1%,Законом се међубанкарске накнаде ограничавају на ниво на коме су у земљама Европске уније- на 0, 2% за трансакције дебитним картицама и 0, 3% за трансакције кредитним картицама, с прелазним периодом од шест месеци, од 17. децембра 2018. године до 17. јуна 2019. године, када су међубанкарске накнаде ограничене на максималних 0, 5% за дебитне и 0, 6% за кредитне картице.
Based on the statements presented in the initiative,the infringement of competition can be seen in the fact that Mastercard sets the fallback multilateral interchange fees(hereinafter, the interchange fee) unjustifiably high and, in the absence of bilateral agreements, obligates all Mastercard member banks to apply interchange fees in the set amount by default as fallback to each POS payment card transaction.
Према наводима из иницијативе,повреда конкуренције се огледа у томе што је Mastercard одредио минималну висину вишестране међубанкарске накнаде( у даљем тексту: међубанкарска накнада) на прекомерно високом нивоу и, у одсуству билатералних споразума, обавезао све банке укључене у систем Mastercard-а да међубанкарске накнаде у прописаним износима примењују по аутоматизму приликом сваког плаћања платним картицама.
Denying the interest in setting the interchange fees, it is stated that VISA payment organization has no interest in having"too high" or"too low" fees, but strives to set the rates at which related fees are calculated at a level that is optimal for the interests of both sides, issuing and acquiring banks.
Негирајући интерес у одређивању међубанкарских накнада наводи седа VISA организација нема интерес да накнаде буду" превисоке" или" прениске", већ настоји да стопе по којима се накнаде обрачунавају, процени на нивоу који је оптималан за интересе обе стране, банке издаваоце и банке прихватиоца. Уз то, истакнуто је и да међубанкарске накнаде нису нужно релевантне за све трансакције које се обављају плаћањем платном картицом.
Finally, Mastercard representative office has underlined that if the Commission believes otherwise,then the Mastercard interchange fees, related rules and practice could qualify for the individual exemption form prohibition within the meaning of Article 11 and 12 of the Law, arguing on the cumulative fulfilment of four requirements laid down in Article 11 of the Law for the exemption of restrictive agreement from prohibition.
Коначно, Представништво Mastercard-а је истакло да акоКомисија сматра другачије Mastercard међубанкарске накнаде, правила и пракса у вези са њима, могла би да се квалификују за појединачно изузеће од забране у складу са чланом 11. и 12. Закона, при чему је изнета аргументација у погледу четири услова из одредбе члана 11. Закона, која је потребно кумулативно испунити да би рестриктивни споразум могао бити изузет од забране.
Based on the analysis of the submitted Global Procedures of Interchange Fees,the Commission established that the chief regional officer also partakes in the decision on the modification of interchange fees in a country, pursuant to the VISA Core Rules and VISA Product and Service Rules, and that the Republic of Serbia is part of the CEMEA region1, thus is concluded that VISA CEMEA also participates in setting the interchange fees..
На основу анализе достављених Глобалних процедура међубанкарских накнада,Комисија је закључила да и регионални извршни директор учествује у одлуци о промени међубанкарске накнаде у једној земљи, а на основу Основних правила компаније VISA и Правила за производе и услуге компаније VISA, Република Србија спада у регион CEMEA1, те је закључено да и VISA CEMEA учествује у одређивању међубанкарских накнада..
In the rationale to its views, Mastercard representative office indicates that interchange fees stipulate a revenue transfer between issuing and acquiring banks to help optimize the utility of the network by issuers and acquirers, merchants and card-holders since higher interchange fees stimulate the demand of card-holders, while lower interchange fees stimulate the demand of merchants.
У образложењу изнетих ставова Представништва Mastercard-а наводи се да међубанкарске накнаде предвиђају пренос прихода између банке издаваоца и банке прихватиоца у циљу постизања оптималног пружања услуга од стране издаваоца и прихватиоца, трговаца и платилаца будући да веће међубанкарске накнаде стимулишу потражњу платилаца, док ниже стимулишу потражњу трговаца.
The absence of an interchange fee would represent a direct loss for users, who would then be individually charged for costs equivalent to said category of fees..
Одсуство међубанкарске накнаде био би директан губитак за кориснике, који би, у том случају, самостално сносили трошкове еквивалентне таквој категорији накнада..
The Commission establishes that VISA organization has submitted data on the amount of fees,without providing an explanation to the structure of the interchange fee, as ordered.
Комисија констатује да је VISA организација доставила податке о висини накнада али није иобразложила структуру међубанкарске накнаде, како је наложено.
Резултате: 72, Време: 0.0391

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски