Примери коришћења Стратегије учења на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Когнитивни стилови и стратегије учења.
Стратегије учења у инклузивном контексту.
Когнитивни стилови и стратегије учења.
Али, нове спознаје могу за резултат имати нове стратегије учења.
Активно учење и стратегије учења.
Управљање тражиоцима каријере за стратегије учења.
Али стратегије учења не завршавају меморијом матрице ручних игара.
Опет, ученици који су боље опремљени да сами креирају стратегије учења имаће више успеха у постизању својих когнитивних циљева.[ 21].
Али стратегије учења не завршавају се меморирањем матрице играних руку.
П5БЛ менторство је структурирана активност која укључује ситуационо учење и конструктивистичке стратегије учења за подстицање културе праксе који би продужио изван универзитетског кампуса у стварном животу.
Увођење различите стратегије учења, са циљем да се помогне ученицима успостави когнитивни конструкт за кинеских знакова и стекну боље разумевање карактера и речи у контексту….
У МЦИЕ& Истражите енглески ТЕСОЛ курсу,научићете да пројектује и развије стратегије учења, и да дизајнира и креира ресурсе за учење у стању да помогне своје будуће међународне студенте у развоју њихових Енглисх надлежности…[+].
Студијски начин: Традиционалне стратегије учења комбиноване са практичним часовима, програмима ван студија посјета елитним спортским клубовима, организацијама и менторима од професионалаца из области индустрије.
Како је целоживотно учење„ непрекидно, добровољно и самомотивисано“[ 1] учење како се учи,односно учење како препознати стратегије учења, те пратити и евалуирати учење, предуслов је за целоживотно учење. .
Године је чувени Медицински факултет у Картуму, који је следио традиционални наставни план ипрограм од свог оснивања 1924. године направио промену у структури наставног плана и програма усвајањем споја наставног плана и програма који укључују решавање проблема стратегије учења.
Упознајте се са одговарајућим језиком и вештинама које су неопходне за академске институцијеРазвити стратегије учења потребне за универзитетски животРазвити функционалне вјештине потребне како унутар тако и изван учионицеСпустите се у академско окружење пре почетка студијаЗахтеви за курсНивои: А0 и више( зависи од локације) Трајање: 8-58 недеља**…[-].
Винклер( како се цитира у Нортону, 2009) је у сагласности са Гиннс ет ал( као што је цитирано у Нортону, 2009), јер она придаје значај теоријског размишљања у стварању увида и разумевања, што омогућава фасилитаторима данаправе различите концепцијске везе у њиховом учењу и стратегије учења и студенти за интеграцију знања.
Шта је стратегија учења?
Шта је стратегија учења?
Реч је о искоришћавању стратегија учења, а не дозвољавајући страх да нас зауставе на нашим стазама.
Ako je prilagodljiv dobro će sagledati svoje strategije učenja i promeniti ono što ne funkcioniše.
Ljudi informacije pamte na različite načine, a strategije učenja možemo svrstati u tri kategorije- ponavljanje, organizacija i elaboracija.
Možete da iskoristite ove podatke da razumete ključna pitanja kao štoje koje su dobre strategije učenja koje su efektivne naspram onih koje nisu?
Metakognitivne sposobnosti omogućavaju ljudima daaktivno traže nove informacije i da prilagode svoje strategije učenja specifičnim situacijama.
Bila je učiteljica, pedagog i savetnik za decu s posebnim potrebama,specijalizovani tutor za strategije učenja, direktor škole i predavač u školi roditeljstva.
Pa, ideja je da je ta strategija, takva strategija učenja, izuzetno moćna, odlična strategija za napredovanje, ali da ima jedan veliki nedostatak.
Употребе различитих стратегија учења и вештине да савлада резултате који су потребни за њега припрема/ сама да се укључе у сталном учењу, да прате знања и вештина потребних у области инжењеринга истраживање/ развој.
У Лојенс Магда& Рикерса' дискусији, СУ се дефинише као" процес у којем појединци преузимају иницијативу… у откривању потреба учења, формулисању циљева, идентификовању људских и материјалних ресурса, избору ипримени одговарајућих стратегија учења, и евалуацији исхода учења.".
П5БЛ приступ је стратегија учења уведена у Станфорд Скул оф Инџењеринг у њиховој P5BL лабораторији 1993. као иницијативу би понудили своје дипломиране студенте из грађевинарства, архитектуре и грађевинарске дисциплине да спроведу своје вештине у" интердисциплинарно, заједничко и географски дистрибуирано искуство тимског рада.".
Ovo je efektivna strategija koja se može iskoristiti za ocenjivanje na većoj razmeri, ikorisna je strategija učenja za studente, jer oni zapravo i uče iz ovog iskustva.