Sta znaci na Engleskom СТРАТЕГИЈЕ УЧЕЊА - prevod na Енглеском

Примери коришћења Стратегије учења на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Когнитивни стилови и стратегије учења.
Cognitive style and learning strategies.
Стратегије учења у инклузивном контексту.
Learning strategies in appropriate contexts.
Когнитивни стилови и стратегије учења.
Cognitive Styles and Learning Strategies.
Али, нове спознаје могу за резултат имати нове стратегије учења.
But new findings could lead to new learning strategies.
Активно учење и стратегије учења.
Active learning, and learning strategies.
Управљање тражиоцима каријере за стратегије учења.
Managing career seekers for learning strategies.
Али стратегије учења не завршавају меморијом матрице ручних игара.
But learning strategies doesn't end with memorizing a matrix of hand plays.
Опет, ученици који су боље опремљени да сами креирају стратегије учења имаће више успеха у постизању својих когнитивних циљева.[ 21].
Again, learners who are better equipped to create learning strategies for themselves will have more success in achieving their cognitive goals.[15].
Али стратегије учења не завршавају се меморирањем матрице играних руку.
But learning strategies doesn't end with memorizing a matrix of hand plays.
П5БЛ менторство је структурирана активност која укључује ситуационо учење и конструктивистичке стратегије учења за подстицање културе праксе који би продужио изван универзитетског кампуса у стварном животу.
P5BL mentoring is a structured activity that involves situated learning and constructivist learning strategies to foster the culture of practice that would extend beyond the university campus to real life.
Увођење различите стратегије учења, са циљем да се помогне ученицима успостави когнитивни конструкт за кинеских знакова и стекну боље разумевање карактера и речи у контексту….
Introducing various learning strategies, aiming at helping learners establish a cognitive construct for Chinese characters and gain a better understanding of the characters and the words in context.
У МЦИЕ& Истражите енглески ТЕСОЛ курсу,научићете да пројектује и развије стратегије учења, и да дизајнира и креира ресурсе за учење у стању да помогне своје будуће међународне студенте у развоју њихових Енглисх надлежности…[+].
In the MCIE& Explore English TESOL course,you will learn to design and develop learning strategies, and to design and create learning resources in able to assist your future international students in developing their English competencies…-.
Студијски начин: Традиционалне стратегије учења комбиноване са практичним часовима, програмима ван студија посјета елитним спортским клубовима, организацијама и менторима од професионалаца из области индустрије.
Study mode: Traditional learning strategies combined with hands-on practical classes, off-site study visitation programs to elite sporting clubs, organisations& mentoring from industry professionals.
Како је целоживотно учење„ непрекидно, добровољно и самомотивисано“[ 1] учење како се учи,односно учење како препознати стратегије учења, те пратити и евалуирати учење, предуслов је за целоживотно учење..
As lifelong learning is"lifelong, lifewide, voluntary, and self-motivated"[1] learning to learn, that is,learning how to recognize learning strategies, and monitor and evaluate learning, is a pre-condition for lifelong learning..
Године је чувени Медицински факултет у Картуму, који је следио традиционални наставни план ипрограм од свог оснивања 1924. године направио промену у структури наставног плана и програма усвајањем споја наставног плана и програма који укључују решавање проблема стратегије учења.
In 2008 the famous Faculty of Medicine of the University of Khartoum,which was following a traditional curriculum since its foundation in 1924 made a being change in curriculum structure by adopting a blend curriculum that incorporate problem solving learning strategies.
Упознајте се са одговарајућим језиком и вештинама које су неопходне за академске институцијеРазвити стратегије учења потребне за универзитетски животРазвити функционалне вјештине потребне како унутар тако и изван учионицеСпустите се у академско окружење пре почетка студијаЗахтеви за курсНивои: А0 и више( зависи од локације) Трајање: 8-58 недеља**…[-].
Become acquainted with the appropriate language and study skills necessary for academic institutions Develop learning strategies required for university life Develop the functional skills needed for both inside and outside the classroom Settle into an academic environment before starting your studies Course Requirements Levels: A0 and above(Dependent on location) Duration: 8-58 weeks**…[-].
Винклер( како се цитира у Нортону, 2009) је у сагласности са Гиннс ет ал( као што је цитирано у Нортону, 2009), јер она придаје значај теоријског размишљања у стварању увида и разумевања, што омогућава фасилитаторима данаправе различите концепцијске везе у њиховом учењу и стратегије учења и студенти за интеграцију знања.
Winkler(as cited in Norton, 2009) is in agreement with Ginns et al(as cited in Norton, 2009), as she reports the importance of theoretical reflection in creating insight and understanding,which allows facilitators to make different conceptual links in their teaching and learning strategies and students to integrate the knowledge.
Шта је стратегија учења?
What is a Learning Strategy?
Шта је стратегија учења?
What is the learning strategy?
Реч је о искоришћавању стратегија учења, а не дозвољавајући страх да нас зауставе на нашим стазама.
It's about harnessing learning strategies rather than allowing fear to stop us in our tracks.
Ako je prilagodljiv dobro će sagledati svoje strategije učenja i promeniti ono što ne funkcioniše.
An adaptable person will take a hard look at his or her learning strategies and change what's not working.
Ljudi informacije pamte na različite načine, a strategije učenja možemo svrstati u tri kategorije- ponavljanje, organizacija i elaboracija.
Although there are a large number of different learning strategies, they can be grouped into three general categories: rehearsal, elaboration and organizazional.
Možete da iskoristite ove podatke da razumete ključna pitanja kao štoje koje su dobre strategije učenja koje su efektivne naspram onih koje nisu?
You can use these data to understand fundamental questions like,what are good learning strategies that are effective versus ones that are not?
Metakognitivne sposobnosti omogućavaju ljudima daaktivno traže nove informacije i da prilagode svoje strategije učenja specifičnim situacijama.
Metacognition allows humans to activelyseek out new information, and to adapt their learning strategies to specific situations.
Bila je učiteljica, pedagog i savetnik za decu s posebnim potrebama,specijalizovani tutor za strategije učenja, direktor škole i predavač u školi roditeljstva.
She was a teacher and counselor for children with special needs,a specialized tutor for learning strategies, a school director and a teacher at the parenting school.
Pa, ideja je da je ta strategija, takva strategija učenja, izuzetno moćna, odlična strategija za napredovanje, ali da ima jedan veliki nedostatak.
Well an idea is that that strategy, that learning strategy, is an extremely powerful, great strategy for getting on in the world, but it has one big disadvantage.
Употребе различитих стратегија учења и вештине да савлада резултате који су потребни за њега припрема/ сама да се укључе у сталном учењу, да прате знања и вештина потребних у области инжењеринга истраживање/ развој.
Employ various learning strategies and skills to master outcomes required for preparing him/herself to engage in continuous learning, to keep abreast of knowledge and skills required in the engineering research/development field.
У Лојенс Магда& Рикерса' дискусији, СУ се дефинише као" процес у којем појединци преузимају иницијативу… у откривању потреба учења, формулисању циљева, идентификовању људских и материјалних ресурса, избору ипримени одговарајућих стратегија учења, и евалуацији исхода учења.".
In Loyens, Magda& Rikers' discussion, SDL is defined as"a process in which individuals take the initiative… in diagnosing their learning needs, formulating goals, identifying human and material resources, choosing andimplementing appropriate learning strategies, and evaluating learning outcomes".
П5БЛ приступ је стратегија учења уведена у Станфорд Скул оф Инџењеринг у њиховој P5BL лабораторији 1993. као иницијативу би понудили своје дипломиране студенте из грађевинарства, архитектуре и грађевинарске дисциплине да спроведу своје вештине у" интердисциплинарно, заједничко и географски дистрибуирано искуство тимског рада.".
The P5BL approach was a learning strategy introduced in Stanford School of Engineering in their P5BL laboratory in 1993 as an initiative to offer their graduate students from the engineering, architecture and construction disciplines to implement their skills in a"cross-disciplinary, collaborative and geographically distributed teamwork experience".
Ovo je efektivna strategija koja se može iskoristiti za ocenjivanje na većoj razmeri, ikorisna je strategija učenja za studente, jer oni zapravo i uče iz ovog iskustva.
And so this is an effective strategy that can be used for grading at scale, andis also a useful learning strategy for the students, because they actually learn from the experience.
Резултате: 30, Време: 0.0239

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески