Примери коришћења Zašto su stvari на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Zašto su stvari teške?
Važno je da shvatiš zašto su stvari takve kakve jesu.
Zašto su stvari odložene?
Ponekad u životu ne razumemo zašto su stvari takve kakve jesu. .
Zašto su stvari takve kakve jesu? .
Znam da je teško razumjeti zašto su stvari onakve kakve jesu. .
Zašto su stvari takve kakve jesu? .
Bar ništa što bi objasnilo zašto su stvari pokraj Bafi postale nevidljive.
Zašto su stvari prolazne i nedovoljne?
Da možda postoji drugo objašnjenje za to zašto su stvari takve kakve jesu. .
Zašto su stvari takve kakve jesu? .
Pripovesti nas snabdevaju objašnjenjima zašto su stvari takve kakve jesu i prilikama za predviđanje kakve će one biti.
Zašto su stvari takve kakve jesu, i zašto nisu drugačije?
Jan zapravo ne veruje da živi u svetu snova, ali on je filozof na Univerzitetu Duram u Engleskoj injegov posao je da se pita zašto su stvari takve kakve jesu. .
Jasno je zašto su stvari onakve kakve jesu.
Zašto su stvari ovde gore drugacije nego dok smo bili dole?
Jasno je zašto su stvari onakve kakve jesu.
Zašto su stvari kojima je Isus poučavao drugačije od onih kojima je poučavao Šakjamuni?
Znam šta misliš:" Zašto su stvari ovako odmakle, a da ti nisam rekao?"?
Ne znam zašto su stvari takve, zašto ljudi rade to što rade.
Ne znamo zašto su stvari takve kakve jesu, i bilo bi naivno pitati za razlog.
Mi želimo da znamo zašto su stvari takve kakve jesu, kako rade, šta je sve… želimo da razumemo.
Ako znamo kako i zašto su stvari takve kakve jesu na Zemlji, tada posedujemo moć da promenimo sebe, i na kraju svet.
Онда није тешко разумети зашто су ствари онакве какве јесу. .
Питају зашто су ствари какве јесу. .
Не знамо зашто су ствари такве какве јесу, и било би наивно питати за разлог. Тако је како је. .
У основи, муни је донекле налик филозофу који размишља о томе како и зашто су ствари такве какве јесу. .
Зашто су ствари тако тешке у будућности?
Не видим зашто би ствари биле другачије са Кримским полуострвом.
Испитивање зашто су ствари веома корисне за будућност дјеце, јер његује њихову аутономију, њихову способност доношења одлука и јачање њиховог самопоуздања.