What is the translation of " ЦЕЛОЖИВОТНО " in English? S

Adjective
lifelong
ceo život
доживотног
celoživotnog
цјеложивотно
дугогодишњи
za čitav život
tempus lifelong learning

Examples of using Целоживотно in Serbian and their translations into English

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Темпу Програм целоживотно Млади у акцији.
Tempus Lifelong Learning Program Youth in Action.
Прилагођавање будућности рада: обликовање живота ипослова кроз инклузивно целоживотно учење.
Adapting to the future of work: shaping lives andjobs through inclusive lifelong learning.
То је особа припремљена за целоживотно учење јер увек може пронаћи.
They are people prepared for lifelong learning, because they can always.
И по први пут схватила да целоживотно учење, сарадња међу колегама и сопствена мотивација јесу основа нашег напредовања.
And for the first time I realized that the lifelong learning, cooperation of teachers and self-motivation are the foundation of our progress.
Европски оквир за кључне компетенције за целоживотно учење дефинише осам кључних компетенција.
European framework of key competencies for life-long learning defines eight key competencies as.
Понекад целоживотно учење има за циљ да пружи образовне могућности изван стандардних образовних система- што може бити исплативо, ако је уопште доступно.
Sometimes lifelong learning aims to provide educational opportunities outside standard educational systems- which can be cost-prohibitive, if it is available at all.
Мрежа је успостављена као део Програма за целоживотно учење Европске комисије, а од 2014. године наставила је да постоји као део програма Еразмус+.
The network was a part of the Lifelong Learning Programme, and from 2014 it is a part of the Erasmus+ programme.
На пример, политике Кине, Републике Кореје, Сингапура иМалезије промовишу целоживотно учење у перспективи развоја људских ресурса[ 30].
For example, the policies of China, Republic of Korea, Singapore andMalaysia promote lifelong learning in a human resource development(HRD) perspective.
Медијски и информациони канали пресудно утичу на целоживотно учење, па су због тога грађанима потребна основна знања о функцијама медија и других снабдевача информацијама и о начинима приступа до њих.
Media and information channels can have a major impact on lifelong learning, and therefore citizens need a basic knowledge of the functions of media and other information providers and how to assess them.
Опис мере Увођење Националног оквира квалификација у Србији( НОКС) за целоживотно учење пружа подршку развоју модерног, релевантног и флексибилног система образовања.
Description of the measures The introduction of the National Qualifications Framework in Serbia(NQFS) for lifelong learning supports the development of a modern, relevant and flexible education system.
Приоритети за целоживотно учење имају различите приоритете у различитим земљама, неки стављају већи нагласак на економски развој( према економији који учи), а неки на друштвени развој( према друштву које учи).
Priorities for lifelong and life-wide learning have different priorities in different countries, some placing more emphasis on economic development(towards a learning economy) and some on social development(towards a learning society).
Пројекат Коменијус под називом Унапређивање образовне ефективности основних школа реализује се у оквиру европског Програма за целоживотно учење( LLP), потпрограма Коменијус- Коменијус мултилатерални пројекти( Comenius multilateral projects).
The project Improving educational effectiveness of primary schools(IEEPS) is granted by the Lifelong Learning Programme(LLP) of the European Commission, subprogramme Comenius- Comenius multilateral project.
Од тада„ Мајдан“ негује и промовише културне, спортске и едукативне програме са којима се подстичу деца, млади али иодрасли на стваралаштво, креативно коришћење слободног времена и целоживотно учење.
Ever since then, Majdan has been promoting and nurturing cultural, sports and educational programs by which it encourages children, young people and adults to be creative,use their free time productively and discover the beauty of lifelong learning.
Стипендије за талентоване ученике,додатна усавршавања, целоживотно учење и друге могућности које се нуде кроз програм“ Енергија знања” изузетно су важне и пружају сјајне шансе за младе мотивисане људе.
Scholarships for talented students,additional professional development, lifelong learning, and other benefitsoffered through the“Energy of Knowledge” programme are very important and they provide young and motivated people with great opportunities.
Како је целоживотно учење„ непрекидно, добровољно и самомотивисано“[ 1] учење како се учи, односно учење како препознати стратегије учења, те пратити и евалуирати учење,предуслов је за целоживотно учење.
As lifelong learning is"lifelong, lifewide, voluntary, and self-motivated"[1] learning to learn, that is, learning how to recognize learning strategies, and monitor and evaluate learning,is a pre-condition for lifelong learning.
Важно је напоменути да су четири стуба учења била предвиђена на позадини појма„ целоживотно учење“, што је само прилагођавање концепта„ целоживотног образовања“ које је првобитно концептуализовано у Форовој публикацији из 1972. године Учити бити[ 25].
It is important to note that the four pillars of learning were envisaged against the backdrop of the notion of'lifelong learning', itself an adaptation of the concept of'lifelong education' as initially conceptualized in the 1972 Faure publication Learning to Be.[20][19].
У контексту 2018. године као Европске године културне баштине,приоритет ће бити дат активностима које доприносе подизању свести о важности културног наслеђа Европе кроз образовање, целоживотно учење, информално и неформално учење, омладинске и спортске активности, укључујући активности које подржавају развој вештина, социјалне инклузије, критичког размишљања и укључености младих.
In the context of the European Year of Cultural Heritage 2018,priority will be given to actions contributing to raising awareness of the importance of Europe's cultural heritage through education, life-long learning, informal and non-formal learning, youth as well as sport, including actions to support skills development, social inclusion, critical thinking and youth engagement.
Закључци са конференције су да је потребно више информисати старије особе и ширу јавност, реализовати кампање,подстицати целоживотно учење, едуковати професионалце( здравствене и социјалне раднике, судије, тужиоце, али и раднике у банци), унапредити законски оквире на националном и глобалном нивоу и наставити са даљим заговарањем за нову конвенцију Уједињених нација о правима старијих особа.
The Conference conclusions are that it is necessary to work more on informing older people and general public, to organise campaigns,support and encourage lifelong learning, educate professionals(healthcare and social workers, judges, prosecutors, as well as bank staff), improve legal frameworks at national and global level and continue to advocate for the new UN Convention on the Rights of Older People.
Развијање ставова и интересовања за продубљивање педагошко-дидактичких знања,подстицање мотивације за бављење наставничким позивом и целоживотно учење. Након успешно завршеног курса студенти ће поседовати: развијене компетенције за примену теоријских педагошких и дидактичких знања у планирању, реализацији и евалуацији васпитно-образовног рада; развијену способност за критички и стваралачки приступ у наставној пракси; квалитетну основу за даље педагошко-дидактичко и методичко образовање, истраживање и професионални развој. Предавања: 1. Васпитање као најшири педагошки процес и појам, основне карактеристике развоја васпитања и педагогије; 2.
Developing attitudes and interests for deepening pedagogic-didactic knowledge, stimulating motivation for pursuinga vocation for teaching, as well as lifelong learning. After successfully completing the course, students will have acquired: competences for applying theoretical pedagogic and didactic knowledge in planning, implementing and evaluating educational work; competences for developing a critical and creative approach in teaching practice; a high quality basis for further pedagogic-didactic and methodological education, research and professional development. Theoretical lectures1.
Celoživotno učenje je odlika najuspešnijih ljudi.
Lifelong learning is a trait of the most successful people.
Podstičemo celoživotno učenje, unapređujemo znanje i ojačavamo našu zajednicu.
Our mission is to inspire lifelong learning, advance knowledge, and strengthen our communities.
Naša težnja: celoživotno učenje- na radnom mestu, na formalnim obukama, od kolega ili digitalno.
Our aspiration: life-long learning- on-the-job, in training, from your peers, or digitally.
Promociju celoživotnog učenja i razvoj alata za sve građane.
Promotion of lifelong learning as a development tool for all the citizens.
Veruje u celoživotno učenje i usavršavanje.
I believe in life-long learning and improving.
Celoživotna borba da je izbegne završila se neuspehom;
The lifelong fight to avoid it has ended in failure;
Njegovo je celoživotno obećanje bilo za obe.
This was a life-long commitment for both of them.
Celoživotno učenje i mobilnost;
Making lifelong learning and mobility.
Podstičemo celoživotno učenje, unapređujemo znanje i ojačavamo našu zajednicu.
It will inspire life-long learning, advance knowledge of our experience, and strengthen our communities.
To je celoživotni proces napretka.
That is a lifelong progression process.
Naravno, to je celoživotno učenje.
This, of course, is a life-long learning.
Results: 30, Time: 0.0274
S

Synonyms for Целоживотно

Top dictionary queries

Serbian - English