Examples of using Целоживотно in Serbian and their translations into English
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Темпу Програм целоживотно Млади у акцији.
Прилагођавање будућности рада: обликовање живота ипослова кроз инклузивно целоживотно учење.
То је особа припремљена за целоживотно учење јер увек може пронаћи.
И по први пут схватила да целоживотно учење, сарадња међу колегама и сопствена мотивација јесу основа нашег напредовања.
Европски оквир за кључне компетенције за целоживотно учење дефинише осам кључних компетенција.
Понекад целоживотно учење има за циљ да пружи образовне могућности изван стандардних образовних система- што може бити исплативо, ако је уопште доступно.
Мрежа је успостављена као део Програма за целоживотно учење Европске комисије, а од 2014. године наставила је да постоји као део програма Еразмус+.
На пример, политике Кине, Републике Кореје, Сингапура иМалезије промовишу целоживотно учење у перспективи развоја људских ресурса[ 30].
Медијски и информациони канали пресудно утичу на целоживотно учење, па су због тога грађанима потребна основна знања о функцијама медија и других снабдевача информацијама и о начинима приступа до њих.
Опис мере Увођење Националног оквира квалификација у Србији( НОКС) за целоживотно учење пружа подршку развоју модерног, релевантног и флексибилног система образовања.
Приоритети за целоживотно учење имају различите приоритете у различитим земљама, неки стављају већи нагласак на економски развој( према економији који учи), а неки на друштвени развој( према друштву које учи).
Пројекат Коменијус под називом Унапређивање образовне ефективности основних школа реализује се у оквиру европског Програма за целоживотно учење( LLP), потпрограма Коменијус- Коменијус мултилатерални пројекти( Comenius multilateral projects).
Од тада„ Мајдан“ негује и промовише културне, спортске и едукативне програме са којима се подстичу деца, млади али иодрасли на стваралаштво, креативно коришћење слободног времена и целоживотно учење.
Стипендије за талентоване ученике,додатна усавршавања, целоживотно учење и друге могућности које се нуде кроз програм“ Енергија знања” изузетно су важне и пружају сјајне шансе за младе мотивисане људе.
Како је целоживотно учење„ непрекидно, добровољно и самомотивисано“[ 1] учење како се учи, односно учење како препознати стратегије учења, те пратити и евалуирати учење,предуслов је за целоживотно учење.
Важно је напоменути да су четири стуба учења била предвиђена на позадини појма„ целоживотно учење“, што је само прилагођавање концепта„ целоживотног образовања“ које је првобитно концептуализовано у Форовој публикацији из 1972. године Учити бити[ 25].
У контексту 2018. године као Европске године културне баштине,приоритет ће бити дат активностима које доприносе подизању свести о важности културног наслеђа Европе кроз образовање, целоживотно учење, информално и неформално учење, омладинске и спортске активности, укључујући активности које подржавају развој вештина, социјалне инклузије, критичког размишљања и укључености младих.
Закључци са конференције су да је потребно више информисати старије особе и ширу јавност, реализовати кампање,подстицати целоживотно учење, едуковати професионалце( здравствене и социјалне раднике, судије, тужиоце, али и раднике у банци), унапредити законски оквире на националном и глобалном нивоу и наставити са даљим заговарањем за нову конвенцију Уједињених нација о правима старијих особа.
Развијање ставова и интересовања за продубљивање педагошко-дидактичких знања,подстицање мотивације за бављење наставничким позивом и целоживотно учење. Након успешно завршеног курса студенти ће поседовати: развијене компетенције за примену теоријских педагошких и дидактичких знања у планирању, реализацији и евалуацији васпитно-образовног рада; развијену способност за критички и стваралачки приступ у наставној пракси; квалитетну основу за даље педагошко-дидактичко и методичко образовање, истраживање и професионални развој. Предавања: 1. Васпитање као најшири педагошки процес и појам, основне карактеристике развоја васпитања и педагогије; 2.
Celoživotno učenje je odlika najuspešnijih ljudi.
Podstičemo celoživotno učenje, unapređujemo znanje i ojačavamo našu zajednicu.
Naša težnja: celoživotno učenje- na radnom mestu, na formalnim obukama, od kolega ili digitalno.
Promociju celoživotnog učenja i razvoj alata za sve građane.
Veruje u celoživotno učenje i usavršavanje.
Celoživotna borba da je izbegne završila se neuspehom;
Njegovo je celoživotno obećanje bilo za obe.
Celoživotno učenje i mobilnost;
Podstičemo celoživotno učenje, unapređujemo znanje i ojačavamo našu zajednicu.
To je celoživotni proces napretka.
Naravno, to je celoživotno učenje.