Sta znaci na Srpskom EMPLOYMENT BAN - prevod na Српском

[im'ploimənt bæn]

Примери коришћења Employment ban на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
It was not an arrest, but an employment ban!
To nije bilo hapšenje, već kidnapovanje!
However, the employment ban was a forced and, in the long-term, harmful measure, which should not have been extended for so long.
Међутим, забрана запошљавања је изнуђена и дугорочно штетна мера која се никако није смела толико продужавати.
In addition to the disordered salary system,the public sector is additionally disrupted by the maintenance of the employment ban.
Уз неуређен систем зарада,јавни сектор додатно урушава и наставак спровођења забране запошљавања.
Part-time work for fathers can begin at the earliest after the mother's employment ban and must be for a minimum of three months.
Рад са пуним радним временом за очеве може почети најраније након забране запошљавања мајке и мора бити најмање три месеца.
Continuing the employment ban in general government is very dangerous and a controlled exit from this measure should begin in 2019.
Продужавање забране запошљавања у општој држави веома је опасно и током 2019. требало би напокон започети контролисан излазак из ове мере.
These positions, which the government itself deems necessary,cannot be filled for as long as the employment ban stands.
Ова радна места, за које сама држава процењује да су јој потребна, неће моћи дасе попуне све док је на снази забрана запошљавања.
Employment ban in the general government was introduced as a temporary measure in December 2013, with the original expiration date until the end of 2015.
Забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера у децембру 2013. са првобитним роком важења до краја 2015. године.
Although it was envisaged to last until the end of 2015, employment ban remained in force by the end of 2018 and is likely to be extended into 2019.
Иако је било предвиђено да траје до краја 2015, забрана запошљавања остала је на снази до краја 2018, а врло вероватно ће се продужити и у 2019. години.
In short, employment ban in the general government was introduced as a temporary measure in December 2013, with the expiration date at the end of 2015.
Укратко, забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера у децембру 2013. с првобитним роком важења до краја 2015. године.
The Fiscal Strategy for 2020 announces the end of the employment ban and transition to a new, more flexible method of employment control.
Фискалном стратегијом за 2020. годину најављено је укидање забране запошљавања тј. прелазак на нов, флексибилнији начин контроле запошљавања..
The most prominent weakness of this budget's is the fact that it preserves the temporary fiscal consolidation measures- decrease of above-average pensions and employment ban.
Највећа слабост буџета је то што задржава привремене мере фискалне консолидације- умањење изнадпросечних пензија и забрану запошљавања.
O Extension of the general government employment ban in 2019 is very dangerous and the Fiscal Council has already written about this in detail several times.
O Продужење забране запошљавања у општој држави у 2019. веома је опасно и о томе је Фискални савет већ детаљно писао у више наврата.
The Government has no concrete plan as to when it intends to shift to a sustainable general government employment management model andfinally revoke the harmful employment ban.
Влада нема конкретан план када ће прећи на одрживи модел управљања бројем запослених у држави инапокон укинути штетну забрану запошљавања.
The Minister of Education, Mladen Sarcevic has also said that the employment ban in education was a mistake, because teachers were unjustifiably classified in administration.
I ministar prosvete Mladen Šarčević rekao je da je zabrana zapošlјavanja u prosveti bilo greška, jer su nastavnici neopravdano svrstani u administraciju.
Even though unsuccessful general government downsizing,certain savings have been achieved nevertheless, due to natural outflow of the retiring employees combined with the employment ban.
Premda je racionalizacija broja zaposlenih uopštoj državi nesumnjivo podbacila, određene uštede ipak su ostvarene po osnovu prirodnog odliva zaposlenih u penziju uz zabranu zapošljavanja.
Termination of the employment ban in the public sector was necessary and inevitable, but this measure alone will not resolve the issue of poor employment structure in the general government.
Укидање забране запошљавања у јавном сектору било је потребно и неминовно, али само овом мером не решава се проблем лоше структуре запослености у општој држави.
However, since the Government has still not done this,employment control in 2019 will be implemented through the general employment ban(using the Committee for New Employment Approval for the most critical cases).
Међутим, пошто Влада то идаље није урадила, контрола запослености у држави и у 2019. ће се спроводити кроз општу забрану запошљавања( уз Комисију за давање сагласности за ново запошљавање у најнеопходнијим случајевима).
The mere repeal of employment ban is insufficient for a sustainable and good managing the number of employees in the general government; it needs to be used to rectify the current major issues.
Само укидање забране запошљавања није довољно за одрживо и добро управљање бројем запослених у држави; она треба да се искористи за отклањање тренутно највећих проблема.
The Government has not been able to preparethe appropriate job catalogue, without which the termination of the temporary employment ban would lead into unjustified and exaggerated increase in employment in the general government.
Влада, наиме, за све ово време није успела да припреми одговарајуће систематизације радних места, абез тога би укидање 6 привремене мере забране запошљавања водило ка неоправданом и прекомерном повећању запослености у општој држави.
The second measure, abolition of the employment ban, was necessary as it was the prolonged duration of the ban that has led to serious shortages of staff in important parts of the public sector.
Друга мера, укидање забране запошљавања, била је изнуђена пошто је предуго трајање забране довело до озбиљних мањкова запослених у важним деловима јавног сектора.
As a matter of fact, in the meantime, the system has collapsed additionally due to ad hoc increase of salaries in individual sectors(which have been implemented since 2016)and extension of the employment ban(which should have been lifted back in 2015).
Заправо, у међувремену је дошло до додатног урушавања система услед ад хок повећања зарада по појединачним министарствима( која се спроводе од 2016. године) ипродужавања мере забране запошљавања( која је требало да се заврши још 2015. године).
Fourth, in 2019, the employment ban needs to be lifted in a controlled manner, as there is already a serious shortage of employees in key segments of the general government(healthcare, inspections etc.).
Четврто, током 2019. мора се контролисано изаћи из мере забране запошљавања, јер већ постоји озбиљан мањак запослених у кључним областима опште државе( здравство, инспекцијске службе и друго).
The plan and program of the operation of the institution includes the recruitment of the necessary professional staff andthe report was adopted by the local assembly, but as the employment ban is still in place we are not able to announce calls for application.
U planu i programu rada ustanove planirano je zapošljavanje potrebnih stručnih kadrova itaj izveštaj je usvojila lokalna skupština, ali kako je još uvek na snazi zabrana zapošljavanja nismo u mogućnosti da raspišemo konkurse.
The Government's decision to abandon the employment ban model was necessary and, in a way, forced, since we are now in the sixth year of its implementation although only two years were originally planned.
Одлука Владе да напусти модел забране запошљавања јесте била потребна, и могло би се слободно рећи изнуђена, будући да је у току шеста година њене примене иако су првобитни планови предвиђали да траје свега две године.
These systems were still maintained in the unsustainable, crisis-management regimes for the large part of 2018(the temporary pension andpublic sector salary cuts and employment ban were in force)- which now need to be left behind, moving into a system that will be sustainable in the long-term.
Ови системи су током већег дела 2018. и даље били у неодрживим, кризним, режимима( на снази је било привремено умањење пензија изарада у јавном сектору и забрана запошљавања)- из којих је сада потребно изаћи и прећи на дугорочно одржив систем.
After repealing the employment ban, the system needs to be brought to a sustainable state as soon as possible- where human resources management should again rest on its basic instruments- job systematizations 4 and human resource plans of individual government institutions.
Након укидања забране запошљавања потребно је у што краћем року систем увести у одрживо стање у ком би управљање кадровима поново требало да почива на основним алатима- систематизацијама и кадровским плановима појединачних државних институција.
An even greater fiscal danger lies in the easily imaginable uncontrolled growth of the number of employees once the employment ban is lifted(which has already happened in the past)- as there is no analysis available to permanently define the necessary job positions by sectors.
Фискално је још опасније то што се веома лако може десити да по укидању забране запошљавања поново дође до неконтролисаног раста броја запослених( што се већ дешавало у прошлости)- јер још увек не постоје анализе којима би се трајно дефинисала потребна радна места по секторима.
General government employment ban had been introduced back in December 2013 as an interim measure, with the original validity term by the end of 2015; however, each following year, the ban was extended, ending with 2019- and perhaps it will remain in force in the upcoming years as well.
Забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера још у децембру 2013. са првобитним роком важења до краја 2015. године, али се она сваке наредне године продужавала закључно са 2019, а можда ће остати на снази и у наредним годинама.
The Draft Strategy now envisages two main measures for the regulation of the salary and employment system in the general government: 1 introduction of pay grades that, after another postponement, has now been announced for mid-2020 and2 termination of the employment ban from the second half of 2019.
Нацртом Стратегије се сада предвиђају две главне мере за регулисање система зарада и запослености у општој држави: 1 увођење платних разреда које је, након још једног одлагања, сада најављено за средину 2020.године и 2 укидање забране запошљавања од друге половине 2019. године.
Namely, both the productive andthe non-productive employees retire and the prolonged employment ban through 2017 would already become a threat for the functioning of certain important segments of general government(education, healthcare etc).
Наиме, у пензију неселективно одлазе и продуктивни инепродуктивни запослени, па продужено трајање забране запошљавања и у 2017. години већ постаје опасност за функционисање неких важних сегмената опште државе( просвета, здравство и др.).
Резултате: 89, Време: 0.0422

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски