Sta znaci na Srpskom MONEY LAUNDERING AND TERRORIST FINANCING - prevod na Српском

['mʌni 'lɔːndəriŋ ænd 'terərist 'fainænsiŋ]
['mʌni 'lɔːndəriŋ ænd 'terərist 'fainænsiŋ]
pranja novca i finansiranja terorizma
money laundering and terrorist financing
money laundering and terrorism financing
of money laundering and terrorism finance
прања новца и финансирања тероризма
money laundering and terrorism financing
money laundering and terrorist financing
and TF

Примери коришћења Money laundering and terrorist financing на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
National Strategy against Money Laundering and Terrorist Financing;5.
Национална стратегија за борбу против прања новца и финансирања тероризма; 5.
The Directive incorporates into EU law the revised Forty Recommendations of the Financial Action Task Force(FATF),which is the international standard setter in the fight against money laundering and terrorist financing.
Директива у право ЕУ уводи измењених Четрдесет препорука ФАТФ-а,организације која поставља стандарде у борби против прања новца и финансирања тероризма.
The seminar will deal with ways of improving the fight against money laundering and terrorist financing and will provide a forum to its participants for exchange of experiences.
Тема семинара је побољшање борбе против прања новца и финансирања тероризма и размена искустава свих учесника семинара.
The Directive incorporates into EU law the revised Forty Recommendations of the Financial Action Task Force(FATF),which is the international standard setter in the fight against money laundering and terrorist financing.
Direktiva u pravo EU uvodi izmenjenih Četrdeset preporuka FATF-a,organizacije koja postavlja standarde u borbi protiv pranja novca i finansiranja terorizma.
The nature and extent of any assessment of money laundering and terrorist financing risks should be appropriate to the natureand size of the business.
Priroda i razmera svake procene rizika od pranja novca i finansiranja terorizma treba da budu primerene prirodii veličini biznisa o kome je reč.
Internal controls and foreign branches andsubsidiaries* Financial institutions should be required to implement programmes against money laundering and terrorist financing.
Unutrašnje kontrole i poslovne jedinice i društva ćerke sa sedištem u stranoj državi*Finansijske institucije treba da budu u obavezi da sprovode programe protiv pranja novca i finansiranja terorizma.
Regulation of these platforms would mitigate some of the risks,such as money laundering and terrorist financing, and increase the legal certainty with which they operate.
Regulisanje ovih platformi bi ublažilo neke rizike,kao što je pranje novca i finansiranje terorizma, i povećalo pravnu sigurnost s kojom oni deluju.
Money laundering and terrorist financing risk assessment was adopted by the Government on 31 May 2018,and the Action Plan for the implementation of NRA was adopted by the Government on 12 July 2018.
Процена ризика од прања новца и финансирања тероризма усвојена на Влади 31. маја 2018. године, а Акциони план за њено спровођење усвојен је на Влади РС 12. јула 2018. године.
The United States and China have agreed to increase cooperation in fighting corruption, money laundering and terrorist financing, according to the Chinese Foreign Ministry.
Sjedinjene Američke Države i Kina postigle su sporazum da pojačaju saradnju u borbi protiv korupcije, pranja novca i finansiranja terorizma, navodi se u saopštenju kineskog ministarstva spoljnih poslova.
Guidelines for assessing money laundering and terrorist financing risk at auditing companies, entrepreneurs and legal entities offering accounting services;6.
Смернице за процену ризика од прања новца и финансирања тероризма код предузећа за ревизију, предузетника и правних лица који се баве пружањем рачуноводствених услуга; 6.
March 2013Friday, 29 March 2013The APML representatives were invited to praticipate in workshop for anti money laundering and terrorist financing in the Republic of Montenegro. The workshop was held in Pržno from 27. to 28.
ОпширнијеРадионица у Републици Црној Гори, 27- 28. март 2013. годинеПетак, 29 Март 2013Експерти Управе позвани су да учествују на радионици намењену прању новца и финансирању тероризма у Републици Црној Гори.
Guidelines for assessing money laundering and terrorist financing risk at auditing companies, entrepreneurs and legal entities offering accounting services;6.
Smernice za procenu rizika od pranja novca i finansiranja terorizma kod preduzeća za reviziju, preduzetnika i pravnih lica koji se bave pružanjem računovodstvenih usluga; 6.
MoreWorkshop in the Republic of Montenegro, 27.- 28. March 2013Friday,29 March 2013The APML representatives were invited to praticipate in workshop for anti money laundering and terrorist financing in the Republic of Montenegro.
ОпширнијеРадионица у Републици Црној Гори,27- 28. март 2013. годинеПетак, 29 Март 2013Експерти Управе позвани су да учествују на радионици намењену прању новца и финансирању тероризма у Републици Црној Гори.
Money laundering and terrorist financing risk assessment was adopted by the Government on 31 May 2018,and the Action Plan for the implementation of NRA was adopted by the Government on 12 July 2018.
Procena rizika od pranja novca i finansiranja terorizma usvojena na Vladi 31. maja 2018. godine, a Akcioni plan za njeno sprovođenje usvojen je na Vladi RS 12. jula 2018. godine.
In the official statement,LocalBitcoins noted that its liabilities are determined by the Act on Detecting and Preventing Money Laundering and Terrorist Financing, which requires the exchange to follow certain sanctions.
U zvaničnom saopštenju,LocalBitcoins je naveo da su njegove obaveze određene Zakonom o otkrivanju i sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma, koji zahteva od berze da sledi određene sankcije.
Lessons learned so far show that the key to a successful fight against money laundering and terrorist financing as a form of„international business“ lies in a fruitfuland continuing cooperation and information exchange amongst the financial-intelligence units, epecially those from the countries in the region….
Искуство је показало да кључ успешне борбе против прања новца и финансирања тероризма, као једног вида„ међународног бизниса“ лежи у успешној и континуираној сарадњии размени информација између финансијско-обавештајних служби, пре свега држава региона.
This may be performed by(a) a supervisor or(b) by an appropriate self-regulatory body(SRB),provided that such a body can ensure that its members comply with their obligations to combat money laundering and terrorist financing.
To može da obavlja( a) nadzorni organ ili( b) odgovarajuće samoregulatorno telo( SRT) akoto telo može da obezbedi da njegovi članovi ispunjavaju sve svoje obaveze u pogledu borbe protiv pranja novca i finansiranja terorizma.
Financial groups should be required to implement group-wide programmes against money laundering and terrorist financing, including policiesand procedures for sharing information within the group for AML/CFT purposes.
Finansijske grupe treba da budu u obavezi da primenjuju grupne programe protiv pranja novca i finansiranja terorizma, uključujući sektorsku politikui procedure za razmenu informacija u grupi u svrhu SPN i FT.
Yet, money laundering alone costs the Serbian economy between 3%-5% of GDP every year. The Council of Europe launchedon 15 November 2010, a Project against Money Laundering and Terrorist Financing in Serbia(MOLI-Serbia).
Ipak, pranje novca nanosi štetu privredi u Srbiji između 3%- 5% of BDP godišnje. Savet Evrope pokrenuo je 15. 11. 2010.godine Projekat za borbu protiv pranja novca i finansiranja terorizma u Srbiji( MOLI-Serbia).
On Thursday MEPs rejected a blacklist of countries considered to be at risk of money laundering and terrorist financing, saying it should be expanded to include for example territories that facilitate tax crimes.
Poslanici Evropskog parlamenta su danas odbili predloženu„ crnu listu“ zemalja u kojima postoji opasnost od pranja novca i finansiranja terorizma, sa obrazloženjem da bi na spisku trebalo da budu i države na čijoj teritoriji je lako utajiti porez.
However, for transfers of funds to recipients outside the EU not exceeding 1,000 euros,payment service providers may determine the extent of such verification in view of the risks of money laundering and terrorist financing, the regulation reads.
Međutim, za transfer novca primaocima izvan EU, čija suma ne prelazi 1. 000 evra,institucije za pružanje finansijskih usluga mogu da utvrđuju obim provere u svetlu rizika od pranja novca i finansiranja terorizma, ukazuje se u uredbi.
Countries may also, in strictly limited circumstances andwhere there is a proven low risk of money laundering and terrorist financing, decide not to apply certain Recommendations to a particular type of financial institution or activity, or DNFBP(see below).
Države takođe mogu, u strogo ograničenim okolnostima ionda kada je dokazano da postoji mali rizik od pranja novca i finansiranja terorizma, odlučiti da ne primenjuju određene preporuke na neki konkretan tip finansijske institucije ili aktivnosti, odnosno DNFBP( videti dole).
Vulnerability assessment of the securities sector The vulnerability assessment of the securities sector(capital market) in the Republic of Serbia is medium-low,which means that the risk of money laundering and terrorist financing in this sector exists, but at a lower level.
Оцена рањивости сектора хартија од вредности Оцена рањивости сектора хартија од вредности( тржишта капитала) у Републици Србији је средње ниска што значи даје ризик од прања новца и финансирања тероризма у овом сектору присутан, али у мањем обиму.
Where local law does not allow implementationof group-wide policies and procedures to effectively handle the risk of money laundering and terrorist financing, they will need to take“additional measures” proportionate to the level of riskand in the worst case stop carrying on business.
Tamo gde lokalni zakon ne dozvoljava sprovođenje politika ipostupaka na nivou grupe radi efikasnog suzbijanja rizika od pranja novca i finansiranja terorizma, oni će morati da preduzmu„ dodatne mere“ srazmerne nivou rizikai, u najgorem slučaju, da prestanu sa poslovanjem.
Established in 1989, the Financial Action Task Force is an inter-governmental body purportedly aimed at setting standards and promoting effective implementation of legal, regulatory andoperational measures for combating money laundering and terrorist financing.
ФАТФ( Financial Action Task Force- FATF) је међудржавно дело основано 1989. године са циљем да постави стандарде и промовише ефикасну примену законских, регулаторних иоперативних мера за борбу против прања новца и финансирања тероризма.
MoreMOLI Project against ML/TF in Serbia- in progress for a year nowFriday,11 November 2011An ongoing Project against Money Laundering and Terrorist Financing in Serbia(MOLI-Serbia)(15 November 2010 -15 November 2013) funded by the European Union and co-funded by the Council of Europe.
OpširnijeMOLI Projekat za borbu protiv PN/ FT u Republici Srbiji- već godinu dana trajePetak, 11 Novembar 2011Od 15. novembra 2010.godine u toku je projekat MOLI za borbu protiv pranja novca i finansiranja terorizma u Republici Srbiji, finansiran od strane Evropske unijei sufinansiran od strane Saveta Evrope.
Furthermore, from the standpoint of preventive action, as has been emphasized before, it is necessary to set up a new coordinating body in accordance with the provision of Article 70 of the LPMLFT, for the purpose of efficient coordination andcooperation of bodies responsible for preventing money laundering and terrorist financing.
Даље, са аспекта превентивног деловања потребно је, као што је већ раније наглашено, у складу са одредбом чл. 70 ЗОСПНФТ формирати ново коорди-национо тело ради ефикасне координације исарадње органа надлежних за спречавања прања новца и финансирања тероризма.
Responsibilities of law enforcement andinvestigative authorities* Countries should ensure that designated law enforcement authorities have responsibility for money laundering and terrorist financing investigations within the framework of national AML/CFT policies.
Odgovornost organa reda iistražnih organa* Države treba da obezbede da organi reda snose odgovornost za istrage pranja novca i finansiranja terorizma u okviru nacionalne politike SPN i FT.
Ecuador Ecuador has taken significant steps towards improving its AML/CFT regime, including by enacting a new criminal code,which includes provisions aimed at addressing deficiencies in Ecuador's criminalisation of money laundering and terrorist financing, and regime for freezing terrorist assets.
Ekvador Ekvador je preduzeo značajne korake za unpređenje SPN/ FT sistema, uključujući i donošenje novog Krivičnog zakonika,koji sadrži odredbe sa ciljem otklanjanja nedostataka u inkriminaciji krivičnih dela pranja novca i finansiranja terorizma, kao i režima za zamrzavanje imovine terorista.
The Bank without the consent of the Client has the right to block the use of certain products and services, to terminate the established business cooperation,for the purpose of preventing money laundering and terrorist financing, in accordance with the applicable regulations governing that matter.
Banka bez saglasnosti Klijenta ima pravo da blokira korišćenje određenih proizvoda i usluga, da raskine uspostavljenu poslovnu saradnju,iz razloga sprečavanja pranja novca i finansiranja terorizma, u skladu sa važećim propisima koji regulišu tu materiju.
Резултате: 41, Време: 0.0508

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски