Sta znaci na Srpskom NON-MOTHER - prevod na Српском

Придев
nematernji
second
non-mother
нематерњег
second
non-mother

Примери коришћења Non-mother на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Lamaze for Non-mothers, full.
Lamaze za netrudnice, popunjen.
Serbian as a non-mother tongue is a compulsory school subject in 16 schools in South Serbia where instruction is conducted in Albanian.
U 16 škola na jugu Srbije u kojima je nastava na albanskom, obavezan je srpski kao nematernji jezik.
For members of ethnic minorities, Serbian as a non-mother tongue is a compulsory school subject from first grade.
Srpski jezik kao nematernji je obavezan predmet za nacionalne manjine od prvog razreda osnovne škole.
The Coordination Body's Office provided for all school beneficiaries the highest quality textbooks for learning Serbian as a non-mother tongue.
За све полазнике школе Служба Координационог тела обезбедила је најквалитетније уџбенике за учење српског као нематерњег језика.
Of the 56 junior and senior primary school teachers of Serbian as a non-mother tongue, 19 of them underwent a four-day training.
Od 56 učitelja i nastavnika srpskog kao nematernjeg jezika, četvorodnevnu obuku prošlo je njih 19.
Meetings between teachers and representatives of the institutions that are important for the educational process are just some of the steps aimed at improving the teaching andlearning of Serbian as a non-mother tongue.
Susreti nastavnika sa predstavnicima institucija važnim za obrazovni proces samo su neki od koraka čiji je unapređenje nastave iučenja srpskog kao nematernjeg jezika.
Study on the Possibilities for Improving the Teaching andLearning of Serbian as a Non-Mother Tongue in the Municipalities of Presevo, Bujanovac and Medvedja you can download here.
Студију о могућностима унапређења наставе иучења српског као нематерњег језика у општинама Прешево, Бујановац и Медвеђа можете преузети овде.
In addition to lectures, workshops were organized, where the teachers had the opportunity to give their proposals, especially with regard to the outcomes andthus contribute to the improvement of teaching Serbian as a non-mother tongue.
Pored predavanja, organizovane su i radionice gde su nastavnici i učitelji imali mogućnost da daju svoje predloge, naročito u vezi sa ishodima itako doprinesu poboljšanju nastave srpskog kao nematernjeg jezika.
A large number of persons interested in learning Serbian as a non-mother tongue suggests that there is a need, desire and willingness to learn the language of the environment in which they live.
Велики број заинтересованих за учење српског као нематерњег језика указује на постојање потребе, жеље и спремности да се научи језик средине у којој живе.
Based on the comments and suggestions of the teachers during the first meeting,the topics that are important for the improvement of their work with students were selected, with the aim of achieving a higher quality of learning Serbian as a non-mother tongue.
Na osnovu komentara i predloga učitelja i nastavnika tokom prvog susreta,formulisane su teme značajne za unapređenje njihovog rada sa đacima u cilju postizanja većeg kvaliteta učenja srpskog kao nematernjeg jezika.
Junior and senior primary school teachers who teach Serbian as a non-mother tongue in primary schools in the three municipalities attended the training at the Nis-based Regional Centre for Professional Development of Teachers from April 15 to 19. more23.
Učitelji i nastavnici koji predaju srpski kao nematernji jezik u osnovnim školama u tri opštine obuke su pohađali u Regionalnom centru za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju u Nišu u periodu od 15. do 19. aprila. detaljnije23.
This activity is one of the proposed measures contained in the“Study on the Possibilities of Improving the Knowledge andLearning of Serbian as a Non-Mother Tongue” in Presevo, Bujanovac and Medvedja, while it was undertaken with the support of the British Embassy.
Ova aktivnost jedna je od predloženih mera sadržanih u„ Studiji o mogućnostima unapređenja znanja iučenja srpskog kao nematernjeg jezika u Preševu, Bujanovcu i Medveđi“, a organizovana je uz podršku ambasade Velike Britanije.
SERBIAN AS A NON-MOTHER TONGUE As of this September, specific urban and rural schools in South Serbia, where young Albanians are educated, will get teaching assistants that will assist Serbian language teachers with better transferring knowledge to their students.
SRPSKI KAO NEMATERNjI JEZIK Pojedine gradske i seoske škole na jugu Srbije u kojima se školuju mladi Albanci od septembra dobijaju asistenente koji će pomagati nastavnicima srpskog jezika da učenicima što bolje prenesu znanje.
The Coordination Body's Office, along with the Ministry of Education, will continue undertaking other activities that are recognized as important for further training of teachers and for improving the teaching andlearning of Serbian as a non-mother tongue.
Služba Koordinacionog tela, zajedno sa Ministarstvom prosvete, nastaviće sa organizovanjem drugih aktivnosti koja su prepoznate kao važne za dalje usavršavanje nastavnika i za unapređenje nastave iučenja srpskog kao nematernjeg jezika.
The Head of the OSCE Mission to Serbia also said that he supported the running of Albanian language courses for teachers of Serbian as a non-mother tongue in the southern part of central Serbia, and also pointed out that the OSCE Commissioner on National Minorities participated in the development of the Serbian-Albanian dictionary for students, which would be turned into an application.
Šef Misije OEBS je rekao i da podržava odvijanje kursa albanskog jezika za nastavnike srpskog kao nematernjeg na jugu centralne Srbije, i ujedno istakao da je komesar OEBS-a za nacionalne manjine učestvovao u izradi srpsko-albanskog rečnika za učenike, koji će biti pretočen u aplikaciju.
The primary school"Naim Frashëri" is one of four primary schools in themunicipalities of Bujanovac and Preševo where Serbian language teachers have teacher assistants with whom they jointly work on raising the level of knowledge of Serbian as a non-mother tongue among children from the Albanian community.
ОШ„ Наим Фрашери“је једна од четири основне школе, две у Бујановцу и две у Прешеву, у којима наставници српског језика имају асистенте са којима заједно раде на унапређењу нивоа знања српског језика међу децом из албанске заједнице.
The first cycle of training for primary school teachers is part of the usage of the recommendations contained in the“Study on the Possibilities of Improving the Knowledge andLearning of Serbian as Non-Mother Tongue in Presevo, Bujanovac and Medvedja”, which was organized with the support of the British Embassy.
Prvi ciklus obuka za nastavnike osnovnih škola, deo je primene preporuka sadržanih u„ Studiji o mogućnostima unapređenja znanja iučenja srpskog kao nematernjeg jezika u Preševu, Bujanovcu i Medveđi“, a organizovana je uz podršku ambasade Velike Britanije.
She also stated that there were three programs for learning the Serbian language in Serbia- the one for the Serbian language for children who are native speakers of Serbian, the one for Serbian as a second language and the one for Serbian as a foreign language, concluding that there was a significant professional andpolitical support for learning Serbian as a non-mother tongue.
Navela je i da u Srbiji postoje tri programa za učenje srpskog jezika- za srpski jezik za decu čiji je to maternji jezik, za srpski kao nematernji jezik i za srpski kao strani jezik,zaključivši da za učenje srpskog kao nematernjeg postoji značajna stručna i politička podrška.
Following the meeting held in February, the Coordination Body's Office, in cooperation with the Ministry of Education, Science and Technological Development,organized the second meeting between the teachers that teach Serbian as a non-mother tongue at primary schools in the three municipalities and representatives of educational institutions.
Nakon susreta u februaru, Služba Koordinacionog tela je u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja,organizovala drugi susret učitelja i nastavnika koji predaju srpski kao nematernji jezik u osnovnim školama u tri opštine sa predstavnicima obrazovnih institucija.
He also said that"when it comes to education, the Coordination Body, in 2016, in cooperation with the Printing Office of the Directorate for General Administrative Matters, enabled free printing of 13 textbooks, the circulation of which was 50 copies each, for the purposes of teaching at theSubotica Faculty of Economics' Department in Bujanovac.”“The Coordination Body organized, for the first time, a three-month course in Serbian for young people from this municipality for whom Serbian was a non-mother tongue.
On je rekao i da„ kada je reč o obrazovanju, u 2016. godini, Služba Koordinacionog tela je za potrebe nastave na odeljenju Ekonomskog fakulteta iz Subotice u Bujanovcu, u saradnji sa štamparijom Uprave za zajedničke poslove,omogućila besplatno štampanje 13 udžbenika u tiražu od 50 primeraka”.„ Prvi put Koordinaciono telo je organizovalo tomesečni kurs srpskog jezika za mlade iz ove opštine kojima je srpski nematernji jezik.
At the meeting, members of the Managing Board will familiarize themselves with the progress that the program had achieved in the period from September 17 to December 31, 2014,as well as with the activities related to learning Serbian as a non-mother in the municipalities of Presevo, Bujanovac and Medvedja.
Članovi Upravnog odbora će se na sastanku upoznati sa napretkom koji je Program ostvario u periodu od 17. septembra do 31. decembra 2014.godine, kao i sa aktivnostima u vezi sa učenjem srpskog jezika kao nematernjeg u opštinama Preševo, Bujanovac i Medveđa.
You are at: Home» News» EU support to advancement of education in South Serbia EU support to advancement of education in South Serbia NewsThe Head of the EU Delegation to Serbia, Ambassador Michael Davenport, and the President of the Coordination Body for Presevo, Bujanovac and Medvedja, Zoran Stankovic,talked today at the primary school“ Naim Frashëri” in Bujanovac with pupils from the Albanian community who participated in the project aimed at improving the command of Serbian as a non-mother tongue.
Vi ste ovde: Početna» Vesti» Podrška EU unapređenju obrazovanja na jugu Srbije Podrška EU unapređenju obrazovanja na jugu Srbije VestiŠef Delegacije Evropske unije u Srbiji, amabasador Majkl Davenport i predsednik Koordinacionog tela za opštine Preševo, Bujanovac i Medveđa, Zoran Stanković razgovarali su danasu Osnovnoj školi" Naim Frašeri" u Bujanovcu sa učenicima i učenicama iz albanske zajednice koji su učestvovali u projektu unapređenja znanja srpskog kao nematernjeg jezika.
Резултате: 22, Време: 0.033

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски