Sta znaci na Srpskom PAYMENT INSTITUTIONS - prevod na Српском

['peimənt ˌinsti'tjuːʃnz]
['peimənt ˌinsti'tjuːʃnz]
платних институција
payment institutions
platnih institucija
payment institutions
платна институција
payment institution

Примери коришћења Payment institutions на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Register of payment institutions 2.
Регистар платних институција 2.
Payment institutions may result in payment accounts used exclusively for payment transactions.
Платна институција може водити само оне платне рачуне који се користе искључиво за извршавање платних трансакција.
For the purpose of this Decision, institution shall imply payment institutions and electronic money institutions 2.
Под институцијом у смислу ове одлуке подразумевају се платна институција и институција електронског новца.
Most payment institutions(77%) were owned by one or more natural persons.
Платне институције су у највећем броју( 77%) у власништву једног или више физичких лица.
Domestic legal and natural persons had a qualifying holding in the capital of 11 payment institutions, and foreign legal andnatural persons in two payment institutions.
Домаћа правна и физичка лица имају квалификовано учешће у капиталу у 11 платних институција, а страна правна ифизичка лица у две платне институције.
Payment institutions may use payment accounts held with them only for the execution of payment transactions.
Платна институција може водити само оне платне рачуне који се користе искључиво за извршавање платних трансакција.
Competition in the field of payment services provision has increased- today, in addition to banks,13 payment institutions and two electronic money institutions operate in our market.
Povećana je konkurencija u domenu pružanja platnih usluga, tako da danas, pored banaka,na našem tržištu posluje 13 platnih institucija i dve institucije elektronskog novca.
The Law introduces payment institutions and electronic money institutions and governs their operations.
Законом је омогућено и уређено пословање платних институција и институција електронског новца.
The Bank shall not be liable for any damage caused by circumstances beyond its control blackouts, ATM breakdowns,omissions and/or failures to act by other banks, payment institutions or merchants, etc.
Banka ne snosi odgovornost za štete koje su prouzrokovane okolnostima na koje ne može uticati nestanak el. energije, kvar bankomata,propusti i/ ili nepostupanje od strane drugih banaka, platnih institucija ili trgovaca i sl.
At end-2018, 13 payment institutions and one electronic money institution operated in Serbia, which also provided payment services through the network of 2,263 agents(vs. 1,359 in 2017).
На крају 2018. године, у Републици Србији пословало је 13 платних институција и једна институција електронског новца, које су платне услуге пружале и преко мреже од 2. 263 заступника( наспрам 1. 359 заступника у 2017).
The Bank shall not be liable for damage caused by circumstances that it cannot influence(power failure, failure of ATMs,omissions and/or inaction by other banks, payment institutions and retailers, etc.).
Banka ne snosi odgovornost za štete koje su prouzrokovane okolnostima na koje ne može uticati( nestanak el. energije, kvar bankomata,propusti i/ ili nepostupanje od strane drugih banaka, platnih institucija ili trgovaca i sl.).
After receiving the licence for provision of payment services,the above entities will be able to register as payment institutions, in a procedure prescribed by the Law, by submitting a registration application to the Business Registers Agency.
По добијању дозволе за пружање платних услуга наведени субјектибиће у могућности да се, у поступку прописаном Законом, региструју као платна институција подношењем регистрационе пријаве Агенцији за привредне регистре.
The register of payment institutions shall contain data on: 1 payment institutions licensed by the National Bank of Serbia to provide payment services; 2 agents of payment institutions in the Republic of Serbia; 3 branches of payment institutions in third countries.
Регистар платних институција садржи податке о: 1 платним институцијама које имају дозволу Народне банке Србије за пружање платних услуга; 2 заступницима платних институција у Републици Србији; 3 огранцима платних институција у трећим државама.
In more practical terms this also includes the avoidance of informal transfer mechanisms(such is Hawala1 system of informal banks and payment institutions) as well as usage of crypto currencies.
Практично, ово значи да је препоручљиво да се избегавају неформални системи за пренос новца( попут Хавала система неформалних банака1 и платних институција које немају дозволу Народне банке Србије за пословање), као и коришћење крипто валута.
Payment institutions and electronic money institutions shall be required to notify the National Bank of Serbia immediately of any changes in data entered in the registers referred to in this Section, and the National Bank of Serbia shall enter these changes within three days from receiving such notification.
Платне институције и институције електронског новца дужне су да о насталим променама података који се уносе у регистре из ове тачке без одлагања обавесте Народну банку Србије, која те промене уписује у те регистре у року од три дана од дана пријема обавештења из овог става.
The National Bank of Serbia shall supervise foreign currency transactions of banks,electronic money institutions headquartered in the Republic and payment institutions- in the procedures established by the law governing their operations.
Народна банка Србије врши контролу девизног пословања банака,институција електронског новца са седиштем у Републици и платних институција- у поступку који је утврђен законом којим се уређује њихово пословање.
Nine payment institutions and one electronic money institution(which, in addition to the provision of payment services, implements the activities relating to the distribution of electronic money through a wide network of distributors) continued to develop their network of agents.
Своју мрежу заступника, током 2018. године, наставило је да развија девет платних институција и једна институција електронског 115 Годишњи извештај о пословању и резултатима рада у 2018. новца, која, поред послова пружања платних услуга, активности у вези с дистрибуцијом електронског новца реализује преко разгранате мреже дистрибутера.
The EU Directive on Security of Network and Information System makes the general framework, 129 establishing security obligations for key financial service providers,including payment institutions, stock exchanges and financial market infrastructure.
Општи оквир је Директива о мрежној и информационој безбедности ЕУ, 129 којом се успостављају обавезе из области безбедности за битне пружаоце финансијских услуга,укључујући платне институције, берзе и инфраструктуру финансијских тржишта.
Payment institutions that provide the international money remittance service belong to the group of reporting entities with the highest number of submitted suspicious activity reports, whose quality is constantly improving, with a small number of submitted reports explicitly expressing suspicion of money laundering, a predicate crime, or financing of terrorism.
Платне институције које пружају услугу међународне новчане дознаке спадају у групу обвезника са највећим бројем пријављених извештаја о сумњивим активностима чији квалитет је у константном побољшању, с тим што је мали број пријављених извештаја у којима се експлицитно исказује сумња у прање новца, неко предикатно кривично дело или финансирање тероризма.
In the period January-June 2019 National Bank of Serbia Insurance undertakings accounted for 55.9%,banks for 43.9% and payment institutions for 0.1%. There were no complaints against other financial services providers.
Извештај о поднетим притужбама и приговорима за период јануар-јун 2019. године Народна банка Србије Од тог броја притужби, 55, 9% се односило нарад друштава за осигурање, 43, 9%- на рад банака, 0, 1%- на рад платних институција, док на рад осталих давалаца финансијских услуга није било притужби.
Among other things,the Decision expanded the supervisory role of the NBS Centre for Information System Supervision to information system management in payment institutions, electronic money institutions and the public postal operator that is, their operations linked with the provision of payment services and/or issuance of electronic money.
Овом одлуком, између осталог,супервизорска функција Центра за супервизију информационих система НБС проширена је и на контролу управљања информационим системима у платним институцијама, институцијама електронског новца и јавном поштанском оператору у делу њиховог пословања који се односи на пружање платних услуга и/ или издавање електронског новца.
The Law on Payment Services is harmonised with the four most important EU directives on payment services(directives governing payment services, finality of settlement in payment systems, e-money, right to a basic payment account and comparability of fees). This Law introduced competition to banks in the domain of payment services provision anda as a result today there are 13 payment institutions and two e-money institutions operating in the Serbian market, alongside thousands of their representatives.
Овим законом наши прописи усклађени су с четири најважнија прописа ЕУ у области платних услуга( директивама које уређују платне услуге, коначност поравнања у платним системима, електронски новац, право на основни платни рачун и упоредивост накнада), а банкама је уведена конкуренција у домену пружања платних услуга, тако даданас на тржишту функционише 13 платних институција и две институције електронског новца с хиљадама њихових заступника.
TheLaw on Payment Services has provided legal framework for the establishment andbusiness of electronic money institutions and payment institutions, which is an important step towards modernisation of the national payment system, as it improves client safety, increases the efficiency of payment transactions and enables development of innovative forms of payment..
Законом о платним услугама успостављен је правни оквир за оснивање ипословање институција електронског новца и платних институција, што представља важан корак у правцу модернизације националног платног система јер доноси већу сигурност за клијенте и унапређену заштиту, уз повећање ефикасности платних трансакција и подстицање развоја иновативних облика плаћања.
Consumer complaints The number of complaints against financial institutions received between 1 January and 31 March 2019 equalled 469, down by 8.6% y-o-y. Insurance undertakings accounted for 57.1%,banks for 42.6% and payment institutions for 0.2%. There were no complaints against other financial services providers.
Извештај о поднетим притужбама и приговорима за период јануар-март 2019. године Народна банка Србије У периоду од 1. јануара до 31. марта 2019. године, Сектору је упућено 469 притужби на рад финансијских институција, што је за 8, 6% мање него у истом периоду претходне године. Од тог броја притужби, 57, 1% односило се нарад друштава за осигурање, 42, 6% на рад банака, 0, 2% на рад платних институција, док на рад осталих давалаца финансијских услуга није било притужби.
This Decision lays down the Chart of Accounts and the contents of accounts in the Chart of Accounts,contents and format of financial statement forms for companies licensed by the National Bank of Serbia to engage, as payment institutions and/or electronic money institutions, in the provision of payment services and/or electronic money issuing, and to conduct other affairs in accordance with the provisions of the Law on Payment Services(RS Official Gazette, No 139/2014).
Овoм одлуком прописују се Контни оквир и садржина рачуна у Контном оквиру, садржина иформа образаца финансијских извештаја за привредна друштва која су добила дозволу Народне банке Србије да, као платне институције, односно институције електронског новца, пружају платне услуге, односно издају електронски новац, као и да обављају друге послове у складу са одредбама Закона о платним услугама" Службени гласник РС", бр.
The most notable improvements are as follows: The Law creates the legal basis for increasing competition in the payment services market. As a rule, greater competition means higher quality services and more favourable prices. The Law also creates the legal basis for the establishment andoperation of electronic money institutions and payment institutions. All types of payment services, including cutting-edge services, have been allowed for and regulated for the first time.
Представљамо вам најзначајније новине: Преузмите илустрацијуЗакон ствара правни основ за повећање конкуренције на тржишту платних услуга, а већа конкуренција, по правилу, значи квалитетнији ниво услуга и повољније цене. Закон, такође, ствара правни основ за оснивање ипословање институција електронског новца, као и за оснивање и пословање платних институција. Први пут су омогућене и уређене све врсте платних услуга, укључујући и оне најсавременије.
On-site and off-site supervision of payment services provision In 2018, the NBS adopted(based on the Law on Payment Services and the Decision on Detailed Conditions andManner of Supervision of Payment Institutions, Electronic Money Institutions and Public Postal Operator) two decisions on on-site supervision for the purpose of verifying payment institutions' compliance with regulations.
Посредна и непосредна провера пружања платних услуга Током 2018. године, Народна банка Србије је, на основу Закона о платним услугама и Одлуке о ближим условима иначину вршења надзора над платним институцијама, институцијама електронског новца и јавним поштанским оператором, донела два решења о непосредном надзору ради провере усклађености пословања платних институција с регулативом.
The most notable improvements are as follows: The Law creates the legal basis for increasing competition in the payment services market. As a rule, greater competition means higher quality services and more favourable prices. The Law also creates the legal basis for the establishment andoperation of electronic money institutions and payment institutions. All types of payment services, including cutting-edge services, have been allowed for and regulated for the first time.
Predstavljamo vam najznačajnije novine: Preuzmite ilustracijuZakon stvara pravni osnov za povećanje konkurencije na tržištu platnih usluga, a veća konkurencija, po pravilu, znači kvalitetniji nivo usluga i povoljnije cene. Zakon, takođe, stvara pravni osnov za osnivanje iposlovanje institucija elektronskog novca, kao i za osnivanje i poslovanje platnih institucija. Prvi put su omogućene i uređene sve vrste platnih usluga, uključujući i one najsavremenije.
Projection of the amount of capital requirements for the first year of operation of a payment institution shall be a projection of the amount of these requirements calculated using the method specified in Article 90 of the Law which uniformly applies to all payment institutions, in accordance with the National Bank of Serbia's decision regulating capital and capital adequacy of payment and electronic money institutions..
Пројекција износа капиталних захтева платне институције у првој години пословања представља пројекцију износа тих захтева израчунатих применом метода из члана 90. Закона који се јединствено примењује на све платне институције, у складу са одлуком Народне банке Србије којом се уређују капитал и адекватност капитала платних институција и институција електронског новца.
Резултате: 29, Време: 0.0424

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски