Thaci's promises raise that figure to around 400m euros,well over that 7.4% allowed by the IMF for salaries in the public sector.
Tačijevo obećanje podiže tu cifru na oko 400 miliona evra, što je daleko preko onih 7,4 odsto koliko je MMF dozvolio za plate u javnom sektoru.
Salaries in the public sector, for example, are around 38% higher than those paid by private enterprises.
Plate u javnom sektoru su oko trećinu veće nego u privatnim kompanijama.
Favourable fiscal results of 2017 allow for an economically sustainable increase of pensions and salaries in the public sectorin the upcoming year.
Повољни фискални резултати у 2017, омогућавају економски одрживо повећање пензија и плата у јавном секторуу наредној години.
Growth of pensions and salaries in the public sectorin 2018 is economically justified, but should not be higher than 5% on average.
Раст пензија и плата у јавном секторуу 2018. економски је оправдан, али не би смео да буде већи од 5% у просеку.
This money, however,was then spent on populist measures- unsustainable increase in pensions and salaries in the public sector and on the National Investment Plan.
Овај новац, међутим,тада је потрошен на популистичке мере- неодрживо повећање пензија и плата у јавном сектору и на Национални инвестициони план.
Legislated decrease of pensions and salaries in the public sector has been defined as temporary, although these measures represent one of the key pillars of fiscal consolidation.
Законско умањење пензија и плата у јавном сектору дефинисано је као привремено, а ове мере један су од кључних чинилаца фискалне консолидације.
In just a few months, prices of key goods and services rose almost 50%,prompting the government to increase pensions and salaries in the public sector by 10%.
Za samo nekoliko meseci cene ključnih roba i usluga skočile su skoro 50 odsto,što je nateralo vladu da poveća penzije i plate u javnom sektoru za 10 odsto.
At the beginning of 2019, salaries in the public sector were increased, 2 on average 9%, even though the nominal GDP growth in 2019 will most probably be below 5.5%.
Почетком 2019. плате у јавном сектору повећане су у просеку 9% иако ће номинални раст БДП-а у 2019. бити највероватније испод 5, 5%.
This has led to the fact that today we have the lowest unemployment rate in the last 30 years andthat we can increase salaries in the public sector as well as pensions.
To je sve dovelo do toga da danas imamo najnižu nezaposlenost uposlednjih 30 godina i da možemo povećavati plate u javnom sektoru i penzije.
Serbia has also agreed to keep salaries in the public sector frozen in 2010 and set the overall deficit next year at about 1.3 billion euros-- around 4% of the GDP.
Srbija se takođe složila da 2010. godine zamrzne plate u javnom sektoru i svede ukupan budžetski deficit za sledeću godinu na oko 1, 3 milijarde evra-- što je oko 4 odsto BDP-a.
Serbian businesspeople and pensioners were able to breathe a sigh of relief after the talks, because the IMF dropped a proposal to raise the VAT andreduce pensions and salaries in the public sector.
Srpski biznismeni i penzioneri mogli su da odahnu posle razgovora, jer je MMF odustao od predloga za povećanje PDV-a ismanjenje penzija i plata u javnom sektoru.
Serbian President, Aleksandar Vucic,said that this year it can be expected that salaries in the public sector and pensions will increase for a higher percentage than up to this point.
Predsednik Srbije AleksandarVučić izjavio je da se ove godine može očekivati da plate u javnom sektoru i penzije budu povećane u većem procentu nego do sada.
Increasing salaries in the public sectorin some categories will bring 36,000 to 40,000 dinars higher earnings annually, which is what the state can really allocate, while everything else is in the realm of promises that can not be realized in real terms.
Повећање плата у јавном сектору неким категоријама ће донети 36. 000 до 40. 000 динара већа примања годишње, што је оно што држава реално може да издвоји, док је све остало у домену обећања која се реално не могу остварити.
Taking account of all of the above, we can see that the deficit decrease in 2015 rests on the cuts of pensions and salaries in the public sector, as all other factors almost cancel each other out.
Узимајући све наведено у обзир, видимо да умањење дефицита у 2015. почива на смањењу пензија и плата у јавном сектору, јер се други чиниоци скоро потиру.
For the third year in a row, we are raising thesalaries in the public sector and I do believe when everything is added up that the raise amounts to 45% in the past few years.
Treću godinu zaredom mi povećavamo plate u javnom sektoru, mislim da kad saberete po pojedinim kategorijama imate rast od 45 odsto u poslednjih par godina.
Their prediction is that Serbia's exports would be 7 percent higher this year, andthat the increase in spending would be the result of higher pensions and salaries in the public sector, but also of higher employment.
Њихова је прогноза да ће извоз из Србије ове годинебити већи седам одсто, а да ће раст потрошње бити подстакнут повећањем плата у јавном сектору и пензија, али и растом запослености.
These are: 1 a decrease in pensions and salaries in the public sector, 2 tax collection increase(excises and VAT), 3 introduction of excise on electricity and 4 increase of state expenditures for interest payment.
То су: 1 умањење пензија и плата у јавном сектору, 2 побољшање наплате пореза( акцизе и ПДВ), 3 увођење акцизе на струју и 4 повећање државних издвајања за камате.
Their prediction is that Serbia's exports would be 7 percent higher this year, andthat the increase in spending would be the result of higher pensions and salaries in the public sector, but also of higher employment.
Njihova je prognoza da će izvoz iz Srbije ove godine biti veći sedam odsto, a daće rast potrošnje biti podstaknut povećanjem plata u javnom sektoru i penzija, ali i rastom zaposlenosti.
As already mentioned, any increase of pensions and salaries in the public sector over the growth of the nominal GDP is not based in reality and would lead to macroeconomic issues and imbalances.
Као што смо већ поменули свако повећање пензија и плата у јавном сектору преко очекиваног раста номиналног БДП-а није на" реалним основама" и водило би макроекономским проблемима и неравнотежама.
Now, the IMF Mission is heading to Washington with the promise that the Serbian 2006 budget will have a surplus of 3.6 per cent of the GDP, and that salaries in the public sectorin 2006 cannot increase beyond 10.3 per cent.
Misija MMF-a sada se vraća u Vašington sa obećanjem da će budžet Srbije 2006. godine imati suficit od 3, 6 procenata od bruto društvenog proizvoda( BDP) i da plate u javnom sektoru tokom 2006. neće biti povećane preko 10, 3 procenta.
The Fiscal Strategy envisages a good overall increase of pensions and salaries in the public sectorin medium term, harmonized with economic growth and we hope that the Government will adhere to this plan consistently.
Фискална стратегија предвиђа добро укупно повећање пензија и плата у јавном секторуу средњем року, усклађено са привредним растом и надамо са да ће се Влада доследно придржавати овог плана.
This is only possible if the reforms accelerate, primarily the reforms in national and local public enterprises and if, in parallel to this, the budget funds are notused for populist and unsustainable growth of current expenditures- primarily on excessive increase in pensions and salaries in the public sector.
То је једино могуће ако се убрзају реформе, првенствено државних републичких и локалних предузећа, и ако се, упоредо с тим,буџетски новац не троши популистички на неодржив раст текућих расхода- пре свега на прекомерни раст пензија и плата у јавном сектору.
A strong link between the increase in pensions and salaries in the public sector and the economic growth is one of the main principles of a responsible fiscal policy(together with a low deficit and sustainable public debt).
Чврста веза повећања пензија и плата у јавном сектору с привредним растом једно је од основних начела одговорне фискалне политике( уз низак дефицит и одржив јавни дуг).
Perhaps this would not be so unusual if it hadn't been forecast, at the same time,that the salaries in the private sector shall grow in line with productivity growth and thesalaries in the public sector shall grow slower than those in the private sector- which, by definition, means that the contribution base(wage bill) will grow at the same rate, or somewhat slower than GDP growth.
Ово можда и не би било толико необично да у исто време није прогнозирано даће плате у приватном сектору да расту у складу са растом продуктивности, а плате у јавном сектору спорије него у приватном сектору- а то по дефиницији значи да ће основица за наплату доприноса( маса зарада) да расте исто или нешто спорије од раста БДП-а.
In Serbia, a stronger increase of pensions and salaries in the public sector(above the GDP growth) would primarily reflect on the increase in foreign trade and domestic imbalances(current account deficit and inflation) and not on the acceleration of economic activity.
У Србији би се снажније повећање пензија и плата у јавном сектору( изнад раста БДП-а) пре свега одразило на раст спољнотрговинских и унутрашњих неравнотежа( спољни дефицит и инфлација), а не на убрзање привредне активности.
Stabilization of public finances shall crucially depend on the control of growth of pensions and salaries in the public sector, as these expenditures remain too high for the country's economy(see Chapter"Control of Pensions and Salaries in the Public Sector").
Стабилизација јавних финансија кључно ће зависити од контроле раста пензија и плата у јавном сектору, јер су ови расходи и даље превелики у односу на економску снагу земље( в. поглавље" Контрола пензија и плата у јавном сектору").
In addition, in the past, the growth in pensions and salaries in the public sector higher than GDP growth had already led Serbia's public finance to the brink of bankruptcy, which was only avoided through painful measures of fiscal consolidation at the end of 2014.
Такође, већи раст пензија и плата у јавном сектору од раста БДП-а већ је у прошлости довео јавне финансије Србије на ивицу банкрота, који је избегнут болним мерама фискалне консолидације крајем 2014. године.
Most of the parties and coalitions already in parliament have publicised their election programmes,promising higher salaries in the public sector, lower taxes and an annual economic growth of between 7 per cent and 10 per cent at the end of the new parliament's four-year term.
Većina stranaka i koalicija koje se već nalaze u parlamentu objavile su svoje izborne programe,obećavajući veće plate u javnom sektoru, manje poreze i godišnji ekonomski rast između 7 i 10 procenata na kraju četvorogodišnjeg mandata novog parlamenta.
English
عربى
Български
বাংলা
Český
Dansk
Deutsch
Ελληνικά
Español
Suomi
Français
עִברִית
हिंदी
Hrvatski
Magyar
Bahasa indonesia
Italiano
日本語
Қазақ
한국어
മലയാളം
मराठी
Bahasa malay
Nederlands
Norsk
Polski
Português
Română
Русский
Slovenský
Slovenski
Svenska
தமிழ்
తెలుగు
ไทย
Tagalog
Turkce
Українська
اردو
Tiếng việt
中文