Примери коришћења Апстрактне на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Ово је симфонија апстрактне.
Не разуме апстрактне појмове.
Апстрактне именице( љубав, младост).
Ја волим лепе,безбедне апстрактне облике.
Апстрактне класе могу имати конкретне податке и методе.
Златоусти није веровао у апстрактне схеме;
Апстрактне именице означавају нешто неопипљиво, као што су осећања.
Боримо се за човека, а не апстрактне појмове.
Апстрактне машине за функционалне програмске језике.
Не могу да се стварају објекти типа апстрактне класе.
Овако апстрактне идеје се никад нису могле патентирати.
Не могу да се стварају објекти типа апстрактне класе.
Овако апстрактне идеје се никад нису могле патентирати.
Не могу да се стварају објекти типа апстрактне класе.….
Апстрактне уметности су уобичајене и упечатљиве тетоваже акварела.
И само је садржавао страх и јаке апстрактне сензације.
И апстрактне елементе као што су временски услови и осветљење.
Не могу да се стварају објекти типа апстрактне класе.
Полиморфизам и динамичко везивање. Апстрактне класе. Вишеструко наслеђивање.
Вредности су апстрактне идеје о томе што је добро, исправно и пожељно.
Одлична пракса за ваше логичке и апстрактне мисаоне процесе.
Лажна религија се препознаје по томе што увек настоји да конкретне чињенице изрази као апстрактне;
Информације након размишљања су често апстрактне и контроверзне у својој суштини.
Ово је тумачено као најранији пример апстрактне уметности или симболичке уметности коју је створио Хомо сапијенс икада откривен.
Исте године, три његова рада су одабрана за изложбу апстрактне и кубистичке слике у МоМА.
Блумове аксиоме се могу користити за дефинисање апстрактне теорије комплексности израчунавања на сету функција за израчунавање.
Приручника, стручних чланака и књижевних дела,укључујући и оне апстрактне, који су структурно и језички сложени.
Ако започнемо дискусију са претпоставком апстрактне, нереалне, неприродне" једнакости" између мушкарца и жене, није могуће навести ниједан аргумент који ће имати смисла.
Нема слој апстрактне базе података, форму валидације, или било коју другу компоненту где већ постојеће библиотеке трећег лица нуде честе функције.
Полазници на овом нивоу разумеју главни садржај информација које користе комплексан језик, где су теме конкретне и апстрактне, опште и стручне.