Sta znaci na Engleskom ДИГИТАЛНИХ КОМПЕТЕНЦИЈА - prevod na Енглеском

digital competences
digitalnih kompetencija
digital competence
digitalnih kompetencija

Примери коришћења Дигиталних компетенција на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Самоевалуација дигиталних компетенција.
Digital Competence self-assessment.
Оквир за развој и разумевање дигиталних компетенција у Европ и Финални извештај тематске радне групе Предузетничк о образовање у Европ и Публикације на.
A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe Thematic Working Group on Entrepreneurship Education- Final Report and Entrepreneurship Education in Europe Publications.
Подржавачи прихватају да је развој свих округлих дигиталних компетенција важан дио школовања.
Supporters accept that developing all round digital competencies is an important part of schooling.
Циљеви Главни циљ пројекта био је унапређивање дигиталних компетенција наставника и ученика кроз оспособљавање за коришћење и креирање ресурса у оквиру Викимедијиних пројеката.
The main objective of the program is enhancing digital competence of teachers and students through training to use and create resources within the Wikimedia project.
Битно је нагласити да обуке постојећих ипотенцијалних наставника треба спроводити у складу са оквиром дигиталних компетенција, развијеним управо за наставнике.
It is important to emphasize that the trainings of existing andpotential teachers should be conducted in accordance with the framework of digital competences, developed specifically for teachers.
Увидели смо да је потребно боље одредити циљну групу, тако да смо подигли критеријуме за учествовање на семинару у смислу информатичке писмености,сналажења на рачунару и дигиталних компетенција.
We realized that it is necessary to make a better choice of the target group, so we have raised the criteria for participating in the seminar in terms of computer literacy,computer skills and digital competencies.
Кључна питања упућена учесницима панел дискусије односила су се на утицај нових технологија и дигиталних компетенција наставника и кадета, као и на проблеме у процесу војног образовања и обуке.
Key questions addressed to the panel discussion participants concerned the impact of new technologies and digital competencies on teachers and cadets, as well as problems in the military education and training processes.
Учесници из земље и иностранства су у пленарном делу говорили о промени начина на који подучавамо и учимо у дигиталној ери ио потреби интегрисања дигиталних компетенција у иницијално образовање наставника.
Participants from the country and abroad spoke in plenary about changing the way we teach and learn in the digital age andthe need to integrate digital competencies into initial teacher training.
Циљ пројекта је унапређивање дигиталних компетенција наставника стручних предмета из средњих пољопривредних школа у Србији, односно компетенција за коришћење и креирање дигиталног материјала.
The objective of the project is to improve digital competences of vocational subject teachers from agriculture schools in Serbia, i.e. their competences for using the digital teaching materials.
Учесници из земље и иностранства су у пленарном делу говорили о променама начина на који подучавамо и учимо у дигиталној ери ио потреби интегрисања дигиталних компетенција у иницијално образовање наставника.
Participants from home and abroad spoke in plenary about the changes in the way we teach and learn in the digital era andthe need to integrate digital competencies into initial teacher education.
Три су главна циља пројекта: 1 развој новог програма мастер студија" Музика у дигиталном окружењу",те модернизација постојећих студијских програма у области музичког предузетништва и дигиталних компетенција.
There are 3 main project objectives: 1 development of new master programme"Music in digital environment",modernization of existing study programmes in areas of music entrepreneurship and digital competencies.
Платформа покреће едукативне ипромотивне пројекте који треба да допринесу развоју дигиталне писмености, дигиталних компетенција и дигиталне безбедносне културе код свих грађана Србије.
The platform launches educational andpromotional projects that should contribute to the development of digital literacy, digital competences and digital security culture among all citizens of Serbia.
Оквир дигиталних компетенција- Наставник за дигитално доба креиран је са циљем да подржи наставнике из система образовања у Србији у процесу интеграције дигиталних садржаја у свакодневну праксу.
Digital competence framework- A Teacher for the Digital Age publication was created to support teachers from the education system in Serbia in the process of integrating digital content into their teaching practice.
Основне дигиталне компетенције, дугорочно посматрано, генеришу се у систему образовања аниво поседовања дигиталних компетенција ученика, између осталог, зависи од нивоа дигиталних компетенција наставника.
Basic digital competence, viewed in the long-term, is generated in the education system,while the level of digital competence of students, inter alia, depends on the level of digital competence of teachers.
Обука за наставнике основних и средњих школа за достизање основног нивоа дигиталних компетенција реализована је кроз Пројекат„ Дигитална учионица/ Дигитално компетентан наставник“ и увођење електронских уџбеника и дигиталних образовних материјала.
Primary and secondary school teachers were trained to reach basic digital competences viz. project“Digital classroom/Digitally competent teacher” and the introduction of electronic grade registers and digital teaching material.
Приликом коришћења ИКТ-а свестан је ризика за сопствену и туђу сигурност и добробит и одговорним поступањем себе и друге штити од нежељених последица." 3 Мисија образовања за 21. век иусмереност образовног процеса на развој компетенција утицале су на дефинисање стратешких мера за развој дигиталних компетенција и коришћење ИКТ.
When using ICT, the student is aware of the risk to their own safety and well-being, and safety and well-being of others, and by acting responsibly, they protect themselves and others from unwanted consequences".3 The 21st century education mission andthe orientation of educational process towards development of competencies have influenced the definition of strategic measures for the development of digital competences and the use of ICT.
На конкурсу Министарства одобрено је 17 пројеката за обуке пензионера у циљу подизања дигиталне писмености и дигиталних компетенција и седам пројеката за развој талената у области рачунарства информатике, математике и физике. Пројекти су заступљени по свим регионима, а за њихову реализацију додељује се од 200. 000 до 940. 000 динара, односно, укупно 15, 2 милиона динара.
In the competition of the Ministry, 17 projects have been approves for trainings of pensioners with the aim to raise the level of their digital literacy and digital competences and seven projects for developing talents in the field of computer science, mathematics and physics. Projects are present in all regions and for their realisation from RSD 200.000 to 940.000, are granted, which is RSD 15.2 million in total.
Због тога су програми едукације неопходни и њима, будући да предности употребе нових технологија, могу искористе само под условом да су заштићени и дигитално писмени", закључила је Матић. Министарство трговине, туризма ителекомуникација покренуло је програме обука за пензионере у циљу подизања нивоа дигиталне писмености и дигиталних компетенција, у оквиру Јавног конкурса за програме развоја информационог друштва.
This is why the educational programmes are necessary for them as well, since the advantage of the new technologies, can be useful only if they are protected and digitally literate", concluded Ms Matić. Ministry of Trade, Tourism, andTelecommunications has launched a training programme for pensioners with the aim to raise the level of their digital literacy and digital competences, within the Public Call for information society development programmes.
Лабораторија за едукационе технологије се у претходних десет година активно бави развојем и применом нових технологија за учење на даљину, у смислу истраживачког рада и развоја практичних алата који омогућавају богатије окружење за учење( нпр. модели хибридног учења, дигиталне платформе и инструкционе технологије, проширена, виртуелна и комбинована реалност, вештачка интелигенција,развој дигиталних компетенција).
In the past ten years, Education Technology Lab has been actively dealing with development and application of new technologies for distant learning, in terms of research work and development of practical tools, that ensure richer learning environment(for instance, hybrid learning, digital platforms and instruction techniques, expanded virtual and combined reality, artificial intelligence,development of digital competences).
Развијамо дигиталне компетенције!
Assessing the digital competence.
Novi Okvir digitalnih kompetencija predstavlja reviziju Okvira iz 2017. godine.
The new Digital Competences Framework is a revision of the 2017 Framework.
Магистарска у образовној технологији и дигиталним компетенцијама.
The Master 's Degree in Educational Technology and Digital Competencies.
Конференција,, Отворено образовање и дигиталне компетенције наставника''.
Conference on Open education and teachers' digital competences.
Дигитална компетенција је трансферзала кључних компетенција јер нам омогућава да стекнемо друге кључне компетенције( нпр. језичке, математичке, учење да се учи, културну свест).
Digital Competence is a transversal key competence which enables acquiring other key competences(e.g. language, mathematics, learning to learn, cultural awareness).
Дигитална компетенција означава примену поузданог и компетентног коришћења електронских медија у раду, одмору и комуникацији;
Digital competence involves the confident and competent use of electronic media in work, leisure and communication;
MIROSLAVA RISTIĆ Razvoj studijskih programa za digitalne kompetencije nastavnikaradna grupa| nove tehnologije u visokom obrazovanjuMiroslava je profesor na Učiteljskom fakuletu u Beogradu.
MIROSLAVA RISTIĆ The development of study programmes for digital competences of teachersworking group| New technologies in higher educationMiroslava iz a professor at the Teachers Education Faculty in Belgrade.
Дигитална компетенција је трансферзала кључних компетенција јер нам омогућава да стекнемо друге кључне компетенције( нпр. језичке, математичке, учење да се учи, културну свест).
Digital competence is a transversal key competence which, as such, enables us to acquire other key competences(e.g. language, mathematics, learning to learn, cultural awareness).
Магистарска диплома у образовној технологији и дигиталним компетенцијама је прва званична магистарска диплома са неуротецхнологијом која подразумева ефекат који ИКТ има на процес учења.
The Master's Degree in Educational Technology and Digital Competencies is the first official master's degree with a neurotechnology subject to know the effect that ICTs have on the learning process.
Истовремено, ови програми могу систематично повећавати дигиталне компетенције и могућности за учење током целог живота целој популацији циљане земље.
In same time this programs is very suitable to systematically raise digital competences and life-long learning opportunities to whole population of targeted country.
Европска комисија потврдила је дигиталне компетенције као приоритет у новој политици, акцијама и комуникацији( Европска комисија, 2010).
Digital competence has been confirmed as a relevant priority for the Commission in more recent policies, actions, and communicationsEuropean Commission, 2010a.
Резултате: 30, Време: 0.0278

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески