Примери коришћења Набавку робе на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Направите логистику за набавку робе и услуга у благовремено на међународним тржиштима.
Због тога су у буџету Републике принудно извршена изражена смањења издатака за набавку робе и услуга, субвенције и нето буџетске позајмице.
Наша је процена да ће и расходи за набавку робе и услуга у 2013, као и субвенције, премашити план за 5 до 10 млрд динара.
Због тога суза планирано смањење дефицита у 2013. години неопходна и оштра смањења расхода за набавку робе и услуга и субвенције.
Фискални савет сматра да смањење расхода за набавку робе и услуга и субвенције није довољно добро припремљено.
Combinations with other parts of speech
Употреба придјева
Употреба именицама
С једне стране расту издвајања за јавне инвестиције,пензије и плате, као и за остале текуће расходе, набавку робе и услуга и субвенције.
Расходи за набавку робе и услуга, субвенција и нето буџетских позајмица су у 2012. години номинално смањени у односу на 2011. годину за чак 25 милијарди динара.
За остварење планираног буџетског дефицита у 2013. години биће неопходно и оштро смањење расхода за набавку робе и услуга и субвенције.
Слично важи и расходе за набавку робе и услуга који се у укупном износу у 2014. чак и повећавају, и поред неспорних уштеда код неких буџетских корисника.
Већ смо истакли да очекујемо пробијање оквира за расходе за набавку робе и услуга и субвенције, пошто мере за њихово смањење нису довољно припремљене.
Основни механизам за смањење расхода за набавку робе и услуга, а делом и субвенције, на који се ослања буџет јесте ограничење дозвољених расхода државних органа за те намене.
Поједина издвајања државе, попут неких социјалних давања,индексирају се инфлацијом1, а с већом инфлацијом повећаваће се и притисак да се рестриктивно планирани расходи за набавку робе и услуга повећају.
Дискрециони расходи локалних самоуправа за субвенције и набавку робе и услуга у првих осам месеци 2012. године, у односу на исти период претходне године, повећани су за чак 25% у реалном износу.
Преосталих 25 млрд динара локални ниво власти ће потрошити углавном за раст субвенција,капиталних инвестиција и набавку робе и услуга- свега онога чега се републички буџет одриче у наредној години.
Значајно смањење расхода за набавку робе и услуга, субвенције и нето буџетске позајмице- последица је чињенице да је највећи део расхода буџета Републике унапред био дефинисан законским обавезама државе и обавезама отплате јавног дуга.
У првој половини 2012. године издаци за субвенције на локалном нивоу реално су повећани за чак 40%, издаци за набавку робе и услуга за око 30%, а расходи за зараде реално су порасли за око 12% у односу на исти период претходне године.
Илустративан је податак да су расходи за набавку робе и услуга, субвенције и нето буџетске позајмице( након корекције за субвенције ЈП" Путеви Србије" због преузимања прихода од акциза) тек незнатно номинално већи него пре пет година( 2007. године).
Досадашња реализација јавних расхода указује на повећана издвајања државе за јавне инвестиције, набавку робе и услуга и остале текуће расходе, па би ове ставке заједно могле пробити годишњи буџетски план за 20-25 млрд динара.
Стога предлажемо Влади да дефинише кварталне циљеви извршења за укупне расходе републичког буџета, али иза појединачне расходе који су посебно ризични за премашивање планираног буџетског оквира- попут расхода за набавку робе и услуга и расхода за субвенције.
Услед ограничене индексације зарада у октобру 2012. године и априлу 2013. године ирестриктивног планирања расхода за набавку робе и услуга, државна потрошња у 2013. години имаће реални пад од око 4, 5%. 7 Ова редукција ће допринети паду укупне привреде са 0, 8 п. п.
Почетак комерцијалних трансакција је често уговор за набавку робе или услуга, али постоје и значајне пратеће уговора, нпр комерцијални агенцијски уговори, уговори о дистрибуцији, лиценцирања или франшизингу споразума, итд Ови споразуми су студирали у уговорима током Привредног.
До 2009. године, гаранције су углавном издаване за инфраструктурне пројекте, док се у последње време све више издају за инвестиционе пројекте приватних и јавних предузећа( ФИАТ, ЈАТ, РТБ Бор и сл.), али и за економски неоправдане намене- одржавање текуће ликвидности,рефинансирање постојећих обавеза, набавку робе и услуга.
Праксу која је успостављена у претходним годинама, да се јавним предузећима одобравају гаранције за кредите који се узимају за ликвидност,рефинансирање постојећих обавеза и набавку робе и услуга, неопходно је законски укинути. Ове гаранције су заправо посредна субвенција државе јавном предузећу и указују на неефикасно управљање државном својином.
Овај програм је намењен студентима да стекну способност да анализирају културне разлике, да би настале стратегије са високим нивоом свести у потрази за међународне маркетинг респект биодиверзитета и подстакне питања рециклаже, заштите животне средине, коришћење и обнављање ресурси, иуспоставити логистику за набавку робе и услуга у благовремено на међународним тржиштима.
Код расхода за набавку робе и услуга( укључујући и остале текуће расходе) не постоји могућност анализе по појединачним програмима, па смо се определили да анализирамо предвиђене мере у 2013. и објективне околности које ће да доведу до њиховог смањења( изостанак једнократних трошкова из 2012. године- избори, пребацивања сопствених прихода у буџет и утврђивање приоритета и система најаве обавеза и трошкова).
Под тим подразумевамо законско ограничавање годишњег прираста гаранција, као и законско ограничавање намене за коју се те гаранције издају велики раст гаранција у претходне три године је добрим делом последица њиховог издавања за економски неоправдане намене- одржавање текуће ликвидности,рефинансирање постојећих обавеза, набавку робе и услуга и сл.
СИ Гроуп је глобална компанија за маркетинг и набавку роба са преко 20 година искуства.
Успостављање критеријума енергетске ефикасности у погледу набавке робе и услуга и куповине/ закупа зграда/ делова зграда и адаптације;
Овај курс обезбеђује студентима практично разумевање кључних питања која су укључена у набавку роба и услуга изван продаваца.
Пружање потребне подршке Уговорним телима( нпр. обезбеђењем модела тендерске документације, ревизијом буџета пројеката који се финансирају из грантова, израдом нацрта уговора ипратеће документације за ангажовање консултаната, за набавку роба и услуга неопходних за спровођење активности корисника грантова или у складу са приоритетом техничке подршке( ТА) у циљу одобрења и даљег процесуирања тих активности од стране Делегације ЕК);