Примери коришћења Трансевропске на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Директива за интероперабилност трансевропске конвенционалне железнице.
Штавише, завршен је интерни поступак усвајања преговарачких позиција за Поглавље 14- Транспортна политика и Поглавље 21- Трансевропске мреже, каже Јоксимовић.
Директива за интероперабилност трансевропске конвенционалне железнице.
У пракси, показујемо да смо активан део трансевропске мреже и повезивања, што ће довести до већег привредног раста, нових радних места и боље повезаности.
Он је истакао да Србија треба да добије развије мрежу модерних и квалитетних путева који ће, када Србија постане чланица ЕУ,бити део трансевропске мреже аутопутева.
Мост, како је подсетио,је кључна веза трансевропске железничке мреже и омогућиће пловидбу дуж новогсадског дела Дунава, а истовремено вратити пун капацитет друмског и железничког саобраћаја.
Поглавља која је Србија припремила су: поглавље 2- које се тиче слободе кретања радника, поглавље 4- које сетиче слободе кретања капитала, поглавље 14- транспортна политика и поглавље 21- трансевропске мреже.
Европска унија дефинирала је политику развоја Трансевропске мреже за транспорт, енергетику и комуникације( ТЕН) 1 и каснијим одлукама( 1692/ 96/ ЕЦ, 1346/ 2001/ ЕЦ) зацртала циљеве и приоритете интегрирања националних транспортних мрежа у јединствену Трансевропску мрежу.
Министар је информисала амбасадора да Србија, у овом тренутку, у потпуности има припремљене четири преговарачке позиције: 2- слобода кретања радника, 3- пословно настањивање ислобода пружања услуга, 14- транспорт и 21- трансевропске мреже.
Нагласила је да Србија тренутно има спремне 4 преговарачке позиције: 2- слобода кретања радника, 3- пословно настањивање ислобода пружања услуга, 14- транспорт и 21- трансевропске мреже, као и да ће преговарачка позиција за поглавље 27- животна средина и климатске промене- ускоро бити послата Европској комисији.
Подсећа да је Србија до краја финског председавања званично поднела четири преговарачке позиције, поглавље 2- слобода кретања радника, поглавље 3- право пословног настањивања и слобода пружања услуга,поглавље 14- транспорт и поглавље 21- трансевропске мреже.
У четири радне сесије, чланови српских и црногорских преговарачких група за поглавља 14- Транспортна политика, 20- Предузетништво ииндустријска политика, 21- Трансевропске мреже, 23- Правосуђе и основна права, 24- Правда, слобода и безбедност и 27- Животна средина, представили су актуелно стање и разменили искуства из досадашњег тока преговарачког процеса.
Представници Дирекције за железнице, каочланови Подгрупе за саобраћај и Подгрупе за трансевропске мреже Стручне групе Координационог тела Владе Србије за процес приступања Европској унији, учествују у усклађеним активностима државних органа у изради базе података за Национални програм за интеграцију Републике Србије у Европску унију.
Наводи да су и на данашњем састанку обавестили представнике држава чланица да је припремљено седам преговарачких позиција и то за поглавље 9- финансијске услуге, поглавље- 18 статистика, поглавље 17- економске и монетарне одредбе, поглавље 2 које се тиче слободног кретања радника,поглавље 4- слободно кретање капитала, поглавље 14- транспортна политика и поглавље 21- трансевропске мреже.
Србија је припремила четири поглавља- 2 које се односина слободу кретања радника, 4 на слободу кретања капитала, 21 трансевропске мреже и 14- транспорт“, навела је она и додала да Србија интензивно ради на отварању и других преговарачких позиција- на поглављима 27 које се односи на животну средину и климатске промене, 28 заштиту и право потрошача и јавног здравља и на Поглављу 10- информационо друштво и медији.
У погледу трансевропских енергетских мрежа( TEN-E) остварен је мали напредак.
Ovim transevropskim projektom olakšaće se transport kaspijskog gasa u zapadnu Evropu.
Štaviše, ovaj most predstavlja ključnu vezu Transevropske mreže.
Известан напредак је остварен у области трансевропских транспортних мрежа( TEN-T).
Srbija je umereno pripremljena u oblasti transevropske mreže.
То је истина у појединим земљама, имного више у трансевропским савезима.
Свака држава чланица има праве политичке партије али њихова трансевропска комбинација производи вештачке конструкте који не служе ничему другом, него да промовишу личне амбиције њихових лидера.
U praksi, pokazujemo da smo aktivan deo transevropske mreže i povezivanja, što će dovesti do većeg privrednog rasta, novih radnih mesta i bolje povezanosti.
Sastanak bilateralnog skrininga za pregovaračko poglavlje 15- Energetika i deo pregovaračkog poglavlja 21- Transevropske energetske mreže biće održan 11. i 12. juna 2014. godine u Briselu.
У области трансевропских енергетских мрежа, Република Србија наставља да пружа подршку за реализацију пројекта гасног прстена у Југоисточној Европи.
Ali, na primer, otvaranjem razgovora o poglavlju vezanom za transevropske mreže, Turska će takođe dobiti pristup subvencijama EU koje će joj pomoći da modernizuje infrastrukturu.
Европска унија је усвојила стратегију Трансевропских мрежа за енергију, и на тај начин помаже да се саграде и финансирају нови пројекти енергетске инфраструктуре широм Европе.
Stvaranje transevropskih mreža je važan element ekonomskog rasta i povećanja zaposlenosti u Evropskoj uniji.
Финансирање ЕУ долази из Инструмента за повезивање Европе( ЦЕФ),европског програма подршке за трансевропску инфраструктуру.
Основни циљ је побољшање квалитета мреже, какоби се транспортна мрежа Србије интегрисала у Трансевропску транспортну мрежу.