Примери коришћења Фискална стратегија на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Фискална стратегија даје половичне одговоре на све ове потребе.
Међутим, предложени Закон о буџету за 2014. годину и Фискална стратегија уместо 2% БДП-а доносе уштеде од свега 1-1, 2% БДП-а.
Фискална стратегија годинама уназад не испуњава своју основну сврху, тј.
Ниједан од ових проблема Фискална стратегија није препознала- нити дала добре одговоре на њих променом фискалне политике у средњем року.
Фискална стратегија за 2017. годину са пројекцијама за 2018. и 2019. годину1.
Због тога оцењујемо даје одржање садашњег нивоа прикупљања јавних прихода мало вероватно без модернизације Пореске управе, што Фискална стратегија не препознаје на одговарајући начин.
Фискална стратегија не даје никакав конкретан план и рокове за њихово решавање.
Уз то неке мере фискалне консолидације, попут смањења зарада и броја запослених у јавном сектору,ће довести до смањења прихода од доприноса, што Фискална стратегија такође добро предвиђа.
Фискална стратегија за 2015. годину са пројекцијама за 2016. и 2017. годину, Министарство финансија.
МИШЉЕЊЕ НА ФИСКАЛНУ СТРАТЕГИЈУ ЗА 2019. ГОДИНУ С ПРОЈЕКЦИЈАМА ЗА 2020. ГОДИНУ Резиме Фискална стратегија годинама не испуњава своју основну сврху- да буде кредибилан стратешки документ за управљање јавним финансијама у средњем року.
Фискална стратегија заправо уопште и не препознаје недовољан привредни раст као велики структурни проблем Србије.
Главне мере за смањење фискалног дефицита које предвиђа Фискална стратегија за 2016. годину са пројекцијама за 2017. и 2018. годину( Стратегија) су рационализација броја запослених у општој држави и замрзавање пензија и плата у јавном сектору.
Фискална стратегија требало би да буде најважнији документ за вођење средњорочне фискалне политике.
Додатни проблем који Фискална стратегија не препознаје је то што су бројне области у којима је инвестирање неопходно годинама потпуно запостављене.
Фискална стратегија би, такође, требало да много боље сагледава и планира све аспекте предложених мера за смањење дефицита.
Фискална стратегија показује неспорну намеру Владе да отпочне са решавањем нараслих проблема у јавним финансијама.
Фискална стратегија не прецизира када ће се укинути привремено умањење натпросечних пензија, али и умањење плата у јавним предузећима.
Друго- Фискална стратегија не предвиђа, готово извесне, нове буџетске трошкове нереформисаног јавног сектора( пре свега државних предузећа).
Фискална стратегија исправно препознаје да би будуће пореско растерећење привреде требало усмерити на умањење фискалног оптерећења рада( доприноси и порез на зараде).
На крају, Фискална стратегија садржи део који се односи на побољшање пословног окружења усмерен на смањење бирократских и административних процедура, унапређење поступка стечаја и друго.
Фискална стратегија не говори ништа о томе када ће се ова мера укинути, а из пројекције непореских прихода имплицитно се види да Влада заправо не планира њено укидање у наредне три године.
Иако је Фискална стратегија за 2015-2017 предвиђала смањење броја запослених по 5% у свакој од три године, анализе су показале да се таква одлука не чини ни неопходнoм, ни препоручљивoм.
Резиме Фискална стратегија предвиђа у начелу добре циљеве за оздрављење јавних финансија, али не садржи све потребне мере за њихово остварење.
Фискална стратегија препознаје Програм реформе управљања јавним финансијама 2016-2020 као један од кључних процеса за успешно спровођење програма консолидације фискалног система.
Фискална стратегија предвиђа добро укупно повећање пензија и плата у јавном сектору у средњем року, усклађено са привредним растом и надамо са да ће се Влада доследно придржавати овог плана.
Фискална стратегија најављује да ће се одустати од ове неуобичајене, ад хок, праксе и да ће се пензије у будућности индексирати по" швајцарској формули"( комбинација раста потрошачких цена и просечне зараде).
Такође, Фискална стратегија би морала да обухвати и анализу и квантификацију најопаснијих фискалних ризика, уз мере које би ступиле на снагу уколико се неки од тих ризика оствари.
То потврђују Фискална стратегија усвојена за 2015. годину са пројекцијама за 2016. и 2017. годину, Национални програм економских реформи за период од 2015. до 2017. године, Споразум са Међународним монетарним фондом и низ усвојених националних стратегија развоја.
Пројекцијa кретања јавних прихода из Фискалне стратегије у начелу је добра.
Фискалном стратегијом не планира се довољан раст јавних инвестиција у средњем року.