Examples of using Неформалног образовања in Serbian and their translations into English
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Систем формалног и неформалног образовања.
EAEA је глас неформалног образовања одраслих у Европи.
Установе активне у области неформалног образовања;
Програми неформалног образовања обухватају следеће области.
Оснаживање младих са хендикепом кроз програме неформалног образовања;
Појача синергију ипрелаз између формалног и неформалног образовања, као и професионалне обуке, запослења и предузетништва;
Подизање свести младих и студената о важности неформалног образовања.
Потребно је наставити са радом на развијању образовања одраслих( неформалног образовања), као и на признавању претходног учења( ППУ).
Процес учења током омладинских размена има сва методолошка обележја неформалног образовања.
Подржавамо успостављање функционалне везе система формалног и неформалног образовања и потреба привреде, те стицању практичног знања.
Учеснице мобилности су се упознале са основним принципима неформалног образовања.
Подстакнути учеснике дапромишљају о утицају и моћи неформалног образовања, уз експериментисање са различитим методама неформалног образовања; .
Главни циљ овог пројекта је изградња капацитета партнерских организације за кориштење интернетских алата у неформалном образовању ипобољшавање квалитета неформалног образовања и рада с младима.
Победници изазова су Центар за развој неформалног образовања грађана- ЦРНОГ, Фондација„ Каталист“( Catalyst Balkans) и Кикиндска технолошка заједница- КТЗ.
Дипломирани диплому даје квалификацију за рад у спортским клубовима, даради као наставник неформалног образовања у средњим школама, факултетима, јавним и приватним спортских организација.
Унапређење систематског и организованог неформалног образовања младих и опште популације о људским правима и обавезама и важности активног учешћа у друштву;
У међународном и мултикултурном образовању( ИМЕ)посвећена је разумевању формалног и неформалног образовања у различитим социокултурним, језичким, политичким и економским контекстима.
Главни циљ овог пројекта је изградња капацитета партнерских организације за кориштење интернетских алата у неформалном образовању ипобољшавање квалитета неформалног образовања и рада с младима.
Главна јунакиња новог издања је Лиуба Лиссина,тренерица неформалног образовања и образовања за људска права, члан одбора и оснивач Путања НВО.
Са становишта неформалног образовања, на ову тему говорила је Снежана Клашња, помоћница министра за омладину, посебно истичићи улогу и значај програма Млади су закон јер подстиче младе на удруживање и друштвени активизам како би реализовали мале иницијативе мењајући на боље квалитет живота младих у локалним заједницама.
У међународном и мултикултурно образовање( ИМЕ)је посвећен разумевању формалног и неформалног образовања у оквиру различитих културолошких, језичких, политичких и економских контекстима.
Већина активности Развојног центра за младе заснована је на методама неформалног образовања, углавном на развоју и јачању мреже вршњачких едукатора и њиховом даљем деловању у локалним заједницама из којих долазе( кроз радионице, локалне акције, истраживања, акције јавног заговарања, итд).
Наменски трансфери у социјалној заштити обезбеђују додатна средства из националног буџета за финансирање услуга социјалне заштите у надлежности ЈЛС, док Уредба о мерама социјалне укључености дефинише видове активације корисника новчане социјалне помоћи, као што су, на пример,укључивање у процес формалног и неформалног образовања, запошљавање, лечење и друштвенокористан рад односно рад у локалној заједници.
Потребно је креирати свеобухватну стратегију која укључује све нивое формалног и неформалног образовања и све релевантне актере у образовном процесу( ученике, студенте, наставнике, професоре, предузећа, релевантне институције и организације).
Поред панелиста из академске заједнице у истој улози нашли су се и представници корпоративног сектора: Маша Лалић, директор људских ресурса, Generali осигурање; Горана Голубовић Вуксановић, директор корпоративних комуникација, MK Group; Сузана Маровић, директор Сектора за развој, Telekom Srbija, Јована Дачковић, експерт за развој талената Coca-Cola Hellenic и Драгана Стојановић, Сектор за људске ресурсе,Air Serbia. Покренуло се питање формалног и неформалног образовања, које постоји већ дуже време.
Омладински центри су едукативни центри за младе гдје се разним видовима неформалног образовања омогућава да стекну знање и вјештине, да се стварају од њих способни грађани који се лакше укључују у рад локалне заједнице“, закључила је Малешевићева.
Практична настава: Пораст нивоа вештина и економски раст, Улагање у образовање и квалитет и ефекти образовања, Финансирање образовања, Једнакост и правичност у финансирању образовања, Профил зарада и образовање. Профил зарада према годинама старости., Економски ефекти инвестирања у образовање различитих узрасних и образовних категорија,Економски ефекти формалног и неформалног образовања, Економски ефекти инвестирања у различите нивое образовања. .
Da bismo definisali neformalno obrazovanje, moramo početi od formalnog.
Neformalno obrazovanje za sve.
Formalno i neformalno obrazovanje su komplementarni.