Sta znaci na Engleskom НЕФОРМАЛНОГ ОБРАЗОВАЊА - prevod na Енглеском

Примери коришћења Неформалног образовања на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Систем формалног и неформалног образовања.
Formal and non-formal education systems.
EAEA је глас неформалног образовања одраслих у Европи.
EAEA is the voice of informal education of adults in Europe.
Установе активне у области неформалног образовања;
Institutions active in the field of informal education;
Програми неформалног образовања обухватају следеће области.
Non-formal education programmes are focused on the following areas.
Оснаживање младих са хендикепом кроз програме неформалног образовања;
Empowering young persons with disabilities through non-formal education programmes;
Појача синергију ипрелаз између формалног и неформалног образовања, као и професионалне обуке, запослења и предузетништва;
Reinforce synergies andtransitions between formal, non-formal education, vocational training, employment and entrepreneurship;
Подизање свести младих и студената о важности неформалног образовања.
Informing children and youth about healthy lifestyles and importance of non-formal education.
Потребно је наставити са радом на развијању образовања одраслих( неформалног образовања), као и на признавању претходног учења( ППУ).
Works on development of adult education(non-formal education) as well as on RPL need to continue.
Процес учења током омладинских размена има сва методолошка обележја неформалног образовања.
The learning process in Youth Exchanges is triggered by methods of non-formal education.
Подржавамо успостављање функционалне везе система формалног и неформалног образовања и потреба привреде, те стицању практичног знања.
We support the establishment of a functional connection of formal and informal education system and the needs of the economy, and the acquisition of practical skills.
Учеснице мобилности су се упознале са основним принципима неформалног образовања.
The methodology of the seminar is based on the fundamental principles of non-formal education.
Подстакнути учеснике дапромишљају о утицају и моћи неформалног образовања, уз експериментисање са различитим методама неформалног образовања;.
To stimulate the participants to feel andreflect about the power of non-formal education(NFE) by experimenting with different kind of non-formal educational methods.
Главни циљ овог пројекта је изградња капацитета партнерских организације за кориштење интернетских алата у неформалном образовању ипобољшавање квалитета неформалног образовања и рада с младима.
The main aim is to build capacity of partner organisations for using online tools in non-formal education,enhancing the quality of non-formal education and youth work.
Победници изазова су Центар за развој неформалног образовања грађана- ЦРНОГ, Фондација„ Каталист“( Catalyst Balkans) и Кикиндска технолошка заједница- КТЗ.
The winners of the Challenges are the Centre for the Development of Informal Education of Citizens- CRNOG, Catalyst Balkans and the Kikinda Technological Community.
Дипломирани диплому даје квалификацију за рад у спортским клубовима, даради као наставник неформалног образовања у средњим школама, факултетима, јавним и приватним спортских организација.
A Bachelor diploma provides the qualification to work in sports clubs,to work as a teacher of informal education at secondary schools, colleges, public and private sports organizations.
Унапређење систематског и организованог неформалног образовања младих и опште популације о људским правима и обавезама и важности активног учешћа у друштву;
Promotion of systematic and organized informal education for young people and general population about human rights and responsibilities and the importance of active participation in the society;
У међународном и мултикултурном образовању( ИМЕ)посвећена је разумевању формалног и неформалног образовања у различитим социокултурним, језичким, политичким и економским контекстима.
In International and Multicultural Education(IME)is dedicated to understanding formal and informal education within diverse sociocultural, linguistic, political and economic contexts.-.
Главни циљ овог пројекта је изградња капацитета партнерских организације за кориштење интернетских алата у неформалном образовању ипобољшавање квалитета неформалног образовања и рада с младима.
Main aim of this project is to build capacity of partner organisation for using online tools in non-formal education,enhancing the quality of non-formal education and youth work.
Главна јунакиња новог издања је Лиуба Лиссина,тренерица неформалног образовања и образовања за људска права, члан одбора и оснивач Путања НВО.
The heroine of the new release is Lyuba Lissina,a trainer of non-formal education and human rights education, a member of the board and the founder of the NGO Trajectory.
Са становишта неформалног образовања, на ову тему говорила је Снежана Клашња, помоћница министра за омладину, посебно истичићи улогу и значај програма Млади су закон јер подстиче младе на удруживање и друштвени активизам како би реализовали мале иницијативе мењајући на боље квалитет живота младих у локалним заједницама.
This issue was addressed from the aspect of informal education by Snežana Klašnja, Assistant Minister for Youth, particularly noting the role and significance of the"Youth is the Law" programme, because it stimulates young people to associate and aims them towards social activism in order to implement small initiatives improving the quality of life of young people in local communities.
У међународном и мултикултурно образовање( ИМЕ)је посвећен разумевању формалног и неформалног образовања у оквиру различитих културолошких, језичких, политичких и економских контекстима.
In International and Multicultural Education(IME)is dedicated to understanding formal and informal education within diverse sociocultural, linguistic, political and economic contexts.
Већина активности Развојног центра за младе заснована је на методама неформалног образовања, углавном на развоју и јачању мреже вршњачких едукатора и њиховом даљем деловању у локалним заједницама из којих долазе( кроз радионице, локалне акције, истраживања, акције јавног заговарања, итд).
Most of the activities of DC Youth are based on non-formal education methods, mainly on development and strengthening the network of peer educators and their further acting in local communities they are coming from(through workshops, local actions, researches, advocacy initiatives, etc.).
Наменски трансфери у социјалној заштити обезбеђују додатна средства из националног буџета за финансирање услуга социјалне заштите у надлежности ЈЛС, док Уредба о мерама социјалне укључености дефинише видове активације корисника новчане социјалне помоћи, као што су, на пример,укључивање у процес формалног и неформалног образовања, запошљавање, лечење и друштвенокористан рад односно рад у локалној заједници.
Earmarked transfers in social protection provide additional funds from the national budget for social care services within the local government mandate, while the Decree on Social Inclusion Measures specifies forms of activation of financial social assistance recipients,such as participation in formal and non-formal education, employment, health treatment and community service or community work.
Потребно је креирати свеобухватну стратегију која укључује све нивое формалног и неформалног образовања и све релевантне актере у образовном процесу( ученике, студенте, наставнике, професоре, предузећа, релевантне институције и организације).
It is necessary to create a comprehensive strategy that includes all levels of formal and non-formal education and all relevant stakeholders in the education process(pupils, students, teachers, professors, businesses, relevant institutions and organizations).
Поред панелиста из академске заједнице у истој улози нашли су се и представници корпоративног сектора: Маша Лалић, директор људских ресурса, Generali осигурање; Горана Голубовић Вуксановић, директор корпоративних комуникација, MK Group; Сузана Маровић, директор Сектора за развој, Telekom Srbija, Јована Дачковић, експерт за развој талената Coca-Cola Hellenic и Драгана Стојановић, Сектор за људске ресурсе,Air Serbia. Покренуло се питање формалног и неформалног образовања, које постоји већ дуже време.
The same role of panelists was also occupied by the representatives of the corporate sector: Maša Lalić, Head of Human Resources, Generali Osiguranje, Gorana Golubović Vuksanović, Head of Corporate Communications, MK Group, Suzana Marović, Head of Development Sector, Telekom Srbija, Jovana Dačković, HR Business Partner and Talent Development Expert, Coca Cola Hellenic, and Dragana Stojanović, People Processes Manager,Air Serbia. One of the questions raised was the one regarding formal and informal education.
Омладински центри су едукативни центри за младе гдје се разним видовима неформалног образовања омогућава да стекну знање и вјештине, да се стварају од њих способни грађани који се лакше укључују у рад локалне заједнице“, закључила је Малешевићева.
Youth centers are educational centers for young people, where with various forms of non-formal education they acquire the knowledge and skills so that they become capable citizens who will easier involve in the work of a local community,” concluded Malešević.
Практична настава: Пораст нивоа вештина и економски раст, Улагање у образовање и квалитет и ефекти образовања, Финансирање образовања, Једнакост и правичност у финансирању образовања, Профил зарада и образовање. Профил зарада према годинама старости., Економски ефекти инвестирања у образовање различитих узрасних и образовних категорија,Економски ефекти формалног и неформалног образовања, Економски ефекти инвестирања у различите нивое образовања..
Practical course: Skills level growth and economical growth, Investing in education and the quality and effects of education, Financing education, Equality and fairness in financing education, Profit profile and education, Profit profile by age, Economical effects of investing in education of different age and educational categories,Economical effects of formal and non-formal education, Economical effects of investing in different educational levels, Economical effects of general and vocational education..
Da bismo definisali neformalno obrazovanje, moramo početi od formalnog.
To define non-formal education, one should probably start with the definition of formal education..
Neformalno obrazovanje za sve.
Informal education for everyone.
Formalno i neformalno obrazovanje su komplementarni.
Formal and non-formal education are complementary.
Резултате: 30, Време: 0.0264

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески