Примери коришћења Fiscal council's на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
See the Fiscal Council's"Proposal for Improving the Public Debt Capture and Measurement Methodology". Graph 3.
Видети" Предлог за унапређење методологије обухвата и мерења јавног дуга" Фискалног савета 6 Графикон 3.
Projections of public debt trends from the Draft Fiscal Strategy differ a little from the Fiscal Council's projections, particularly when end-2012 and end-2013 are concerned.
Пројекције кретања јавног дуга из Предлога фискалне стратегије унеколико се разликују од пројекција Фискалног савета, нарочито за крај 2012. и 2013.
Accordingly, the Fiscal Council's estimate of the public debt level at the end of 2012 of about 51% of GDP is mildly optimistic.
Стога је и процена Фискалног савета о висини јавног дуга на крају 2012. године од око 51% БДП-а благо оптимистична.
In view of the fact that the public debt capture defined by the Budget System Law is broader andthat it also includes the debt of local self-governments estimated at about 1% of GDP- the Fiscal Council's expectation is that the public debt, according to the definition in the Budget System Law, will be between 45% and 46% at the end of 2011.
С обзиром на то да је обухват јавног дуга дефисан Законом о буџетском систему шири и даукључује дуг локалних самоуправа, који процењујемо на око 1% БДП-а- Фискални савет очекује да ће јавни дуг, по дефиницији у Закону о буџетском систему, износити између 45% и 46% на крају 2011. године.
The Fiscal Council's assessment is that due to the low growth of economic activity the public debt in 2012 will be above 45% of GDP.
Фискални савет оцењује да ће у 2012. години због ниског раста привредне активности јавни дуг бити изнад 45% БДП-а.
When all of the above is taken into account5, the Fiscal Council's estimate is that the public debt will be around 51% of GDP at the close of 2012.
Када све то узмемо у обзир 5 процена Фискалног савета је да ће јавни дуг на крају 2012. године износити око 51% БДП-а.
The Fiscal Council's assessment is that at the close of 2011 the public debt will most probably be above the legal limit of 45% of GDP.
Фискални савет процењује да ће већ на крају 2011. године јавни дуг највероватније бити изнад законске границе од 45% БДП-а.
Such an increase in a single year might seem ambitious at first glance, but the Fiscal Council's analyses shows that there are sufficient projects that are already ongoing and credible new plans to implement it.
Оволико повећање у једној години можда на први поглед делује амбициозно, али анализа Фискалног савета показује да за њега постоји довољно започетих пројеката и кредибилних нових планова.
The Fiscal Council's analysis points to a possible overestimation of public revenues in 2012 even at the planned GDP growth of 1.5%.
Анализа Фискалног савета указује на могуће прецењивање јавних прихода у 2012. години чак и при планираном расту од БДП-а од 1, 5%.
The period in which current expenditures need to be lowered is an additional limitation since the Fiscal Council's estimates point to unsustainable public debt growth in the absence of early commencement of fiscal adjustment(see Section 7:"Fiscal Framework for 2013 and 2014").
Временски рок у ком треба смањити текуће расходе је додатно ограничење, будући да процене Фискалног савета указују на неодржив раст јавног дуга уколико се брзо не отпочне с фискалним прилагођавањем( в. одељак 7:" Фискални оквир за 2013. и 2014. годину").
The Fiscal Council's report comprises three sections dealing with specific challenges in the individual environmental sectors.
Извештај Фискалног савета обухвата три велике целине које се баве специфичним изазовима у појединачним секторима заштите животне средине.
The current level of public investments in environment(up to 100 million Euros per year)fails to meet even the minimum environmental protection standards. The Fiscal Council's analysis shows that, to reach the satisfactory environmental protection standards and harmonize with the European Directives, the government would have to allocate at least 8-9 bn Euros in the upcoming 10 to 15 years.
Садашњи ниво државни улагања у животну средину( највише до 100 млн евра годишње) не обезбеђују достизање ниминимума стандарда заштите животне средине. Анализа Фискалног савета показује да ће за постизање задовољавајућих стандарда у заштити животне средине и усклађивање са европским директивама држава морати да издвоји најмање 8-9 млрд евра у наредних 10 до 15 година.
Therefore, the Fiscal Council's assessment is that revenues from contributions have been overestimated for the next year by about 0.2 p.p.
Према томе, Фискални савет процењује да су приходи од доприноса за наредну годину прецењени за око 0, 2 п. п.
Actual size of the public debt probably exceeds the 46.4% of GDP-a, because the Fiscal Council's analysis has shown the existence of accumulated arrears of some budgetary beneficiaries(RFZO) which exceed the current operation potential for their servicing.
Стварна величина јавног дуга вероватно превазилази и 46, 4% БДП-а, јер је анализа Фискалног савета показала да постоје нагомилане доцње појединих буџетских корисника( РФЗО) које превазилазе могућност њиховог сервисирања из текућег пословања.
Fiscal Council's report analyses the issues and the necessary investments in three separate fields: wastewater and water supply, solid waste management and air quality protection.
Извештај Фискалног савета обухвата анализу проблема и потребних инвестиција у три области: отпадне воде и водоснабдевање, управљање чврстим отпадом и заштита ваздуха од загађења.
ECONOMIC ACTIVITY ANDBUDGET DEFICIT IN 2012 The Fiscal Council's analysis indicates that estimated real growth of GDP of 1.5% is achievable in 2012, but that the economic growth is also threatened by serious risks of being even lower.
ПРИВРЕДНА АКТИВНОСТ ИБУЏЕТСКИ ДЕФИЦИТ У 2012. ГОДИНИ Анализа Фискалног савета показује да је у 2012. години процењени реални раст БДП-а од 1, 5% могуће остварити, али да постоје значајни ризици да привредни раст буде још нижи.
Fiscal Council's analyses(see chapter V), however, show that this tax cut aimed at businesses could have been double had the money not been unjustifiably routed into an excessive increase in the salaries of general government employees.
Анализа Фискалног савета( в. поглавље 5), међутим, показује да је ово растерећење привреде могло да буде два пута веће да новац неоправдано не одлази на прекомерно повећање зарада запослених у општој држави.
In the first four months of 2015, according to Fiscal Council's estimates, the implementation of public investments is already about 10 bn dinars behind schedule- which, simultaneously, is one of the major contributors to such a low fiscal deficit at the beginning of the year.
У прва четири месеца 2015. године, према процени Фискалног савета, већ се заостаје у односу на очекивано извршење јавних инвестиција за око 10 млрд динара- и то је уједно један од битнијих разлога зашто је фискални дефицит почетком године веома низак.
The Fiscal Council's analysis indicates that in the absence of a fiscal consolidation program the public debt will also continue to rise in the medium term.
Анализа Фискалног савета указује да ће без програма фискалне консолидације јавни дуг наставити да расте и у средњем року.
The largest issues of public enterprises had been identified a long time ago(see the Fiscal Council's Study from 2014:"Analysis of State-Owned Enterprises: the Fiscal Aspect") and pertain to: superfluous employees, low revenue collection for services rendered, non-economic prices, non-rational units within the system, technical losses, organisational discrepancy from EU rules and environmental standards, increasing debt, insufficient investments etc.
Највећи проблеми јавних предузећа су препознати одавно( в. студију Фискалног савета из 2014." Анализа предузећа у државном власништву:Фискални аспект") и односе се на: вишак запослених, ниску наплативост испоручених услуга, неекономске цене, нерационалне целине у оквиру система, техничке губитке, организациону неусклађеност са ЕУ правилима и еколошким стандардима, раст дуговања, недовољно инвестирање и др.
The Fiscal Council's analysis indicates that the public revenue increase in 2013 is basically overestimated, particularly in the corporate income tax and non-tax revenue items.
Анализа Фискалног савета указује на то да је раст јавних прихода у 2013. години у основи прецењен, нарочито на ставкама порез на добит предузећа и непорески приходи.
The Fiscal Council's opinion is that a comprehensive plan of the public sector reforms needs to be prepared in 2012 and that legal regulations need to be changed in accordance with such plan.
Фискални савет оцењује да је у 2012. години неопходно спремити свеобухватан план реформи јавног сектора и у складу с тим променити и законску регулативу.
According to the Fiscal Council's analysis, the amount of loans approved for the current infrastructure projects amounts to cca €5 billion, as much as €3.7 billion out of which remain available.
Према анализи Фискалног савета, износ одобрених кредита за текуће инфраструктурне пројекте је око 5 млрд евра, али од чега је неповучено чак 3, 75 млрд евра.
However, the Fiscal Council's estimate is that the public debt in 2012 will be above the legally defined limit of 45% of GDP and as such will violate the fiscal rule relating to pubic debt.
Међутим, процена Фискалног савета је да ће јавни дуг у 2012. години бити изнад законски дефинисане границе од 45% БДП-а, чиме се нарушава фискално правило које се односи на јавни дуг.
The Fiscal Council's analysis from June 2018, which clearly showed that salaries in the Ministry of Interior(MoI) were too high compared to other civil servants, can be used a good illustration of this point.
Као добра илустрација ове тврдње може да послужи анализа Фискалног савета из јуна 2018. која је јасно показала да су примања запослених у МУП-у превисока у поређењу са другим државним службама.
The Fiscal Council's analysis, however, shows that 1 such an increase in environmental investments is more than justified and that this is the field that most of the fiscal funds should be directed to, at this time.
Анализа Фискалног савета, међутим, показује да је оволико повећање улагања у заштиту животне средине и те како оправдано и да је то тренутно област у коју би требало усмерити највећа фискална средства.
The Fiscal Council's analysis is very important because it alerts us several years in advance of the future problems we will face if EPS does not become a normal profitable enterprise with independent and experienced management.
Analiza Fiskalnog saveta je veoma značajna jer nas upozorava nekoliko godina unapred na buduće probleme sa kojima ćemo se suočiti ukoliko EPS ne postane normalno profitabilno preduzeće sa nezavisnim i iskusnim menadžmentom.
This explains the Fiscal Council's assessment that the overstepping of the public debt limit of 45% of GDP at the end of 2011 is of a lasting rather than temporary nature, and that it is necessary that the Government prepare a program for the public debt reduction.
Стога је оцена Фискалног савета да је прекорачење границе јавног дуга од 45% БДП-а на крају 2011. године трајног, а не привременог карактера, те да је неопходно да Влада припреми програм за смањење јавног дуга.
On the contrary, Fiscal Council's recommendation is that the Government should plan the economic growth in the next year at the lower limit of Serbian medium-term economic growth trend of 3% in 2020, due to the deceleration of economic growth in Europe and CEE countries.
Напротив, препорука Фискалног савета је да Влада због успоравања раста у Европи и земљама ЦИЕ планира привредни раст у наредној години на доњој граници средњорочног тренда привредног раста Србије, тј, да прогнозира раст БДП-а у 2020. од 3%.
Fiscal Council's analysis shows that the adequate financial resources for that purpose are in place, as well as unquestionable projects, the implementation of which would significantly improve the quality of infrastructure in the country and prevent Serbia's entering a prolonged recession.
Анализа Фискалног савета показује да обезбеђена финансијска средства за то постоје, као и неспорни пројекти, чијом би се реализацијом значајно повећао квалитет инфраструктуре у земљи и спречио улазак привреде Србије у продужену рецесију.
Резултате: 560, Време: 0.0398

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски