Примери коришћења Фискалног савета на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Фискалног савета.
Функционисање Фискалног савета одређено је Законом о буџетском систему.
Фискалног савета Србије.
Последње процене прихода од ПДВ-а у буџету су дакле приближно у складу са проценама Фискалног савета( Табела 1).
Предлог Фискалног савета је да се пореска реформа спроведе у две фазе.
Године донела одлуку о избору чланова Фискалног савета, а полагањем заклетве пред Народном скупштином, 5. априла 2011.
Анализа Фискалног савета показала је да постоје бројни системски пропусти у управљању отпадом.
У наставку су приказане неке конкретније препоруке Фискалног савета за вођење јавних финансија у 2018. години.
Анализа Фискалног савета је показала да је пад пореских прихода првенствено последица успоравања привредне активности.
Постоји велики ризик да раст јавног дуга у средњем року буде и већи од пројекција Фискалног савета.
Анализа Фискалног савета показује да је повећање цене струје заиста неопходно( видети поглавље о ЕПС-у).
Када све то узмемо у обзир 5 процена Фискалног савета је да ће јавни дуг на крају 2012. године износити око 51% БДП-а.
Анализа Фискалног савета показује да фискални простор у 2018. омогућава њихово повећање у тој години за 5%.
То очигледно није било довољно,што су указивале анализе и извештаји Фискалног савета и Државне ревизорске институције.
Стога је и процена Фискалног савета о висини јавног дуга на крају 2012. године од око 51% БДП-а благо оптимистична.
Тој реформи, односно скупу мера, које се односе на државна и јавна предузећа, посвећен је и највећи део овог извештаја Фискалног савета.
Анализа Фискалног савета указује на могуће прецењивање јавних прихода у 2012. години чак и при планираном расту од БДП-а од 1, 5%.
Због тога се разлика у прогнози привредног раста не одражава битно на процене Фискалног савета и Министарства финансија у вези с јавним приходима.
Извештај Фискалног савета обухвата три велике целине које се баве специфичним изазовима у појединачним секторима заштите животне средине.
У Графикону 1 приказали смо три путање јавног дуга у зависности од фискалне политике коју ће водити Влада у наредне три године икоје сумирају спроведене анализе Фискалног савета.
Такође, анализа Фискалног савета показује да се у сличним епизодама линеарног умањења броја запослених, то умањење показало као краткотрајно.
Анализа Фискалног савета показује како би трајно уређен систем зарада и запослености требало да изгледа и којим конкретним мерама би се то постигло.
Анализа Фискалног савета показује да позитивни економски трендови омогућавају у 2019. повећање зарада у општој држави од 5-6%.
Анализа Фискалног савета указује да ће без програма фискалне консолидације јавни дуг наставити да расте и у средњем року.
Извештај Фискалног савета поред анализе текућих фискалних кретања обухвата и анализу спровођења кључних реформи јавног сектора.
Честа пракса Фискалног савета је да користимо компаративне анализе да бисмо оценили где се налази Србија у односу на друге упоредиве земље и добили репере за реформе.
Анализа Фискалног савета показује да је фискална консолидација која не би обухватала јавна и државна предузећа- унапред осуђена на неуспех.
Анализа Фискалног савета указује на то да је раст јавних прихода у 2013. години у основи прецењен, нарочито на ставкама порез на добит предузећа и непорески приходи.
Према анализи Фискалног савета, износ одобрених кредита за текуће инфраструктурне пројекте је око 5 млрд евра, али од чега је неповучено чак 3, 75 млрд евра.
Извештај Фискалног савета обухвата анализу проблема и потребних инвестиција у три области: отпадне воде и водоснабдевање, управљање чврстим отпадом и заштита ваздуха од загађења.