Примери коришћења Će biti sposobni на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Neki uopšte neće biti sposobni za to.
Studenti će biti sposobni da sistem bezbednosti prilagođavaju novim okolnostima koje su sastavni deo razvojne strategije korporacija.
Neki uopšte neće biti sposobni za to.
U samoći, oni će biti sposobni da odluče da li je dovoljno vredno da izgubljenu ljubav zamole da se vrati nazad ili bi trebalo da je puste i započnu novu stazu.
Drugi su dalje tvrdili da je mešavina ove dve degradirajuće demokratije- tvrdeći da ovo" algoritamsko uređivanje" uklanja raznovrsna stanovišta i informacije- i da ukoliko se algoritmi filter mehurića ne uklone,glasači neće biti sposobni da donose potpuno informisane političke odluke.
Studenti će biti sposobni da samostalno vrše merenja na sistemima energetske elektronike. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveEnergetska elektronika, komponente, sistemi, zahtevi.
Drugi su dalje tvrdili da je mešavina ove dve degradirajuće demokratije- tvrdeći da ovo" algoritamsko uređivanje" uklanja raznovrsna stanovišta i informacije- i da ukoliko se algoritmi filter mehurića ne uklone,glasači neće biti sposobni da donose potpuno informisane političke odluke.
Po završetku nastave studenti će biti sposobni da razumeju suštinu GIS-a, da razumeju i znaju da koriste podatke koji su dati u GIS okruženju, da formiraju svoje georeferencirane podatke, prostorno analiziraju i prikažu rezultate u određenom GIS okruženju. Predavanja: 1.
Osposobljavanje studenata da samostalno projektuju neuralne mreže za inženjerske aplikacije, digitalnu obradu signala, telekomunikacije… Ishodi učenja( stečena znanja)Studenti će biti sposobni da samostalno analiziraju i sintetizuju različite tipove neuralnih mreža koje se primenjuju u mnogim oblastima inženjerstva.
Osposobljavanje studenata da samostalno modeluju, analiziraju, projektuju, realizuju i testiraju RT sisteme, korišćenjem UML-a i jezika S++. Ishodi učenja( stečena znanja)Studenti će biti sposobni da samostalno analiziraju probleme iz domena sistema za rad u realnom vremenu, izaberu odgovarajuću hardversku arhitekturu sistema, izvrše modelovanje problema i na osnovu toga projektuju softver, i testiraju finalni sistem u smislu ispunjavanja postavljenih zahteva( vremenski zahtevi, pouzdanost, tolerantnost na greške, adaptibilnost). Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveSistemi za rad u realnom vremenu: definicija, podela, terminologija, primeri.
SI3AR2- Arhitektura i organizacija računara 2Specifikacija predmetaArhitektura i organizacija računara 2AkronimOsnovi računarske tehnike 2, Arhitektura računaraCiljevi izučavanja predmetaUpoznati studente sa tehnikama projektovanja procesora i softverskim alatima za razvoj njegovog grafičkog simulatora. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da: projektuju procesor; razviju alate za realizaciju grafičkog simulatora procesora. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveProcesor.
Upoznavanje sa tehnikama projektovanja naprednih arhitektura i načinom pisanja softvera koji može da iskoristi te arhitekture. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da: razumeju napredne koncepte arhitekture i organizacije računara; razviju softverska rešenja koja mogu da iskoriste naprednek koncepte arhitekture i organizacije računara. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveOrganizacija procesora sa direktnim vezama i jednom i više magistrala.
SI2OR2- Osnovi računarske tehnike 2Specifikacija predmetaUpoznavanje sa postupcima projektovanja digitalnih sistema, strukturom računara, i elementima arhitekture i organizacije procesora. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da razumeju: postupak projektovanja digitalnih sistema; strukturu računara; elemente arhitekture i organizacije računara. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveProjektovanje digitalnih sistema.
Savladavanje VHDL programiranja i softverskih paketa za programiranje FPGA čipova. Ishodi učenja( stečena znanja)Nakon završetka kursa studenti će biti sposobni da implementiraju hardverski dizajn na FPGA čipovima. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveFPGA čipovi imaju široku primenu u telekomunikacionim mrežama, ali i u drugim oblastima.
Osnovi računarske tehnikeCiljevi izučavanja predmetaUpoznavanje sa strukturom računara, elementima arhitekture i organizacije procesora, i strukturom magistrale, ulazno/ izlaznog sistema, i memorijskog sistema. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da razumeju: strukturu računara; elemente arhitekture i organizacije računara, strukturu magistrale, ulazno/ izlaznog sistema, i memorijskog sistema. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveStruktura računara.
S113IEP- Infrastruktura za elektronsko poslovanjeSpecifikacija predmetaUpoznavanje sa konceptima elektronskog poslovanja i elementima potrebne hardversko softverske infrastrukture. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da razumeju: neophodnu hardversku i softversku infrastrukturu, koncept horizontalne skalabilnosti, postupke planiranja kapaciteta, kapitalne i operativne troškove, bezbednost u sistemima za elektronsko poslovanje. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveKomponente softverske infrastrukture( veb, aplikativni, serveri baze podataka).
Osnovi računarske tehnike 2Ciljevi izučavanja predmetaUpoznavanje sa konceptima CISC i RISC arhitekture, prekidima i strukturom magistrale, ulazno/ izlaznog sistema i sistema diskova. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da: razumeju strukturu i funkcionisanje procesora SICS i RISC, magistrale, ulazno/ izlaznog sistema i sistema diskova; koriste literaturu radi daljeg izučavanja ovih oblasti. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveArhitektura.
Objektno orijentisano programiranje 2, Sistemski softverCiljevi izučavanja predmetaUpoznavanje sa osnovnim konceptima programiranja za mobilne uređaje, kao i sa elementima hardverskih i softverskih platformi. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da: razumeju hardverske i softverske platforme mobilnih uređaja; razviju aplikaciju za rad na mobilnim uređajima koristeći različite programske modele i okruženja; razumeju ograničenost resursa na mobilnim uređejima i energetsku efikasnost programa. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveKarakteristike mobilnih uređaja.
OT3AOR- Arhitektura i organizacija računaraSpecifikacija predmetamodul Telekomunikacije i informacione tehnologijeTip studijaUpoznavanje sa konceptima hijerarhijskog memorijskog sistema, RISC arhitekturom i pipeline organizacijom. Ishodi učenja( stečena znanja)Po završetku kursa studenti će biti sposobni da: razumeju strukturu i funkcionisanje hijerarhijskog memorijskog sistema; razumeju RISC arhitekturu i osnovne koncepte pipeline organizacije; koriste literaturu radi daljeg izučavanja ovih oblasti. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveVirtuelna memorija. Tipovi virtuelnih memorija i jedinica za preslikavanje.
On će biti sposoban da se povezuje na.
Student će biti sposoban da projektuje instrumente kojima se proširuje merni opseg postojećih instrumenata.
Beba očigledno neće biti sposobana za to.
Beba očigledno neće biti sposobana za to.
S ovim uverenjem mi ćemo biti sposobni nesklad naše nacije pretvoriti u zvukove predivne simfonije.
Tek s pet meseci beba će biti sposobna da primeti dubinu nekog predmeta.
Student će biti sposoban da analizira osnovne osobine funkcija koje se pojavljuju pri matematičkom modelovanju odgovarajućih problema. Sadržaj predmetaSadržaj teorijske nastaveElementarne funkcije.
Postavši tako bezvoljnim instrumentom, glupak će biti sposoban za zlo i u isto vreme nesposoban da prepozna zlo.
Baš kao što je Bog sila spajanja koja održava muža i ženu zajedno,jedino Božijom silom mi ćemo biti sposobni da odgojimo našu decu na pobožan način u ovoj zloj generaciji.