Примери коришћења Разломака на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Computer
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Latin
-
Cyrillic
Формат разломака.
Значи, ово је у ствари сабирање разломака.
Рачунање разломака је забавно!
Мало је теже ово приказати преко разломака.
Али сабирање и одузимање разломака је неуредно.
Хајде да урадимо неколико примера дељења разломака.
Можете да употребите онолико разломака колико вам је потребно.
Хајде да се позабавимо проблемима дељења разломака.
Сабирање и одузимање разломака са истим имениоцима.
Па, ово је само директно множење разломака.
Сабирање и одузимање разломака са истим имениоцима.
Добро дошли на презентацију о дељењу разломака.
Преписивање разломака као децималних( имениоци су 10 и 100).
Хајде да урадимо неколико примера множења разломака.
Па, хајде да препишемо сваки од ових разломака са 10 у имениоцу….
Вежбе: Дељење позитивних и негативних разломака.
Одузимање разломака је веома слично сабирању разломака.
Вежбе: Множење позитивних и негативних разломака.
Требало би да не буде разломака унутар заграда у коначном одговору.
Па када помножите са 8, ослободићете се разломака.
Други начин за писање разломака јесте коришћењем\ over команде без amsmath пакета.
Надам се да нећемо морати да се бакћемо са толико разломака овде.
Употреба разломака, као што су 2/ 5 метара, је дозвољена, мада није уобичајена.
И управо тако смо сада преписали сваки од разломака тако да имају исти именилац.
Да би се ослободили разломака, најлакши начин да то уредимо је да помножимо обе стране ове неједначине са 4.
Или можемо да претворимо то у разломак, неправилни разломак као… oх,у ствари, овде нема неправилних разломака.
То је први корак ка ослобађању од разломака и сада је јасно како ћемо урадити задатак са свим коефицијентима и променљивим бројевима на обе стране једначине.
Е сад, ако ово желим да напишем као поједностављени разломак, или каомешовити број, морам да спојим ове овде делове разломака.
Да сте желели да посматрате ово формалније као множење разломака, могли сте посматрати ро као 3/ 1 пута 25/ 100, и множите бројиоце, добијете 75, множите имениоце, добијете 100.
Па оно што ћу ја да урадим,од самог почетка овог снимка, је да помножим обе стране ове једначине неким бројем тако да се ослободим разломака.