Примери коришћења Разломка на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Конверзија до и од разломка.
Сви од ова три разломка су кроз 60.
Покушаћу да додам четири разломка овде.
Записали смо је у облику несводљивог разломка.
Свака половина разломка је написана исто као цели број.
Људи такође преводе
Значи, ми заправо, поредимо два разломка.
Да бисте сабрали два разломка, морате да имате заједнички именилац.
Напишимо 15: 25 у облику несводљивог разломка.
Како бисмо сабрали ова два разломка, морамо да нађемо заједнички именилац.
Не могу да изразим ово као било који тип разломка.
Дакле, зато можемо да кажемо да су та два разломка еквивалентна.
Изразите преостали део пентагона у виду разломка.
Ово је децимални,оде имамо два разломка, И онда имамо проценат.
Мања је апсолутна вредност разломка.
Дакле, овде имамо два разломка која сабирамо, али имамо различите имениоце.
У овом снимку ћемо причати о идеји разломка.
Како бисмо сабрали ова два разломка, морамо наћи најмањи заједнички садржалац за 4 и 8.
У супротном, некако ћемо променити вредност разломка.
Од два разломка са истим имениоцем, већи је онај који има већи бројилац.
Дакле, ово су све различити начини за разлагање потпуно истог разломка….
Дакле, ово је- ако одузмем ова два разломка овде- добијам дванаест, дванаест четрдесетпетина.
Ако урадимо исту ствар и бројиоцу и имениоцу, нећемо променити вредност разломка.
Урадимо још један пример, алисада, помножимо два разломка која немају јединице у бројиоцу.
Па хајде да помножимо наш бројилац са 2 такође, зато дане променимо вредност разломка.
То су два разломка која, иако користе различите бројеве, заправо представљају потпуно исту ствар.
Пошто не желимо да променимо вредност разломка, такође треба да помножимо 4 са 20.
Правило 1: Ако два разломка имају исти именилац, већи је онај чији је бројилац већи.
Понекад није циљ рачунање нумеричке вредности квадратног корена,већ његова експанзија верижног разломка.
Оно што желимо да урадимо је да скратимо ово,што је заправо пребацивање ове размере, тј. овог разломка, у најједноставнији облик.
Дакле, како бисмо од 1/ 2 добили 2/ 4, множимо именилац… Именилац је, чисто да подсетимо, број на доњој страни разломка.