Sta znaci na Engleskom ФИСКАЛНЕ СТРАТЕГИЈЕ - prevod na Енглеском

Примери коришћења Фискалне стратегије на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Пројекцијa кретања јавних прихода из Фискалне стратегије у начелу је добра.
The Fiscal Strategy projection of public revenues trends is generally good.
Први пут од 2011. нацрт Фискалне стратегије припремљен је пре почетка израде буџета за наредну годину.
For the first time since 2011, the Fiscal Strategy Draft has been prepared prior to the Budget for following year.
Све то је отежавало поуздано прављење средњорочних фискалних пројекција иправовремену припрему Фискалне стратегије.
All this made reliable medium-term fiscal forecasts andtimely preparation of the Fiscal Strategy difficult.
Предлогом фискалне стратегије планиран је дефицит од 3, 6% БДП-а у 2013. години, 1, 9% БДП-а у 2014. години и 1% БДП-а у 2015. години.
The proposed fiscal strategy plans a deficit of 3.6% of GDP in 2013, 1.9% of GDP in 2014, and 1% of GDP in 2015.
Највећи макроекономски проблем Србије је недовољан привредни раст- а нацрт Фискалне стратегије за њега не нуди одговарајуће решење.
The largest macroeconomic issue in Serbia is the subpar economic growth- and the Fiscal Strategy Draft doesn't offer a suitable solution for it.
Сврха Фискалне стратегије је да јасно дефинише циљеве и смернице фискалне политике у наредне три године.
The purpose of the Fiscal Strategy is to clearly identify fiscal policy objectives and guidelines in the upcoming three years.
Дефицити који су дефинисани у Предлогу фискалне стратегије( 1, 9% БДП-а у 2014. години и 1% БДП-а у 2015. години) одговарајући су за остваривање овог циља.
The deficits defined in the Draft Fiscal Strategy(1.9% of GDP in 2014 and 1% of GDP in 2015) are adequate for accomplishment of this objective.
Нацртом Фискалне стратегије планирано је да дефицит консолидоване државе у периоду 2020-2022. остане непромењен у односу на 2019. годину и да износи 0, 5% БДП-а.
Draft Fiscal Strategy plans to maintain the consolidated government deficit at the same level in 2020-2022 as in 2019, at about 0.5% of GDP.
Oграничење нових издатих гаранција дато је у Предлогу фискалне стратегије само као претпоставка у анализи основног сценарија кретања јавног дуга.
The limitation of new issued guarantees is presented in the Draft Fiscal Strategy only as an assumption in the analysis of the basic scenario for the public debt trend.
Међутим, што Предлогом фискалне стратегије није представљен одговарајући програм којим би се постигло планирано снажно смањивање јавних расхода у средњем року.
However, the Draft Fiscal Strategy has not presented any program with which to achieve the planned sharp drop of public expenditures in the medium term.
Провера пројекција јавних прихода ијавних расхода из нацрта Фискалне стратегије показује да су оне у начелу у реду- што значи и да је и њихов резултат, тј.
A check of public revenue andpublic expenditure forecasts from the Draft Fiscal Strategy shows that they are, in general, suitable- which means that their result, i.e.
План Владе из Фискалне стратегије не предвиђа довољно кредибилне и снажне мере за заустављање раста јавног дуга у односу на БДП у средњем року.
The Government's plan from the Fiscal Strategy fails to prescribe sufficiently credible and powerful measures for halting the increase of public debt relative to GDP in the medium term.
У табели 2 приказане су пројекције кретања јавног дуга из Предлога фискалне стратегије и процена кретања јавног дуга коју је израчунао Фискални савет.
In Table 2 are presented the projections of the public debt trends from the Draft Fiscal Strategy and the public debt estimate calculated by the Fiscal Council.
Предлогом фискалне стратегије дефинисано је да се учешће јавних расхода у БДП-у након 2014. године знатно смањује, док учешће јавних прихода остаје слично у односу на 2013. годину.
The Draft Fiscal Strategy defines that the share of public expenditures in GDP drops significantly after 2014 and the share of public revenues remains similar relative to 2013.
Пројекције кретања јавног дуга из Предлога фискалне стратегије унеколико се разликују од пројекција Фискалног савета, нарочито за крај 2012. и 2013.
Projections of public debt trends from the Draft Fiscal Strategy differ a little from the Fiscal Council's projections, particularly when end-2012 and end-2013 are concerned.
Нацртом Фискалне стратегије прогнозирано је да ће Србија од 2020. до 2022. да остварује стопе раста БДП-а од 4% годишње, што приближно одговара тренутном просечном расту земаља ЦИЕ.
The Draft Fiscal Strategy forecast has Serbia achieving a 4% GDP growth per year from 2020 to 2022; this approximately corresponds to the current average growth of the CEE countries.
ГОДИНУ СА ПРОЈЕКЦИЈАМА ЗА 2014. ГОДИНУ Предлогом фискалне стратегије предвиђено је смањење фискалног дефицита које ће довести до заустављања раста јавног дуга и његовог смањења у средњем року.
SUMMARY The Draft Fiscal Strategy sets forth a reduction of fiscal deficit which will lead to halting the public debt growth and its fall in the medium term.
Предлогом фискалне стратегије предвиђено је да расходи готово свих министарстава у 2014. порасту за тачно 4% номинално у односу на 2013. годину, а у 2015. години за тачно 4% у односу на 2014. годину.
The Draft Fiscal Strategy envisages that expenditures of almost all ministries in 2014 go up by exactly 4% in nominal terms relative to 2013, and in 2015 by exactly 4% relative to 2014.
Уз то, и пројекције ПДВ-а су нешто веће од тренутних прогноза Фискалног савета како у 2019, тако и у средњем року,што би ваљало такође проверити приликом израде ревидиране Фискалне стратегије.
At that, the VAT forecasts are somewhat higher than the current Fiscal Council forecasts, both in 2019 and in the medium term,which should also be checked when developing the revised Fiscal Strategy.
Нацрт Фискалне стратегије, који би требало да препозна ове приоритете, Влада још од 2012. није усвојила у роковима које дефинише буџетски календар, већ се Стратегија прави у исто време кад и буџет.
Draft Fiscal Strategy, which should recognize all these priorities, has not been adopted since 2012 within the deadlines defined in the budget calendar; instead, Strategy is drafted at the same time as the Budget.
То наговештава да ће напокон почети дасе поштује законом дефинисан буџетски календар који почиње припремом Фискалне стратегије, наставља се израдом годишњег буџета, а завршава се усвајањем Завршног рачуна буџета.
This suggests that the legally defined budget calendarmay finally be respected; the calendar starts with the making of the Fiscal Strategy, continues with the development of the annual budget and ends with the adoption of the Final Budget statement.
Структурне реформе из Предлога фискалне стратегије, које треба да доведу до планираног смањења расхода буџета, сувише су широко постављене, без конкретних циљева и рокова, због чега сматрамо да нису кредибилне.
Structural reforms from the Draft Fiscal Strategy that need to lead to planned reduction of budget expenditures, are set too broadly, without concrete objectives and deadlines, and for this reason are not credible in our view.
На крају, Фискални савет сматра да је прогнозирана стопа реалног раста БДП-а од 1, 5% у 2016. години највероватније недостижна, а даби уместо тога раст привреде у 2016. могао бити 0%( в. поглавље:" Оцена макроекономских пројекција из Фискалне стратегије").
Finally, the Fiscal Council deems the forecasted real GDP growth rate of 1.5% in 2016 to be most likely unattainable and that instead,the economy growth rate in 2016 might be 0%(see Chapter:"Assessment of Macroeconomic Projections from the Fiscal Strategy").
Наиме, задатак фискалне стратегије је да дефинише опште циљеве економске политике, мере којима би се ти циљеви реализовали уз процену њихових ефеката( узимајући у обзир очекивана макроекономска кретања) у трогодишњем периоду.
In fact, the task of the fiscal strategy is to define the general goals of economic policy, measures for attaining these goals and assessing their effects(taking into account the expected macroeconomic developments) in the three-year period.
Због тога очекујемо да се у 2018. и наредним годинама поштује буџетски календар,односно да нацрт Фискалне стратегије за 2019. са пројекцијама за 2020. и 2021. годину Фискални савет добије на разматрање 30. априла 2018. године, како то предвиђа Закон о буџетском систему.
This is why we expect that in 2018 and years to come, the budget calendar will be adhered to,i.e. that a draft of the Fiscal Strategy for 2019 with 5 forecasts for 2020 and 2021 will be submitted to the Fiscal Council for consideration by April 30, 2018, as prescribed by the Law on the Budget System.
Мишљење на нацрт Фискалне стратегије за 2020. годину са пројекцијама за 2021. и 2022.годину Нацрт Фискалне стратегије прописује одговарајући, низак фискални дефицит који гарантујe макроекономску стабилност и представља добар основ за израду буџета.
OPINION ON FISCAL STRATEGY DRAFT FOR 2020 WITH PROJECTIONS FOR 2021 AND2022 Summary The Fiscal Strategy Draft prescribes a suitable, low fiscal deficit that guarantees macroeconomic stability and represents a good foundation for the Budget preparation.
Уз све поменуте проблеме без чијег решавања је мало вероватно да ће се остварити( начелно добри)циљеви Фискалне стратегије, истичемо и то да су у последње време учестале најаве из Владе да ће доћи до растерећења фискалних намета на рад и/ или да ће се додатно знатно повећати поједини јавни расходи( најављује се већа и учесталија индексација зарада и пензија, неки нови програми за пољопривреду који би могли имати фискалне импликације и друго).
If all of the aforementioned problems remain unresolved, it will be very unlikely that the(generally good)objectives of the Fiscal Strategy shall be achieved. Furthermore, lately there have been frequent announcements from the Government on lowering the fiscal burden of labour and/or additional increases in certain public expenditures(larger and more frequent indexation of salaries and pensions, new programs for agriculture that could have fiscal implications etc).
План из Фискалне стратегије је да се дефицит државе смањи до 2018. године на 1, 8% БДП-а са 3, 7% БДП-а колико је остварено у 2015. години и тај циљ је начелно добар. Да би се остварило планирано умањење дефицита до 2018. године потребне су уштеде у наредне три године од око 2, 3% БДП-а.
The plan from the Fiscal Strategy is to reduce general government deficit from the(realized) 3.7% of GDP in 2015 to 1.8% of GDP in 2018 which is generally a good objective. In order to achieve the planned deficit reduction by 2018, in the upcoming three years' savings have to be made in the amount of approximately 2.3% of GDP.
Вероватно највећи недостатак Фискалне стратегије је то што се њом не прецизира када ће се укинути привремено умањење натпросечних пензија којим је нарушен економски однос између уплаћених доприноса и исплаћених пензија.
Probably the greatest flaw of the Fiscal Strategy is the fact that it doesn't define, precisely, when the temporary reduction of above-average pensions, which disrupted the economic relationship between the contributions paid in and the pensions paid out, will be repealed.
Приликом израде Фискалне стратегије за 2014. годину адекватно су примењени међународни стандарди и обрачун фискалног дефицита укључио је очекиваних око 60 млрд динара финансијских расхода" испод црте" за активиране гаранције јавних предузећа и санирање солвентности државних финансијских институција.
International standards were properly included in the drafting of the Fiscal Strategy for 2014 and the deficit calculation included the expected 60 billion dinars of"below the line" financial expenses for activated guarantees of public enterprises and remediation of solvency of state financial institutions.
Резултате: 55, Време: 0.0183

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески