Sta znaci na Engleskom ЈАВНЕ ФИНАНСИЈЕ СРБИЈЕ - prevod na Енглеском

serbian public finances
public finances of serbia

Примери коришћења Јавне финансије србије на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Јавне финансије Србије су у бољем стању него што се очекивало, али ти…?
The UK's public finances are in a better state than feared- but will it last?
Због тога је неопходно умањење јавног дуга које би вратило јавне финансије Србије у безбеднију зону.
This is why the public debt must be decreased, to return Serbian public finances into safer waters.
Међутим, јавне финансије Србије далеко су од доброг стања и пут до њиховог потпуног оздрављења биће веома дуг.
However, Serbian public finances are far from solid and the road to their complete recovery will be a long one.
Пето- најављују се пореска растерећења иповећања расхода која јавне финансије Србије не могу да апсорбују.
Fifth, there are announcements of tax relaxations andincreases in expenditures that Serbian public finances cannot absorb.
Уколико се то деси, због своје величине, проблеми ЕПС-а би највероватније разорили јавне финансије Србије.
If this does occur, due to its size, the EPS's problems would most likely completely wreak havoc on Serbia's public finance.
Не само што сада јавне финансије Србије улазе у мирнију фазу, већ почињу да се убиру и додатни плодови спроведене фискалне консолидације.
The public finances in Serbia are now entering a somewhat calmer phase, but not only that- we are now starting to see additional fruits of the implemented fiscal consolidation.
Огромни трошкови јавних и државних предузећа прете да потопе јавне финансије Србије, а у 2014. години проблеми се додатно увећавају.
The huge expenditures of public and state-owned enterprises threaten to sink the public finances of Serbia, and in 2014 the problems have been additionally increased.
Међутим, ЕПС је убедљиво највеће предузеће у земљи и уколико би терет његовог неуспешног пословања пао на државу,то би вероватно потпуно урушило јавне финансије Србије.
However, EPS is by far the largest enterprise in the country and if the burden of its unsuccessful business performance was to fall on the state,that would probably completely wreak havoc on Serbia's public finances.
Додатни проблем који прети да потпуно уруши јавне финансије Србије је неуспешно пословање јавних и државних предузећа и домаћих банака.
An additional problem that threatens to completely undermine the public finances of Serbia is poor performance of public and state-owned enterprises and domestic banks.
ЕПС је јавно предузеће чије лоше пословање тренутно представља вероватно највећи ризик по јавне финансије Србије, а његово реформисање не иде очекиваним темпом.
EPS is a public enterprise at the moment probably posing the highest risk to public finances in Serbia due to its poor performance, while its reform is not going as planned.
И поред достизања одрживог нивоа фискалног дефицита јавне финансије Србије још увек су далеко од уређених- што би требало имати у виду приликом усвајања буџета.
Even with the achievement of a sustainable level of fiscal deficit, Serbian public finances are still far from being sound- which is something to bear in mind when adopting the budget.
Уколико ЕПС не буде у стању да сам сервисира своје обавезе,то би због величине проблема вероватно потпуно урушило јавне финансије Србије и фискална консолидација би онда била немогућа.
If EPS becomes unable to service itsobligations on its own, it will probably devastate the public finances of Serbia completely, due to the scope of the problem, and make fiscal consolidation impossible.
Међутим, сваки евентуални спољни шок( попут оног из 2008. године)који би јавне финансије Србије затекао са јавним дугом на садашњем нивоу, водио би у кризу јавног дуга.
However, any external shock(such as the one from 2008)that would catch Serbian public finances with the public debt at the current level would lead 1 into a public debt crisis.
Јавне финансије Србије су, дакле, још увек далеко од оздрављења, а да би трајно оздравиле потребно је да се настави са спровођењем мера за смањивање високог фискалног дефицита и у 2016. и у наредним годинама.
Serbian public finances are, therefore, far from recovered and in order to achieve a lasting improvement, the implementation of measures for the reduction of a high fiscal deficit needs to continue in 2016, as well as in the upcoming years.
Сада постоји већ и озбиљан ризик да неуспешно пословање убедљиво највећег државног предузећа,ЕПС-а, постане фискални трошак и величином проблема потпуно уруши јавне финансије Србије.
Presently, there is already a serious risk that the loss-generating operation of the absolutely largest state-owned enterprise, EPS,could become a fiscal cost and completely undermine the public finances of Serbia, due to the scope of the problem.
Добар пример за ове тврдње је ванредно и неоправдано повећање пензија из 2008,које је било један од главних разлога због ког су јавне финансије Србије у наредним годинама дошле у потпуно неодрживу позицију.
A good example for this statement is the extraordinary and unjustified increase of pensions from 2008,which was one of the main reasons why public finances in Serbia ended up in a completely unsustainable situation in the years that followed.
Фискални савет оцењује да јавне финансије Србије, прецизније, превисоки 7 јавни дуг који ће и у средњем року бити далеко изнад свог одрживог нивоа, не дају довољан простор за спровођење ових политика.
The Fiscal Council believes that Serbian public finances or, more precisely, the excessive public debt that will remain far above the sustainable level in the medium term, do not leave sufficient room for the implementation of these policies.
ЕПС до сада није био непосредно на терету буџета, алиприметно погоршање његовог пословања указује да би то могло да се деси- што би онда због величине овог предузећа вероватно потпуно урушило јавне финансије Србије.
EPS has not been a direct burden on the budget so far, buta noticeable deterioration of its financial performance suggests that this could happen- which would probably sink the Serbia's public finances because of the sheer size of this enterprise.
Такође, већи раст пензија иплата у јавном сектору од раста БДП-а већ је у прошлости довео јавне финансије Србије на ивицу банкрота, који је избегнут болним мерама фискалне консолидације крајем 2014. године.
In addition, in the past, the growth in pensions andsalaries in the public sector higher than GDP growth had already led Serbia's public finance to the brink of bankruptcy, which was only avoided through painful measures of fiscal consolidation at the end of 2014.
Влада дакле нема много избора у 2016. и неколико наредних година и биће јој потребна одлучност и оштра промена у начину управљања буџетом ипредузећима под њеном контролом како би јавне финансије Србије увела у мирније воде.
The Government, therefore, has little choice in 2016 and in several years to come and will need decisiveness and a sharp change in budget management andthe management of enterprises under its control, in order to steer Serbian public finances into calmer waters.
Због тога јавне финансије Србије и поред одличног, избалансираног, буџета још увек нису потпуно уређене, нити подстицајно утичу на привредни раст, по ком Србија знатно заостаје за другим земљама Централне и Источне Европе.
This is why public finances in Serbia, regardless of its excellent, balanced budget,are still not completely well ordered, nor are they growth-promoting; this is where Serbia is seriously lagging behind other comparable Central and Eastern European countries.
Предложени модел умањења пензија подразумева оштру прогресивност смањења пензија за коју се добијају релативно мале уштеде- због чега сматрамо да није оптималан.Умањење пензија је неизбежно у ситуацији у којој се тренутно налазе јавне финансије Србије.
The proposed model of pension cuts is not an optimal option; it implies a sharp and progressive reduction in pensions, which results in relatively small savings.Pension cuts are inevitable in the present situation of Serbia's public finances.
Уколико се одговорна фискална политика не наставиу наредним годинама и не спроведу најважније структурне реформе, јавне финансије Србије трајно ће остати у несигурној зони у којој је довољан само један нови" шок" из иностранства и рецесија, да се поново појави непосредна опасност од избијања кризе јавног дуга.
If a responsible fiscal policy is not maintained in the upcoming years andif the most significant structural reforms are not implemented, Serbian public finances will be left permanently in the unsafe zone, in which all it takes is a single new external shock(and an ensuing recession) to bring back the immediate danger of a public debt crisis.
Као што смо већ поменули, други део изазова који је у 2019. инаредним годинама пред Владом је то што јавне финансије Србије и поред успешно спроведене фискалне консолидације и даље имају велике структурне слабости- нереформисана јавна предузећа, неуређене буџете локалних самоуправа, недовољно ефикасну Пореску управу, нереформисане системе просвете, здравства и друго.
As we have already noted, the second part of the challenge facing the Government in 2019 andyears to come is the fact that Serbian public finances, even with the successfully implemented fiscal consolidation, still have major structural weaknesses- unreformed public enterprises, unsustainable local government budgets, insufficiently efficient Tax Administration, non-reformed education and healthcare systems etc.
Počeli razgovori sa MMF-om- Javne finansije Srbije stabilne, potrebno održati fiskalnu disciplinu.
Talks with IMF begin- Serbia's public finances stable, fiscal discipline needs to be maintained.
Javne finansije Srbije sada stabilne.
Serbia's public finances are now stable.
Ministar finansija Siniša Mali išef delegacije Međunarodnog monetarnog fonda( MMF) Džejms Rouf, složili su se u Beogradu da su javne finansije Srbije sada stabilne, ali da je neophodno da se održi fiskalna disciplina, da se nastavi smanjenje javnog duga i ojačaju institucije sistema.
Serbian Minister ofFinance Sinisa Mali and Head of the Mission of the International Monetary Fund James Roaf have agreed that Serbia's public finances are now stable, but it is necessary to maintain fiscal discipline, continue with reduction of the public debt and strengthen system's institutions.
Javne finansije Srbije i dalje loše.
Public finances remain frail.
U drugom poglavlju analizirali smo rezultate fiskalne konsolidacije 2015-2017. koja je u osnovi imala dva cilja: prvi, da se obuzda nekontrolisani rast javnog duga( i otkloni neposredna opasnost od izbijanja 4 fiskalne krize);i drugi, da se uspešnim sprovođenjem reformi javne finansije Srbije čvrsto postave na dugoročno održivu putanju.
In the second chapter, we analyzed the results of 2015-2017 fiscal consolidation, which had two fundamental objectives: first, to reign in the uncontrolled public debt growth(and neutralize the direct danger of a public debt crisis); and the second,to successfully reform public finance in Serbia and thus set it firmly on a path that is sustainable in the long run.
Јавне финансије у Србији налазе се на неодрживој путањи.
SUMMARY Public finances in Serbia are on an unsustainable path.
Резултате: 92, Време: 0.041

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески