Примери коришћења Predviďeno je на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Članom 127. Zakona o elektronskim komunikacijama, predviĎeno je da su operatori elektronskih komunikacija dužni da omoguće zakonito presretanje komunikacija.
PredviĎeno je da će raspored televizijskih programa, kao i broj i vrstu drugih usluga, koje se mogu prenositi kroz svaki pojedinačni multipleks, odrediti Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo, u saradnji sa RATELom.
Akcionim planom uz Medijsku strategiju predviĎeno je da će država ovu obavezu ispuniti najkasnije u roku od 24 meseca po utvrĎivanju zakonskog osnova.
TakoĎe, predviĎeno je da JP" Emisiona tehnika i veze" mrežu uspostavlja na način da se, i pre potpunog isključivanja analognog signala, vrši testiranje mreže na posebnim frekvencijama koje čine inicijalnu mrežu za testiranje.
Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja predviĎeno je da su rešenja Poverenika za informacije od javnog značaja, koja on u skladu sa Zakonom donosi po žalbama nezadovoljnih tražilaca informacija, obavezujuća, konačna i izvršna.
Članom 71. Zakona o radiodifuziji predviĎeno je da će Republička radiodifuzna agencija odrediti listu dogaĎaja koji su od interesa za sve graĎane u Republici Srbiji, na koje isključivo pravo prenosa može ostvariti samo emiter sa nacionalnim pokrivanjem.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da niko ne sme da ograničava slobodu javnog informisanja, nijednim načinom podesnim da ograniči slobodan protok ideja, informacija i mišljenja.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da niko ne sme, ni na posredan način, da ograničava slobodu javnog informisanja, a naročito ne zloupotrebom državnih ovlašćenja i zloupotrebom prava.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da niko ne sme da vrši bilo kakav fizički ili drugi pritisak na javno glasilo i njegovo osoblje, kao ni uticaj podesan da ih omete u obavljanju posla.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da se u javnim glasilima slobodno objavljuju informacije o pojavama o kojima javnost ima opravdani interes da zna, osim kada je drugačije odreĎeno zakonom.
Zakonom o javnom informisanju, predviĎeno je da je odgovorni urednik glasila duţan da presudu kojom je izrečena obaveza naknade štete objavi bez ikakvog komentara i bez odlaganja.
Članom 71. Zakona o telekomunikacijama predviĎeno je da radio stanica mora početi sa radom najkasnije u roku od jedne godine od dana izdavanja dozvole, osim ako posebnim zakonom nije drugačije odreĎeno.
Zakonom o elektronskim komunikacijama predviĎeno je, radi obezbeĎivanja razvoja konkurencije na tržištu, da se operatorima sa značajnom tržišnom snagom odreĎuju posebni uslovi pod kojima obavljaju delatnost elektronskih komunikacija.
Zakonom o radiodifuziji predviĎeno je da fizička i pravna lica imaju pravo da Republičkoj radiodifuznoj agenciji podnose predstavke u vezi sa sadrţajem programa emitera, ako smatraju da se tim programima vreĎaju ili ugroţavaju njihovi lični interesi ili opšti interes.
Ovim Pravilnikom predviĎeno je, drugačije nego u važećoj Tarifi, da će se prijava emitovanih fonograma smatrati urednom i potpunom i u tom smislu prihvatljivom, samo ukoliko je sačinjena u elektronskoj formi obrasca propisanog od OFPS-a i fizički dostavljena na kompakt disku.
U članu 7. stav 2. predviĎeno je da svi programski prilozi koji bi mogli negativno da utiču na fizički, mentalni ili moralni razvoj dece i mladih, neće biti na programu u ono vreme kada bi, zbog vremena prenosa i prijema, postojala verovatnoća da ih deca gledaju.
Slično ovome, i Zakonom o elektronskim komunikacijama predviĎeno je da se razlika prihoda i rashoda Ratela uplaćuje na račun budţeta i koristi preko Ministarstva kulture, informisanja i informacionog društva za unapreĎenje i razvoj oblasti elektronskih komunikacija i informacionog društva.
Zakonom o elektronskim komunikacijama predviĎeno je da, pri odreĎivanju uslova i načina korišćenja radio-frekvencija za distribuciju i emitovanje medijskih sadrţaja, Republička agencija za elektronske komunikacije ostvaruje saradnju sa Republičkom radiodifuznom agencijom i to tako što dozvolu za korišćenje radio-frekvencija izdaje isključivo na zahtev RRA.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da niko ne može imati monopol na distribuciju javnih glasila, kao i da niko ne sme, ni na posredan način, da ograničava slobodu PRAVNI MONITORING MEDIJSKE SCENE U SRBIJI- Izveštaj za maj 2010 javnog informisanja, naročito zloupotrebom kontrole nad sredstvima za distribuciju javnih glasila.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da niko ne sme, ni na posredan način, da ograničava slobodu javnog informisanja, nijednim načinom podesnim da ograniči slobodan protok ideja, informacija i mišljenja, a posebno i da niko ne sme da vrši bilo kakav fizički ili drugi pritisak na javno glasilo i njegovo osoblje, kao ni uticaj podesan da ih omete u obavljanju posla.
Zakonom o javnom informisanju predviĎeno je da niko ne sme, ni na posredan način, da ograničava slobodu javnog informisanja, nijednim načinom podesnim da ograniči slobodan protok ideja, informacija i mišljenja, te posebno i da niko ne sme da vrši bilo kakav pritisak i uticaj na javno glasilo i njegovo osoblje, podesan da ih omete u obavljanju posla.
Podsećamo, Zakonom o autorskom isrodnim pravima predviĎeno je da se do tarifa kolektivnih organizacija dolazi sporazumom sa reprezentativnim udruženjem korisnika, a da u odsustvu sporazuma, predlog tarife odreĎuje upravni odbor kolektivne organizacije i dostavlja ga Komisiji za autorsko i srodna prava na mišljenje.
Zakonom o radiodifuziji, u članu 34. stav 7, predviĎeno je da, ako se godišnjim obračunom prihoda i rashoda Agencije utvrdi da su ukupno ostvareni prihodi veći od ostvarenih rashoda, razlika uplaćuje se na račun budžeta Republike Srbije i rasporeĎuje na jednake delove, za unapreĎenje i razvoj kulture, zdravstva, prosvete i socijalne zaštite.
Tim pravilima, u odnosu na radio i televiziju, predviĎeno je da tarifa mora da bude primerena, da po pravilu mora biti odreĎena u procentualnom iznosu od prihoda koji korisnik ostvaruje obavljajući delatnost u okviru koje iskorišćava predmete zaštite, te da taj iznos mora da bude u srazmeri sa značajem koji za prihode korisnika ima iskorišćavanje predmeta zaštite sa repertoara organizacije.
Novim Zakonom o autorskom isrodnim pravima predviĎeno je da se tarifa odreĎuje sporazumom izmeĎu kolektivne organizacije i reprezentativnog udruženja korisnika, koji obavezno sadrži iznos naknade za iskorišćavanje autorskih dela, uslove za korišćenje autorskih dela, rok i način naplate naknade, kao i okolnosti korišćenja zbog kojih se visina odreĎene naknade u tarifi uvećava ili smanjuje.