Sta znaci na Srpskom EDUCATIONAL POLICIES - prevod na Српском

[ˌedʒʊ'keiʃənl 'pɒləsiz]

Примери коришћења Educational policies на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Developing appropriate educational policies.
Креирање адекватне образовне политике.
Innovative educational policies and social justice.
Иновативне образовне политике и социјалне правде.
Connect the member countries in defining educational policies.
Повезати земље чланице у дефинисању образовних политика.
The said training was in cultural and educational policies with the aim of improving work in these fi elds.
Обука је организована на теме културних и образовних политика у циљу унапређења рада на овим пољима.
Connect the member countries in defining educational policies.
Повезивање земаља чланица у дефинисању образовних политика.
Current educational policies and curricula which reduce teaching methods to a superficial and isolated transfer of information are narrowing the possibility of encouraging curiosity and development of critical thinking in students, especially when it comes to the so-called STEM areas.
Актуелне образовне политике и курикулуми који своде наставне методе на површно и изоловано преношење информација сужавају простор за подстицање радозналости и развој критичког мишљења међу ученицима, посебно када су у питању предмети из тзв. STEM области.
The ability to plan,guide and implement educational policies.
Способност да се планира,организује и спроводи образовне политике.
February 2010. BUJANOVAC- The Center for Non-Violent Resistance and the Center for Educational Policies are going to present the preliminary results of a feasibility study for the opening of institutions of higher learning in Presevo and Bujanovac at the Small Room of the Community Center in Bujanovac at 10 am on February 18, 2010.
Februar 2010. BUJANOVAC- Centar za nenasilni otpor i Centar za obrazovne politike u četvrtak, 18. februara 2010. godine u Maloj sali Doma kulture u Bujanovcu u 10h, prezentovaće preliminarne rezultate Studije izvodljivosti za otvaranje visokoškolskih ustanova u Preševu i Bujanovcu.
Transparent and fair recognition procedures have become inevitable part of educational policies in Europe.
Транспарентни и праведни поступци признавања постали су неизбјежан дио образовне политике у Европи.
Is visible in the economic, political,cultural and educational policies it imposes on other nations.
To se vidi i u ekonomskoj, političkoj,kulturnoj i obrazovnoj politici koju nameće drugim nacijama.
This partnership includes involvement of employers in the process of making and implementing educational policies.
Ово партнерство подразумева укључивање послодаваца у процес доношења и спровођења образовних политика.
Is visible in the economic, political,cultural and educational policies it imposes on other nations.
То је видљиво у економској, политичкој,културној, и образовној политици коју намеће другим нацијама.
The SHARE project has shown that there are examples of good practice in Serbia, as well as important expertise and a will to share that expertise to improve education", said Jasminka Cekic Markovic,Director of the Center for Educational Policies.
SHARE projekat je pokazao da u Srbiji postoje primeri dobre prakse, značajna ekspertiza i volja da se ona podeli radi unapređenja obrazovanja“, Jasminka Čekić Marković,direktorka Centra za obrazovne politike.
Is visible in the economic, political,cultural and educational policies it imposes on other nations.
То је видљиво у економским, политичким,културним и образовним политикама које намећу другим народима.
The preliminary results will be presented by Jana Bacevic, PhD, the Leader of the Center for Non-Violent Resistance and the Center for Educational Policies' research team.
Preliminarne rezultate predstaviće dr Jana Baćević, liderka istraživačkog tima Centra za nenasilni otpor i Centra za obrazovne politike.
February 2010. PRELIMINARY RESULTS OF THE FEASIBILITY STUDY FOR THE OPENING OF INSTITUTIONS OF HIGHER LEARNING IN PRESEVO ANDBUJANOVACBUJANOVAC- The Center for Non-Violent Resistance and the Center for Educational Policies are going to present the preliminary results of a feasibility study for the opening of institutions of higher learning in Presevo and Bujanovac at the Small Room of the Community Center in Bujanovac at 10 am on February 18, 2010.
ПРЕЛИМИНАРНИ РЕЗУЛТАТИ СТУДИЈЕ ИЗВОДЉИВОСТИ ЗА ОТВАРАЊЕ ВИСОКОШКОЛСКИХ УСТАНОВА У ПРЕШЕВУ И БУЈАНОВЦУ16. фебруар 2010.БУЈАНОВАЦ- Центар за ненасилни отпор и Центар за образовне политике у четвртак, 18. фебруара 2010. године у Малој сали Дома културе у Бујановцу у 10х, презентоваће прелиминарне резултате Студије изводљивости за отварање високошколских установа у Прешеву и Бујановцу.
The training was aimed atbuilding the capacitiesand improving the knowledge andskills of the youth organizations working on the programs in the fi elds of cultural and educational policies and minority and gender rights.
Обука је имала за циљ јачање капацитета и унапређење знања ивештина омладинских организација у раду на програмима из области културних и образовних политика, мањинских и родних права.
This is visible in the economic, political,cultural and educational policies it imposes on other nations.”.
То је видљиво у економској, политичкој,културној и образовној политици коју намећу свим осталим нацијама.“.
Belgrade Fund for Political Excellence Transparency Serbia Crime Investigation andCorruption Network Bureau for Social Research Three Points Law Scanner Center for Educational Policies Belgrade Center for Security Policy..
Београдски фонд за изузетност Транспарентност Србија Мрежа за криминала икорупциј Биро за друштвена истраживањ Три тачке Правни скенер Центар за образовне политике Београдски центар за безбедносну политику..
March 2010. BELGRADE- The Coordination Body of the Government of the Republic of Serbia for the Municipalities of Presevo, Bujanovac and Medvedja and the Ministry of Education,in cooperation with the Center for Non-Violent Resistance and the Center for Educational Policies, held a discussion on preliminary results and conclusions of the Feasibility Study for the Opening of Institutions of Higher Learning in Presevo and Bujanovac at the Palace of Serbia on March 3, 2010.
Mart 2010. BEOGRAD- Koordinaciono telo Vlade Republike Srbije za opštine Preševo Bujanovac i Medveđa i Ministarstvo prosvete,u saradnji sa Centrom za nenasilni otpor i Centrom za obrazovne politike održali su 3. marta 2010. godine u Palati Srbija diskusiju o preliminarnim rezultatima i zaključcima Studije izvodljivosti za otvaranje visokoškolskih ustanova u Preševu i Bujanovcu.
This research, carried out by CSOs Roma Students Union and Novi Sad Humanitarian Centre, included almost 20 focus groups andwas conducted to contribute to the development of Vojvodina's regional and local educational policies and action plans for Roma integration.
У оквиру овог истраживања, које су спровеле организације цивилног друштва Унија ромских студената и Новосадски хуманитарни центар, организовано је скоро 20 фокус-група, аспроведено је да би допринело изради покрајинске и локалне образовне политике и акционих планова интеграције Рома у Војводини.
During the plenary session"Career guidance and counseling as a mechanism for preventing dropouts" experts Olja Jovanovic, The Institute of Psychology, Vitomir Jovanovic,Center for Educational Policies and Marko Bankovic, Euroguidance Center considered the potential of career guidance for prevention of the dropout of students.
Током пленарног дела скупа„ Каријерно вођење и саветовање као механизам за превенцију осипања” стручњаци који се баве том облашћу Оља Јовановић, из Института за психологију, Витомир Јовановић,из Центра за образовне политике и Марко Банковић из Euroguidance центра разматрали су потенцијал каријерног вођења за превенцију осипања ученика.
Using the Open Method of Coordination, the Member States exchange experience and best practices in particular fields andare able to further develop their educational policies depending on their needs and specific characteristics.
Помоћу Отвореног метода координације, државе чланице размењују искуства и примере добре праксе из одређене области и имају могућност дау складу са својим потребама и специфичностима даље развијају своје образовне политике.
The PBILD approved to the Coordination Body the funds for organizing a training course in cultural and educational policies for the Coordination Body's employees.
ПБИЛД је Координационом телу одобрило средства за организацију обуке запосленима на теме креирања културних и образовних политика.
By participating in these working groups as an equal member,Serbia will be able to use the best practices of EU Member States and their educational policies, as well as to present the achievement of its strategic and reform measures.
Учешћем у овим радним групама,Србија ће имати могућност да као равноправан учесник користи најбоље праксе држава чланица ЕУ и њихових образовних политика, као и да представи оствареност својих стратешких и реформских захвата.
By participating in these working groups as an equal member,Serbia will be able to use the best practices of EU Member States and their educational policies, as well as to present the achievement of its strategic and reform measures.
Учешћем у овим радним групама, Република Србија имаће могућност да каоравноправан учесник користи најбоље праксе држава чланица ЕУ и сазнаје о њиховим образовним политикама, као и да представи оствареност својих стратешких и реформских активности.
Educational policy analyst.
Аналитичар образовне политике.
Determine educational policy.
Дефинисање образовне политике.
Making educational policy recommendations.
У креирању образовних политика.
The main stakeholders are: educational policy makers, teachers, and students.
Glavni akteri su: obrazovne politike, nastavnici i studenti.
Резултате: 30, Време: 0.0348

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски