Примери коришћења Образовних политика на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
У креирању образовних политика.
Making educational policy recommendations.
Образовних политика основу и истраживања.
Evidence- Based and Research- Based Education Policy Making.
Повезати земље чланице у дефинисању образовних политика.
Connect the member countries in defining educational policies.
Обука је организована на теме културних и образовних политика у циљу унапређења рада на овим пољима.
The said training was in cultural and educational policies with the aim of improving work in these fi elds.
Повезивање земаља чланица у дефинисању образовних политика.
Connect the member countries in defining educational policies.
Кључна активност 3- пројекти за подршку реформи образовних политика( Key action 3- Support for policy reform).
Key activity 3- projects to support educational policy reforms(Key action 3- Support for policy reform).
Концепт енглеског као lingua franca ињегова улога у формирању језичких образовних политика у Европи.
The understanding of English as lingua franca andits involvement in language education policies in Europe.
Ово партнерство подразумева укључивање послодаваца у процес доношења и спровођења образовних политика.
This partnership includes involvement of employers in the process of making and implementing educational policies.
Организовање активности које доприносе унапређењу образовних политика и специфичних мера.
Organisation of activities that contribute to the improvement of education policies and implementation of specific measures.
Конференција„ Креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања“ одржана је у уторак 13. јуна у хотелу Парк.
A conference on“Evidence-Based and Research-Based Education Policy Making” was held on Tuesday, 13 June at the Hotel Park in Belgrade.
ПБИЛД је Координационом телу одобрило средства за организацију обуке запосленима на теме креирања културних и образовних политика.
The PBILD approved to the Coordination Body the funds for organizing a training course in cultural and educational policies for the Coordination Body's employees.
Нова Еурyдице публикација- Преглед развоја образовних политика у Европи слиједећи Париску декларацију од 17. марта 2015. године.
Another important contribution came from Eurydice which published the Overview of education policy developments in Europe, following the Paris Declaration of 17 March 2015.
Извештај нуди анализу утицаја технологије на тржиште рада засновану на доказима ипотребу прилагођавања образовних политика како би се побољшала дигитална вештина.
The report offers an evidence-based analysis of the impact of technology on labour markets andthe need to adapt education policies to boost digital skills.
КА3- Подршка реформама образовних политика: намењена је институцијама које креирају и спроводе јавне политике у области образовања и младих.
Projects supported under Key Action 3(KA3) involve support to educational policy reform and target institutions that create and implement public policies in the fields of education and youth.
Обука је имала за циљ јачање капацитета и унапређење знања ивештина омладинских организација у раду на програмима из области културних и образовних политика, мањинских и родних права.
The training was aimed atbuilding the capacitiesand improving the knowledge andskills of the youth organizations working on the programs in the fi elds of cultural and educational policies and minority and gender rights.
Одржана конференција" Креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања" Објављено 16. 06. 2017. Конференција" Креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања" одржана је у уторак, 13. јуна, у београдском хотелу Парк.
Evidence-Based and Research-Based Education Policy MakingPublished 16.06.2017.A conference on"Evidence-Based and Research-Based Education Policy Making" was held on Tuesday, 13 June at the Hotel Park in Belgrade.
Др Весна Мандић, истакла је значај сарадње доносилаца одлука са научном заједницом ипотребу за континуитетом истраживања релеваних тема и заснивања образовних политика на емпиријским налазима.
Dr Vesna Mandić, emphasized the importance of cooperation between decision makers and the scientific community andthe need for continuity of research into relevant themes and founding educational policy on empirical findings.
Учешћем у овим радним групама,Србија ће имати могућност да као равноправан учесник користи најбоље праксе држава чланица ЕУ и њихових образовних политика, као и да представи оствареност својих стратешких и реформских захвата.
By participating in these working groups as an equal member,Serbia will be able to use the best practices of EU Member States and their educational policies, as well as to present the achievement of its strategic and reform measures.
Активности ће се ослањати на Оквир компетенција за демократску културу Савјета Европе за у циљу пружања систематске подршке на два нивоа- школском,укључујући локалне заједнице као и на нивоу образовних политика.
This project will, same as previous, utilise the CoE Reference Framework of Competences for Democratic Culture in order to provide systematic support on two levels- school level,including their local communities and the level od education policy.
Резултати који су добијени у процесу анализе утицаја политика и мера,представљени су на конференцији„ Креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања“ релевантним институцијама и цивилном друштву, када су заједнички договорени даљи правци деловања.
The results obtained in the process of analysing the policies and measures have been presented to the relevant institutions andcivil society at the conference“Data-Based and Research-Based Educational Policy Development”, where further directions for action have been jointly agreed.
Зборник истраживачких радова у оквиру" Програма за креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања" Објављено 20. 05. 2019. Тим за социјално укључивање и смањење сиромаштва Владе Републике Србије у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја објављује зборник истраживачких радова младих истраживача/ ица.
Proceedings of the Research"Data-Based and Research-Based Educational Policy Creation Programme"Published 20.05.2019. The Social Inclusion and Poverty Reduction Unit of the Government of the Republic of Serbia, in cooperation with the Ministry of Science, Education and Technological Development, has published the research proceedings of young researchers.
Циљеви развионице су и занимљивије, ефикасније и квалитетније учење, унапређивање професионалног развоја наставника и ђака, успостављање сталне и успешне сарадња између истраживача,практичара и креатора образовних политика, као и заснивање образовне политике на ваљаним показатељима и истраживачким налазима.
The goals of"Razvionica" also include more interesting, more efficient and better quality learning, the improvement of the professional development of teachers and students, establishing permanent and successful cooperation between researchers,practitioners and educational policy creators, as well as establishing an educational policy based on valid indicators and research findings.
Резултати конкурса" Програм за креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања" Објављено 15. 07. 2016. У сарадњи са Тимом за социјално укључивање и смањење сиромаштва Владе Републике, 26. маја 2016. године објављен је конкурс под називом" Програм за креирање образовних политика на основу података и резултата истраживања".
Results of the"Programme for Creating Evidence-Based and Research-Based Educational Policy" CompetitionPublished 15.07.2016. The competition entitled"Programme for Creating Evidence-Based and Research-Based Educational Policy" was published on 26 May 2016, in cooperation with the Social Inclusion and Poverty Reduction Unit of the Government of the Republic of Serbia.
Стручни скуп је организовала Немачка организација за међународну сарадњу GIZ поводом покретања Националног дијалога за подстицање запошљавања младих у Србији, окупивши на једном месту представнике надлежних министарстава, домаће исветске стручњаке за реформу образовних политика у складу са потребама тржишта и представнике невладиних организација које се баве овом проблематиком.
The professional conference was organized by the German organization for international cooperation GIZ, on the occasion of initiating a national dialog to stimulate youth employment in Serbia, gathering in one place representatives of the competent ministries, local andinternational experts in the reform of education policies in accordance with market needs, and representatives of non-government organizations working in this field.
Жана Богуновић, млађи саветник за праћење образовних политика( Фондација Темпус), представила је закључке са конференције" Укљученост родитеља у рад школа и предшколских установа" која је одржана у мају ове године. Драган Илић, психолог и радијски и телевизијски водитељ, осврнуо се на своја родитељска искуства у образовању и подсетио да је неопходно развијати комуникацију између родитеља и наставника, да се на тај начин ствара поверење и сарадња, јер се најчешће родитељи појављују у школи тек кад проблем настане.
Žana Bogunović, Junior Education Policy Officer(Tempus Foundation) presented the conclusions from the"Parent involvement in schools and preschool institutions" conference which was held in May of this year. Dragan Ilić, a psychologist, and radio and television host, spoke about his parenting experiences in the education system and reminded that parents usually go to school after there had been a problem with their child.
Еколошка и образовна политика као контекст за развој образовања одраслих за животну средину.
Ecological and education policy as contexts for development of environmental adult education..
Образовна политика ЕУ и њен утицај на националне системе образовања.
EU education policy and its impact on national education systems.
Образовање и политика: политичке димензије образовања,образовни контекст као идеологија, образовна политика.
Education and politics: political dimensions of education;educational context as an ideology, an educational policy.
Образовна политика и развој образовних програма.
Education policy and educational program development.
Аналитичар образовне политике.
Educational policy analyst.
Резултате: 30, Време: 0.0272

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески