Примери коришћења Образовном процесу на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Учесници у образовном процесу.
Она подстиче учешће више људи у образовном процесу.
То значи да ученици активно учествују у њиховом образовном процесу.
Систем контроле и евалуације у образовном процесу обухвата.
Combinations with other parts of speech
Употреба придјева
патолошког процесаметаболичке процесеmirovni procesупални процесizborni procesинфламаторни процесједноставан процесзапаљеног процесаposlovnih procesačitav proces
Више
То значи да ученици активно учествују у њиховом образовном процесу.
Важно је не бркати социопатију генетске дјеце с недостацима у образовном процесу- педагошко занемаривање, јер бихевиоралне манифестације могу бити сличне.
Дигиталне технологије играју веома значајну улогу у образовном процесу.
Круцијалних проблема треба да буде не само студирао,већ заступљене у образовном процесу као своје интеграционе делова.
Родитељи као активни чланови тима постали су партнери у целокупном образовном процесу.
Објашњавам своју склоност ка одласку на часове порођаја и образовном процесу који он промовише.
Често, родитељи беба посвећују више пажње дневној рутини и исхрани,правилној нези, а не образовном процесу.
Посебан акценат област омогућава Иннополис Универзитет укључити стручњаке индустрије у образовном процесу, на тај начин вођења програма уп-то-дате.
Дечко са тим именом тешко се адаптирати у школу ичесто прави варљив утисак Споро дијете које је равнодушно према образовном процесу.
Важно је у образовном процесу комбинирати сврховитост универзалних вриједности људи и ослањање на традиционалне, националне духовне вриједности друштва.
Циљ је да се континуирано одржава сараднички однос с наставницима и професорима, будући да је њихова улога у друштву,као посредницима у образовном процесу, веома важна.
Осим у препознавању опасности,робот се може користити и у образовном процесу, сматрају руски пројектанти, с обзиром да Промобот може да комуницира и води дијалог.
Развој науке и уметности путем научних истраживања и креативне активности академског особља и студената,примени постигнутих резултата у образовном процесу.
По природи њихове примене је подељен на саморегулације( аутовоздеиствииа) игетерорегулиатсииу( изложеност другим учесницима у образовном процесу- тренер, психолог, доктор, масер итд… итд…).
Ђакон Ненад Илић је присутне подсетио која је улога вероучитеља у државним школама и какав иколики допринос веронаука може да пружи детету у образовном процесу.
Ваш професионализам, одговоран однос према образовном процесу, жеља да се деци формирају угледни став према старијој генерацији, природа родног земљишта, допринели су стварању толеранције.
Она промовише мултидисциплинарне и интердисциплинарне програме који воде ка новим професијама насталим у технолошкој ери, иукључује студенте као партнере у образовном процесу.
Директно у образовном процесу је укључено 45 наставника, укључујући 9 лекара различитих специјалности( физичко-математичке, техничке, педагошких) и 7 младих сарадника, дипломац Московског државног универзитета.
У просторијама Института имате прилику да испробате савремену образовну технологију, да се упознате са њеним карактеристикама ичујете на који начин се она може употребити у образовном процесу.
Тако је Катедра на најбољи начин одговорила изазовима новог времена у образовном процесу и потребама струке у смислу увођења мултидисциплинарности у образовни процес. .
Основна идеја је да се промовише и оснажи сарадња родитеља, наставника и школа како би успешно иницирали промене у образовању ирешавали конкретне проблеме са којима се сви актери суочавају у образовном процесу.
Потребно је креирати свеобухватну стратегију која укључује све нивое формалног и неформалног образовања исве релевантне актере у образовном процесу( ученике, студенте, наставнике, професоре, предузећа, релевантне институције и организације).
На Одељење за управљање људским ресурсима професора настојати да негује подстицајно окружење за учење и изаберите когнитивне технике које изазивају ученике да преузму активну иинтерактивну улогу у образовном процесу.
Формирање педагошке, психолошке, социјалне, етничке,организационе, комуникативне и друге компетентности професора високих школа, који одговарају савременом образовном процесу кроз реализацију програма усавршавања;
Увођење нових облика и метода обуке, активирање само-обуку и практичну обуку ученика,укључујући примену у образовном процесу учења на даљину на основу обуке и испита(" е-леарнинг") Веб-басед и употреба Глобал Лоцал мреже и интернет.