Примери коришћења Јавном имовином на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
За јавном имовином која.
Канцеларија јавном имовином.
Уважавајући Канцеларија за управљање јавном имовином.
Канцеларија за јавном имовином.
Такве одлуке се издају само на основу препорука директора Канцеларије за управљање јавном имовином.
Канцеларија за управљање јавном имовином.
Канцеларија за управљање јавном имовином, из члана 49 овог статута, задужена је за ову приватизацију.
Наглашавајући значај транспарентног располагања јавном имовином у интересу Брчко Дистрикта;
Циљеви конвенције су и да се унапреди интегритет, одговорност идобро управљање јавним пословима и јавном имовином.
Налог супервизора се овлаштење за располагање јавном имовином преноси на Брчко Дистрикта.
Ниједан званичник Канцеларије за управљање јавном имовином не може бити званичник наведен у члану 46( 3) или члану 47( 1) овог статута.
Надовезујући се на писмо супервизора од 26. септембра 2003.које је утврдило смјернице за давање одобрења за располагање јавном имовином;
Канцеларија за управљање јавном имовином надлежна је за спровођење закона и других прописа у вршењу послова управљања јавном имовином Дистрикта.
( ц) градоначелник је надлежан, осим уколико ту надлежност градоначелник није делегирао на замјеника градоначелника,за издавање одлука о располагању јавном имовином.
Уколико се то не деси до истека рока од петнаест( 15) дана,предметну одлуку потом одмах потписује директор Канцеларије за управљање јавном имовином која затим ступа на снагу.
Забринута због скорашњих извјештаја независних ревизорских кућа којима се описују недостаци у располагању јавном имовином засновани на неадекватним регулационим плановима или парцијалним регулационим плановима;
Сходно ставу 12 Анекса Коначне одлуке од 18. 08. 1999. године, који супервизору даје одговорност да осигура ефикасно итранспарентно управљање јавном имовином у Дистрикту;
Наглашавајући да став 12 Анекса Коначне одлуке од 18. VIII 1999. године,предвиђа да се јавном имовином у Дистрикту не може располагати осим уколико је то у складу са законом и уз сагласност супервизора;
Понављајући да Закон имплицира постојање ажурираног урбанистичког плана за Брчко Дистрикт прије него што се усвоје нови регулациони планови и даће даља супервизорова одобрења за располагање јавном имовином зависити од истог;
Проактивно објављивање информација о свим,поготово најкрупнијм располагањима јавном имовином и новцем, једини је исправан однос према правима јавности утврђеним Уставом и законом.
Имајући у виду да се ефикасно управљање јавном имовином намеће као приоритетни захтев у процесу развоја и модернизације, партнери су заједнички развили предлог пројекта не би ли решили идентичне проблема са којима се, у овој области, сусрећу.
Признајући да је неопходно појаснити у којим случајевима је потребно одобрење за располагање јавном имовином на начин дефинисан писмом супервизора од 26. септембра 2003. у свјетлу искуства стеченог примјеном истог;
( 4) Градоначелник може одбити доношење одлуке о располагању јавном имовином, само уколико у року из става( 3) овог члана, донесе одлуку у писменој форми, којом се утврђује да се располагање јавном имовином не може извршити из разлога прописаних законима.
Унапређујући став 12 Анекса Коначне одлуке од 18. августа 1999. године,који осигурава право Брчко Дистрикту да управља јавном имовином, те исту приватизује уз сагласност супервизора и у складу са Оквирним законом о приватизацији Босне и Херцеговине;
Супервизор задржава право да интервенише у случају располагања јавном имовином када сматра да располагање јавном имовином може угрозити мултиетнички карактер, демократску управу, јавни ред и мир или стабилност Дистрикта.
Он је додао да се кључни проблеми огледају у недовољно ефикасном коришћењу јавних средстава,неефикасном управљању јавном имовином, недовољном поштовању закона, прописа и процедура, што јасно указује на одсуство јавне одговорности.
Истичући важност транспарентног изаконитог располагања јавном имовином у интересу Дистрикта и горепоменуту одредбу Анекса Коначне одлуке којом се супервизору повјерава обавеза да обезбиједи ефикасно и транспарентно управљање јавном имовином у Дистрикту;
Имајући у виду да је сарадња између бројних органа јавне управе Дистрикта достигла задовољавајући ниво у погледу планирања,управљања и располагања јавном имовином и да од издавања налога супервизора од 22. фебруара 2005. године нису уочени никакви озбиљни недостаци;
Изражавајући став да је као резултат значајног напретка у управљању и располагању јавном имовином јасно да су институције Брчко Дистрикта у стању да самостално рјешавају рутинска питања располагања јавном имовином у склопу постојећег правног оквира и без мог директног надзора;
Да сва располагања јавном имовином, укључујући и права попут права грађења на јавном земљишту( било које врсте, изграђеном или неизграђеном), дугорочни закупи јавног земљишта и објеката и уопштено сви споразуми, документа или одлуке које имају комерцијалну вриједност сличну продаји, морају бити у складу са законом, уз претходно писмено одобрење супервизора.