Sta znaci na Engleskom ПРЕТХОДНОМ СНИМКУ - prevod na Енглеском

last video
претходном снимку
последњем снимку
прошлом снимку
poslednji video
прошлом видеу
предходном снимку
zadnjem videu
prethodnog videa
previous video
претходном снимку
претходни видео

Примери коришћења Претходном снимку на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
У претходном снимку смо бројали.
In the last video, we counted.
То смо видели у претходном снимку.
We saw that in the last video.
Радим управо оно што смо радили и у претходном снимку.
I'm just doing exactly what we did in the previous video.
И видели сте у претходном снимку тачно шта ово значи, зар не?
And you saw in the last video exactly what this means, right?
И можемо урадити вежбу коју смо видели у претходном снимку.
And we can do the exercise that we saw on the previous video.
Научили смо у претходном снимку. Имамо 1, 2, 3, 4, 5 воћки.
We learned in the last video we have 1, 2, 3, 4, 5 pieces of fruit.
И можете да проширите и више баш као што смо радили у претходном снимку.
And you could expand it even more like we did in the previous video.
У претходном снимку смо већ видели како можемо уствари да израчунамо ово.
In a previous video, we've already seen how we can actually compute this.
Сада, сада само покушавам да изгледа помало слично ономе што смо видели у претходном снимку.
Now, now just trying to look a bit similar to what we saw in that last video.
У претходном снимку научили смо да ова изјава може да се напише на оба начина.
We learned in a previous video this statement can be written either of these ways.
Сада када смо то урадили, хајде да се позабавимо бројевима са више цифара које смо почели да радимо у претходном снимку.
So now that we've done that let's tackle some larger digit numbers that we started doing in the previous video.
У претходном снимку вежбали смо сабирање онога што можемо сматрати мањим бројевима.
In the last video we got some practice adding what we could consider smaller numbers.
Па, ако је подједнако удаљена, адоказали смо то у претходном снимку, ако је подједнако удаљена од обе од ових тачака, онда она мора бити на симетрали дужи која повезује ове две тачке.
So if it's equidistant,and we proved this in a previous video, if it's equidistant from both of those points, it must be on the perpendicular bisector of the segment that joins those two points.
У претходном снимку, мислим да смо завршили множењем четвороцифреног броја једноцифреним.
In the last video, I think we finished with a four-digit number times a one-digit number.
Сада, надам се, знамо понешто о променљивама. И, као што смо показали у претходном снимку, променљива може бити заправо било који симбол, иако углавном користимо слова зато што смо навикли да пишемо и куцамо слова.
We now hopefully know a little about variables and as we covered in the last video, a variable can be really any symbol, although we typically use letters because we're used to writing and typing letters.
У претходном снимку урадили смо пар задатака решеткастог множења и видели смо да је прилично једноставно.
In the last video we did a couple of lattice multiplication problems and we saw it was pretty straightforward.
Сада, ово се претвара у задатак који је веома сличан ономе што смо видели у претходном снимку, тако да вас сада питам: шта можемо да урадимо да бисмо изоловали једно x, да бисмо имали само једно' X' са леве стране ваге, док одржавамо вагу у стању равнотеже?
Now, this turns into a problem very similar to what we saw in the last video, so now I ask you: what can we do to isolate one x, to only have one'X' on the left-hand side of the scale, while keeping the scale balanced?
У претходном снимку смо поечи да визуелно истражујемо везу између броја сесија којима сам присуствовао и мог месечног трошка за различите пакете.
In the last video we began to visually explore the relationship between the number of sessions I attend and my monthly cost given the different plans.
И запамтите, рекао сам вам у претходном снимку, када имате 2- када имате више операција на истом нивоу- у овом случају, дељење и множење- они су на истом нивоу.
And remember, I told you in the last video, when you have 2-- when you have multiple operations of the same level-- in this case, division and multiplication-- they're at the same level.
У претходном снимку прошли смо таблицу множења од 1 до 9 и понестало ми је времена, што је у ствари, добра ствар зато што су таблице множења од 1 до 9 основне таблице.
In the last video we went over the multiplication tables for one through nine and I ran out of time, and actually, it was a good thing because one through nine are kind of the core multiplication tables.
У овом снимку желим да се позабавим неједначинама које укључују множење и дељење позитивним и негативним бројевима, и видећете да је то мало сложеније него просто додавање иодузимање бројева које смо видели у претходном снимку.
In this video, I want to tackle some inequalities that involve multiplying and dividing by positive and negative numbers, and you will see that it's a little bit more tricky than just the adding andsubtracting numbers that we saw in the last video.
У претходном снимку смо видели да кад множите или делите бројеве или( претпостављам да је боље рећи када множите или делите мере), резултат може имати онолико значајних цифара колико има број са најмање значајних цифара који сте множили или делили.
We saw in the last video that when you multiply or you divide numbers, or(I guess I should say when you multiply or divide measurements) your result can only have as many significant digits as the thing with the smallest significant digits you ended up multiplying and dividing.
U prethodnom snimku, razmatrali smo nekoliko opcija.
Now in the last video, we explored a couple of options.
Dakle, kao što smo videli u prethodnom snimku, Grčka je trošila mnogo više nego što je prikupljala od poreskih prihoda.
So as we saw in the last video, Greece was spending a lot more then it was bringing in tax revenues.
Ono što ću uraditi u ovom snimku je pokušaj pravljenja implementacije algoritma za sortiranje umetanjem o kom smo pričali u prethodnom snimku.
What I'm going to do in this video is attempt to create an implementation of the insertion sort algorithm that we talked about in the last video.
Dakle,* for i in range( number)*,objasnili smo logiku iza toga u prethodnom snimku.
So"for i in range(number)",we have explained the logic of that in the previous video.
I tako, ako se sećate šta smo radili u prethodnom snimku, to tačno opisuje ovo.
And so if you remember what we did in the last video, it's exactly describing it.
Ono što želim da uradim u ovom snimku je da prođem kroz funkciju za sortiranje umetanjem koju smo napisali u prethodnom snimku.
What I wanna do in this video is step trough the insertion sort function that we wrote in the last video.
Uzimajući u obzir sve informacije koje smo razmotrili u prethodnom snimku kao i da Grčka ima vrlo visok javni dug prema BDP-u, i veoma slabu privredu, i da je već u veoma dubokoj recesiji.
Given all the data that we've explored in the last video and that we have over here, the very high debt to GDP burden that Greece has and the very weak economy, it's already in a deep recession.
Ali ako se ovo ne desi, aveć smo pričali o ovome u prethodnom snimku, ako se ovo ne desi, jedina realna opcija za Grčku je da napusti evro.
But if that doesn't happen, andwe've talked about this in the last video, if that doesn't happen, the only viable option for Greece is to go off the Euro.
Резултате: 43, Време: 0.0233

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески