Примери коришћења Млађих ученика на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Самопоштовање млађих ученика.
Психолошке и педагошке карактеристике млађих ученика.
Већина пате од млађих ученика.
Потребно је духовно и морално образовање млађих ученика.
Самопоштовање млађих ученика представља прилично сложен психолошки феномен.
Combinations with other parts of speech
Употреба придјева
многи ученицидругим ученицимаdobar učenikваши ученицибивши ученикnovi učeniciostali učeniciмлађих ученикаодличан ученикисусови ученици
Више
Естетско образовање млађих ученика.
Ефекат реминисценције је најизраженији у предшколском узрасту и код млађих ученика.
Дакле, понашање млађих ученика своди се на једну доминантну имовину- мотив за постизање успјеха.
До данас је очигледно да самопроцјена млађих ученика има утицај на акције, као и на међуљудске контакте.
Самопоштовање млађих ученика обиљежено је периодом самосвијести, особне мотивације, као и потреба других појединаца.
Одељење за управљање на Вебстер Универзитету је дизајниран да задовољи потребе млађих ученика, као и зрелих особа са пословним искуством.
Дискриминација код млађих ученика, изазвана поремећајем у процесу анализе и генерализације знаковног система, сматра се најчешћим.
Иако жене старије од 60 година могу имати резерве у вези са одржавањем млађих ученика на колеџу, оне такође имају неке предности према чланку нпр-а.
Развој млађих ученика директно зависи од њиховог академског учинка, процене одраслих, њихових личних односа и њихових друштвених улога.
Наставник, процјењујући знање млађих ученика, у ствари, у исто вријеме оцјењује дјететову особност, његов потенцијал и мјесто међу осталима.
Однос млађих ученика према перцепцији њихових успјеха, достигнућа, битније је повезан са потребом да имају фер идеје о личном значају.
Веома је важно организовати физичкообразовање млађих ученика, јер навика здравог начина живота и спорта мора бити формирана од раног детињства.
Имајте на уму да су боље описане све наведене карактеристике, то ће бити боље психолошке ипедагошке карактеристике млађих ученика, а лакше ће наставник радити са студентима у будућности.
Како је ово психолошка ипедагошка карактеристика млађих ученика, описани су и психолошки аспекти као што су пажња, перцепција, памћење и размишљање.
Оне могу варирати од подучавања млађих ученика до креирања новог водича за ученике који показују нове вршњаке у којима је библиотека и други ресурси или држање чарапа за бескућнике.
Свакодневна педагошка пракса за формирање адекватне самопроцјене млађих ученика примјењује форме и технике игре, на примјер,“ слике у разговору” или“ љествицу успјеха”.
Самопроцјена млађих ученика је водећа карика у произвољној саморегулацији, која одређује смјер, као и степен активности дјетета, однос према друштву, окружењу и самом себи.
Из тога следи да наставник,процјењујући знање млађих ученика, истовремено процјењује ученикову личност, своје мјесто међу осталима, као и његов индивидуални потенцијал.
Наше дугогодишње Портфолио обухвата образовни путовање за школе и факултете,енглески језик школа за одрасле и млађих ученика у Великој Британији, Канади и САД, Шести облик колеџа, универзитетских путање програма и курсева ТЕСОЛ наставника.
Дисграфија се чешће налази у млађим ученицима управо на основу неслагања у језичној анализи и генерализацији.
Четврти облик школске неприлагођености међу млађим ученицима је немогућност прилагођавања ритму живота у школи.
Развој самопоштовања млађег ученика почиње у току образовања, у којем се доминантна улога даје породици и школи.
Али не заборавите на неопходан допринос родитељског охрабрења,похвале у развоју самопоштовања млађег ученика.
Психокорекционе класе уз примену арт-терапијских техника итехника су посебно ефикасне када се ради са млађим ученицима, јер не умарају децу, задржавају свој учинак и активност у целом разреду.