Sta znaci na Engleskom ИНКЛУЗИВНОГ ОБРАЗОВАЊА - prevod na Енглеском

inclusive education
инклузивно образовање
инклузију у образовању
инклузивног образовањаобјављено
inkluzivno skolovanje

Примери коришћења Инклузивног образовања на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Инклузивног образовања.
Са увођењем инклузивног образовања само је стигла додатна сатисфакцију.
The introduction of inclusive education just brought along additional satisfaction.
Једна од активности дефинисаних Акционим планом је и развој инклузивног образовања.
One of the activities defined by the Action Plan is also the development of inclusive education.
Објављен Европски приручник за школе- Промовисање инклузивног образовања и спречавања раног напуштања школовања.
European Toolkit for Schools Promoting inclusive education and tackling early school leaving.
Ови индикатори сведоче о ефикасности акција на националном нивоу у појединим областима инклузивног образовања.
These indicators testify to the efficiency of national-level actions in certain areas of inclusive education.
На овај начин је започет модел инклузивног образовања у складу са понудом УНИЦЕФ-а.[ 1].
In this manner, the German model of inclusive education was started to be applied in accordance with the offer of the UNICEF.[1].
Увођење инклузивног образовања подразумијева уклањање баријера између дјеце свих здравствених група кроз заједничко образовање..
The introduction of inclusive education involves the removal of barriers between children of all health groups through joint education..
Од школа Монтессори до италијанског модела инклузивног образовања, Рим је био рођендан различитих пракси револуционарног образовања..
From Montessori schools to Italy's inclusive education model, Rome has been the birthplace of various revolutionary education practices.
Дат је идетаљан преглед истраживања, укључујући и њихове резултате који указују на стање инклузивног образовања у Србији у периоду 2008‒ 2013.
A detailed outline of research andthe results thereof showing the situation of inclusive education in Serbia 2008‒2013 has also been provided.
Предложени оквир за праћење инклузивног образовања, као и избор показатеља инклузивности, развојно је подстицајан и на још један начин.
The proposed monitoring framework for inclusive education, as well as the selection of inclusiveness indicators, also stimulates development in another way.
Увођење инфо-линије треба да допринесе повећаном укључивању родитеља у образовно-васпитни процес и у развој инклузивног образовања.
The introduction of the info- line should contribute to increased parental involvement in the educational process and in the development of inclusive education.
Односе се на поједине веома важне области инклузивног образовања због којих је било смислено и релевантно" распаковати" индикатор у све три верзије.
They are concerned with certain very important areas of inclusive education which justified and war- ranted"unbundling" an indicator in all three versions.
Са задовољством вас обавештавамо да је објављен Европски водич за школе- Промовисање инклузивног образовања и спречавања раног напуштања школовања!
We are very pleased to inform you that the European Toolkit for Schools Promoting inclusive education and tackling early school leaving in now available online!
Она има за циљ да пружи знање, свијест и образовање Педагошки са завршеним факултетом идругим одељењима у посебним питањима инклузивног образовања.
It aims to provide knowledge, awareness, and education Pedagogical University graduates andother departments in the Special Inclusive education issues.
Мастер оф Артс( МА) у програму инклузивног образовања доводи до сертификације у редовном образовању и пређе категорички специјално образовање..
The Master of Arts(M.A.) in Inclusive Education program leads to certification in regular education and cross-categorical special education..
Осим индикатора који су усмерени на процену стања,Оквир садржи и развојне индикаторе који моделују добро функционисање различитих аспеката инклузивног образовања.
In addition to indicators geared towards status assessment,the Framework also contains benchmarks model ing smooth func-tioning of different inclusive education aspects.
Министарство просвете, науке и технолошког развоја развило је итестирало ефикасан модел инклузивног образовања у девет пилот школа током 2009. и 2010. године.
The Ministry of Education, Science and Technological Development developed andtested an efficient model of inclusive education in nine pilot schools in 2009 and 2010.
Другу чине индикатори који представљају заједничке ефекте свих улазних и процесних индикатора на националном нивоу иуказују на укупaн напредак инклузивног образовања у земљи.
The second type comprises indicators that represent the common effects of all input and process indicators at the national level andshow the overall progress of inclusive education in the country.
Др Дејвид Мичел( David Mitchell) са Кентербери универзитета у Новом Зеланду,експерт у области инклузивног образовања, посетио је Београд 23. и 24. марта ове године.
David Mitchell, PhD from the Canterbury University of New Zealand,an expert in the field of inclusive education, visited Belgrade on 23 and 24 March of this year.
Служећи се истом логиком у дефинисању индикатора и начину агрерирања података, која је примењена на националном нивоу, структуриран је и оквир за праћење инклузивног образовања на нивоу општине.
The inclusive education monitoring framework at the municipal level has been designed by applying the same logic in defining the indi- cators and the modality of data aggregation applied at the national level.
Фондација за отворено друштво истиче увођење педагошких асистената као важан позитиван корак у унапређењу инклузивног образовања, који је иницијално развила, пилотирала и подржала управо Фондација.
OSFS also points out the introduction of pedagogical assistants as an important positive step in promoting inclusive education, which was initially developed, piloted and supported by OSFS.
На пример, искуство је показало да се у системима инклузивног образовања напуштање школе одвија најчешће током првих месеци, те током ове фазе неопходно је пружити интензивну подршку ученику и наставнику.
For instance, experience has shown that in an inclusive education setting dropout occurs most likely during the first months and thus, intensive support should be provided to the student and teacher during this phase.
Низ показатеља које систем прикупља на нивоу школе, акоји се агрегирају из школских извештаја о мониторингу инклузивног образовања или који се прикупљају на друге начине на нивоу школе нпр.
A range of indicators col ected by the system at the school level,which are aggregated from schools' inclusive education monitoring reports or col ected in different ways at the school level e.g.
Развијени оквир за праћење инклузивног образовања је колажног типа, а сваки од индикатора прецизно је описан помоћу улазних карактеристика, процеса и очекиваних исхода, операционализованих кроз излазне индикаторе.
The developed monitoring framework for inclusive education is a col age-type document and each of the indicators is accurately de-scribed by input characteristics, processes and expected outcomes, operationalized through output/outcome indicators.
Свеукупни циљ је да се унаприједе знање и свијест о концепту,политикама и бенефитима инклузивног образовања И демократске културе у школама за наставнике, особље, ученике и локалне заједнице.
To enhance knowledge and awareness on the concept, policies,practices and benefits from inclusive education and a democratic school culture among teachers, staff, students and local communities.
Посета је била прилика за размену искустава у примени инклузивног образовања, као и за упознавање са улогом родитеља и начином на који се граде компетенције наставника за инклузивно образовање на Новом Зеланду.
The visit was an opportunity to exchange experiences in the application of inclusive education, as well as for an introduction to the role of parents and the way to build teacher competences for inclusive education in New Zealand.
Циљ је интегрисати најосновније истраживање студија курикулума,образовне психологије, инклузивног образовања и педагошко вођство како би се обезбедили алати за развој школског образовања..
It aims at integrating the most essential research in curriculum studies,educational psychology, inclusive education, and pedagogical leadership to provide tools for the development of school education..
Пројекат је усмјерен на промовисање концепта инклузивног образовања као реформског принципа који поштује и његује различитости међу свим ученицима са посебним фокусом на оне који су највише изложени ризику маргинализације и искључености.
The project promotes the concept of inclusive education as a reform principle that respects and caters for diversity among all learners, with a specific focus on those who are at a higher risk of marginalisation and exclusion.
Заједничко тело је такође основано са циљем јачања сарадње између министарстава у погледу инклузивног образовања и даље подршке његовом развоју. Међутим, изгледа да општа слабост управљања међусекторском сарадњом изгледа омета рад и овог тела.
The Joint Body was established also with the aim of fostering inter-ministerial cooperation around issues of inclusive education and further support to its development, however, the general weakness of managing inter-sectorial cooperation seems to be hampering the work of this body as well.
Поред тога што описују стање у спровођењу инклузивног образовања у општини, они могу да послуже и као подршка у одређивању и проналажењу фактора који доводе до успеха или до неуспеха у спровођењу одређених мера подршке.
In addition to describing the status of implementation of inclusive education in a municipality, they can support the identification of the factors leading to success or failure in the implementation of specific support measures.
Резултате: 62, Време: 0.0255

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески