Sta znaci na Engleskom КОРИСНИКА ЈАВНИХ СРЕДСТАВА - prevod na Енглеском

public fund beneficiary
корисника јавних средстава
public funds beneficiaries
корисника јавних средстава
public funds beneficiary
корисника јавних средстава

Примери коришћења Корисника јавних средстава на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
За успостављање и обезбеђење услова за адекватно функционисање интерне ревизије одговоран је руководилац корисника јавних средстава.
Head of public fund beneficiary shall be responsible for establishing and providing conditions for the adequate functioning of internal audit.
У складу са својим потребама,руководиоци корисника јавних средстава организују и уређују интерно извештавање на нивоу институција.
In compliance with their requirements,executives of public funds beneficiary institutions organize and regulate internal reporting at the institution level.
За успостављање, одржавање иредовно ажурирање система финансијског управљања и контроле, одговоран је руководилац корисника јавних средстава.
Establishing, maintenance andregular updating of the financial management and control system shall be the responsibility of the head of public fund beneficiary.
Праћење и контрола квалитета ЦЈХ ће надгледати квалитет успостављених система интерне контроле код корисника јавних средстава( финансијско управљање и контрола и интерна ревизија).
The CHU shall oversee the quality of established systems of internal control in public fund beneficiary institutions(financial management and control and internal audit).
Он је додао да ће ревизију спроводити сектор у Институцији који је надлежан за ревизију Народне банке Србије,јавних агенција и других корисника јавних средстава.
He added that the audit will be conducted by the existing Sector for Audit of the National Bank of Serbia,Public Agencies and Other Public Funds Beneficiaries.
ГОДИНЕ n 23 Активности контроле су у порасту, али ипоред тога мора се вршити преусмеравање корисника јавних средстава са ризика по усклађеност ка оперативним ризицима, на основу смерница ЦЈХ.
The control activities are on the rise, butin addition to that, public funds beneficiary institutions must be diverted from compliance risks to operational risks, based on the CHU guidelines.
Државном ревизорском институцијом Сарадња између интерне и екстерне ревизије првенствено је задатак Државне ревизорске институције ијединица за интерну ревизију корисника јавних средстава.
State Audit Institution The cooperation between internal and external audits is primarily the task of the State Audit Institution andinternal audit units of public fund beneficiary institutions.
Руководилац корисника јавних средстава може пренети надлежност за успостављање, одржавање и редовно ажурирање система финансијског управљања и контроле на лице које он овласти.
The head of public fund beneficiary may transfer the authority for the establishment, maintenance and regular updating of the financial management and control system to a person authorised by him/her.
Постојећи прописи који регулишу запошљавање ирадне односе нису флексибилни и ограничавају овлашћења руководилаца код корисника јавних средстава која се тичу управљања људским ресурсима.
The existing regulations governing the employment and labour relations are not flexible andlimit the powers of executives in public funds beneficiary institutions that are related to the human resources management.
Руководиоци корисника јавних средстава имају обавезу да усвоје стратегију управљања ризиком коју треба ажурирати сваке три године и прилагоде је свакој већој промени контролног окружења.
Executives of public funds beneficiary institutions have the obligation to adopt the risk management strategy, which needs to be updated every three years and adapted to any major change of the control environment.
Поменути прописи представљају основни оквир за утврђивање система интерне контроле на нивоу корисника јавних средстава и из тога разлога повезани су са релевантним начелима" COSO" оквира.
The above regulations constitute the basic framework for establishing of the internal control system at the public funds beneficiary institutions level and for this reason they are connected with the relevant principles of the COSO Framework.
Годишњи извештаји о обављеним ревизијама и активностима интерне ревизије који су достављени ЦЈХ пружају информације о специфичним недостацима интерне контроле код корисника јавних средстава који треба да се реше.
Annual reports on the conducted audits and activities of internal audit that have been submitted to the CHU provide information on specific deficiencies in internal control in public funds beneficiary institutions that need to be resolved.
Повећање степена транспарентности и видљивости рада корисника јавних средстава биће решено мерама које су садржане у Акционом плану за спровођење реформе јавне управе. 3. 3. 5.
Increased degree of transparency and visibility of the work of public funds beneficiary institutions will be resolved by the measures that are contained in the Action Plan for the implementation of the public administration reform.3.3.5.
Изузетно, кад не постоје услови за организовање јединице за интерну ревизију из става 1. овог члана,послове јединице за интерну ревизију може да обавља и интерни ревизор запослен код корисника јавних средстава.
Notwithstanding the above, where there are no conditions for organising the internal audit unit referred to in paragraph 1 of this Article,the activities of the internal audit unit may be carried out by an internal auditor employed with the public fund beneficiary.
Поједине одговорности из става 1. овог члана руководилац корисника јавних средстава може пренети на друга лица у оквиру корисника јавних средстава којим руководи, ако законом или другим прописом није друкчије одређено.
Certain responsibilities referred to in paragraph 1 of this Article may be transferred by the manager of the public fund beneficiary to other persons within the public fund beneficiary that he/she manages, unless otherwise provided by the law or other regulation.
Интерна ревизија је организационо независна од делатности коју ревидира, није део ни једног пословног процеса, односно организационог дела организације, ау свом раду је непосредно одговорна руководиоцу корисника јавних средстава.
Internal audit shall be organisationally independent from the activity subject to audit, shall not be a part of any business process or an organisational part, andshall be directly accountable for its work to the head of public fund beneficiary.
Процеси комуникације ЦЈХ треба да буду допуњени, и праћени бољим умрежавањем и развијањем веза између ЦЈХ иодговорних руководилаца код корисника јавних средстава( коришћењем интернет страница, софтвера ЦЈХ, часописа, састанака, посета).
The CHU communication processes should be supplemented and followed by better networking and developing of links between the CHU andresponsible executives in the public fund beneficiary institutions(through use of the Websites, the CHU software, journals, meetings, visits).
III. УСПОСТАВЉАЊЕ, ФУНКЦИОНИСАЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О СИСТЕМУ ФИНАНСИЈСКОГ УПРАВЉАЊА И КОНТРОЛЕ За успостављање, одржавање иунапређење система финансијског управљања и контроле одговоран је руководилац корисника јавних средстава.
III ESTABLISHING, FUNCTIONING AND REPORTING OF THE FINANCIAL MANAGEMENT ANDCONTROL SYSTEM Article 10 The manager of the public fund beneficiary shall be responsible for establishing, maintaining and improving the financial management and control system.
Ради обављања послова из тачке 2. ове одлуке,Управа Народној банци Србије доставља налоге платног промета са иностранством које прима од корисника јавних средстава( у даљем тексту: налог) и скенирану пратећу документацију( у даљем тексту: документација).
For the purpose of performing transactions referred toin Section 2 hereof, the Administration shall send to the NBS international payment orders received from public funds beneficiaries(hereinafter: order) and scanned accompanying documentation(hereinafter: documentation).
Чланови Комисије и њихови заменици именују се из реда запослених у ЦЈХ, предавача за области oсновна обука за интерне ревизоре и oсновна обука за финансијско управљање и контролу ируководилаца јединица за интерну ревизију код корисника јавних средстава.
The Commission members and their deputies shall be appointed from the ranks of the CHU employees, teachers in the areas of basic training for internal auditors and basic training in financial management and control andmanagers of internal audit units in public funds beneficiaries.
Основни циљ контроле квалитета је да се оцени квалитет успостављених функција интерне ревизије код корисника јавних средстава са циљем да се унапреде постојеће праксе у складу са Meђунaрoдним стaндaрдима прoфeсиoнaлнe прaксe интeрнe рeвизиje.
The basic goal of the quality control is to evaluate the quality of the established internal audit functions in public funds beneficiary institutions aimed to improve the existing practices in compliance with the International Standards for the Professional Practice of Internal Auditing.
Иако су у 2016. години мере фискалне консолидације које је предузела Влада РС у претходном периоду дале бољи резултат од очекиваног,преложено је продужење важења привременог режима забране запошљавања код корисника јавних средстава до краја 2017. године.
Although in 2016 fiscal consolidation measures undertaken by the Government of the Republic of Serbia in the previous period achieved results betterthan the expected ones, extension of the temporary regime of employment prohibition for public funds beneficiaries by the end of 2017 was proposed.
Основни циљ контроле квалитета је да се оцени квалитет успостављених функција интерне ревизије код корисника јавних средстава са циљем да се унапреде постојеће праксе у складу са Међународним стандардима професионалне праксе интерне ревизије.
The main objective of the quality control is to evaluate the quality of established internal audit functions in public fund beneficiary institutions with the aim of improving the current practice in compliance with the International Standards for the Professional Practice of Internal Auditing.
Финансијско управљање и контрола је одговорност руководилаца највишег нивоа( министар, секретар министарства, помоћници министра, генерални директор, директор), као и руководилаца група, одсека, одељења иосталих организационих јединица унутар корисника јавних средстава.
Financial management and control is the responsibility of the top-level executives(minister, ministry secretary, assistant ministers, director general, director), as well as executives of groups, sections, departments andother organizational units within the public fund beneficiary institutions.
У наредном периоду потребно је развити модел за оцену квалитета рада интерне ревизије код корисника јавних средстава, по методу колегијалног прегледа( perr review), који координира ЦЈХ доношењем прописа о екстерној оцени квалитета интерне ревизије.
In the forthcoming period, it will be necessary to develop a model for quality evaluation of internal audit performed in public fund beneficiary institutions, according to the peer review method, which will be coordinated by the CHU upon adoption of the regulation on external quality evaluation of internal audit.
Управљање ризицима обухвата идентификовање, процену и контролу над потенцијалним догађајима иситуацијама које могу имати супротан ефекат на остварење циљева корисника јавних средстава, са задатком да пружи разумно уверавање да ће ти циљеви бити остварени.
Article 6 Risk management shall include identifying, assessing and controlling the potential events andsituations that can have a negative impact on achieving the goals of the public fund beneficiary, with the task of providing reasonable assurance that these goals will be achieved.
Ради вршења активности из става 1. овог члана,руководилац корисника јавних средстава усваја стратегију управљања ризиком, која се ажурира сваке три године, као и у случају када се контролно окружење значајније измени.
For the performance of the activities referred to in paragraph 1 of this Article,the manager of the public fund beneficiary shall adopt a risk management strategy, which shall be updated every three years, as well as in the event of major changes in the control environment.
Руководиоци корисника јавних средстава их у већини случајева редовно организују да би се пратило спровођење плана рада институције и да би се решавали тренутни проблеми, као и за планирање рада институције у периоду између два састанка.
Executives of public funds beneficiary institutions regularly organize them in the majority of cases in order to monitor the implementation of the work plan of the institution and in order to resolve current problems, as well as for the planning of the work of the institution in the period between two meetings.
Због тога, у циљу укључивања финансијског управљања и контроле у све активности корисника јавних средстава, руководиоци највишег нивоа и руководиоци унутрашњих организационих јединица морају поступати у складу са дефиницијом управљачке одговорности.
For this reason, in order to include financial management and control in all activities of the public fund beneficiary institutions, the top-level executives and executives of internal organizational units must act in compliance with the definition of managerial accountability.
ЦЈХ ће такође сарађивати са руководиоцима/ координаторима за финансијско управљање и контролу, интерним ревизорима и рeвизoрским oдбoрима, кaoсaвeтoдaвним тeлима зa питaњa интeрнe кoнтрoлe корисника јавних средстава, ради размене информација и искустава о развоју система интерне контроле.
The CHU will also cooperate with executives/coordinators for financial management and control, internal auditors and auditing boards,as advisory bodies for the issues of internal control in public fund beneficiary institutions, for exchange of information and experiences on the development of the internal control system.
Резултате: 57, Време: 0.0537

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески