Примери коришћења Корисника јавних средстава на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
За успостављање и обезбеђење услова за адекватно функционисање интерне ревизије одговоран је руководилац корисника јавних средстава.
У складу са својим потребама,руководиоци корисника јавних средстава организују и уређују интерно извештавање на нивоу институција.
За успостављање, одржавање иредовно ажурирање система финансијског управљања и контроле, одговоран је руководилац корисника јавних средстава.
Праћење и контрола квалитета ЦЈХ ће надгледати квалитет успостављених система интерне контроле код корисника јавних средстава( финансијско управљање и контрола и интерна ревизија).
Он је додао да ће ревизију спроводити сектор у Институцији који је надлежан за ревизију Народне банке Србије,јавних агенција и других корисника јавних средстава.
Combinations with other parts of speech
Употреба придјева
других корисникаaktivnih korisnikaсве корисникерегистровани корисникследећи корисникнове корисникекрајњих корисникаkorisnik je dužan
многе корисникебуџетских корисника
Више
ГОДИНЕ n 23 Активности контроле су у порасту, али ипоред тога мора се вршити преусмеравање корисника јавних средстава са ризика по усклађеност ка оперативним ризицима, на основу смерница ЦЈХ.
Државном ревизорском институцијом Сарадња између интерне и екстерне ревизије првенствено је задатак Државне ревизорске институције ијединица за интерну ревизију корисника јавних средстава.
Руководилац корисника јавних средстава може пренети надлежност за успостављање, одржавање и редовно ажурирање система финансијског управљања и контроле на лице које он овласти.
Постојећи прописи који регулишу запошљавање ирадне односе нису флексибилни и ограничавају овлашћења руководилаца код корисника јавних средстава која се тичу управљања људским ресурсима.
Руководиоци корисника јавних средстава имају обавезу да усвоје стратегију управљања ризиком коју треба ажурирати сваке три године и прилагоде је свакој већој промени контролног окружења.
Поменути прописи представљају основни оквир за утврђивање система интерне контроле на нивоу корисника јавних средстава и из тога разлога повезани су са релевантним начелима" COSO" оквира.
Годишњи извештаји о обављеним ревизијама и активностима интерне ревизије који су достављени ЦЈХ пружају информације о специфичним недостацима интерне контроле код корисника јавних средстава који треба да се реше.
Повећање степена транспарентности и видљивости рада корисника јавних средстава биће решено мерама које су садржане у Акционом плану за спровођење реформе јавне управе. 3. 3. 5.
Изузетно, кад не постоје услови за организовање јединице за интерну ревизију из става 1. овог члана,послове јединице за интерну ревизију може да обавља и интерни ревизор запослен код корисника јавних средстава.
Поједине одговорности из става 1. овог члана руководилац корисника јавних средстава може пренети на друга лица у оквиру корисника јавних средстава којим руководи, ако законом или другим прописом није друкчије одређено.
Интерна ревизија је организационо независна од делатности коју ревидира, није део ни једног пословног процеса, односно организационог дела организације, ау свом раду је непосредно одговорна руководиоцу корисника јавних средстава.
Процеси комуникације ЦЈХ треба да буду допуњени, и праћени бољим умрежавањем и развијањем веза између ЦЈХ иодговорних руководилаца код корисника јавних средстава( коришћењем интернет страница, софтвера ЦЈХ, часописа, састанака, посета).
III. УСПОСТАВЉАЊЕ, ФУНКЦИОНИСАЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О СИСТЕМУ ФИНАНСИЈСКОГ УПРАВЉАЊА И КОНТРОЛЕ За успостављање, одржавање иунапређење система финансијског управљања и контроле одговоран је руководилац корисника јавних средстава.
Ради обављања послова из тачке 2. ове одлуке,Управа Народној банци Србије доставља налоге платног промета са иностранством које прима од корисника јавних средстава( у даљем тексту: налог) и скенирану пратећу документацију( у даљем тексту: документација).
Чланови Комисије и њихови заменици именују се из реда запослених у ЦЈХ, предавача за области oсновна обука за интерне ревизоре и oсновна обука за финансијско управљање и контролу ируководилаца јединица за интерну ревизију код корисника јавних средстава.
Основни циљ контроле квалитета је да се оцени квалитет успостављених функција интерне ревизије код корисника јавних средстава са циљем да се унапреде постојеће праксе у складу са Meђунaрoдним стaндaрдима прoфeсиoнaлнe прaксe интeрнe рeвизиje.
Иако су у 2016. години мере фискалне консолидације које је предузела Влада РС у претходном периоду дале бољи резултат од очекиваног,преложено је продужење важења привременог режима забране запошљавања код корисника јавних средстава до краја 2017. године.
Основни циљ контроле квалитета је да се оцени квалитет успостављених функција интерне ревизије код корисника јавних средстава са циљем да се унапреде постојеће праксе у складу са Међународним стандардима професионалне праксе интерне ревизије.
Финансијско управљање и контрола је одговорност руководилаца највишег нивоа( министар, секретар министарства, помоћници министра, генерални директор, директор), као и руководилаца група, одсека, одељења иосталих организационих јединица унутар корисника јавних средстава.
У наредном периоду потребно је развити модел за оцену квалитета рада интерне ревизије код корисника јавних средстава, по методу колегијалног прегледа( perr review), који координира ЦЈХ доношењем прописа о екстерној оцени квалитета интерне ревизије.
Управљање ризицима обухвата идентификовање, процену и контролу над потенцијалним догађајима иситуацијама које могу имати супротан ефекат на остварење циљева корисника јавних средстава, са задатком да пружи разумно уверавање да ће ти циљеви бити остварени.
Ради вршења активности из става 1. овог члана,руководилац корисника јавних средстава усваја стратегију управљања ризиком, која се ажурира сваке три године, као и у случају када се контролно окружење значајније измени.
Руководиоци корисника јавних средстава их у већини случајева редовно организују да би се пратило спровођење плана рада институције и да би се решавали тренутни проблеми, као и за планирање рада институције у периоду између два састанка.
Због тога, у циљу укључивања финансијског управљања и контроле у све активности корисника јавних средстава, руководиоци највишег нивоа и руководиоци унутрашњих организационих јединица морају поступати у складу са дефиницијом управљачке одговорности.
ЦЈХ ће такође сарађивати са руководиоцима/ координаторима за финансијско управљање и контролу, интерним ревизорима и рeвизoрским oдбoрима, кaoсaвeтoдaвним тeлима зa питaњa интeрнe кoнтрoлe корисника јавних средстава, ради размене информација и искустава о развоју система интерне контроле.