Примери коришћења Стечених знања на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Примена стечених знања у размножавању угрожених таксона.
А ми искрено рећи да Университи Алумни успешно у пракси стечених знања…[-].
Коришћење стечених знања за даљи развој економске науке.
Исход предмета: Потврђивање теоретски стечених знања у практичним индустријским условима.
Залихе претходно стечених знања такође су уочене, али интересовање за њих се обично губи.
Combinations with other parts of speech
Употреба придјева
основно знањепрактична знањанова знањанеопходна знањастручно знањеmog znanjaтехничко знањетеоријско знањепотребна знањастечена знања
Више
Употреба са глаголима
Способност решавања практичних проблема пацијената у области стоматологије применом стечених знања, вештина и ставова.
Практични део се састоји у дискусији о примени стечених знања у различитим професионалним и личним ситуацијама.
Самостална израда ипрезентација завршног рада са сублимацијом стечених знања на студијском програму.
Осавремењавање програмских садржаја и повећање применљивости стечених знања за професионалну инжењерску делатност из области геотехнике;
На ЛСДМ-у припремамо ученике за најзахтевније изазове на тржишту рада,не само на основу стечених знања већ и страсти за оно што раде.
Захваљујући Традеу, значајно ћете повећати количину стечених знања и информација, што ће резултирати закључивањем профитабилних послова.
Деменција је упорно кршење виших нервних активности,праћено губитком стечених знања и вештина и смањењем способности учења.
PISA нема фокус на наставним плановима и програмима и репродукцији стечених знања, већ на способностима ученика да примијене стечена знања и вјештине у животним ситуацијама.
Такође, поред великог броја обрађених важних примера, оспособљени су за самосталан рад и коришћење стечених знања и у примењеним наукама.
Циљ овог студијског програма је и оспособљавање студента за креативну примену стечених знања и вештина у педагошком раду на универзитетском нивоу.
Практична примена стечених знања са студијског програма, којима се студент оспособљава за самостално решавање инжењерских задатака у обиму студијског програма.
Циљ овог програма је унапређење примене права и политике конкуренције,али и коришћење стечених знања за ефикаснију промоцију конкурентског окружења на тржишту Србије.
Надградња стечених знања уже образовних дисциплинама из области историјске и динамичке геологије, минералогије, палеонтологије, петрологије, кристалографије, геохемије и економске геологије;
Дементија је стечена облика деменције, у којој пацијенти доживљавају губитак претходно стечених практичних вештина и стечених знања, истовремено смањујући своју когнитивну активност.
Оспособљеност студената да на основу стечених знања могу самостално да решавају технолошке проблеме у процесима хидротермичке обраде дрвета и доносе одлуке при одлучивању о инвестиционим улагањима у опрему.
Исход: Завршним испитом проверава се оспособљеност кандидата за самостално коришћење и примену стечених знања током студија, као и систематски приступ решавању задатих проблема.
Циљ изучавања курса: Упознавање студената са значајем компјутерске обраде података; упознавање са основним карактеристикама програма за компјутерску обраду података и формирање база података;оспособљавање за примену стечених знања у пракси.
Обука студента за рад у хијерархијски организованим радним окружењима. Исход предмета:Потврђивање теоретски стечених знања у практичним индустријским условима. Садржај предмета: Упознавање са рудником и постројењима.
Пројектни задатак има експериментални карактер( кандидат на основу стечених знања самостално спроводи процену ризика за одређени сценарио изложености) и његов обим је дефинисан Правилником о специјалистичким академским студијама.
На основу стечених знања, студенти се оспособљавају за пројектовање локалних рачунарских мрежа у складу са конкретним захтевима. У Школи постоји и локална Cisco академија, коју студенти могу да похађају, а која је усклађена са редовном наставом.
Поред способности ивештина практичног спровођења стечених знања, студенту се пружа могућност развоја способности писања научних текстова различитих врста- анализа, синтеза, истраживачких извештаја, есеја, студија итд.
Постоји све већа интенца за континуираним одржавањем и развијањем професионалне стручности,за увећањем или усавршавањем стечених знања и способности у вези са радом у здравству које све више подразумева и образовање у етици, психологији, и информатичким наукама.
Упознавање са методама помоћу којих ће бити могућа примена стечених знања у доношењу одлука. Оспособљавање студената за адекватно анализирање геопростора, осмишљавање, креирање и реализацију пројеката, користећи знања, вештине, ГИС софтвер и изворе геопросторних података.
Циљ предметаУпознавање слушалаца са разним методама математичке анализе које имају многобројне теоријске и практичне примене у инжењерству.Исход предметаКоришћење стечених знања за прављење и решавање математичких модела везаних за праксу. Садржај предметаТеоријска настава( са мноштвом примера и примена): 1.
Самостална израда појединих делова завршног рада са сублимацијом стечених знања на студијском програму. Исход предмета: Разрађена поглавља завршног рада у складу са задатом темом и обимом потребним за израду завршног рада на мастер академским студијама.