Примери коришћења Финансирању тероризма на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Новца или финансирању тероризма.
Пета директива о спречавању прања новца и финансирању тероризма.
На Косову се тренутно води истрага против 237 особе због сумње да су саучесници у организовању и извршењу терористичких дела,регрутовању и финансирању тероризма.
У случају из става 2. овог чланаобвезник је дужан да размотри да ли постоји основ сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, као и да о томе сачини службену белешку, коју чува у складу са законом.
Приштина води истрагу против 237 особа због сумње да су учествовале у организовању и извршењу терористичких дела,регрутовању и подршци, као и финансирању тероризма.
( 3) Лице које пружа услуге плаћања и наплате дужно је да изврши обавезе из члана 12а став 1. овогзакона увек када постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, без обзира на износ електронског трансфера.
Финансијско-обавештајне службе су надлежне да примају, траже, анализирају ипрослеђују информације надлежним органима о потенцијалном прању новца или финансирању тероризма.
Оно што је веома важно, панамски Савет за националну безбедност је такође издао саопштење против Техерана, тврдећи даје дотични танкер„ могао да учествује у финансирању тероризма и подржавању активности дестабилизације неких режима предвођених од стране терористичких група”.
Овај процесс је завршен 2005. године, када је 3. маја усвојена Конвенција о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода од криминала и о финансирању тероризма( ЦЕТС 198).
Овај процесс је завршен 2005. године, када је 3. маја усвојена Конвенција о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода од криминала и о финансирању тероризма( ЦЕТС 198). Ова нова конвенција је први међународни уговор који обухвата спречавање и контролу и прања новца и финансирања тероризма. .
( 2) Одредбе става 1. овог члана и прописа донетог на основу члана 4. став 3.овог закона не примењују се ако постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
У случајевима из става 2. овог члана обвезник је дужан да сачини службену белешку у писменој форми, као и да размотри дали постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма и да поступи у складу са одредбама члана 47. овог закона.
Многе државе су увеле строге антитерористичке законе и преузеле кораке да пресеку финансирање тероризма укључујући изамрзавање банковних рачуна који су били под сумњом да се користе у финансирању тероризма.
Ако је странка правно лице са сложеном власничком структуром, обвезник је дужан да о разлозима такве структуре прибави писмену изјаву од стварног власника странке или заступника странке, као и да размотри дали постоји основ сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, да о томе сачини службену белешку, коју ће чувати у складу са Законом.
Ако обвезник не може да утврди идентитет корисника осигурања живота, односно стварног власника корисника животног осигурања, дужан је да сачини службену белешку у писменој форми, као и да размотри дали постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
ОпширнијеРадионица у Републици Црној Гори, 27- 28. март 2013. годинеПетак, 29 Март 2013Експерти Управе позвани су да учествују на радионици намењену прању новца и финансирању тероризма у Републици Црној Гори.
Основни циљ Управе је да упозна оне који раде на случајевима откривања прања новца о овлашћењима Управе и то, пре свега о: могућностима за прикупљање документације од обвезника, праћењу финансијског пословања и привременом обустављању трансакције, алисамо у случају да постоји сумња да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
ОпширнијеРадионица у Републици Црној Гори,27- 28. март 2013. годинеПетак, 29 Март 2013Експерти Управе позвани су да учествују на радионици намењену прању новца и финансирању тероризма у Републици Црној Гори.
Конвенција садржи и механизам који обезбеђује правилну имплементацију одредби од стране држава потписница, који је почео да функционише 2009. године Конференција држава потписница Конвенције о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода од криминала и о финансирању тероризма( ЦЕТС 198).
Кроз Глобални програм УНОДЦ охрабрује државе да развијају радње и мере за борбу против прања новца и финансирања тероризма; прати и анализира проблеме и одговоре,подиже друштвену свест о прању новца и финансирању тероризма, и наступа као координатор заједничких иницијатива Уједињених нација и других међународних организација.
ОпширнијеСаопштење о индикаторима за банке, 14. мај 2013. годинеУторак, 14 Мај 2013Управа је издала листе идикатора за препознавање сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма за банкаре.
У Стразбуру се од 12-14. јуна 2012. године одржава 4. конференција држава потписница Конвенције Савета Европе о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода стечених криминалом и о финансирању тероризма( Варшавска конвенција).
Наиме, на основу члана 58. Закона, Управа може отпочети поступак на основу писане и образложене иницијативе тачно набројаних државних органа, али само ако 29 постоји основ сумње дасе ради о прању новца или финансирању тероризма, и ако је та сумња образложена.
Конвенција о прању новца, тражењу, заплени и одузимању прихода стечених криминалом ратификована је Законом којим се потврђује Конвенција о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода стечених криминалом и о финансирању тероризма" Службени лист СРЈ"- међународни уговори.
Конференција о прања и финансирања тероризма у контексту Србије.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.