Sta znaci na Engleskom ФИНАНСИРАЊУ ТЕРОРИЗМА - prevod na Енглеском

terrorist financing
finansiranja terorizma
finansiranja terorista
funding terrorists
to fund terrorism
za finansiranje terorizma
da finansira terorizam

Примери коришћења Финансирању тероризма на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Новца или финансирању тероризма.
Money or terrorism financing.
Пета директива о спречавању прања новца и финансирању тероризма.
Approval of the 5th Directive on money laundering and financing of terrorism.
На Косову се тренутно води истрага против 237 особе због сумње да су саучесници у организовању и извршењу терористичких дела,регрутовању и финансирању тероризма.
According to Kelani, 237 people are being investigated for planning and taking part in terrorist attacks outside Kosovo and also for recruiting,supporting and funding terrorists.
У случају из става 2. овог чланаобвезник је дужан да размотри да ли постоји основ сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, као и да о томе сачини службену белешку, коју чува у складу са законом.
In case referred to in paragraph 2 of this Article,the obliged entity shall consider whether there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing and make an official note which it keeps in accordance with the law.
Приштина води истрагу против 237 особа због сумње да су учествовале у организовању и извршењу терористичких дела,регрутовању и подршци, као и финансирању тероризма.
According to Kelani, 237 people are being investigated for planning and taking part in terrorist attacks outside Kosovo and also for recruiting,supporting and funding terrorists.
( 3) Лице које пружа услуге плаћања и наплате дужно је да изврши обавезе из члана 12а став 1. овогзакона увек када постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, без обзира на износ електронског трансфера.
(3) The payment and collection service provider shall fulfill the requirements referred to in Article 12A,paragraph 1 of this Law always when there are reasons for suspicion on money laundering or financing of terrorism, regardless of the amount of the wire transfer.
Финансијско-обавештајне службе су надлежне да примају, траже, анализирају ипрослеђују информације надлежним органима о потенцијалном прању новца или финансирању тероризма.
These units are responsible for receiving, requesting, analysing anddisseminating information to the competent authorities on potential money laundering or terrorist financing activities.
Оно што је веома важно, панамски Савет за националну безбедност је такође издао саопштење против Техерана, тврдећи даје дотични танкер„ могао да учествује у финансирању тероризма и подржавању активности дестабилизације неких режима предвођених од стране терористичких група”.
Importantly enough, Panama's National Security Council had also issued a statement against Tehran,claiming of the tanker in question,“may be participating in terrorism financing in supporting the destabilization activities of some regimes led by terrorist groups.”.
Овај процесс је завршен 2005. године, када је 3. маја усвојена Конвенција о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода од криминала и о финансирању тероризма( ЦЕТС 198).
This process was completed in 2005 with the adoption on 3 May of the Convention on Laundering, Search, Seizure andConfiscation of the Proceeds from Crime and on the Financing of Terrorism(CETS 198).
Овај процесс је завршен 2005. године, када је 3. маја усвојена Конвенција о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода од криминала и о финансирању тероризма( ЦЕТС 198). Ова нова конвенција је први међународни уговор који обухвата спречавање и контролу и прања новца и финансирања тероризма..
This process was completed in 2005 with the adoption on 3 May of the Convention on Laundering, Search, Seizure andConfiscation of the Proceeds from Crime and on the Financing of Terrorism(CETS 198). This new convention is the first international treaty covering both the prevention and the control of money laundering and the financing of terrorism..
( 2) Одредбе става 1. овог члана и прописа донетог на основу члана 4. став 3.овог закона не примењују се ако постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
(2) Provisions of paragraph 1 of this Article and of a regulation made in accordance with Article 4, paragraph 3 of this Law,shall not be applied if there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
У случајевима из става 2. овог члана обвезник је дужан да сачини службену белешку у писменој форми, као и да размотри дали постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма и да поступи у складу са одредбама члана 47. овог закона.
In the cases referred to in paragraph 2 of this Article, the obliged entity shall make an official note in writing,consider whether there are reasons for suspicion of money laundering or financing of terrorism and act in accordance with the provisions of Article 47 of this Law.
Многе државе су увеле строге антитерористичке законе и преузеле кораке да пресеку финансирање тероризма укључујући изамрзавање банковних рачуна који су били под сумњом да се користе у финансирању тероризма.
Many countries introduced tough anti-terrorism legislation and took action to cut off terrorist finances,including the freezing of bank accounts suspected of being used to fund terrorism.
Ако је странка правно лице са сложеном власничком структуром, обвезник је дужан да о разлозима такве структуре прибави писмену изјаву од стварног власника странке или заступника странке, као и да размотри дали постоји основ сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма, да о томе сачини службену белешку, коју ће чувати у складу са Законом.
If a customer is a legal person with complex ownership structure, a reporting entity is required to obtain a written statement on reasons for such structure from beneficial owners or customer representatives,to consider whether there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing, to make an official record thereof, which shall be kept in accordance with the Law.
Ако обвезник не може да утврди идентитет корисника осигурања живота, односно стварног власника корисника животног осигурања, дужан је да сачини службену белешку у писменој форми, као и да размотри дали постоје основи сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
If the obliged entity cannot establish the identity of the beneficiary of a life insurance policy or the beneficial owner of the beneficiary of the life insurance policy, it shall make an official note in writing, andconsider whether there are reasons for suspicion of money laundering or terrorism financing.
ОпширнијеРадионица у Републици Црној Гори, 27- 28. март 2013. годинеПетак, 29 Март 2013Експерти Управе позвани су да учествују на радионици намењену прању новца и финансирању тероризма у Републици Црној Гори.
March 2013Friday, 29 March 2013The APML representatives were invited to praticipate in workshop for anti money laundering and terrorist financing in the Republic of Montenegro. The workshop was held in Pržno from 27. to 28.
Основни циљ Управе је да упозна оне који раде на случајевима откривања прања новца о овлашћењима Управе и то, пре свега о: могућностима за прикупљање документације од обвезника, праћењу финансијског пословања и привременом обустављању трансакције, алисамо у случају да постоји сумња да се ради о прању новца или финансирању тероризма.
The main goal of the APML is to familiarise the staff who work on cases of detection of money laundering with the competences of the APML, primarily the following: possibility to collect documentation from obliged entities, monitoring of business activities and temporary blocking of a transaction, butonly in cases when there is a suspicion of money laundering or terrorism financing.
ОпширнијеРадионица у Републици Црној Гори,27- 28. март 2013. годинеПетак, 29 Март 2013Експерти Управе позвани су да учествују на радионици намењену прању новца и финансирању тероризма у Републици Црној Гори.
MoreWorkshop in the Republic of Montenegro, 27.- 28. March 2013Friday,29 March 2013The APML representatives were invited to praticipate in workshop for anti money laundering and terrorist financing in the Republic of Montenegro.
Конвенција садржи и механизам који обезбеђује правилну имплементацију одредби од стране држава потписница, који је почео да функционише 2009. године Конференција држава потписница Конвенције о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода од криминала и о финансирању тероризма( ЦЕТС 198).
The convention includes a mechanism to ensure the proper implementation by parties of its provisions, which has become operational in 2009(Conference of the Parties to the Convention on Laundering, Search, Seizure andConfiscation of the Proceeds from Crime and on the Financing of Terrorism(CETS 198)).
Кроз Глобални програм УНОДЦ охрабрује државе да развијају радње и мере за борбу против прања новца и финансирања тероризма; прати и анализира проблеме и одговоре,подиже друштвену свест о прању новца и финансирању тероризма, и наступа као координатор заједничких иницијатива Уједињених нација и других међународних организација.
Through the Global Programme, UNODC encourages States to develop policies to counter money-laundering and the financing of terrorism, monitors and analyses related problems and responses,raises public awareness about money-laundering and the financing of terrorism, and acts as a coordinator of initiatives carried out jointly by the United Nations and other international organizations.
ОпширнијеСаопштење о индикаторима за банке, 14. мај 2013. годинеУторак, 14 Мај 2013Управа је издала листе идикатора за препознавање сумње да се ради о прању новца или финансирању тероризма за банкаре.
MoreAnnouncement on lists of indicators for banks, 14 May 2013Tuesday, 14 May 2013The APML has developed Lists of indicators for recognizing suspicious transactions related to money laundering and terrorism financing for banks.
У Стразбуру се од 12-14. јуна 2012. године одржава 4. конференција држава потписница Конвенције Савета Европе о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода стечених криминалом и о финансирању тероризма( Варшавска конвенција).
In the period from 12 to 14 June 2012 in Strasbourg the 4th Conference of the Parties to the Convention of the Council of Europe on Laundering, Search, Seizure andConfiscation of Proceeds from Crime and on Terrorism Financing(Warsaw Convention) will be held.
Наиме, на основу члана 58. Закона, Управа може отпочети поступак на основу писане и образложене иницијативе тачно набројаних државних органа, али само ако 29 постоји основ сумње дасе ради о прању новца или финансирању тероризма, и ако је та сумња образложена.
Namely, according to Article 58 of the AML/CFT Law, the APML is authorized to initiate a procedure on basis of a written and explained initiative of precisely stated authorities, but exclusively in caseof a suspicion on money laundering and terrorism financing, and if such a suspicion is accounted for.
Конвенција о прању новца, тражењу, заплени и одузимању прихода стечених криминалом ратификована је Законом којим се потврђује Конвенција о прању, тражењу, заплени иодузимању прихода стечених криминалом и о финансирању тероризма" Службени лист СРЈ"- међународни уговори.
Convention on Laundering, Search, Seizure and Confiscation of the Proceeds from Crime and on the Financing of Terrorism is ratified by the Law on Ratification of the Convention on Laundering, Search, Seizure andConfiscation of the Proceeds from Crime and on the Financing of TerrorismOfficial Gazette of FRY- International Treaties.
Конференција о прања и финансирања тероризма у контексту Србије.
Conference on Anti-Money Laundering and Terrorism Financing in the Context of Serbia.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Terrorist financing means to supply money for terrorism.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Terrorism financing raises money to support terrorist activities.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Terrorist financing involves providing funds for terrorist activities.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Terrorism financing provides funds for terrorist activity.
Финансирање тероризма обезбеђује средства за терористичке активности.
Terrorist financing is the act of providing funds for terrorist activities.
Резултате: 30, Време: 0.0296

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески