Sta znaci na Srpskom RETAINED DATA - prevod na Српском

[ri'teind 'deitə]
[ri'teind 'deitə]
zadržanih podataka
retained data
задуженим подацима
retained data
задржаним подацима
retained data
zadržanim podacima
to withheld data
retained data
to withheld information

Примери коришћења Retained data на Енглеском и њихови преводи на Српски

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Therefore, access to retained data e.g.
Stoga je i za pristup zadržanim podacima npr.
The proposer tries to eliminate the authority of his office for control of processing"retained data".
Njim predlagač pokušava da isključi nadležnost njegove kancelarije za kontrolu obrade" zadržanih podataka".
Next, all issues related to retained data have to be regulated by laws and not by subordinate regulations.
Pored toga, sva pitanja vezana za zadržane podatke će morati da se regulišu zakonom a ne podzakonskim aktom.
Even, in several occasions the Digital Agenda Administration proposed a rulebook that would cement that position of retained data as something special.
Чак је у неколико наврата Управа за дигиталну агенду предлагала правилник којим би се зацементирала та позиција о задуженим подацима као нечем посебном.
The retained data is information about communication that is not related to the content of the communication.
Zadržani podaci predstavljaju podatke o komunikaciji koji se ne odnose na sadržinu same komunikacije.
Concrete support is still pending. Legal provisions that enabled security structures to have access to''retained data'' without a court decision were applied for years.
Na realnu još čeka. Godinama su bile u primeni odredbe zakona koje su bezbednosnim strukturama omogućavale pristup" zadržanim podacima" bez odluke suda.
The retained data security agencies which are approached on the basis of the decision or order of its directors or their authorized persons.
Задржаним подацима безбедносне агенције су приступале на основу одлука, односно налога свог директора или од њих овлашћених лица.
And it is highly irresponsible, even if it is done out of ignorance, to propose that a body,which does not exist, control the legitimacy of processing''retained data''.
A krajnje je neodgovorno, čak iako se to radi iz neznanja, predlagati daće se kontrolom zakonitosti obrade" zadržanih podataka" baviti organ koji uopšte ne postoji.
The retained data, taken as a whole, is liable to allow very precise conclusions to be drawn concerning the private lives of the persons whose data has been retained..
Наведени подаци у целини могу да обезбеде веома прецизне информације о приватном животу особа чији се подаци задржавају.
First of all, it is beyond dispute that security services,defense institutions and internal affairs bodies will be allowed to access the retained data only on the basis of a court decision.
Pre svega, nesporno je daće ubuduće službe bezbednosti, organi odbrane i unutrašnjih poslova, zadržanim podacima moći da pristupaju samo na osnovu odluke suda.
For classic interception, they still ask a court decision,but to access retained data, orders of other officers, such as directors of SIA, MSS, prosecutors and unspecified persons.
За класично прислушкивање и они траже одлуку суда,али код приступа задуженим подацима могући су налози других функционера, директора БИА, ВБА, тужиоци и недефинисана друга лица.
Therefore, according to my opinion, the Constitutional guarantee, which states that exemptions to the secrecy of communication means can be made only under the court decision,also refers to''retained data''.
Zato mislim da se ustavna garancija po kojoj se od nepovredivosti tajnosti sredstava komuniciranja može odstupiti samo na osnovu odluke suda,odnosi i na" zadržane podatke".
How? In this complex are interceptions of communications and, even more crucial,access to so-called retained data about who, when, how long, with whom and how communicated.
На који начин? У овом комплексу су пресретања комуникација и, што је акутније,приступ такозваним задуженим подацима о томе ко је, када, колико дуго с ким и на који начин комуницирао.
There have been no formal complaints. To what extent is the privacy of Serbian citizens protected when directors of secret services are allowed to wiretap us without court orders?- In fact,what is at issue here is access to the so-called retained data.
Формалних жалби није било. Колико је приватност грађана Србије заштићена кад директори тајних служби могу без одлуке суда данас прислушкују?- Заправо, у питању је приступ тзв. задржаним подацима.
I have issued numerous warnings thatunder the European standards, defined in the decisions of the European Court of Human Rights, retained data are an integral part of communication, which are as important as the content.
Više puta sam upozoravao da evropski standardi,izraženi u odlukama Evropskog suda za ljudska prava govore da su i zadržani podaci integralni deo komunikacije, podjednako važni kao i sadržina.
The Commissioner pointed out that Article 41 of the Serbian constitution explicitly guarantees confidentiality of communication and provides that any derogation from this guarantee is allowed only on the basis of a court decision andthis guarantee also includes the so-called retained data.
Poverenik je ukazao da Ustav Srbije u članu 41 izričito jemči tajnost sredstava komuniciranja i predviđa da se od te garancije može odstupiti samo na osnovu odluke suda, a dase ta garancija odnosi i na tzv. zadržane podatke.
In some segments, the proposed amendments to the Law remain unclear,since they have extended the list of situations in which retained data may be accessed, which was stressed by the Commissioner for Information of Public LEGAL MONITORING OF THE SERBIAN MEDIA SCENE-Report for December 2013 Importance and Personal Data Protection during public debate.
U nekim delovima predložene izmene zakona idalje su neprecizne, pa šire listu situacija u kojima se zadržanim podacima može pristupiti, na šta je u javnoj raspravi ukazao i Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.
According to the new decision by the Constitutional Court,certain provisions of the Law on Electronic Communications are unconstitutional because they did not stipulate a procedural guarantee i.e. access to retained data only on the basis of a court decision.
Novom odlukom Ustavnog suda,pojedine odredbe Zakona o elektronskim komunikacijama su proglašene neustavnim, jer nisu predviđale procesnu garanciju- pristup zadržanim podacima isključivo na osnovu odluke suda.
Namely, since the degree of the protection of retained data in Serbia is higher than the protection of other personal data(since it is related to the confidentiality of communication), direct harmonization of the Serbian law with European directives in this field would amount to lowering the achieved degree of human rights protection.
Naime, kako je stepen zaštite zadržanih podataka u Srbiji viši od zaštite ostalih podataka o ličnosti jer se vezuje za tajnost komunikacije, prosto usklađivanje srpskog zakona sa evropskim direktivama u ovoj oblasti predstavljalo bi snižavanje dostignutog stepena zaštite ljudskih prava.
But, it should be understood that arguments to be used have to be serious, responsible and in accordance with the truth. When asked- Whether or not,a court decision is envisaged as the basis for processing''retained data''- it is unprofessional to answer- But keeping records is envisaged.
Ali, trebalo bi da se podrazumeva daargumenti koji se koriste moraju biti ozbiljni, odgovorni i u skladu sa istinom. Neozbiljno je da se na pitanje- da li je ili nije predviđena odluka suda kao osnov za obradu" zadržanih podataka", odgovara-" ali predviđeno je vođenje evidencije.".
It was also found that the operators retained data(based on which it was possible to determine the source and destination of the communication, its beginning, duration and end, whether it was the voice call, SMS, or MMS message, email, etc.) far longer than a period of one year, provided for by the Law on Electronic Communications.
Takođe je utvrđeno da operatori podatke na osnovu kojih je moguće utvrditi izvor i odredište komunikacije, njen početak, trajanje i završetak, da li se radilo o govornom pozivu, SMS ili MMS poruci, elektronskoj pošti i slično, zadržavaju daleko duže od Zakonom o elektronskim komunikacijama utvrđenog roka od godinu dana.
They can give rise to new dilemmas in practice and therefore they should be excluded from the text and only the clear andprecise Constitutional wording should be kept. The formulation regarding the publication of statistics regarding the access to retained data is also not good and not a good idea.
One mogu u praksi predstavljati osnov za nove dileme i zato ih treba isključiti iz teksta izadržati se na jasnoj i preciznoj ustavnoj formulaciji. Nije srećno formulisana ni inače dobra ideja o objavljivanju statističkih podataka o pristupu zadržanim podacima.
Relevant amendments to legislative provisions in order to put in place a system for interception of electronic communications and access to retained data through the formation of a single national register to which all competent government authorities authorised to lawfully intercept and access retain data would submit their requests for interception of communications or access to retained data in real time, based on court orders.
Одговарајуће измене законских решења ради успостављања система законитог пресретања електронских комуникација и приступа задржаним подацима кроз формирање јединственог националног центра којем би сви надлежни државни органи овлашћени за законито пресретање и приступ задржаним подацима, у реалном времену, достављали захтеве за пресретање комуникација, односно приступ задржаним подацима, поткрепљене судским одлукама.
This national centre would integrate the existing parallel technical functionalities of different agencies and the police into a single national agency that would act as a provider of sorts of all those services that are necessary to intercept communications andother signals and access retained data to all authorised users.
Национални центар ујединио би постојеће паралелне техничке могућности различитих агенција и полиције у једну, националну агенцију која би као својеврсни" провајдер" пружала техничке услуге неопходне за пресретање комуникација идругих сигнала свим ауторизованим корисницима, као и приступ задржаним подацима.
Relevant amendments to legislative provisions in order to put in place a system for interception of electronic communications and access to retained data through the formation of a single national register to which all competent government authorities authorised to lawfully intercept and access retain data would submit their requests for interception of communications or access to retained data in real time, based on court orders.
Odgovarajuće izmene zakonskih rešenja radi uspostavljanja sistema zakonitog presretanja elektronskih komunikacija i pristupa zadržanim podacima kroz formiranje jedinstvenog nacionalnog centra kojem bi svi nadležni državni organi ovlašćeni za zakonito presretanje i pristup zadržanim podacima, u realnom vremenu, dostavljali zahteve za presretanje komunikacija, odnosno pristup zadržanim podacima, potkrepljene sudskim odlukama.
This national centre would integrate the existing parallel technical functionalities of different agencies and the police into a single national agency that would act as a provider of sorts of all those services that are necessary to intercept communications andother signals and access retained data to all authorised users.
Nacionalni centar ujedinio bi postojeće paralelne tehničke mogućnosti različitih agencija i policije u jednu, nacionalnu agenciju koja bi kao svojevrsni" provajder" pružala tehničke usluge neophodne za presretanje komunikacija idrugih signala svim autorizovanim korisnicima, kao i pristup zadržanim podacima.
These articles describe access to retained data without decision by a court, as well as the authorization of the relevant ministry to more closely regulate requests for retained data using subordinated regulations. We remind that the constitutionality of these provisions was already disputed during the process of adoption of the Law on Electronic Communications three years ago, in June 2010. The problem was related to inconsistent and incoherent legal framework regulating the issue of retained data.
I člana 129. stav 4., koje se odnose na pristup zadržanim podacima mimo odluke suda i na ovlašćenje nadležnog ministarstva da bliže uređuje zahteve u vezi sa zadržanim podacima podzakonskim aktom. Podsetićemo da je ustavnost ovih odredaba bila osporena već u toku procesa donošenja Zakona o elektronskim komunikacijama, što se dešavalo pre tri godine, odnosno u junu 2010. Problem je nastao zbog neujednačenog i nekoherentnog pravnog okvira koji se odnosi na zadržane podatke.
The latest version is an indication that I have indeed contributed to the improvement of its text up to a certain, but not to the required extent. The most relevant objection is surely pertinent to the fact that the Draft Rulebook yet again contains references to a certain''act which shall constitute legal grounds for interception of electronic communications, and for access to,i.e. forwarding the retained data''.
Ova poslednja verzija govori da to jeste doprinelo unapređenju njegovog teksta u izvesnoj, ali svakako ne u dovoljnoj meri. Najvažnija primedba se svakako odnosi na to da se u Predlogu pravilnika i ovaj put pominje nekakav" akt koji predstavlja pravni osnov za vršenje presretanja elektronskih komunikacija, kao i za pristup,odnosno dostavljanje zadržanih podataka".
You can now choose how long Analytics retains data before automatically deleting it.
Можете да одаберете колико дуго Аналитика задржава податке пре него што их аутоматски избрише.
You can now choose how long Analytics retains data before automatically deleting it.
Можете да одаберете колико дуго Аналитика задржава податке пре аутоматског брисања.
Резултате: 372, Време: 0.0469

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Енглески - Српски