Sta znaci na Engleskom ИНСТИТУЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ НОВЦА - prevod na Енглеском

electronic money institution
институција електронског новца
electronic money institutions
институција електронског новца

Примери коришћења Институција електронског новца на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Институција електронског новца;
An electronic money institution;
Законом је омогућено и уређено пословање платних институција и институција електронског новца.
The Law introduces payment institutions and electronic money institutions and governs their operations.
Институција електронског новца;
(b) a small electronic money institution;
Поред издавања електронског новца, институција електронског новца може обављати и следеће послове.
In addition to the issue of electronic money, electronic money institutions may also carry out the following activities.
Институција електронског новца не може издавати електронски новац преко заступника.
Electronic money institutions are not allowed to issue electronic money through agents.
Поред тога, једно привредно друштво добило је дозволу за издавање електронског новца као институција електронског новца.
In addition, one company was granted a licence for the issuance of electronic money as an electronic money institution.
Институција електронског новца у власништву је домаћих лица( физичко лице и два правна лица).
The electronic money institution was owned by domestic persons(one natural person and two legal persons).
Под институцијом у смислу ове одлуке подразумевају се платна институција и институција електронског новца.
For the purpose of this Decision, institution shall imply payment institutions and electronic money institutions 2.
Огранци институције електронског новца у трећим државама Институција електронског новца тренутно нема огранке у трећој држави.
Branches of electronic money institution in third countries Electronic money institution currently does not have any branches in third countries.
Регистарске бројеве платних институција, односно институција електронског новца из регистара прописаних овом одлуком формира Народна банка Србије и додељује их при упису у те регистре.
Registration numbers of payment institutions and/or electronic money institutions in the registers referred to in this Decision shall be established by the National Bank of Serbia and assigned on entry in the registers.
Поред развоја самих платних услуга и успостављања правила за њихово пружање, Закон ствара правни основ за оснивање ипословање платних институција и институција електронског новца, као нове врсте пружалаца платних услуга.
In addition to developing payment services and defining rules for their provision, the Law has also established legal grounds for setting up andoperation of payment and electronic money institutions, as new types of payment service providers.
Народна банка Србије врши контролу девизног пословања банака, институција електронског новца са седиштем у Републици и платних институција- у поступку који је утврђен законом којим се уређује њихово пословање.
The National Bank of Serbia shall supervise foreign currency transactions of banks, electronic money institutions headquartered in the Republic and payment institutions- in the procedures established by the law governing their operations.
Тренутно у РС платне услугепружа 11 платних институција, један јавни поштански оператор и једна институција електронског новца, док електронски новац издаје једна институција електронског новца13.
Currently, payment services in the RSare provided by 11 payment institutions,one public postal operator and one electronic money institution, while electronic money is issued by one electronic money institution13.
Законом о платним услугама успостављен је правни оквир за оснивање и пословање институција електронског новца и платних институција, што представља важан корак у правцу модернизације националног платног система јер доноси већу сигурност за клијенте и унапређену заштиту, уз повећање ефикасности платних трансакција и подстицање развоја иновативних облика плаћања.
TheLaw on Payment Services has provided legal framework for the establishment and business of electronic money institutions and payment institutions, which is an important step towards modernisation of the national payment system, as it improves client safety, increases the efficiency of payment transactions and enables development of innovative forms of payment.
Ако је платна институција добила дозволуза издавање електронског новца, подаци о тој институцији уписују се у регистар институција електронског новца, а бришу се из регистра платних институција..
If the payment institution has been granted license for electronic money issuing,the data on that institution shall be entered in the register of electronic money institutions and deleted from the register of payment institutions..
( 3б) Издавалац електронског новца је лице са седиштем у Републици које издаје електронски новац, у складу са законом којимсе уређују платне услуге, као и страна институција електронског новца, односно нерезидент- правно лице које обавља послове који одговарају пословима институције електронског новца у смислу закона којим се уређују платне услуге.
(3b) The issuer of electronic money shall be a person domiciled in the Republic that issues electronic money in accordance with the law governing payment services,as well as a foreign electronic money institution, or non-resident- legal person that performs tasks that correspond to the operations of the electronic money institution within the meaning of the law governing payment services.
Народна банка Србије уписаће у регистар институција електронског новца сагласност за оснивање огранка институције електронског новца у трећој држави која је тој институцији дата на основу одлуке којом се уређују ближи услови и начин давања и одузимања сагласности за оснивање огранака институције електронског новца..
The National Bank of Serbia shall enter in the register of electronic money institutions its approval for the establishment of a branch of the electronic money institution in a third country granted to that institution pursuant to the decision setting out detailed conditions and manner of granting and withdrawing approval for the establishment of branches of electronic money institutions..
Пројекција износа капиталних захтева платне институције у првој години пословања представља пројекцију износа тих захтева израчунатих применом метода из члана 90. Закона који се јединствено примењује на све платне институције, у складу са одлуком Народне банке Србије којом се уређују капитал иадекватност капитала платних институција и институција електронског новца.
Projection of the amount of capital requirements for the first year of operation of a payment institution shall be a projection of the amount of these requirements calculated using the method specified in Article 90 of the Law which uniformly applies to all payment institutions, in accordance with the National Bank of Serbia's decision regulating capital andcapital adequacy of payment and electronic money institutions.
Регистар институција електронског новца садржи податке о: 3 1 институцијама електронског новца које имају дозволу за издавање електронског новца; 2 заступницима институција електронског новца у Републици Србији преко којих ове институције пружају платне услуге; 3 огранцима институција електронског новца у трећим државама.
Register of electronic money institutions 6. The register of electronic money institutions shall contain data on: 1 electronic moneyinstitutions licensed to issue electronic money; 2 agents of electronic money institutions in the Republic of Serbia through which these institutions provide payment services; 3 branches of electronic money institutions in third countries.
Привредно друштво које намерава да издаје електронски новац подноси Народној банци Србије захтев за добијање дозволе за издавање електронског новца на обрасцу датом у Прилогу 2,у коме наводи списак платних услуга и других послова које институција електронског новца намерава да пружа, односно обавља, као и документацију и доказе којима у складу с тачком 22. ст. 2. до 4. ове одлуке доказује да има добру пословну репутацију.
A company intending to issue electronic money shall submit to the National Bank of Serbia an application for the license to issue electronic money in the form provided in Annex 2,listing payment services and other operations that an electronic money institution intends to provide and/or engage in, as well as the documentation and evidence which, in accordance with Section 22, paragraphs 2 to 4 hereof prove good business reputation.
Посредни надзор из става 1. ове тачке врши се прикупљањем и анализом извештаја и друге документације иподатака које платна институција и институција електронског новца достављају Народној банци Србије у складу са Законом и прописима донетим на основу Закона, односно на захтев Народне банке Србије, као и друге документације, односно других података о пословању субјеката надзора, којима Народна банка Србије располаже.
Indirect( off-site) supervision referred to in paragraph 1 hereof shall be conducted by collecting and analysing reports and other documentation anddata that a payment institution and electronic money institution submit to the National Bank of Serbia pursuant to the Law and regulations adopted under the Law and/ or upon request of the National Bank of Serbia, and other documentation and/ or data on business operations of the supervised entity which are at the disposal of the National Bank of Serbia.
Представљамо вам најзначајније новине: Преузмите илустрацијуЗакон ствара правни основ за повећање конкуренције на тржишту платних услуга, а већа конкуренција, по правилу, значи квалитетнији ниво услуга и повољније цене. Закон,такође, ствара правни основ за оснивање и пословање институција електронског новца, као и за оснивање и пословање платних институција. Први пут су омогућене и уређене све врсте платних услуга, укључујући и оне најсавременије.
The most notable improvements are as follows: The Law creates the legal basis for increasing competition in the payment services market. As a rule, greater competition means higher quality services and more favourable prices.The Law also creates the legal basis for the establishment and operation of electronic money institutions and payment institutions. All types of payment services, including cutting-edge services, have been allowed for and regulated for the first time.
Институције електронског новца;
Electronic money institutions;
До 100. сходно се примењују на институције електронског новца.
And 8, shall also apply to e-money institutions.
Платне институције и институције електронског новца дужне су да о насталим променама података који се уносе у регистре из ове тачке без одлагања обавесте Народну банку Србије, која те промене уписује у те регистре у року од три дана од дана пријема обавештења из овог става.
Payment institutions and electronic money institutions shall be required to notify the National Bank of Serbia immediately of any changes in data entered in the registers referred to in this Section, and the National Bank of Serbia shall enter these changes within three days from receiving such notification.
Посредна и непосредна провера пружања платних услуга Током 2018. године, Народна банка Србије је, на основу Закона о платним услугама и Одлуке о ближим условима иначину вршења надзора над платним институцијама, институцијама електронског новца и јавним поштанским оператором, донела два решења о непосредном надзору ради провере усклађености пословања платних институција с регулативом.
On-site and off-site supervision of payment services provision In 2018, the NBS adopted(based on the Law on Payment Services and the Decision on Detailed Conditions andManner of Supervision of Payment Institutions, Electronic Money Institutions and Public Postal Operator) two decisions on on-site supervision for the purpose of verifying payment institutions' compliance with regulations.
Овом одлуком, између осталог,супервизорска функција Центра за супервизију информационих система НБС проширена је и на контролу управљања информационим системима у платним институцијама, институцијама електронског новца и јавном поштанском оператору у делу њиховог пословања који се односи на пружање платних услуга и/ или издавање електронског новца..
Among other things,the Decision expanded the supervisory role of the NBS Centre for Information System Supervision to information system management in payment institutions, electronic money institutions and the public postal operator that is, their operations linked with the provision of payment services and/or issuance of electronic money..
Табеларни приказ оцене рањивости по секторима 34 Финансијски сектор Републике Србије састоји се од банкарског сектора, сектора осигурања, сектора давалаца финансијског лизинга, сектора добровољних пензиј-ских фондова, сектора других пружалаца платних услуга ииздавалаца електрон-ског новца- платне и институције електронског новца, тржишта капитала( брокер-ско-дилерска друштва, овлашћене банке, друштава за управљање инвестиционим фондовима икастоди банке), овлашћених мењача и сектора факторинга.
Vulnerability of the financial sector The financial sector of the Republic of Serbia consists of the sectors of banking, insurance, financial leasing providers, voluntary pension funds, other providers of payment services andissuers of electronicmoney- payment and electronic money institutions, capital markets(broker- dealer companies, authorized banks, investment fund management companies and custody banks), authorized exchange offices and factoring.
Овoм одлуком прописују се Контни оквир и садржина рачуна у Контном оквиру, садржина и форма образаца финансијских извештаја за привредна друштва која су добила дозволу Народне банке Србије да, каоплатне институције, односно институције електронског новца, пружају платне услуге, односно издају електронски новац, као и да обављају друге послове у складу са одредбама Закона о платним услугама" Службени гласник РС", бр.
This Decision lays down the Chart of Accounts and the contents of accounts in the Chart of Accounts, contents and format of financial statement forms for companies licensed by the National Bank of Serbia to engage,as payment institutions and/or electronic money institutions, in the provision of payment services and/or electronic money issuing, and to conduct other affairs in accordance with the provisions of the Law on Payment Services(RS Official Gazette, No 139/2014).
Овим законом наши прописи усклађени су с четири најважнија прописа ЕУ у области платних услуга( директивама које уређују платне услуге, коначност поравнања у платним системима, електронски новац, право на основни платни рачун и упоредивост накнада), а банкама је уведена конкуренција у домену пружања платних услуга, тако даданас на тржишту функционише 13 платних институција и две институције електронског новца с хиљадама њихових заступника.
The Law on Payment Services is harmonised with the four most important EU directives on payment services(directives governing payment services, finality of settlement in payment systems, e-money, right to a basic payment account and comparability of fees). This Law introduced competition to banks in the domain of payment services provision anda as a result today there are 13 payment institutions and two e-money institutions operating in the Serbian market, alongside thousands of their representatives.
Резултате: 30, Време: 0.0239

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески