Примери коришћења Фискални савет сматра на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Фискални савет сматра да је потребан нови споразум са ММФ-ом.
MАКРОЕКОНОМСКЕ ПРОЈЕКЦИЈЕ ИБУЏЕТСКИ ДЕФИЦИТ У 2013. ГОДИНИ Фискални савет сматра да је могуће да привредни раст буде нешто нижи, а инфлација нешто већа од оне која је коришћена приликом израде буџета.
Фискални савет сматра да је приказана путања опоравка производње реалистична.
Будући да доцње превазилазе 10% годишњих расхода РФЗО( који су највећим делом унапред дефинисани- плате лекара инабавка лекова), Фискални савет сматра да се овај проблем не може решити без активне улоге Владе.
Стога, Фискални савет сматра да раст БДП-а у следећој години вероватно неће бити већи од 1, 5%.
Combinations with other parts of speech
Употреба именицама
људи сматрајустручњаци сматрајуфискални савет сматрамноги људи сматрајуanalitičari smatrajuистраживачи сматрајуnaučnici smatrajueksperti smatrajuvlada smatraжене сматрају
Више
Употреба са прилозима
Више
Употреба са глаголима
Премда је могуће да одређени инвестициони пројекти( који сезбог ребаланса неће спровести) нису у потпуности економски оправдани, Фискални савет сматра да због кратког рока за припрему ребаланса није било могуће урадити све неопходне анализе које би то недвосмислено показале.
Фискални савет сматра да се мора проширити основа за средњорочне фискалне уштеде.
Подаци из децембра 2011. и јануара 2012.године поткрепљују ове прогнозе, због чега Фискални савет сматра да је готово извесно да ће у 2012. години бити неопходно додатно буџетско прилагођавање од око 1% БДП-а како би се постигао планирани фискални дефицит од 4, 25% БДП-а.
Фискални савет сматра неопходним увођење додатних механизама контроле извршења буџета.
Последње најаве највиших државних званичника о томе да ће се у догледно време наћи решење за поједине губиташе охрабрују, а Фискални савет сматра да би проблеми које имају готово сва јавна и државна предузећа морали систематски и одлучно да се решавају и( када се за њих издвајају буџетска средства)- транспарентно укључују у буџет и дефицит Републике.
Фискални савет сматра да се ово умањење дефицита неће одржати уколико те остварене уштеде не буду подржане структурним реформама.
Фискални савет сматра да смањење расхода за набавку робе и услуга и субвенције није довољно добро припремљено.
Фискални савет сматра да би ово могао бити опасан преседан у ком републички буџет финансира неуспешно пословање локалног предузећа.
Фискални савет сматра да је највећи део фискалног прилагођавања потребно обезбедити смањењем текућих јавних расхода.
Фискални савет сматра да је рационализација броја запослених у јавном сектору једна од кључних реформи и подржава њено спровођење.
Фискални савет сматра да је потребно да се Влада већ сад припреми за могуће погоршање фискалних токова у наредној години.
Фискални савет сматра да је било потребно предвидети још веће смањење текућих расхода како би се обезбедио простор за већи раст јавних инвестиција.
Фискални савет сматра да стање јавних финансија у Србији захтева много озбиљније мере од предложених и да је одмах потребан ребаланс буџета.
Фискални савет сматра да би приликом израде буџета за 2015. годину сви расходи државе, а посебно они који се односе на јавна и државна предузећа, морали да буду јасно приказани.
Фискални савет сматра да је исправан начин да се до тога дође дубинска реформа кључних сегмената пореске администрације, а не, као што је до сада био случај, ad-hoc приступ.
Фискални савет сматра да повећање пореза не би требало ни разматрати будући да проблем јавних финансија у Србији није низак ниво јавних прихода већ висок ниво јавних расхода.
Фискални савет сматра да би овај додатни трансфер требало одмах укинути, а затим преиспитати и смањити износ других, ненаменских трансфера локалу за око 7 млрд динара.
Фискални савет сматра да је до овог мањка дошло и услед недовољног ангажовања пореских власти да спрече повећање пореских утаја након осетног повећања акцизе на дуванске прерађевине.
Фискални савет сматра да је планирање мањег буџетског дефицита у 2012. од највећег који дозвољавају фискална правила( 4, 5% БДП) прва, краткорочна, мера управљања јавним дугом.
Иако Фискални савет сматра да је држава требало да се суздржи од изузимање појединих предузећа и продужавање рокова за завршетак приватизације- велики успех би био да се спроведе и садашњи план.
Фискални савет сматра да би у процену ефеката мера фискалне консолидације требало укључити све мере које је Влада донела и које имају фискалне импликације, а не само оне које утичу на смањивање дефицита.
Фискални савет сматра да су неопходне додатне уштеде од 0, 8-1% БДП-а( око 300 милиона евра), јер би се тако остварили првобитни циљеви из октобра 2013. и фискални дефицит у 2014. години смањио у односу на 2013. годину.
Фискални савет сматра да је ова процена благо оптимистична и да постоји одређени ризик, посебно изражен код процене прихода од акциза и пореза на доходак, да они ипак буду мањи од планираних у укупном износу од 5 до 10 милијарди динара( Одељак 3. 2).
Фискални савет сматра да је процена ових ефеката прецењена зато што су приказане само донете мере које смањују дефицит, али не и оне које су донете у исто време, некад чак и у оквиру истих закона, а које утичу на повећање дефицита.
Фискални савет сматра да је мање зло транспарентно предвидети и непосредно плаћати износ потребних средстава за одржавање у животу државних предузећа из републичког буџета него урушавати пословање јавних предузећа и повећавати будуће фискалне ризике.