Примери коришћења Општој држави на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Уређење зарада и запослености у општој држави једна је од најкомплекснијих реформи.
Табеларни преглед предложеног решавања главних проблема у систему зарада и запослености у општој држави.
Прво, распони најнижих инајвиших зарада у општој држави не смеју бити сувише мали.
Потребно је током 2019.трајно уредити пензијски систем и систем зарада и запослености у општој држави.
Ово економски неоправдано повећање плата у општој држави неће непосредно урушити буџет у 2020. години.
Combinations with other parts of speech
Употреба придјева
сједињеним државамаисламске државенезависна државадруге државесуверена државаједина државаевропских државаамеричких државабалтичке државеруске државе
Више
Употреба са глаголима
država treba
država nema
пропала државаdržave je rekao
država želi
држава захтева
država bi trebalo
држава неће
државе нуде
држава дозвољава
Више
Одговарајући однос између најниже инајвеће основне зараде запослених у општој држави требало би да износи 1: 12.
Претерано повећање зарада у општој држави подрива један од основних стубова на којима почива одрживост јавних финансија Србије.
Анализа Фискалног савета показује да позитивни економски трендови омогућавају у 2019. повећање зарада у општој држави од 5-6%.
Треће, паритети плата за различите послове у општој држави морају да се одређују на основу економских( и тржишних) параметара.
Забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера у децембру 2013. са првобитним роком важења до краја 2015. године.
Не предвиђа даље мере штедње идозвољава повећање расхода за пензије и плате у општој држави приближно у складу с растом БДП-а.
Ако говоримо искључиво о општој држави у Србији, она није предимензионирана, чак је и мања него што је то случај у земљама ЕУ.
Искуство из претходних година показало је дасамо усвајање принципа будућег уређења система зарада и запослености у општој држави није довољно.
Продужавање забране запошљавања у општој држави веома је опасно и током 2019. требало би напокон започети контролисан излазак из ове мере.
Анализе показују данајвеће привилегије у погледу висине плата имају запослени у општој држави на средњем и нижем нивоу одговорности и стручности.
Укратко, забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера у децембру 2013. с првобитним роком важења до краја 2015. године.
Укидање забране запошљавања у јавном сектору било је потребно инеминовно, али само овом мером не решава се проблем лоше структуре запослености у општој држави.
Запослени у општој држави требало би дабуду једнако плаћени за исти рад, што значи да се у јединствени систем платних разреда морају укључити сви сектори опште државе.
Влада је усвојила Уредбу о шифарнику радних места у фебруару 2016. године, како би се омогућила боља анализа иупоредивост зарада запослених у општој држави.
Проблеми са објављивањем свеобухватног регистра запослених у општој држави можда су најбоља илустрација свих странпутица у реформи система зарада и запослености из претходних година.
Стратегија не даје довољно добре елементе на основу којих ће се реформисати систем зарада и запослености у општој држави, а увођење платних разреда још једном је( без образложења) одложено.
Треће, паритети плата за различите послове у општој држави морају да се одређују на основу економских( и тржишних) параметара, а не на основу политичке снаге појединих државних сектора и њихових синдиката.
Укупан број запослених у општој држави у Србији највероватније је одговарајући и сасвим је упоредив с другим земљама ЦИЕ( кад се узме у обзир број становника, заправо је и нешто мањи од просека).
Бруто дуг опште државе у Мађарској, између осталих земаља и Европска унија.
Konsolidovani deficit/ suficit opšte države izražen kao% BDP6 3.
У Србији не постоји адекватан регистар запослених радника у сектору опште државе.
Очекујемо да ову годину завршимо са позитивним салдом на нивоу опште државе у износу од 28, 3 милијарди динара, односно око 0, 6 одсто БДП.
Готово избалансиран буџет,односно низак дефицит опште државе од 0, 5% БДП-а, планира се Стратегијом све до 2025. године- што је веома добро и потребно.
Пораст расхода опште државе преко плана суштински се може раздвојити на два дела, које различито оцењујемо.
Deficit opšte države u 2017. trebalo bi da iznosi 1, 7% BDP-a, što je za oko 750 mln evra manje nego što je bilo planirano krajem 2014.