Sta znaci na Engleskom ОПШТОЈ ДРЖАВИ - prevod na Енглеском

general government
општој држави
генералног губернаторства
opšti vladin
генералне владе
генералне управе

Примери коришћења Општој држави на Српском и њихови преводи на Енглески

{-}
  • Colloquial category close
  • Ecclesiastic category close
  • Computer category close
  • Latin category close
  • Cyrillic category close
Уређење зарада и запослености у општој држави једна је од најкомплекснијих реформи.
Regulation of salaries and employment in the general government is one of the most complex reforms.
Табеларни преглед предложеног решавања главних проблема у систему зарада и запослености у општој држави.
Tabular view of the proposed steps in solving main problems in the general government wage and employment system.
Прво, распони најнижих инајвиших зарада у општој држави не смеју бити сувише мали.
First, the range between the lowest andhighest salary in the general government must not be too narrow.
Потребно је током 2019.трајно уредити пензијски систем и систем зарада и запослености у општој држави.
The pension system, and the salary andemployment system in the general government need to be permanently regulated in 2019.
Ово економски неоправдано повећање плата у општој држави неће непосредно урушити буџет у 2020. години.
This economically unjustified increase in salaries in the general government will not disrupt the budget in 2020 directly.
Одговарајући однос између најниже инајвеће основне зараде запослених у општој држави требало би да износи 1: 12.
The appropriate ratio between the lowest andhighest basic wage of the general government employees should be 1:12.
Претерано повећање зарада у општој држави подрива један од основних стубова на којима почива одрживост јавних финансија Србије.
An exaggerated wage increase in the general government undermines one of the pillars of Serbian public finance sustainability.
Анализа Фискалног савета показује да позитивни економски трендови омогућавају у 2019. повећање зарада у општој држави од 5-6%.
An analysis of the Fiscal Council shows that positive economic trends allow for a raise in wages in the general government of 5-6% in 2019.
Треће, паритети плата за различите послове у општој држави морају да се одређују на основу економских( и тржишних) параметара.
Thirdly, salary parity for different jobs in the general government must be determined according to economic(and market) parameters.
Забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера у децембру 2013. са првобитним роком важења до краја 2015. године.
Employment ban in the general government was introduced as a temporary measure in December 2013, with the original expiration date until the end of 2015.
Не предвиђа даље мере штедње идозвољава повећање расхода за пензије и плате у општој држави приближно у складу с растом БДП-а.
It does not envisage further austerity measures andallows for an increase of expenditures for pensions and salaries in the general government approximately in line with GDP growth.
Ако говоримо искључиво о општој држави у Србији, она није предимензионирана, чак је и мања него што је то случај у земљама ЕУ.
If we talk exclusively about the general government in Serbia, it is not oversized. It is even smaller than the case is in EU countries.
Искуство из претходних година показало је дасамо усвајање принципа будућег уређења система зарада и запослености у општој држави није довољно.
Experience of the recent years has shown that the mereadoption of principles for a future regulation of the wage and employment system in the general government is not enough.
Продужавање забране запошљавања у општој држави веома је опасно и током 2019. требало би напокон започети контролисан излазак из ове мере.
Continuing the employment ban in general government is very dangerous and a controlled exit from this measure should begin in 2019.
Анализе показују данајвеће привилегије у погледу висине плата имају запослени у општој држави на средњем и нижем нивоу одговорности и стручности.
Analyses show that the greatest privileges interms of wages are afforded to the employees at intermediate and low level of responsibility and expertise in the general government.
Укратко, забрана запошљавања у општој држави уведена је као привремена мера у децембру 2013. с првобитним роком важења до краја 2015. године.
In short, employment ban in the general government was introduced as a temporary measure in December 2013, with the expiration date at the end of 2015.
Укидање забране запошљавања у јавном сектору било је потребно инеминовно, али само овом мером не решава се проблем лоше структуре запослености у општој држави.
Termination of the employment ban in the public sector was necessary and inevitable, butthis measure alone will not resolve the issue of poor employment structure in the general government.
Запослени у општој држави требало би дабуду једнако плаћени за исти рад, што значи да се у јединствени систем платних разреда морају укључити сви сектори опште државе.
General government employees shouldbe paid equally for equal work, meaning that all general government sectors must be included in the single pay grade system.
Влада је усвојила Уредбу о шифарнику радних места у фебруару 2016. године, како би се омогућила боља анализа иупоредивост зарада запослених у општој држави.
The Government adopted the Regulation on job position codebook in February 2016, in order to enable better analysis andcomparability of wages of the employees in general government.
Проблеми са објављивањем свеобухватног регистра запослених у општој држави можда су најбоља илустрација свих странпутица у реформи система зарада и запослености из претходних година.
Issues with publishing a comprehensive register of employees in the general government are perhaps the best illustration of all the wrong paths taken in the salary and employment system reform in the previous years.
Стратегија не даје довољно добре елементе на основу којих ће се реформисати систем зарада и запослености у општој држави, а увођење платних разреда још једном је( без образложења) одложено.
The Strategy doesn't provide sufficiently good elements to reform the wage and employment system in the general government and the introduction of pay grades has once again(without explanation) been postponed.
Треће, паритети плата за различите послове у општој држави морају да се одређују на основу економских( и тржишних) параметара, а не на основу политичке снаге појединих државних сектора и њихових синдиката.
Thirdly, salary parity for different jobs in the general government must be determined according to economic(and market) parameters and not according to the political strength of individual public sectors and their unions.
Укупан број запослених у општој држави у Србији највероватније је одговарајући и сасвим је упоредив с другим земљама ЦИЕ( кад се узме у обзир број становника, заправо је и нешто мањи од просека).
The total number of employees in the general government in Serbia is probably adequate and quite comparable to the other CEE countries(considering the population, it is actually somewhat below average).
Бруто дуг опште државе у Мађарској, између осталих земаља и Европска унија.
General government gross debt in Hungary amongst other countries and the EU.
Konsolidovani deficit/ suficit opšte države izražen kao% BDP6 3.
Consolidated general government deficit/surplus expressed as% of GDP6 3.
У Србији не постоји адекватан регистар запослених радника у сектору опште државе.
There is no proper register of employees in the general government sector in Serbia.
Очекујемо да ову годину завршимо са позитивним салдом на нивоу опште државе у износу од 28, 3 милијарди динара, односно око 0, 6 одсто БДП.
We expect this year to end with a positive balance at the general government level in the amount of RSD 28.3 billion, or about 0.6% of GDP.
Готово избалансиран буџет,односно низак дефицит опште државе од 0, 5% БДП-а, планира се Стратегијом све до 2025. године- што је веома добро и потребно.
An almost balanced budget,i.e. low general government deficit of 0.5% of GDP is planned in the Strategy until 2025- which is very good and necessary.
Пораст расхода опште државе преко плана суштински се може раздвојити на два дела, које различито оцењујемо.
The growth of general government expenditures over what was planned can essentially be divided into two segments, which we evaluate differently.
Deficit opšte države u 2017. trebalo bi da iznosi 1, 7% BDP-a, što je za oko 750 mln evra manje nego što je bilo planirano krajem 2014.
The general government deficit in 2017 should amount to 1.7% of GDP, which is by about 750 Mln Euros less than planned at the end of 2014.
Резултате: 118, Време: 0.0217

Превод од речи до речи

Најпопуларнији речнички упити

Српски - Енглески