Примери коришћења Medijske reforme на Српском и њихови преводи на Енглески
{-}
-
Colloquial
-
Ecclesiastic
-
Computer
-
Latin
-
Cyrillic
Medijske reforme u Srbiji su bile neophodne.
VII Prvih 6 meseci 2012. godine nepovratno je izgubljeno za medijske reforme u Srbiji.
U procesu medijske reforme evidentan je zastoj.
U kojoj meri će početak pristupnih pregovora u 2013. godine uticati na medijske reforme u Srbiji, ostaje da se vidi.
Srbija više nema vremena za dalje odlaganje medijske reforme, a izgleda da smo upravo svedoci jednog takvog odlaganja, koje bi moglo biti fatalno po veliki broj, prevashodno lokalnih medija.
Combinations with other parts of speech
Prevazilaženje ovakve situacije kaonužni preduslov ima postizanje šireg društvenog konsenzusa o ciljevima i pravcima medijske reforme u Srbiji.
ANEM ima dugu tradiciju javnog zalaganja za medijske reforme koje vode poboljšanju položaja emitera na medijskoj sceni.
PRAVNI MONITORING MEDIJSKE SCENE U SRBIJI- Izveštaj za jun 2012. VII Prvih 6 meseci 2012. godine nepovratno je izgubljeno za medijske reforme u Srbiji.
De Hop Šefer poziva nadležne vlasti da počnu iprimene toliko potrebne medijske reforme u državi, kako bi ojačali uspostavljanje profesionalnih i objektivnih medija u Srbiji.
Upravo zato, propali tender trebalo bi doživeti kao poslednje upozorenje novoj, rekonstruisanoj Vladi Srbije- daje vreme za čekanje isteklo i da su medijske reforme neophodne odmah.
VI PROCES PRIVATIZACIJE Zastoj u procesu medijske reforme koji je evidentan, preti da dovede u pitanje i rokove za privatizaciju javnih medija, predviđene Nacrtom zakona o javnom informisanju i medijima.
Korišćenje javnih sredstava za ostvarivanje javnog interesa ne sme da bude uslovljeno" protivuslugom",što će u medijskoj sferi zapravo biti jedan od suštinskih testova demokratije i uspešnosti medijske reforme.
Danas, ovu konstataciju možemo da korigujemo utoliko što bi rekli da se vlada jeste odvažila da uđe u medijske reforme, ali za sada još uvek samo deklarativno i verbalno. Na praktičnom planu nastavlja se po starom.
Što pre svi budu shvatili da su medijske reforme trajni proces, i da to što je digitalizacija okončana i što će uskoro biti okončana i privatizacija nikako nije razlog da se stane, to će nam svima zajedno biti bolje.
Imenovanje Mirkovića na prvi pogled izgleda kaovelika pobeda medijske zajednice, budući da je on bio jedan od čelnih ljudi te zajednice u borbi za medijske reforme, intenzivno vođenoj još od usvajanja nedemokratskog Zakona o izmenama i dopunama Zakona o javnom informisanju 2009. godine.
Stiče se utisak da su medijske reforme sada u onoj fazi u kojoj bi bila dovoljna jedna nepromišljena odluka, jedan odmak u populizam i demagogiju, umesto jasne fokusiranosti na interese javnosti, pa da se karakter predstojećih promena potpuno izmeni.
PRAVNI MONITORING MEDIJSKE SCENE U SRBIJI- Izveštaj za april 2013. VI PROCES PRIVATIZACIJE Zastoj u procesu medijske reforme koji je evidentan, preti da dovede u pitanje i rokove za privatizaciju javnih medija, predviđene Nacrtom zakona o javnom informisanju i medijima.
Ako medijske reforme u Srbiji ponovo budu zaustavljene i propale, slučaj obećanja koje je iznevereno na primeru RTV Vranje lako bi mogao da bude prepoznat kao upravo ta tačka na kojoj je poverenje definitivno izgubljeno, a reforme bespovratno ukočene.
Nadležna ministarstva očekuje veliki posao da nađu rešenje kako će se mediji privatizovati i kakozaštititi zaposlene u njima. Medijske reforme moraju se što pre završiti i zbog pregovora sa EU, čiji su predstavnici više puta upozoravali vladajuće strukture u Srbiji.
Umesto obećavane temeljite medijske reforme i, pre svega, lustracije, raščišćavanja sa promoterima ratnohuškačkog novinarstva, nakon demokratskih promena 5. oktobra, nadvladao je politički pragmatizam, pa je danas ogromna većina srpskih medija pod strogom kontrolom vlasti.
Na ovaj način, posle skoro deset godina od usvajanja Zakona o javnom informisanju, pristupilo se donošenju novog krovnog zakona koji bi trebalo dapostavi pravne osnove medijske reforme koja je započeta donošenjem Strategije razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji do 2016. godine.
Najavljena rekonstrukcija vlade može dodatno usporiti proces medijske reforme, a nedavnim raspuštanjem Radne grupe, o čemu su njeni članovi obavešteni 3. jula, Ministarstvo je preuzelo političku odgovornost za tekstove medijskih zakona.
Korišćenje javnih sredstava za ostvarivanje javnog interesa ne sme da bude uslovljeno" protivuslugom",što će u medijskoj sferi zapravo biti jedan od suštinskih testova demokratije i uspešnosti medijske reforme. Novi ZJIM veoma detaljno definiše u čemu se javni interes ogleda i kako se ostvaruje, što je značajan regulatorni napredak.
Medijske reforme u Srbiji opstajale su poslednjih godina na uverenju da, i pored toga što je stanje u sektoru isto ili čak i gore nego ranije, Vlada Srbije i aktuelno resorno ministarstvo istrajavaju na promenama, koje jesu bolne, ali su nužne i neophodne, kako bi se s mrtve tačke krenulo napred.
Gavrilova, već gotovo dve decenije jednog od najistaknutijih boraca za medijske reforme, profesionalizaciju i nezavisnost elektronskih medija u Makedoniji i jugoistočnoj Evropi, napale su dve maskirane osobe u noći između 25. i 26. januara.
U osvrtu na trenutno stanje medijskih reformi u Srbiji istakao je da kašnjenje sa donošenjem medijskih zakona( samo Nacrt zakona o javnom informisanju je prošao javnu raspravu, za Nacrt zakona o elektronskim medijima se još ne zna kada će biti na raspravi, a Nacrt zakona o javnim servisima još nije ni gotov)drastično utiče na medijske reforme i ugrožava opstanak medija.
Cilj je da se na osnovu praćenja i evaluacije procesa projektnog sufinansiranja medija, kaoključnog za uspeh medijske reforme u Srbiji, doprinese unapređenju regulative u toj oblasti i stvaranju održivog sistema u kom će novac poreskih obveznika namenjen medijima biti trošen u interesu javnosti.
Na inicijativu Službenog glasnika, izdavača ovog časopisa, ANEM je učestvovao, u pretežnom delu, u kreiranju ovog broja časopisa, želeći da medijskoj i stručnoj javnosti i svim zainteresovanim stranama, ponovo ukaže na važna medijska pitanja i na način njihovog rešavanja u Medijskoj strategiji, kaodokumentu čiji je zadatak bio da ponudi okvir za istinske medijske reforme u Srbiji u skladu sa evropskom regulativom i standardima u ovoj oblasti.
PREVIŠE EMITERA I»CRNOG« NOVCA BEOGRAD, 05. 04. 2006.- Od uspostavljanja demokratije u Srbiji 2000. medijske reforme su spore i nedosledne, a Vlada i parlament moraju da se odreknu proizvoljnosti i da primene usvojene propise ukoliko žele članstvo u EU. Ovako glasi glavna preporuka iz izveštaja za Srbiju, sprovedenog u okviru projekta Televizija u Evropi, regulativa politika i nezavisnost.
Probijanje rokova dovodi u sumnju blagovremeno ostvarivanje ključnih zadataka medijske reforme, odnosno konkretno, da li će se privatizacija još uvek neprivatizovanih državnih medija zaista okončati do 31. decembra 2014. godine, kao i da li će sistem projektnog finansiranja medija iz javnih izvora u 2014. godini.